Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Rest Bugis Hotel

3.5 out of 5
Rest Bugis Hotel
8 Jalan Kubor, Singapore

Bewertungen

7,2

Gut

51 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
105 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

Julio, Schweiz

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nicht zu empfehlen.
Dieses Hotel kann ich leider nicht empfehlen. Die Freundlichkeit des Personals ist mangelhaft. Das Frühstücksbufet eine Katastrophe und die laute Moschee in der Nähe sehr störend. Die Qualität des Hotels allgemein ist nicht sehr überzeugend. Es gibt ganz bestimmt bessere Hotels in der Nähe.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für eine Nacht verschmerzbar
Hotel ist leider etwas in die Jahre gekommen und das sieht man auch auch. Zimmer waren zwar geputzt, aber sehr heruntergekommen (die Handtücher/Badmatte sind schon auseinandergefallen, teilweise Schimmel an den Wänden, Kühlschrank seit 1970 nicht mehr gereinigt). Die Klimaanlage ist extrem laut und macht teilweise sehr merkwürdige Geräusche. Auf dem Dach gibt es einen winzigen Pool mit insgesamt 4 Sonnenliegen. Frühstück war in Ordnung, aber sehr sehr spartanisch, das Meiste (Marmelade, Milch, Müsli, Obst, Saft,...) hat man auch nur auf Nachfrage bekommen, weil alles nur minimal gefüllt wurde und dann erst wieder auf Nachfrage minimalst nachgefüllt wurde (wahrscheinlich will man so verhindern, dass die Leute mehr als nur das Nötigste essen oder es ihnen irgendwann zu blöd wird, wegen jedem Teil zu fragen). Es war eine günstige Übernachtungsmöglichkeit, mehr aber auch nicht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
TOP SERVICE BLICK AUF DIE PETRONA TOWER
SUPER LAGE SUPER ESSEN IM HAUS JAPANER SUPER SERVISE

2/10 – Ungenügend

max

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Innenliegenden Zimmer ohne Fenster (Room 309)
Wir hatten ein innnliegendes Zimmer erhalten und waren sehr enttäuscht. Schimmliger Geruch. Dunkel. Schlechte Luft. Für 70Eur pro Nacht war das Zimmer devinitiv überteuert. Nix für Allergiker. Etwas war positiv: das Frühstück
Schimmliges Bad im Zimmer 309. leider.

10/10 – Hervorragend

Kiran

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bugis and Lavender MRT station is within walking distance and so are the food options.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Janice

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jakob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt hotel til prisen
Et godt placeret hotel i et trygt område. Nemt at komme til og fra. Eneste minus var at man ikke kunne komme ind efter kl 23
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

CHIH JUNG

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Dorji

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

salvatore, Birmingham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Chelsea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Clarence

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great economical place to stay in Singapore. 5 BIG STARS/1010. GREAT LOCATION!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

HO KI CANDY

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sunil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

HAOYUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location is great. Many places to eat. Close to MRT, Bugis Junction, Bugis Street stores for souvenir and shopping. Hotel staffs are very informative, nice and helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Dirk Willem Cornelis

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Robert Kennedy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean Room
Clean room. Good lighting. Friendly staff. Will be back on my next trip!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

SHUN-YU

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
浴巾須更換
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Roslan, Citrus Heights

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Compact room but clean and close to many points of interest
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
OK. clean hotel, reasonable size room for price in Singapore. Building i was in had no elevator. Staff friendly and efficient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Chun-Hui

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Diana costa

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Irvaan

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

ENRIQUE ANTONIO

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Hae Sung

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Strange check-in, long list of things we'd be charged for should we do this, that and the other, sign here, not friendly at all. But the lady on check out was lovely. The room was very basic compared to other hotels we've stayed in this trip, but the lack of windows was perfect for helping us sleep and reduce our jetlag. Just seemed like an old room in need of a freshen up, but clean and more spacious than other Singapore hotel rooms. In a great location, 5 minute walk from MRT station and near lots of restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Yasuhiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
コスパはとても良いですが、Wi-Fiが少し遅いです。それ以外は問題ありません。
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

2/10 – Ungenügend

Lisa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Feel Cheated
Feel CHEATED!! I booked a Deluxe Skylight Room. But i was given a lower grades room with a reason of skylight room not available but when i check again online... There is!! I request the staff to let their reservation department to give me a call but till now, i did not receive any call, email, sms at all. This is irresponsible And hotel.com cant do anythin to help at tat timing.
Skylight= smart tv
And i am having a small snow flower monitor
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

2/10 – Ungenügend

REYDANTE

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Wifi was terrible and the bed linen and pillows had a really strange smell to it
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Dianah binte maarof

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome stay from 2.1.2022-8.1.2022
The place was awesome and not too bad as it was my first time trying at rest bugis hotel but the scent of lemongrass is too strong and the tv subtittles on the lower part could not be seen other than that it was awesome and they should seperate the twin beds dont join them together as i only found out nearer to my day of check out date which is 6.1.2022 there was a power point whereby i could charge nearer to my bed they should improve on the above mentioned
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Normala

