2 Außenpools, Liegestühle

Bewertungen von Spring Arona Gran Hotel & SPA - Adults Only

4 out of 5
Spring Arona Gran Hotel & SPA - Adults Only
Avda. Juan Carlos I, 38, Los Cristianos, Arona, Tenerife

Bewertungen

9,0

Wunderbar

77 von insgesamt 129 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 129 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 129 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 129 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 129 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sooo so many delicious options to choose from for breakfast and dinner. Really enjoyed exploring the fruits, veggies, fish, cheeses and specialities. There really is something for everyone. Nice room and mattress was in perfect condition. Not too hard, not too soft. So much green around the hotel, loved it.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Vicky (RM) am 1. Apr. 2024
Dear CharlotteMany thanks for your comments!!Looking forward to welcoming you in a near future.Kind regards (Vicky RM)

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück leider nur bis 10.00 Uhr und Abendessen auch nur bis 21.30 Uhr; sonst war alles bestens
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Spring Arona gran & UP am 6. Dez. 2023
Vielen Dank für Ihre gute Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie so zufrieden waren und würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu können. Liebe Grüsse, Spring Arona Gran Hotel

8/10 – Gut

Erich Ernst

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grosse Buffets am Morgen und am Abend mit abwechslungsreichem Angebot. Das grosse, schöne Atrium hat den Nachteil, dass es den "Lärm" gut bis in die Zimmer leitet Badezimmer sind etwas eng. Im allgemeinen aber ausreichend für den Aufenthalt Parkplätze ausserhalb des Hotels sind begrenzt. In der Hochsaison ist die eher problematisch, in den Nebensaisons wohl weniger kritisch.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 18. Juli 2022
Vielen Dank für Ihre netten Kommentare. Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten und wir freuen uns, Sie wieder mal bei uns begrüssen zu können. Mit den besten Wünschen, Spring Arona Gran Hotel

6/10 – Okay

Dr.DietrichSkro, Nürnberg, Deutschland

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
pool,fitness,restaurant :sehr gut tagsüber ständiger Baulärm an mehreren Gebäudeteilen., hätte bei der Buchung mitgeteilt werden müssen !
Aufenthalt von 16 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Spring Arona Gran und Spa Hotel am 2. Feb. 2020
Vielen Dank für Ihre Kommentare hier auf Expedia. Es tut uns sehr leid, dass die Arbeiten nicht wie den Reiseveranstaltern mitgeteilt pünktlich fertig geworden sind und Sie sich gestört fühlten. Trotzdem hoffen wir, dass Sie einen schönen Urlaub hatten und wir Sie nochmal begrüssen können.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches, hilfsbereites Personal. Sauberkeit und Hygiene 1a überall. Ruhige Atmosphäre. Sehr feines, gesundes, ausgewogenes Essen. Danke.
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Spring Arona Gran und Spa Hotel am 21. Nov. 2019
Lieben Dank für die tolle Bewertung und Ihre netten Kommentare. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüssen zu können!

10/10 – Hervorragend

Gerald, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben eine sehr schöne Woche hier verbracht. Das Hotel ist sehr ruhig, aber dennoch zentral gelegen. Zimmer sind modern und sauber. Die Preise für Getränke usw. sind für ein Hotel dieser Kategorie sehr günstig. Das Buffet lässt keine Wünsche offen. Durch Adults Only war der Altersdurchschnitt der Gäste sehr hoch und dadurch wohl auch das Unterhaltungsprogramm am Abend etwas langweilig. Ansonsten alles top und empfehlenswert.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Harry, Krefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut empfehlenswert
Los Christianos ist ein kleines Städtchen was einen Besuch lohnt mehr auch nicht. Das Hotel liegt am Ende des Ortes bis nach Playa las America sind es ca.1,5 km. Der Strand in Hotelnähe lohnt sich nicht lieber bis nach Playa las Vistas laufen oder noch weiter. Sehr freundliches und aufmerksames Personal.Meine Frau hatte einen Unfall und wurde täglich vom Personal nach ihren befinden gefragt.Das Hotel selber kann ich absolut empfehlen.Sehr schöner und großer Poolbereich mit netten Bereich wo man Tagsüber auch noch was Essen und Trinken kann.Poolbereich immer Service und Unterhaltung.Abends auch jeden Abend Programm.Muss man aber mögen.War auch immer gut besucht,da auch sehr viel älteres Publikum da war.Aber das Hotel ist auch zum Entspannen geeignet da im ganzen Bereich sich wirklich ruhig verhalten wird.Das Buffett ließ auch keine Wünsche offen.Für jeden was dabei egal ob Frühstück oder Abend.Da es Buffetform war und für sehr vielen Leute gekocht wird ließ die Qualität bei manchen Speisen nach.Aber im Groß und Ganzen hat die Küche das Sehr gut gemacht.Ein so großer Speisesaal versprüht leider kein Charme aber das muss man wissen wenn man ein Hotel bucht mit so vielen Zimmern.Die Zimmer sind groß und Sauber.Balkon auch mit Tisch und Liegen.

