Ansicht von oben

Bewertungen von L Hotel @ Bugis Ville

3 out of 5
L Hotel @ Bugis Ville
23 Middle Rd, Singapore, Singapore

Bewertungen

7,0

Gut

49 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
62 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 208 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Karoline

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
für nur eine Nacht ausreichend, darauf achten Zimmer mit Fenster buchen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Liebe Karoline, Vielen Dank, dass Sie sich für einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen!

2/10 – Ungenügend

Laura Patricia

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine super Lage und scheint erst neu renoviert worden zu sein. Der einzige negative Punkt ist dass es unglaublich hellhörig ist und man vom Nachbarn und vom Gang ALLES HÖRT!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Sandi Lim (Assistant Manager) am 2. März 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Populous Hotel! We thank you for your comments and staying with us. We are delighted to know that the hotel's location has provided you with much convenience during your trip. We apologised for the lack of sound proofing, however we are currently exploring ways to further enhance it. Thank you and we hope we would have the pleasure in welcoming you back. Yours Sincerely Sandi Lim Assistant Manager

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The noise from the road outside the hotel and a building site opposite were very noisy. Needed double glazing on windows and doors.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear David,We apologize for any inconvenience caused during your stay regarding the noise from the road and nearby construction site. Your suggestion for double glazing on windows and doors is duly noted, and we'll certainly consider it to enhance our guests' comfort in the future. Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

Hibiki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

8/10 – Gut

Mun Yee, SELANGOR

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Located near Bugis/Esplanade MRT. Walkable to Bugis Street & Suntec City.. There is a 7E, smoking area & bus stand just in front of the property, super convenient! Room is clean but need to be refurbished, good for short stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Mun Yee,Thank you for sharing your experience with us. We're glad to hear that you found our location convenient, with easy access to nearby attractions and amenities. Your feedback about the cleanliness of the room is appreciated, and we'll take your suggestion for refurbishment into consideration to improve our facilities for future guests. We hope to have the opportunity to welcome you back for another short stay in the future.

2/10 – Ungenügend

Assym

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The place was dingy and smelled of damp, with black mildew marks on some walls in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Assym,We apologize for the experience you had during your stay. We take cleanliness and maintenance very seriously, and your comments have been noted. Rest assured, we will address these issues promptly to ensure a more pleasant experience for our guests in the future.If you ever decide to give us another chance, we would love the opportunity to provide you with a much-improved stay. Thank you for sharing your feedback with us.

6/10 – Okay

MONIQUE

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
C’est hôtel est bien placé et permet de se déplacer à pied pour aller à Little Indian. Par contre l’accueil n’est pas avenant, il faut demander pour être aidé.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Bonjour Monique,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié l'emplacement pratique de notre hôtel, qui vous permet de vous rendre à pied à Little India.Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous n'avez pas trouvé notre service d'accueil à la hauteur de vos attentes. Votre rétroaction est précieuse pour nous, et nous prendrons des mesures pour améliorer notre service et nous assurer que nos clients se sentent bien accueillis dès leur arrivée.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience plus agréable lors de votre prochaine visite.

6/10 – Okay

DAEGON

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Daegon, Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Maung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

6/10 – Okay

??

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

6/10 – Okay

Jesus

Great
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Jesus,Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

6/10 – Okay

Thuy-An

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Run down hotel with mould and bad smell. Rooms are outdated and worn out. Staff were nice and welcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Thuy-An, We apologize for the subpar experience you had during your stay. It's disappointing to hear about the condition of the rooms and the unpleasant odor you encountered. We take cleanliness and maintenance seriously, and your comments will be addressed promptly to ensure improvements are made.On a positive note, we're glad to hear that you found our staff to be nice and welcoming. We appreciate your kind words and will continue to strive to provide excellent service to all our guests. Thank you for taking the time to share your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

masao

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ブギス駅D出口から徒歩で5分程度で、MRT利用だとどこに行くのも便利 ホテルまでの間に深夜まで空いている飲食できる通りがあります 少々狭いことを除けば快適に過ごすことができました
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Masao,ご利用いただきありがとうございます。またのご利用をお待ちしております!

10/10 – Hervorragend

Dave

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Dave, Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

8/10 – Gut

Tsz Wang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
牆紙開始脫落
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
尊敬的顧客,感謝您的反饋。很抱歉得知牆紙開始脫落的情況。我們會盡快進行檢查和修復,以確保提供給您一個更好的住宿體驗。我們感謝您的理解和耐心。

8/10 – Gut

Nimesh Shantilal

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
good one
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Nimesh, Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

8/10 – Gut

Linley

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Linley, Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

2/10 – Ungenügend

Napol

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very dirty hotel. Around area many construction site. When I tried to refund, I got refund money but the price calculated incorrect.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Napol,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We regret that the cleanliness did not meet your expectations and understand the disruption caused by nearby construction sites. Regarding your refund, we apologize for any discrepancies in the calculation. We will review our refund process for accuracy in the future. Your feedback is appreciated and will help us improve our services.

4/10 – Schlecht

Jerome

Mit dem Partner gereist
During our first we reported the busted outlet nobody come to fix it dirty tiles in the bathroom
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Jerome,We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Rest assured, we take such matters seriously and will address them promptly to ensure a better experience for our guests in the future. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate your understanding. Thank you for bringing these issues to our attention.

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von L Hotel at Bugis Ville am 26. März 2024
Dear Jorge, Thank you for choosing stay with us. We hope to see you again!

