Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Leonardo Plaza Hotel Tiberias

Leonardo Plaza Hotel Tiberias
Habanim Street 1, Tiberias

Bewertungen

7,8

Gut

106 von insgesamt 293 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
92 von insgesamt 293 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
55 von insgesamt 293 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 293 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 293 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Stephan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Antwort von mm am 24. Apr. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

6/10 – Okay

Christoph

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von ramida am 4. Jan. 2018
Dearest Guest Thanks For choosing our hotel. I Hope To host you again during your next Trips. Yours Sincerely Rami Dan P.R Manager

6/10 – Okay

trevor, Zürich

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel hat seine besten Jahre hinter sich
Das Hotel ist stark durch Busreisen gebucht und somit kein Ort der Entspannung.
Antwort von avnerma am 26. Feb. 2017
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Avner Malca P.R. Manager

6/10 – Okay

Rosmarie, Schweiz

Gut: Sauberkeit
Zweckmässiges Hotel in Tiberias
Wir waren 3 Nächte im Leonardo Plaza Hotel in Tiberias. Wir hatten eine Junior Suite und ein Deluxe Sea View Zimmer. Die Zimmer waren sauber aber in die Jahre gekommem, eine Sanierung wäre sehr empfehlenswert. Das Personal und die Hotelführung waren eher zurückhaltend aber korrekt. Das koschere Essen ist für unsere Geschmacksnerven mehr als gewöhnungsbedürftig. Die Umgebung und die Lage am See war hingegen sehr schön. Nach mitteleuropäischen Standard entspricht diese Hotel höchstens 4 Sterne-Niveau. Hingegen ist es schwierig in Tiberias etwas besseres zu finden.
Antwort von avner malca am 4. Juli 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
nette Renovierung aber ...
Ich kenne dieses Hotel noch als Sheraton und muss sagen die innerliche Veränderung zum Leonardo ist geglückt. Leider ist es immer noch an einigen Ecken ziemlich schmutzig und nicht wirklich schön. Dennoch sind die Zimmer absolut ok und für israelische Verhältnisse auch sauber. Der Service des Personals war hervorragend! Und das an allen Stellen des Hotels vom Portier bis zum Manager alle waren sehr freundlich, schnell und hilfsbereit. Das Frühstücksbuffet sowie auch das Abendsessen waren sehr gut, mit großer Auswahl. Die Snacks an der Bar sind zu empfehlen. Das Preis-/Leistungsverhältnis stimmt in allen Bereichen. Der Pool bekommt Abzug, die Poolbar war nicht geöffnet und der Pool selbst war für die Jahreszeit viel zu kalt. Ausserdem ist der untere Bereich des Hotels nicht sonderlich einladend.
Antwort von avner malca am 7. Mai 2015
Dear Guest Thank you for filling out feedback And are glad you enjoyed the level of service at the hotel Thank you Avner Malca Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Gershon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They we're renovating the whole time we were there. They didn't inform us of that when we booked. The breakfast was pathetic and 4 of the 5 nights they only had breakfast for dinner. No main course. The massage spar didn't have anyone who spoke English.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staying at the Leonardo Plaza Hotel in Tiberias was an absolute delight! From the moment I stepped into the beautifully remodeled room, I was captivated by the attention to detail and the stunning view overlooking the boardwalk. The location couldn’t have been more perfect, situated in the heart of everything, yet offering a serene escape. What truly set this experience apart was the exceptional service provided by the staff, Talia the public relations manager in particular was extremely helpful and polite. Every request or concern I had was swiftly addressed with a smile, making me feel incredibly well taken care of throughout my stay. Their attentiveness and professionalism truly exceeded my expectations, ensuring a seamless and memorable experience. I can confidently say that my time at the Leonardo Plaza Hotel was nothing short of five stars, and I eagerly look forward to returning for another unforgettable stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hersh, Brooklyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von ממ am 1. Feb. 2024
אורח יקרמודים לכם על המשוב החיובי נשמח לארח בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

miryam

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazingly managed hotel
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2023
Antwort von mm am 19. Okt. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 – Gut

Emanuel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von mm am 1. Okt. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Yakov

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Air-conditioning in both of my rooms were not working. I went downstairs to complain a number of times and it was not repaired. I asked for other rooms, and was not given. So I asked for fans, since my kids were all sweating and my rooms were extremely hot (temperature was close to 100 that day) after begging for a while I got only 1 and later another one, which both were broken as well. (I wish I can post a videos clip from the fans) I needed to gown down late an night to ask for tape so I can do my own repairs. When I was downstairs 2 other guests complaining about the same issue. Not only don’t they have working AC in the rooms, the hallways the common areas are extremely hot as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mm am 1. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

6/10 – Okay

Hilary

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Adequate hotel, unfriendly staff
Good location on lakefront with nice pool area. Rooms clean but a bit tired looking. Breakfast had good choice but hot food was barely warm. Staff however were unhelpful and borderline rude. At check in we were given no information at all about the hotel, breakfast times, pool times etc. I asked about pool times and was told it was open until 7pm but when we went to the pool at 5.50 it was already closed. We had ordered a room with an extra bed, which was not provided and we had to ask for it. We were not given any information about parking and got a ticket and fine on our first day. Lifts were often busy and as well as other rude guests barging in front of us, we even had a staff member push in front of us to get in the lift. Overall hotel was adequate but rude staff would put me off staying with this hotel again.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von mm am 18. Sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 – Gut

SHLOMO

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
all good
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mm am 10. Sept. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Hiba