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Second visit to this property still love it but had a bad experience with s very rude lifegaurd
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Vicky (RM) am 1. Apr. 2024
Dear RichardMany thanks for your comments, that help us!!We want to inform you that since last week we had a new lifeguard.Looking forward to welcoming you in a near futureKind regards (Vicky RM)

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very happy customer
Had a very good time the food excellent Found restaurant very big first struggled to find table untill got vantage point each time and paid more attention. Will definitely return in future
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 26. Jan. 2024
Thank you very much William. We are happy to see that you have been satisfied with our services and we look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Tatjana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Spring Arona gran & UP am 14. Jan. 2024
Muchas gracias!

10/10 – Hervorragend

isabelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était parfait. Super service. Restauration excellente. Chambre grande. Les seuls points que je n'ai pas apprécié : faire payer le coffre fort dans la chambre. Pas de mouchoirs dans la chambre. Faire payer excessivement cher l'accès au toit terrasse avec petits piscines et très belle vue : 74€/jour et par personne avec 2 jours obligatoires.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Vicky (RM) am 3. Jan. 2024
merci beaucoup pour vos commentaires, ils nous aident à nous améliorer. Salutation, Vicky (RM)

10/10 – Hervorragend

Ruth Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel and pool areas / amazing food and attentive staff.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Vicky Barreto am 4. Nov. 2023
Dear Ruth,Many thanks for your comments and many thanks for choosing us, it is a oleasure to hear that you have had a nice holiday in our Hotel,Looking forward to welcoming you in a near future;kind regards, Vicky Barreto (RM)

8/10 – Gut

carlos, Madrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Vicky Barreto am 22. Aug. 2023
Muchas gracias por su valoración, su opinión es muy importante para nosotros.

10/10 – Hervorragend

Olivier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent sejour dans ce bel hotel.
Très agréable séjour dans une zone où il y a certains hôtels un peu défraîchi ou bruyant. Très belle vue des balcons très bonne insonorisation bonne qualité de couchage. Le petit-déjeuner ou le dîner reste copieux avec des plats différents. La salle de restaurant est plutôt sympa avec possibilité de voir la mer vers le bout. En plus il y a des activités musicales tous les soirs à partir de 18h avec des spectacles à 21h30. Enfin le principe adults only, et vraiment à plus: calme et pausible!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 30. Juli 2023
Merci beaucoup pour vos gentils commentaires. Nous sommes très heureux que vous ayant profité devotre séjour avec nous et nous espérons que nous pourrons vous accueillir à nouveau bientôt. Salutations de Los Cristianos, Spring Arona Gran & UP

10/10 – Hervorragend

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 31. Mai 2023
Muchas gracias por la buena puntuación! Esperamos verle de nuevo muy pronto. Saludos desde Los Cristianos, Spring Arona Gran & UP!

10/10 – Hervorragend

DAVID

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel ,in good location .
The hotel is a brilliant hotel ,good rooms ,food ,location .Everything purchased at the hotel is paid using your room key ,paid in full at the end of your stay. ( be aware drink prices are pretty expensive ,and you can easily run up a big final bill.)
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 28. Mai 2023
Thank you very much David. It is a pleasure for us to see that you had such a great stay and that you have been satisfied with our services. We hope to see ytou again soon. Best wishes from Tenerife.

