Suite (Legend) | Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von Legend Inn Taiping

3.5 out of 5
Legend Inn Taiping
No 2 , Jalan Long Jafaar, Perak Darul Ridzuan, Taiping, Perak

Bewertungen

8,0

Sehr gut

29 von insgesamt 118 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
60 von insgesamt 118 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 118 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 118 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 118 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Ted

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

HEMALATHA PAYANI

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Naraseeni, Kuala Lumpur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good. thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Kai Le Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

AHMAD JEFRI

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Siung am 21. Juni 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn TaipingThank you for taking your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards,The Management

10/10 – Hervorragend

Angelia

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall superb
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Tuck Leong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is spacious and clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rashada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bilik bersih, luas dan selesa. Katil besar. 2 king. Parking pun senang. Dekat dgn bank, masjid, kedai mkn. Sedikit delay menyiapkan bilik utk check in. Overall, recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

8/10 – Gut

Mohd Suhaimi, Shah Alam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The hotel is considered clean. Except for quite a bad exercise during checked-in, overall was okay. Check-out process took a bit of a time. I believe the staff are not being given proper and adequate training on hospitality services.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Mohd Suhaimi, Shah Alam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

8/10 – Gut

Nuzul Amri

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

8/10 – Gut

Hamzah

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

10/10 – Hervorragend

ZARIFAH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
highly recommended
Overall puas hati dengan hotel ni, bilik pun luas, kemas dan cantik, part paling best siap ada iron dalam bilik which is sangat2 convenient, breakfast pun banyak choice dan sedap. Cumayer screen tv tak berapa ok skit.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

6/10 – Okay

Harveen

Mit der Familie gereist
The property is located in town area but the condition is rather bad. Don't be deceived by the clean reception area. When we checked into our room, there was already water flowing in the toilet as if someone was just there moments before we unlocked the door. Had to walk down to get the staff to check it as it continued to flow. There were toothpaste stain on the wall (maybe it's a petty thing for others). If you are looking to get a decent 8 hours of sleep before you continue your journey or start your day then please know the mattress here are bad. They are worn! Noises from the hallway can be heard too. So we shortened out stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von The Management am 16. Apr. 2023
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping.Thank you for taking your time to provide us your valuable feedback relating to your stay.We look forward to welcoming you to stay with us soon.Have a great day. Take care and stay safe.Best regards,

6/10 – Okay

Cheng

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von The Management am 9. Apr. 2021
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for the rating. We look forward to having you as our guest again soon. Have a great day. Best regards,

10/10 – Hervorragend

PEK JIN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Pleasant Stay
A very pleasant stay we had. With its location that is near the hawker center with good food. Very convenient. The only complaint I have would be the snowy tv with just basic channels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von The Management am 20. Jan. 2021
Dear Ms Lau, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback. We hope you would accord us another opportunity to prove our services to you again in the future. Thank you. Have a great day. Best regards, The Management

8/10 – Gut

Leekiat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel near town centre
Great hotel with central location to nearby food places. Huge room and everything works. Parking is free and WiFi is acceptable
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

John, Ipoh, MY

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Reasonable quality and reasonable price. Staff attitude a bit lacking at times but overall an average hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von sc am 1. Sept. 2020
Dear Mr John, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback. We hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards, The Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von sc am 1. Sept. 2020
Dear guest, Thanks for rating us. We hope to welcoming you again soon.  Have a great day. Best regards, The Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
酒店不錯,係廁所近走廊位有水會太滑,妹妹幫小孩洗澡後,一走出來就滑倒了 😨。枕頭有邋遢。第二日食早餐,得我們一家人,去到餐廳搵唔到人,見到員工了,佢超級懶,完全唔睇唔問,之後我們問佢攞Baby chair,佢攞一張超級邋遢的俾我們,有塵有食物唔抹乾淨就走了 😡。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everthing is awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Taiping Room
Spacious and clean room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von sc am 18. Feb. 2020
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards, The Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von sc am 18. Feb. 2020
Dear guest, Thanks for rating us. We hope to welcoming you again soon.  Have a great day. Best regards, The Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Eima