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Place is noisy full of kids running around in hallways from early morning. Older room are so old, they look so dirty. Staff is not friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von ממ am 24. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

4/10 – Schlecht

Sophia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property requires some maintenance as the hotel has a smell to it from poor ventilation and aged facilities. Overall this hotel was too busy and noisy for our liking. The facilities were not great and we were not given any notice that certain swim hours are limited to only male or female guests. The breakfast was good.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von ממ am 24. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

2/10 – Ungenügend

talin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First of all hotel looks old which we were ok with. The amount of kids you see is crazy. No control during the rest hours. We stayed 3 nights were woken up twice by kids playing soccer in the hallway. Hotel staff doesn’t do anything about it. I wouldn’t consider staying there again.
Antwort von mm am 19. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

4/10 – Schlecht

Firat

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von צצ am 19. Aug. 2023
אורח יקרמודים לכם על הדירוג נשמח לארח בכל עת בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

6/10 – Okay

rochelle

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von צצ am 24. Aug. 2023
אורח יקר ,מודים לכם על הדירוגנשמח לארח בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

6/10 – Okay

Line

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von mm am 17. Aug. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Number one service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von mm am 20. Juli 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Jose Ribas M

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von mm am 6. Juli 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

8/10 – Gut

Gregory

Gut: Zustand der Unterkunft
A nice tourist hotel in a very good location. Right on the lake and a short walk from the promenade. Not luxury, but perfectly good. Only negative, filled with tour groups. We went down to breakfast just as about three bus loads of holy land tours arrived. Kind of a mob scene
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von mm am 26. Juni 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Larry

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is centrally located for exploring Galilee. Make sure to opt for the sea view rooms!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von mm am 29. Mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Matty

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I came with a baby. They were so accommodating & nice & offered to help in any way possible
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von avnermm am 16. Mai 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Matty

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
En la Recepcion muy grosero el sr. Aparte que no estaba ahí, mala actitud, le molestaba que preguntáramos cosas en fin muy Rudo, grosero y prepotente.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von mm am 24. Apr. 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von mm am 4. Apr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

8/10 – Gut

raisa

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von mm am 4. Apr. 2023
אורח יקר,תודה רבה על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

8/10 – Gut

Eunyoung

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von mm am 9. März 2023
אורח יקר ,מודים לך על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עת בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Kyle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great view, great location. Spectacular breakfast. Great service. Everything was perfect. Best hotel we ever stayed at in Tiberius. They really try to make sure you have the best vacation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von avnermm am 2. März 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Oscar, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent Location
Antwort von avnnermm am 5. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 – Gut

Izumi

Antwort von mm am 24. Apr. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

8/10 – Gut

DENISE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von avnermm am 5. Jan. 2023
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Chaim

10/10 – Hervorragend

Florence

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von ממ am 5. Dez. 2022
אורח יקר ,מודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה בכל עתבברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

Vlad

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von mm am 4. Dez. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

2/10 – Ungenügend

Leon

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hot water was not available, i did not stay for the night, the tv did not work, i checked in to another hotel the Setai
Antwort von mm am 29. Nov. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

10/10 – Hervorragend

Fischel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay!!!
Antwort von mm am 9. Nov. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

6/10 – Okay

Marty D., Carthage

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Hotel itself was attractive in appearance . Room was clean and adequate space . Swimming pool and hot tub in spa area were 2 good amenities . Breakfast was Israeli as expected . Staff at front desk were nice but seemed overwhelmed by their system . Yom kipper complicated our stay there .
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von nn am 6. Okt. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

4/10 – Schlecht

Cornelius

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s neglected and it’s in great need of TLC. I will definitely go back to Tiberias and the area surrounding the sea of Galilee but I will not go back to Leonardo Plaza Hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von mm am 30. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

6/10 – Okay

AZRAD

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
urge remodelar el hotel y mejorar el servicio
llegue con sra de 87 años sin acsesos a tercera edad sin estacionamiento hotel deteriorado desordenado y con pesimo servicio
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von mm am 27. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

4/10 – Schlecht

Sophie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très déçu de la propreté et les abords de la piscine très sale
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von mm am 20. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

The room, on the top floor, had a great view but the hotel is dated. The air conditioning didn’t blow cold and the room felt musty.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von mm am 20. Sept. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr

8/10 – Gut

Abraham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

katreen

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von צצ am 8. Sept. 2022
אורח יקר ,מודים לכם על המשוב החיובי נשמח לארח באהבה גם באירוח הבר בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

6/10 – Okay

Faigy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The staff is beyond amazing!!!! We had the hardest night and couldn’t find a hotel but they were super helpful!! About the cleanliness of the hotel it could use a real upgrade. Not the cleanest hotels I’ve been at, especially at that price bracket.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von צצ am 30. Aug. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Israel

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von ממ am 30. Aug. 2022
אורח יקרמודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה,אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

10/10 – Hervorragend

rochelle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, lots of stuff for kids, very kid friendly staff and space. Had a great time
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von nn am 25. Aug. 2022
Dear Guest , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon . Sincerely , Avner Malca P.R. Manager

10/10 – Hervorragend

Orly

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von ממ am 16. Aug. 2022
אורח יקר מודים לכם על הביקורת החיובית נשמח לארח באהבה גם באירוח הבא בברכה, אבנר מלכה מנהל קשרי אורחים

6/10 – Okay

Osnat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There is NO parking’ you should have let me know,
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von ממ am 10. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Avner Malca P.R. Managr