Außenpool

Bewertungen von Santa Grand Hotel East Coast, a NuVe Group Collection

3.5 out of 5

Bewertungen

8,0

Sehr gut

106 von insgesamt 341 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
155 von insgesamt 341 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 341 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 341 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 341 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sympatisches Hotel mit guter Preis/Leistung
Sympatisches Hotel mit guter Preis/Leistung im noch wenig touristischen Stadtteil Katong. Zimmer/Bad geräumig, wir haben sogar ohne Anfrage einen Upgrade erhalten. Gute Busverbindungen nach Downtown, 15 Min. per Taxi vom Flughafen und ausgezeichnete lokale Verpflegungsmöglichkeiten rund ums Hotel. Frühstück primär asiatisch.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Chris, Ops Manager am 12. März 2020
Dear Mr Marco, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

8/10 – Gut

Rouzbeh

Singapur, Land der 1001 (unnötige) Gesetze
Die Lage vom Hotel is ziemlich zentral und dennoch nah am Strand (ca. 10 Minuten zu Fuß) An Sauberkeit könnte noch etwas geändert werden aber alles in allem war das Hotel zufriedenstellend.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Olli, Eversen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer ohne Ausblick
Beim ersten Betreten des Zimmers roch es muffig. Nirgends ein Fenster zum Öffnen! Nur ein paar kleine Fensterscheiben unter der Decke, die sich nicht öffnen lassen. Nach Starten der Klimaanlage verbesserte sich die Luft zusehends. Ein Feature, das bei hohen Außentemperaturen durchaus sinnvoll erscheint. Leider schaltet sich die Klimaanlage nach Verlassen des Zimmers automatisch wieder aus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Berk, Köln

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstiges Hotel mit allem was man braucht!
Das Hotel liegt gegenüber Katong I12. Die Zimmer sind relativ klein, aber es fehlt an nichts. Kleines Bad mit Dusche, Kühlschrank und TV. Es gibt sogar ein Handy das man mit in die Stadt zur Navigation nehmen kann. Leider funktioniert es nicht als Hotspot. Auf dem Dach ein kleiner Pool zum abkühlen. Das Bad ist nicht gemauert, sondern ein Glaskasten. Ist zwar Milchglas, aber man hört halt was im Bad passiert.

6/10 – Okay

Wiwi , Harsefeld

Gut: Personal & Service
Habe das zimmer im letzten Jahr mit Frühstück gebucht, leider wusste dies im Hotel jetzt niemand. Ich könnte es ja extra zahlen. Nach ein bißchen Nachfragen ging es dann doch. Und leider war unser Zimmer im 1. Stock zur Straße raus, bei dem die Fenster sehr dünn sind. Unser Flug ging erst abends, es war kein Problem das Gepäck fort zu lassen.

8/10 – Gut

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sauberes Hotel
Hotel liegt ruhig, Zimmer war knapp aber ausreichend bemessen. Zimmer und Bad waren sauber. Einige Restaurants u. Shoppingcenter in der Nähe.

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis / Leistung und Lage sehr gut.
Es war unser 2. Aufenthalt in diesem Hotel. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Lage ist obwohl nicht im Stadtzentrum gelegen sehr gut. Eine große Auswahl an Restaurants zu günstigeren Preisen als zentraler gelegen befindet sich direkt neben dem Hotel. Zum Flughafen sind es im Taxi 15 min. Zur Orchard Rd. ebenso. Taxi Kosten ins Zentrum 10-15 SGD. Die Zimmer sind sehr klein aber sauber mit einem bequemen Bett. Preis Leistung für eine der teuersten Städte der Welt ist sehr gut.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Zweckmässiges hotel
Der roof pool ist sensationell. Das personal könnte freundlichet sein. Ausser die ältere Dame ist sehr zuvorkommend. Hotel liegt etwas ausserhalb. Jedoch super Busverbindungen überall hin

8/10 – Gut

Guenther, Muenchen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guenstiges Hotel in SIN
Das Hotel ist fuer Singapore nicht zu teuer. Leider etwas entfernt von der MRT. Zwei Buslinien mit ausreichendem Takt sind OK.

8/10 – Gut

Sabina, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Singapur für mittlere Budgets
Das Santa Grand East liegt in Katong ca. 40 Bus-Minuten (Linie 10,12) von der Marina Bay entfernt. Es bietet guten Basiskomfort und exzellenten Service. Beim Frühstück machen wir mangels Auswahl kleine Abstriche. Auf dem Dach ist ein Pool, die Lage ist insgesamt etwas laut. Klimaanlage vorhanden und Betten gut. Insgesamt ein passsables Preis-Leistungs-Verhältnis innerhalb des sehr hohen Niveaus von Singapur.

