Familien-Suite | Schreibtisch, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von OYO Capital O 89695 Planters Hotel

2 out of 5
OYO Capital O 89695 Planters Hotel
44-A, Jalan Besar, Cameron Highlands, Tanah Rata, Pahang

Bewertungen

6,8
7 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
18 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 53 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Notlösung
So lala...zu teuer und sehr dreckig

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Marie am 8. Jan. 2021
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Marie!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Marie am 4. Aug. 2020
Thank you for taking out your valuable time to rate us. We are sorry for the inconvenience and we will surely try our best to keep up with your expectations in the future. Regards, Marie!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Good area and comfortable bed. Walking distance to everything.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von OYO am 24. Dez. 2019
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Kevin

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good n excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von OYO am 24. Dez. 2019
Hi, Thanks for appreciating our efforts by rating us positively. Looking forward to hosting you soon with a pleasant experience. Regards, Kevin

8/10 – Gut

Bavani

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von OYO am 24. Dez. 2019
Thanks for the positive rating, Bavani! Hope to host you soon :) Regards, Kevin

6/10 – Okay

JOËL

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sans intérêt. Vieux et pas entretenu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von OYO am 24. Dez. 2019
Salut, Joel! Nous sommes extrêmement désolés de savoir que votre expérience avec nous n'a pas été agréable et nous travaillerons sur vos commentaires, pour nous assurer que les problèmes liés sont soigneusement surveillés et éliminés dans toute leur mesure. Cordialement, Kevin

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service but poorly maintained
The check-in was easy but the condition of the hotel is very poor. External windows didn't lock, taps were leaky, and curtains were filthy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Since there is no fan/ air-conditioner provided at my room, the only choice is to open the windows to let the fresh air in. But unfortunately,the smells of food from the adjacent kitchen and the mosquitoes enter the room.There is no hair dryer and glass in the room provided too.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Tomasz

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Ramachandran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was really good stay. The room was quite spaciois and very clean. The hotel locatoon Will definitely stay there again when coming to cameron.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location...
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Shahrizal, Seremban, my

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near to shop lot and nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's in a great location with food and shops below, covered for rain as well. The room is large and with the cool climate, the really hot shower was a treat!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall it was pleasant. But staff service could be friendlier and more efficient. Would be good if you could provide fridge and there’s no kiblat direction in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Nice
Pleasant .... But no ceiling fan.. Less air circulation even surrounding is cool.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

モンキー, 兵庫

便利な場所
バス停 両替, 食事  ツアー申し込み すべて徒歩3分以内。  ハイキングコースも数箇所あり、 朝 夕  夜の散歩も可能。 長期滞在の日本人にも2組 会いました。  我々は70台夫婦、ハイ キングは、ガイドがいると思って、今回は中止。山の支度はしていきました。  3泊でしたが、 ゆっくり できました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018

6/10 – Okay

Angela, Singapore

Gut: Personal & Service
Huge room and great location.
Booked a family room which has 2 separate rooms, a king size bed and twin beds. The main room has no fan and ventilation. Room was warm and stuffy. We had to open the balcony glass doors and the door that separate the 2 rooms in order to feel comfortable. No toiletries were provided. Only towels, toilet rolls and a all in one liquid dispenser for bath, shampoo and face wash! No bar soap, toothbrush, toothpaste or shower cap. Bedsheets, pillowcases and towels has stains on them. Pillows are so worn off! We expect coffee/tea facility but only an electric kettle and 2 glasses provided. This hotel urgently needs an upgrade. The furniture and room look very dated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

RAHIMI

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

2/10 – Ungenügend

tans, kuching

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There is no aircond or fan in the room. The room smells bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

6/10 – Okay

NIK MOHAMED ABD, Kota Bharu

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location hotel
Easy to locate the hotel which have a food house downstair. Located within the town center of Tanah Rata with a lot of shopping facilities and variety of foods place
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel yang selesa dgn senibina yg indah.
Saya jatuh cinta dengan senibina di luar hotel ini ketika mencari di Expedia dan berharap dapat menginap dibilik yang berhadapan dengan jalanraya lain kali.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

8/10 – Gut

Fhirdaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
dirty and hot
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

6/10 – Okay

Amir, KL

Ok for last minute deal
This hotel located in Tanah Rata. It's quite convenient since it's near to stalls, restaurant, mini mart and etc. In room it do not have fan. The hotel provide standing fan for rental (RM50/day if I'm not mistaken). We have to open windows to make the room cold. At night it quite noisy and smelly because of the surrounding streets. Overall it's okey.

4/10 – Schlecht

kenji

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
街の中心部の便利なホテル。
2泊目から、腹が張り下痢状態が続いていたため、思い出が薄い。

8/10 – Gut

Noreen

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cameron Highlands <3
Even with the additional mattress on the floor, our room was a comfortable fit for 5 people. The bathroom was big and clean with the shower taking up half the space ~ perfect ^^ Our room overlooked the main road so it did get a little noisy at night, but after spending the whole day walking to and around the tea plantations, we were too tired to notice :) Just 5 mins from the bus terminal and surrounded by many restaurants and souvenir shops,

8/10 – Gut

Rossidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Memuaskan,berdekatan laluan keluar masuk.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
It was good. One thing I didn't like was that you could hear people outside of the room because of the walls being to thin. Had a trouble sleeping. The staff was helpful and kind.