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staycation 24 Dec to 26 Dec with le familia
Booked 2 family rooms for Staycation from 24 Dec to 26 Dec 2021. Our room is C203. Our room is clean. The service is very good. The other room C205 which my mom stays in with my brother and sister. The wifi internet connection is very slow. But we were impressed that the staff name Mr Ian from the hotel front desk.Really provided us with good customer service by providing us an extra mile and by providing us a solution at another room C205 by giving us an wifi repeater (rest bugis hotel management). He even provide us rest bugis hotel wifi password. Mr Ian check on his phone for the wifi connection speed inside room C205 is very slow. We would like to compliment Mr Ian for his excellent customer service. We would like the rest bugis hotel management to look into this matter by providing and rerouting the AP so that we have wifi connection inside the C205 Room. Not convenient as no lift access. My mom is old and no.convenient as she needs to clb up and down the staircase. We would like the rest bugis hotel management to look into ways of having lifts access to go into hotels room easier for older senior citizens. Guests booked 2 family rooms with older senior citizens please place us at another building where they is lift access side by side so that we can look after our mom easier. Kindly look into this feedback and the recommendation provided.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Sakdiah

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staycation 24 Dec to 26 Dec 2021 with le familia
Staycation from 24 Dec to 26 Dec 2021. Booked 2 family rooms for staycation.The rooms are located at the another building. Our room number C205 and another room number C203. The place is not convenient for older senior citizens as need to climb up and down the staircase. My mom had a difficulty in climbing up and down the staircase as my mom is old and having leg pain. We would like the Rest Bugis Hotel(Management) to look into this matter by having an lift access so that it will be convenient for older staff to use the lifts to access to their hotel rooms. we are having problem with the Wifi connection.it is very slows. The staff at the counter name Mr Ian went an extra mile by going to our room at C205 to check on our wifi connection by using his phone.but still cannot go through on the wifi connection.He provided us the rest bugis staff wifi connection password but still cannot access.He provided us a solution by giving us Rest Bugis Hotel (Management) wifi repeater at our hotel room. We would like to compliment Mr Ian the service counter staff for his patient, provided us solution for the wifi connection.Its really good in customer service. Only inside the toilet door of room C205 needs to be clean.Its dirty, we told the staff who are going to clean our rooms to clean behind the door as it is very dirty.He acknowledge but did not clean.when we checked.Its best for booking of 2 family rooms to placed us in the another building where there are lift access. Thank you.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Staycation 24 Dec to 26 Dec 2021 with lefamilia
Christmas holiday. Staycation with family members. From Friday 24 December to Sunday 26 December 2021. Booked 2 family room. Overall experience ok. It is located at the another building outside. But have to climb up and down the high level of staircases.For young adults and people it is ok but for older adults and people it's not so convenient. My mother is old. Difficult to climb up and down the staircase. Would like to give a suggestion or reccemondation to Rest Bugis Hotel Management, to provide lift for an easy access for older adults or people or senior citizens to use to go into their hotel room easier. Really hope the management of Rest Bugis Hotel would look through into this matter. We were satisfied with the service served by Mr Ian from the counter service staff. He really went an extra mile in providing an service an solution when we told him that our room C205 the wifi is not strong very slow. He went an extra mile to give us a solution in giving us the repeater (Rest Bugis Hotel Management staff) for the wifi inside our hotel room and even tried to check the wifi inside our room by using his phone and provided us with the staff password but the wifi connection still cannot get through its very slow.He tried his best to troubleshoot. We would like to commended him. we are satisfied with his service.We would also like to request the management of Rest Bugis Hotel to look for possible avenue in rerouting AP for wife inside our room for faster internet connection.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Pang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bugis Rest Hotel
Parking lots only limited to 4. Wi-Fi signal is weak. Only 1 lift is available and is slow. My room just beside the main road and the road noice is noticeable but after 12am is fine.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Mei Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Booked 1 of the room(deluxe Skylight)..On the booking site never show deluxe skylight(balcony)which i actually wanted to book with balcony.. the toilet cubicle(flush)spoilt&water dripping. Tv cant screen mirroring.. swimming pool only can swim before 6pm..
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Muhammad harith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Mohd Zuraidee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Experience
Booked 15 nights for my parents and they really enjoyed their stay at Rest Bugis Hotel. Great value at this price and it accepts ATP travelers with pending arrival PCR results. Great location, there are lots of restaurants and markets in that area with all kinds of food. You can walk to the closest hospital (Raffles Hospital) in 5 minutes and take Pre-departure PCR test 72 hours before leaving Singapore. Staffs are very friendly and professional. Front desk and the owner helped my parents to order foods during their isolations, activate TraceTogether app, and contacted hospital to make appointment of Pre-departure PCR tests. Janitorial staffs are very nice. Room is very clean and everything is in great condition. There are big windows and have sufficient sunlight to the room.
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

YUCHUAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You'll be like
That's a great location, easily do everything.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The stay was great. Rooms were clean, water restock daily and air con switches all worked well. A bit noisy at night maybe because it’s right beside the road. Otherwise, check in, price and location is excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Mohamed Razak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020