8/10 – Gut

H IDEO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sylvia Goh am 23. Mai 2024
Dear Mr Ideo ,Thank you for the score. We hope to serve you again in near future.Kind Regards;Sylvia Hotel Manager

8/10 – Gut

Teppei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 3. Mai 2024
Dear Valued Guest, we are thankful that you chose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously, and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

6/10 – Okay

Nitin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 24. Apr. 2024
Dear Valued Guest, we are thankful that you chose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously, and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 7. Apr. 2024
Dear Valued Guest, we are thankful that you chose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously, and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

10/10 – Hervorragend

matthew, Duncraig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We needed a one night stay due to being let down by Jetstar and missing our connection. This place was awesome - relatively close to the airport but with bars and restaurants within easy walking distance.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 29. Feb. 2024
Dear Valued Guest, We are thankful that you chose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously, and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotel

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Christine am 18. Feb. 2024
Dear Valued Customer,Thank you for your wonderful feedback, hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

Aidan C

Antwort von Ratna am 11. Feb. 2024
Thank you for your feedback! I believed we have handled your reservation well despite it's not the hotel fault. and you told me that you are pleased with the service we provided. We will always try our best to provide the best service for our guests. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Keizo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ratna am 11. Feb. 2024
Thank you for your wonderful rating. We are very delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the near future.

6/10 – Okay

Bob

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Santa Grand Hotels am 21. Dez. 2023
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand HotelsBeyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A1
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Team Santa Grand Hotels am 14. Apr. 2023
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand HotelsBeyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convinient, reasonable price
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Team Santa Grand Hotels am 20. Feb. 2023
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand HotelsBeyond Boutique, Experience like a Local.

8/10 – Gut

LeeChu

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
房間略嫌小了些 浴室也不是很舒適 可以說硬體設備勉勉強強及格 但員工與櫃檯人員都親切有禮 考慮價格不貴,商務旅行會再入住
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Mubarak Begum

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent service..neat and clean.The best customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Team Santa Grand Hotels am 8. Juli 2022
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

8/10 – Gut

JOSE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cerca de lugares para comer y comprar.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 19. Apr. 2022
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

Punithavathi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff
Smooth check in process. Clean and new looking room. Very convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 28. Jan. 2022
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Acceptable stay !
Front desk staff were friendly and warm with their services, check-in was a breeze. Hygiene was visibly strict and commendable as there’s some folks on quarantine sharing the same building on different levels. Nothing to worry about. The slight issue was thin walls/window surrounding the room so some work can be done on sound proofing. Overall decent experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 28. Jan. 2022
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

6/10 – Okay

Shawn

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
not that great.
The pillows were way too soft and the room's walls are paper thin so I could hear anything and everything. What made it worse is that the hotel is located in a noisy area. The combination of these two things made it impossible to fall asleep. Also I requested that they have an iphone charger so I could charge my phone. The hotel had an adapter but no lightning cable to connect the phone to. The hotel should invest in some spare cables for situations like mine instead of leaving us to scramble to find a way to charge our devices (because we forgot to bring out charger with us). Also there was no ice machine and I was told to use the ice tray in the freezer but because the ice tray was emptied before check in there was no way for me to have ice when I needed it. Also final note: The bathroom needs to be better cleaned I discovered mold on the glass shower wall after steam had built up from showering and it was disgusting and frightening to behold.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 11. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you for leaving a review after your stay. Please accept our most sincere apologies that did not meet your expectations. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. Once again, we are sorry for the unpleasant experience that you had. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

Mei Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 11. Aug. 2021
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and clean appearance of the lobby and hotel in general including the rooms. Friendly staff at check in. All smooth and easy!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 19. Mai 2021
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice modern deco
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 12. Apr. 2021
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. Every valuable feedback is taken seriously and our Team will strive to improve in service delivery. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed here for few days. Room is clean, bed is comfortable. Can be a go-to place for a short stay. Only thing that may need to be checked / improved is their Aircon. The room where we stayed, the aircon is not that cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 15. Feb. 2021
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Team Santa Grand Hotels Beyond Boutique, Experience like a Local.