10/10 – Hervorragend

stephen

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
fabulous place !
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 3. Mai 2023
Thank you very much! We hope to see you again. Best wishes, Spring Arona Gran & UP!

8/10 – Gut

Bali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely but could do with more staff and some extra
Lovely - UP. A bit over rated and cocktails were awful . Not waiter service and short staffed Could really make it a special occassion Confusing when you book direct and on hotel. Com as different price ranges don’t reflect that they are all standard rooms Not sure why we paid more for. 3 bed when it’s the same size 10am too late for towels and UP to open too ! Cleaners every morning waking us up !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 16. Apr. 2023
Thank you very much for your comments. Our hotel only has double rooms and the price is always per person. A third bed can be put into the room if guests like to share a room with 3 people. We are glad to see that you have enjoyed your stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back. Best wishes from Los Cristianos, Spring Arona Gran & UP!

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely lovely hotel. Perfect for relaxing and recharging.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 15. Apr. 2023
Thank you very much Sara. We hope to see you again soon. Best wishes, Spring Arona Gran & UP!

8/10 – Gut

Merita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice, but few things we were missing..
Extra clean and friendly hotel. Tasty breakfast and dinner buffet with lots of different things. Hotel rooms were quite plain. we bought flowers to make it little more cozy. Also missed better bathroom things. Bathrobes were nice. Pool area very pleasant but towels could be more comfortable. Everything very beige. We did not know that the marvelous UP terrace was not included to our hotel price.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 3. Apr. 2023
Thank you very much for your nice comments. We are very glad to see that you have enjoyed your stay at our hotel and we look forward to welcoming you back. Best wishes and kind regards, Spring Arona Gran & UP!

10/10 – Hervorragend

kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 3. Apr. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Morgan

Gut: Sauberkeit
Bäst med hotellet var poolområdet, många solstolar och sol hela dagen. Rummen är okej, vi hade kvällssol på balkongen vilket var väldigt härligt. Sängarna hårda och kuddarna tunna. Genomgående känslan på hotellet var att man satsade mycket men missade målet på grund av bristande fingertoppskänsla. Medelåldern var 70+.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Vicky Barreto am 12. Feb. 2023
Dear MorganMany thanks for your comments, they are very important for us.Loocking forward to welcoming you again in a near futurekind regards Vicky Barreto(RM)

8/10 – Gut

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The music room was not well appointed due to the pillars. ( I know they are essential) The entertainment was excellent, the majority of staff were excellent just one or two on reception lowered my general view.
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2023
Antwort von Spring Arona Gran & UP am 3. Feb. 2023
Thank you very much for your nice comments. We hope to have the pleasure pf welcoming you back soon. Best wishes from Los Cristianos, Spring Arona Gran & UP

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
OK
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 15. Jan. 2023
Muchas gracias!

10/10 – Hervorragend

Chamarre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Première des choses très appréciable le calme, le respect des uns et des autres pour la tranquillité de chacun, une diversité de loisirs, un emplacement et un vue de rêve. La petite chose à refaire serait le salon du bas qui est un peu vieillot et glauque. Sinople c’est un très bel établissement.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Vicky Barreto am 11. Dez. 2022
Cher clientMerci beaucoup pour vos commentaires, nous prenons note de vos suggestions, cela nous aide toujours à nous améliorer, nous espérons vous revoir.Cordialement.Vicky Barreto (RM)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bring your tissues sanitary and hygiene.
The staff at this hotel are very friendly and welcoming. Hotel itself in great condition and very comfortable and well cleaned room. However, some amenities were missing that are included in a 3 star. No tissues in room, no shower cap and oddly no holder for the soap meaning it messes up the area around the sink. Also the safe charge seemed a bit low cost airline charging extra for something a high cost full arrive hotel could easily provide.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 13. Nov. 2022
Thank you for your comments!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Vicky (RM) am 17. Okt. 2022
Dear Anthony;Many, many thanks for your comments!!!Hopping to see you in a near future,Kind regards

10/10 – Hervorragend

Luis Fernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Resort con muy buen bufet. Cómodo y con suficiente
Resort con muy buen bufet. Cómodo y con suficiente espacio en piscina. Repetir. No hay amenities de champú y gel, solo body milk.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Vicky (JR) am 26. Aug. 2022
Estimado Luis,Gracias por su visita y gracias por sus comentarios, esto nos ayuda a mejorar.Con respecto a los amenities, tanto el gel como el champú se encuentran en los dispensadores ubicados en la cabina de la bañera/ducha.

