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Bewertungen von Motel 6 Tucson, AZ - North

2 out of 5
Motel 6 Tucson, AZ - North
7277 N Camino De Oeste, Tucson, AZ

Bewertungen

7,4

Gut

358 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
270 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
177 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
84 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
118 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mark

I fine Motel 6 for a quick overnight stay. No problems, no issues, a better than most Motel 6’s I’ve stayed at.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

BRYAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lucas

Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were helpful and polite
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Fred

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Building is being remodeled and a lot of stuff yet not done
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

BRYAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great service and nice front desk with easy che
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Janelle

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Tyler

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TV had a lot of channels. Cheap room in a quiet area. Nothing special, very old rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellente services
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Mark

Verbesserungswürdig: Personal & Service
We were not allowed to check into the room we booked and paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Mark,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the misunderstanding that may have occurred during your recent stay with regard to your reservations issues. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

ty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Ty,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Candace

Mit der Familie gereist
The staff was awesome, and the room was clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Candace,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Dario

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Dario,Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Mae

Bathroom water to hot. No cold water. Restroom not working right.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Mae,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Very plain and in need of remodel or upgrade. Old bathroom. No shampoo. Definitely overpriced. Pets allowed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Robert,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

Dwight

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not the typical Motel 6. Much larger rooms. Looks like it was originally a different chain. Recently redone as a Motel 6. Fresh remodel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Dwight,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

JESUS L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is on excellent condition, and the staff service is very good too. The only problem is that location: it's too remote , so it is better to use your own car or rent one because public transportation, although free, is not very convenient due to waiting time.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi JesusWe appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6

8/10 – Gut

mickaël

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Très bon accueil avec John à la réception. L'endroit est calme, l'état de la chambre est correct sans plus. En revanche, il n'y a pas eu de service ménager pendant notre séjour. Peut-être un oubli.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Salut Mickaël,Nous sommes reconnaissants que vous ayez vécu une expérience merveilleuse lors de votre récent séjour chez nous et nous apprécions vos commentaires ! Nous nous engageons à fournir un service exceptionnel à tous nos clients et nous sommes heureux d'avoir répondu à vos attentes. Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau dans le futur pour tous vos besoins d'hébergement. Merci de nous avoir choisi!Lilith#Équipe6

10/10 – Hervorragend

Hector

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Hector,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't have refrigerator or microwave. Cancelled reservation and made another. Need a refund. Unable to refund online as your system will not send an email verification code. Who can I call or will you take care of it?
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Kevin,Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the inconvenience or misunderstanding that may have occurred during your recent stay with regard to your reservations issues. We would like to discuss your experience and ask that you use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Rhys

Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
All staff was friendly and had perfect tourist ideas!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Rhys,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Priscilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi Scott, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Lucas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a clean place, right off the freeway, and the staff is very friendly and helpful. It's tucked in a corner so it's quiet. Ice machine and shower work great and the air conditioner was able to be set to both temperature and strength of fan.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hi Jasmine, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Checking in with super easy parking is great. I feel safe, it's very clean. I was disappointed that there's no mini fridge or microwave, but I didn't really look into it much. It's clean, and that's what really matters mostly. Friendly check in staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 13. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Lucas

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jose Ramón

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hola Jose,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 – Hervorragend

Yanning

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
还好
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von John - GM am 30. Apr. 2024
Thank you for the excellent score and comments about your recent visit. We appreciate your choice to stay with us and hope to see you again next time you visit Tucson

8/10 – Gut

mark

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Being that I didn’t have a car getting around the area I used the bus but they are restaurants close by and a convenient store on the corner so it position in a good location and the parking lot was clean so I didn’t have any bad stuff happened but it didn’t like that they asked me to rerun my card after the bill was already paid off they said it was just in case they had damage to the room but apart from that it had a very pleasant stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

10/10 – Hervorragend

alia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very clean great staff and accepting of pets
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

alia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the staff is very friendly and accepts pets very clean and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Todd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the pool area.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 1. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von John - GM am 16. Apr. 2024
Thank you for the excellent review score regarding your recent visit with us. We appreciate your feedback and your business. Thanks again for choosing to stay with us. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Katie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet safe neighborhood small tub and no breakfast though
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von John - GM am 16. Apr. 2024
Thank you for your excellent survey and comments regarding your recent visit with us. We appreciate your choice to stay with us and hope to see you again in the future.

8/10 – Gut

Vicki, Cathlamet

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean room, comfy bed, pleasant staff. The room had no fridge or microwave, so if you need those things confirm in advance. My one request was a tub, and that was granted. This hotel has been upgraded, has a nice pool, but water was a bit chilly for me.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von John - GM am 16. Apr. 2024
Thank you for your survey and kind comments about your recent visit with us. Thanks also for choosing to stay with us. We hope to see you again next time you are in the Tucson area.

8/10 – Gut

Oscar

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von J am 30. Apr. 2024
Thank you for your review score about your recent stay. We appreciate your business and hope to see you again in the near future.

2/10 – Ungenügend

Angelica

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uncomfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Angelica, Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience.Natalie #Team6

8/10 – Gut

CLARISSA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No hay shampoo en las habitaciones, la cama es algo incomoda, habitacion limpia, buena atención en recepción, no hay cafe . En general esta bien por el precio ya que es accesible
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Clarissa, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Lagjai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent motel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Lagjai, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Lagjai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent motel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Lagjai, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Jonás

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
el seños busch, quien nos atendio al llegar, es un excelente anfitrion, se esmeraba por hablarnos en nuestro idioma y era muy simpatico. se agradece el personal que te trata de esa forma tan amable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 15. Apr. 2024
Hi Jonas, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Steven

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Steven, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

luz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Aaron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Aaron,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Sarahi

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
La verdad si estaba limpio En general pero lo único malo fue que olía mucho la habitación a cigarro y llevábamos Menores de edad
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John - GM am 1. Apr. 2024
We are sorry to hear about the issues you encountered. We appreciate your business and hope you will return in the future to see that your concerns have been remedied.

10/10 – Hervorragend

Lilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this place. Great Customer Service always!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John - GM am 1. Apr. 2024
Thank you so much for the excellent review and wonderful comments. We appreciate your choice to stay with us and hope to see you again in the near future.

6/10 – Okay

Gaby

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von John - GM am 1. Apr. 2024
Thank you for your survey. We appreciate your business and hope to see you again in the future.

2/10 – Ungenügend

Leslibeth

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John - GM am 1. Apr. 2024
We are sorry to hear you did not enjoy your stay. Please reach out directly to the GM to discuss the issues you encountered.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von John - GM am 26. März 2024
Thank you for your excellent review. We appreciate your business and hope to see you again in the future.