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pekerja di situ amat baik
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von sc am 12. Dez. 2019
Tetamu yang dihormati, Terima kasih kerana mengambil masa untuk memberi kami maklum balas berharga dengan kita. Kita berharap untuk mengalu-alukan cik tidak lama lagi. Selamat sejahtera,

8/10 – Gut

Soo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious room
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von sc am 12. Dez. 2019
Hi there, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards, The Management

8/10 – Gut

Leonard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Keeps improving year on year
Good. Year on year see improvements in service and cleanliness. i think new management now. keep it up. Ample parking space. most other hotels with similar pricing has limited parking space
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von siew am 30. Okt. 2019
Hi guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards, The Management

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Booked a suite as the property was full. The tap water was brown. Had to leave it running for a while before the brownish water went away. The settee was dusty and dampish. The suite came with a separate room and another room with sitting area. Each room has their own separate air conditioning. On the first night, the air conditioning in the bedroom was malfunctioning. As it was late, we made do with the air conditioning from the sitting area at full blast. The next day, the staff spent the whole afternoon trying to fix the air-conditioning without success. We couldn't rest or enjoy room. In the evening, the manager offered us the key to a standard double room to spend the night. We didn't have to move our things but we had to run about the two rooms to get our things. As it was just one more night, we accepted. The next day, I asked the management whether they were going to compensate us but the daughter of the owner said NO COMPENSATION as we were given another room to spend the night. We paid for a suite n ended up in a double room n suffered while the technicians were trying to fix the air-conditioning the whole afternoon. Cheated.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

KL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pro: Location is good. Room space is big. Cons: 1. Air cond takes times to cool. The air cond outlet direction was facing the wall instead of bed area. 2. Toilet water tank ~ need to manually adjust the pump then only the water will fill up fast. So, we leave the cover open during our stay. 3. Shower curtain was dangling. It should flow till the floor so the water will not splashed out easily.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

prakash, Kuala Lumpur

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Internally look old and dull. just being maintain as it is. Should improve more, expecially on infra. Overall just ok, nothing to impress.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel in town
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is relatively new hotel hence quite clean and functional. Near to our training workshop place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Hasmah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Mohd Khairulzaman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
have been staying here for twice! simple and good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

SHO, Shah Alam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Near eateries. Wifi sucks - keeps dropping off. Parking is at "public area" at own risk especially at the rear end of the hotel where it's quite dark, I don't see much security. SOP of staff cleaning rooms should be changed - sheets taken from rooms are left on the floor at the corridor. It's not a sight occupants want to see. was there from 9am to when we checked out at 12 noon.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well organised. Friendly staff and great showers. Affordsble for the quality.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall satisfied ... Beed improve in breakfast choice... less choice and not really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Kum Heng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

ANAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spacious room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Cyril

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Chambre spacieuse et propre....Dommage de ne pas mettre les 2 bouteilles deau gratuites dans le réfrigérateur au détriment de celles payantes....Grande salle de bain avec douche à jet puissant....A ce prix là,je suis juste agacé de ne pas avoir un excellent wifi en chambre et une télé câblée avec seulement 6 chaînes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Safuan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money
Good location, easy parking, value for money..
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Zafrullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Thomas Ng

Good location at city centre. Room is spacious and clean. Wide range of meal surrounding hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Dean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2nd Stay in Taiping
Location its good @ the Taiping Center. Walking distance to market larut matang or siang malam. Cleanliness - Good
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Siew am 20. Nov. 2018
Dear guest, Warmest greetings from Legend Inn Taiping. Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and hope to welcoming you again soon. Have a great day. Best regards, The Management

6/10 – Okay

Leonard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Smoke in the room in non smoking room
given a room which someone had smoked in. although it was a non smoking room. got the reception to change. luciky able to change room
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Siew am 1. Nov. 2018
Dear Mr Leonard, Thank you for taking your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. Please be assured that your comments have been noted and would be looked into for further improvement. We hope you would accord us another opportunity to prove our services to you again in the future. Have a great day. Thank you. Best regards, The Management