10/10 – Hervorragend

JOANNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I beautiful place and very relaxing.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Vicky am 31. Aug. 2022
DearJoanna,Many thanks for your comments, it is really nice to hear that you have had a good time in our Hotel. On behalf of all of us, Thanks!!! We we hope to see you in a near future. Kind regards. Vicky(RM)

10/10 – Hervorragend

Salvador

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Vicky am 23. Aug. 2022
Muchas gracias por su valoración, su opinión es muy importante para nosotros

8/10 – Gut

Stephen Gary

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool area was the only let down as quite dirty
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 17. Aug. 2022
Thank you very much for your comment. We will have a deep look into this matter and hope to see you again soon. Best wishes Spring Arona Gran & Spa

8/10 – Gut

Aruna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 27. Juni 2022
Muchas gracias!

6/10 – Okay

Abderrahim

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 1. Juni 2022
Gracias!

10/10 – Hervorragend

alain

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
exceptionnel
cet hôtel est remarquable tant par ses installations que par son service, mention particulière pour la restauration (buffets) et les piscines excellent rapport qualité/prix que du positif, nous le referons
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Vicky (RM) am 6. Mai 2022
Cher client Merci beaucoup pour vos commentaires, votre avis est très important pour nous. Nous espérons vous voir dans un proche avenir (Vicky RM)

6/10 – Okay

ANTHONY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Very disappointed this visit, as we have stayed here before. Entertainment very amateurish, food standards are lower, extra charges for safe etc over the top. used to be two warm water pools, now only one plus a small spa pool. We think it is now a three star when it was a four star. No excuses regarding covid as prices do not reflect lower standard. Staff excellent as always but do seem more pressured especially in the catering area.
Aufenthalt von 17 Nächten im März 2022
Antwort von Arona Gran Hotel am 14. Apr. 2022
Dear Anthony, thank you very much for your review. We are sorry to hear that you have been disappointed with your recent stay at our hotel, especially with our food and entertainment. We know that our guests have different tastes and we always try to cater for everyone. Our buffet restaurant has a wide choice of meals and every night we offer entertainment in our bar. The safe hire always was 3 euros per day and we offer a brand new heated jacuzzi at our pool area, together with 2 big pools (one heated, one not) where our guests can spend their day. This is fare away from beeing a 3 star hotel, but as already mentioned below, tastes are different and we are sorry that we could not reach your expectations. Nevertheless we thank you for having taken the time to write down your impressions and we send you our best wishes from Tenerife!

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very impressive hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von Arona Gran Hotel am 18. Feb. 2022
Thank you very much for your 5 points rating!

10/10 – Hervorragend

alison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 14. Jan. 2022
Thank you very much Alison. We hope to see you again soon. Stay safe and kind regards!

10/10 – Hervorragend

Inèz Antoinette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Et fantastisk hotel med fantastisk service og pragtfulde omgivelser
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 13. Jan. 2022
Mange tak for dine søde kommentarer. Vi håber at se dig igen i en ikke alt for fjern fremtid. Mange hilsner. Spring Arona Hotel

8/10 – Gut

Balbinder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Beautiful hotel, rooms are a bit tired but the rest of it makes up for it. Food is great - expensive if not all inclusive But perfect location and comfortable Not sure why they turned the temp down of the pools as we had a few cloudy days at the end.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 9. Jan. 2022
Thank you very much for your nice comments. We are glad to know that you have enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again soon. Stay safe and kind regards

6/10 – Okay

Crystal

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Vicky am 4. Jan. 2022
Dear Crystal, many thanks for choosing us. We hope to see you in a near future, Kind regards Vicky(RM)