8/10 – Gut

mohd lukman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Additional rm50 for daughter age 6 Only 2channel tv Toilet have no hot water for sink Room a bit hot n need to pay xtra rm50 for table fan

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Mr Loga, Chennai, India

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Value for Money
Best for Family Stay, at the Heart of the Town ... CLEAN EVERYWHERE ... Thanks to Ms Fiza, the Indiana Lady, the Malay Guy & Team ... Friendly and all render the Best Service, and WE GOT ALL FOR WHAT WE PAID ...
at Cameron Lavender

8/10 – Gut

zack mamijarum, meru klang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect hotel...centre of town Tanah Rata
Great experience all you needs can easily access at nearby shop...from food and beverages...supermarket..wet market..local cuisine..just at your door steps
At hotel lobby
Antwort von Dev am 30. Okt. 2016
Thank you for your comment, we appreciate your comment and welcome you stay with us again.

6/10 – Okay

Chee Sin, Kuala Gula

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
希望下次沒有蟑螂!給個乾淨舒適的房間
酒店太多蟑螂了 不是很滿意!

8/10 – Gut

Park, 쿠알라룸푸르

딱 금액에 맞는 호텔
딱 성급에 맞는 호텔이 아닐까 생각합니다. 보다 편안하고 보다 안락한 호텔을 찾으신 다면 조금이라도 더 높은 금액의 성급의 호텔을 이용하시는게 낳을 것이라 판단됩니다.

10/10 – Hervorragend

Anis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Yvonne, Rotterdam

Gut: Personal & Service
Prima hotel
De deuren en wanden zijn wel toe aan een opfrisbeurt

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
do not stay here unless it is the only option
The hotel's location was excellent, central to town. Other than that, stay somewhere else. Extremely overpriced for what it was. We were given a room on the 4th floor. The first night, there was barely any water pressure but was able to collect enough water in a bucket. The second night no water was coming out at all. Was moved to a room on the 2nd floor which was not cleaned (cigarette butts on the window, used tissues on the floor). The water worked in the second room. However, when we tried to get into the new to, the electronic lock wouldn't let us in. It took the hotel 4 hrs to try to fix the door. When that failed, they gave us a key to manually open the door. Reception offered no compensation and barely an apology for all the problems except the lame response of "The whole city is like this now." The WiFi worked 25% of the time that we were there.
Antwort von General Manager am 26. Aug. 2016
Thank you for your feedback. We are assure that our Front Office staff has done their best to accommodate each and every guests need at the critical time when there was water supply problem shortage faced by whole of Cameron Highlands. As you have mention they have changed the room for you and try their to hep you during your stay with us. We apologize for the inconvenient caused during your stay with us.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
how can i rate this hotel?
they dont supply water in bathroom and juz give excuses. the bed are broke and we juz use a another single bed(share). The point that i want highlight is juz water because we cant go bath and have to find another toilet at outside.Its t0 bad because the environment strategic and relaxing.

8/10 – Gut

Michael, Vientiane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was a good time as always.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
非常差
整體"非常差"。酒店殘舊,有陣味,服務員愛理不理。入住的兩間雙床房都比大床房差,床邊的牆壁有很大污跡,要將床拉出才敢睡,被單亦有手掌般大污跡,不應該給客人用;覺得房間無做清潔,面用紙抹完是黑色!浴室門口地毯殘舊及有蟻。 唯一可取是位置在大街上,食、搭車非常方便。

6/10 – Okay

1人旅, 日本

Gut: Personal & Service
ホテルの場所が見つけやすい
エクスペディアで予約したにもかかわらず、チェックイン時にキャッシュで宿泊代を払った。すぐに自分が気が付いて返金してもらった。双方ともにうっかりかな??? インターネットは各室でも繋がるようになっていたが、速度はあまりよくない。山中で仕方がないかな。

8/10 – Gut

Simon, Adelaide

Gut: Komfort des Zimmers
A great place for a central stay.
The location was excellent after a long bus trip, very happy with our choice to stay here, very short walk from the bus to the hotel. The taxis were close by as well for day trips. Plenty of food choices nearby. The receptionist was friendly and cleaners friendly. The rooms were clean but the towels whilst clean were in very poor condition. And beds needed mattress protectors. But sheets always clean and beds made, clean otherwise. Rooms great and spacious. Would certainly stay again!
Antwort von General Manager am 26. Aug. 2016
Thank you very much for your feedback we appreciate your feedback as it always motivates and encourage us to serve you better and improve out shortcomings. Hope to see you again in the near future. Thank you once again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok if u r looking only for low budget
Hotel is located in Tanah Rata. Location is just on main raod. It is good if u dnt hv ur car. So dnt hv to dependent on taxis. But surrounding is not good. Regarding staff.. they r terrible... no professional... the person at desk was very rude... was talking with us like we r unwanted guests... no drinking water is served ... after check in we had go out in search of water...this was very ridiculous...

6/10 – Okay

Muhammad

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Improve receptionist
stay only 1 night and everything is good except the receptionist. Maybe management need to send him for training.
Antwort von General Manager am 26. Aug. 2016
Thank you for your feedback and we have take action against our staff for very poor performance and guest service. Thank you once again for your generous feedback as it helps us to constantly improve our service.