10/10 – Hervorragend

HS, Tampines

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peaceful and clean hotel with nice staffs from front desk to cleaner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 14. Dez. 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

8/10 – Gut

Jenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 16. Sept. 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

8/10 – Gut

Hwee Hwang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von Team Santa Grand Hotel am 7. Sept. 2020
Dear Hwee Hwang, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Chris, Ops Manager am 24. März 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
値段相応で最低限は揃っていてよかった。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Chris am 5. März 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sylvia am 1. März 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Hotel Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sylvia am 1. März 2020
Dear Guest, We are thankful that you choose Santa Grand Hotel for your stay. Thank you for the compliment and comments, we will try our best to improve our shortcomings. We look forward to seeing you again and will always have your needs as our highest priority. Hotel Manager

6/10 – Okay

JUNG

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
쾌적한 잠자리를 제공하는 저렴한 호텔을 원하는분께 추천
객실이 생각보다(사진보다) 작아서 놀란것 외에는 싱가폴에서 금액대비 적당한 호텔이라고 생각합니다. 방은 좁지만 욕실 사이즈는 넉넉했어요. 주치앗은 예쁜카페와 맛있는 식당들이 많은 곳이라 선택했었고 호텔에선 잠만 자기때문에 호텔시설을 애용하는 분이 아니면 깨끗하고 쾌적하고 나쁘지않다고 생각합니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sylvia am 20. Feb. 2020
Dear Jung, Thank you for the review and rating. Sorry to disappoint you in our room size. You may book our deluxe room category which is larger in size for your future stays. Hope to be of service to you again in near future.

10/10 – Hervorragend

Virginia, Woodstock Georgia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very affordable, very clean, very friendly counter staff as well as helpful. Stayed there twice so far! Rooms decorated nicely. Highly recommend!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sylvia am 20. Feb. 2020
Dear Virginia, Thank you for the perfect rating and review. We are very pleased that did not disappoint you in our local hospitality touch. Hope to be of service to you again in near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenience for eateries. Staff very friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sylvia am 7. Feb. 2020
Dear Anonymous, Thank yor for the fantastic rating! We are glad that you enjoyed your stay and our Team did not fail to deliver their local hospitality touch during your stay with us. Hope to be of service to you again.

8/10 – Gut

TOSHIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
バスを利用すれば便利。
空港にも近く バスを乗り越せれば便利。タクシーもすぐ拾えます。ホテルは小ぢんまり 値段相応です。 スタッフは親切でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Sylvia am 7. Feb. 2020
Dear Toshio san, Thank you for the review and rating. We are glad that you find our hotel is convenient and staff service is good. Hope to be of service to you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were super friendly, helpful and couldn't do enough for us. Hotel pool was fantastic to cool down in after a hot day in the city. Location good, lots of local bars, restaurants and shops. Clean, comfortable and air conditioned...
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Sylvia am 22. Jan. 2020
Dear Anonymous, Thank you for the great review and awesome rating! Glad that our Team delivered their passion to serve during your stay with us. We hope to be of service to you again. Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Au

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sylvia am 22. Jan. 2020
Dear Au, Thank you for the awesome rating! Hope to see you again. Hotel Manager

6/10 – Okay

Cecilia

Mit dem Partner gereist
The room is a bit small while the picture looks bigger. The breakfast is very limited and simple, not too much varieties to choose from.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sylvia am 13. Jan. 2020
Dear Cecilia, Thank you for staying with us. We are sorry that your stay is not to your expectations. Our Superior room size is from 13 to 15sqm, Deluxe from 18-21sqm , Triple 21sqm-28sqm. Hope above room size information will able to help in your decision in near future. For breakfast, our Platypus restaurant serve Continental Breakfast therefore choice is indeed limitation, We will have 1 main dish, 1 Chinese porridge and remaining Continental items. Hope to be of service to you again and the experience will not deter you in returning to us in near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフが親切で、立地もよく快適に過ごすことができた。Cityから離れているが、バスの便がよく、車窓を楽しんで。食事も困らないし、イーストコーストパークでの散歩も良かった。
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sylvia am 7. Feb. 2020
Dear Anonymous, Thank you for the perfect rating and review. Hope to be of service to you again!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel smells really good. Check in was a breeze and location is also great. Close to many eating places and bars.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sylvia-Hotel Manager am 31. Dez. 2019
Thank You for the awesome review! We hope to see you again in future stays.

10/10 – Hervorragend

HONG-YUN

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good price with a pool
Good value for money. Only downside was the distance to the nearest MRT station and although the room had a window it looked out onto a side wall. However over all the staff we very helpful,the place was clean,wifi very good and the pool on top was great, i will stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Team Santa Grand Hotel East Coast am 19. Dez. 2019
Dear Mr Robert On, Thank you for the rating and valuable feedback on our hotel and Team service delivery. We hope to be of service to you again!

10/10 – Hervorragend

Hema

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sylvia- Hotel Manager am 31. Dez. 2019
Dear Hema, Thank you for the great ratings! See you again in future stays.