8/10 – Gut

Geoffrey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and swimming and spa pools. Annoying and petty was to be charged 3 Euros a night for the very small room safe. In over 30 years of business and holiday travel worldwide in all categories of hotels I have never been charged any fee let alone and such an exorbitant of 21 Euros a week.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Arona Gran Hotel am 5. Dez. 2021
Dear Mr Geoffrey, thank you very much for using Expedia for your holiday review and for giving us 4 points of 5. Regading the safe we would like to inform you that this is something usual here on Tenerife and we hope that this will not stop you of visiting us again. Stay safe and have a nice Christmas and a good start into 2022. Kind regards

8/10 – Gut

Ing-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trevligt hotell.
Fint hotell med bra frukost och fantastisk service i restaurangen, hade halvpension och maten var förhållandevis bra. Snygga och rena rum. Lite hårda sängar. Tar ca 15 min att gå in till byn. Kommer troligtvis att återvända.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 4. Dez. 2021
Tack så mycket för dina vänliga kommentarer. Vi är mycket glada att höra att du trivdes med din vistelse och hoppas att vi ses igen inom en inte alltför avlägsen framtid.

10/10 – Hervorragend

Jonas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topp klass!
Detta hotell håller Världsklass
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Vicky am 25. Nov. 2021
Dear Jonas, Many thanks, your comments are very important for us!!! We hope to see you in a near future, Kind regards

8/10 – Gut

Johanna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A very big hotel, the rooms and hotel interior are not very cosy or beautiful. Breakfast very good. Rooms differ a lot in terms of the view. We bought a room with a sea view and yes, there was a view, but from the side, and whole day in shadow. Friendly service in most places, particularly in restaurants etc.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 19. Nov. 2021
Thank you for your comments. We are sorry to hear that you have not been 100% satisfied with your stay. We always try to keep our clients happy and hope that we will have the pleasure of welcoming you back. Please let us know during your stay about anything which you are not happy about. Our best wishes from Tenerife!

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect hotel
Amazing stay. Very clean and friendly staff. Took a bit long with check in. Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 16. Nov. 2021
Thank you very much Alexander. It is great to hear that you have had such a nice stay at our hotel and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Best wishes from Tenerife!

10/10 – Hervorragend

lee

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely first class from start to finish! Spotlessly clean, beautiful hotel. Two lovely pools outside with lots of sun beds and the biggest hotel gym I’ve ever seen. Very highly recommended.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 13. Nov. 2021
Thank you very much for your lovely comments about our hotel. We hope to see you again soon. Best wishes from Tenerife

10/10 – Hervorragend

Neale, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really good hotel and friendly staff…Good choice for breakfast too.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 5. Nov. 2021
Dear Neale, thank you very much for your nice comments and for giving us 5 points. We are happy to know that you have enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Greetings from Tenerife!

8/10 – Gut

NADINE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le plus : La proprete des chambre , la situation géographique. Le moins : pas de soleil à la piscine le matin tôt, vu la hauteur des batiments
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Spring Arona Gran Hotel am 3. Nov. 2021
Merci pour vos gentils commentaires. Nous sommes heureux que vous avez passé un agréable séjour avec nous. La piscine de l'hôtel est ouvert à partir de 10h et puis il y a déjà du soleil. Salutations de Tenerife et à la prochaine fois

8/10 – Gut

Virginia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A few days
The spa facilities for me were wonderful. I had the whole place to myself €12 for two hours of pure pleasure. The outdoor swimming pools were well used and the sun loungers comfortable. I was on full board for my few days. There was plenty of variety catering to all nationalities. I was disappointed with my bed. It was very ordinary along with the bed linens. No duvet but some old blankets. Also the pillows did not have protectors. My room was clean but noisy especially on a Saturday night with music blaring into the wee hours. This was the most expensive property I stayed at and I felt it underwhelming compared to others on this solo trip.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Spring Arona gran y Spa Hotel am 12. März 2020
Dear Virginia, thank you for your review here on Expedia and the good rating. The comments of our clients always help us to improve our services. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel, staff frendly and helpful, the food exelent and lot to choose from, the pool garden is very nice, 2 pools one cold and another warm, lot of activities.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2020