2/10 – Ungenügend

May

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really bad experience. The first night the light was on and off by itself. No shower gel, shampoo or anything provided. The room is dirty. Has bug in bed. Floor is not clean. You can see some dirtiness everywhere in the room. Stain everywhere. I booked 2 nights. I can’t continue to stay on the second night. I had to book new hotel. It’s not good for your health The only good thing is location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Phillip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for the money in Singapore
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

HSIANG-YUN

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location and hotel is good for the purpose of our trip. Close to many tourist spots and affordable ride to many destinations via grab app. Many shops and food places walking distance. Staff are super friendly and gives good information when we ask for recommendations.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Paul, Montreal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Takumi

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
ベッドに赤い蟻が何匹も付いていて、衛生面的に不安が残る宿泊だった。立地は良いので、清潔感に目を瞑ればおすすめ。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
À fuir
Je déconseille fortement cet hôtel: moisissures, humidité partout (car pas de fenêtre), papier peint délabré, saleté, etc. Et surtout les chambres ne sont pas insonorisées donc vous entendez tout! Il n’y a que l’emplacement qui est bien et le personnel est agréable.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

georgios

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
convenient location for sightseeing and airport
Central location, cosy but clean room, with mini fridge which was useful. Close to Burgis train station with link to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

TAKEDA

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
隣とコネクティングできる部屋に泊まりましたが扉が薄く、話し声や椅子を引く音が丸聞こえで恐怖を感じました。隣の部屋からの電話の声がすべて聞こえるので電話ができないと思います。 シャワールームの扉も隙間が空いているのでハンドシャワーを使うと普通に水が部屋に漏れます

4/10 – Schlecht

Christopher

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good area but don’t expect anything special from the hotel room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small and Dirty room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Makoto

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

4/10 – Schlecht

MASAKI

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
駅、バス停、ショッピングモール、コンビニ全てが周辺に揃っており立地は最高です。予約時には部屋の写真をみて予約しましたが、実際に泊まってみると、洗面台はカビだらけ、アメニティはあるもののほぼ使えない(泡立たない)、シーツも若干汚れてる、シャワー室に物を置く場所がない、ドアを閉める音がうるさい(他の部屋の人の出入り毎にそのフロア中に響き渡る)、ドアの下に隙間がありそこから廊下の光・音が入ってくる等でした。4泊5日のうち3泊する予定でしたが2泊で限界を迎え他のホテルに宿泊しました。5千円であればこれで妥当かと思いましたが13000円払うのであればもう少し綺麗であることを期待してます。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Fumiaki

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
ホテルの立地は良い 部屋の清潔さと値段がバランスが悪い
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

ayumu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

PHUTHINH

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
トイレ・洗面台・シャワー室はあまりにも汚くびっくりした。排水溝から小蝿が2・3匹も飛んできた
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Wesley

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This needs a serious renovation
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Simon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price, this hotel is a joke. The walls are paper thin. You hear EVERYTHING the neighbours say. They blame the eco-friendliness of the structure but it seems a lot more like poorly built. We had the power coming on and off during the night, with the emergency light turning on every time and flashing. I had to call reception at 3am only to be told it is normal. The aircon is horrendous and in serious need of care. The mould is everywhere. The staff is nice but doesn’t speak English. In short, run away

2/10 – Ungenügend

Oliver Juul

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uncomfortable and Dirty.
We were placed in a tiny room with a door between our room and the neighbors. This door was fortunately locked however it was paper thin so we could hear our neighbors very clearly and our night sleep was interrupted several times. The worst part however was that the room was dirty and in the bathroom there was this fungus-like thing growing. It was disgusting to say the least. We had booked for three nights but had to leave after the first night as we simply could not live in a place so filthy. Normally I don't rate hotels if they are under my standards as I am pretty large but this was simply too much and needs to be shared.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Kazuya

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
・他の部屋のドアを閉める音がフロア中に響いてました ・東南アジアの施設なので仕方ないですが、小さなアリやコバエのような虫が室内に出ます
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

??

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ドアの音や騒音が最悪。こんなに酷い音のするホテルは初めて。値段と部屋の質が全くあっていない。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

Nicole

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Actually the worst hotel I’ve ever stayed at. Stayed here for about 5 days with my partner. We opted for the windowless room with 2 beds thinking it would be a nice, decent place for us to rest our heads at night, but it was just an awful experience and we tried to stay in our room for as little time as possible. Maybe it’s just our room and the other rooms are fine, but it baffles me that this is considered a 3 star hotel instead of 1. There was a lot of dirt (probably mold) on the ceiling and bathroom sink. Wallpapers were peeling in many spots and it was dusty in so many places. The room is extremely humid, causing the sheets and all of the clothes in our luggage to be very damp. This also causes an awful smell in the room. Shower door doesn’t open properly (had to shove it really hard to open). There are tons of negative reviews on the awful sound insulation and they are absolutely right. I could hear it when my neighbor peed or turned on the light switch. We were also right next to an elevator and the sound from the hallway and our neighbors would keep us up all night. The staff isn’t helpful at all when you bring this to their attention. I never write reviews but wanted to warn travelers and urge you to read the rest of the negative reviewers thoroughly before booking. The hotel needs to redesign their rooms, find a solution for better sound insulation, and clean up the issues that the humidity caused. Would never stay here again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

gerardo

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

NAHO

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
このホテルにしては高い…って感じはありますが、そもそも物価の高いシンガポールでは立地の割に格安ホテルだったと思います。周辺は高級ホテルもあるので、どこに行くにも便利な場所ではありました。寝るだけのホテルだったので十分かと思います。
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
What to look out for..
1. Not complete privacy for the bathroom. Glass door only. 2. Towels are not that nice. 3. They do not provide adaptors for the outlets. Only 2 outlets were compatible with our chargers. PRO: Staff were all kind and accommodating.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

V

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The building is older than expected (old hotel changed into new management). The staffs are not well mannered (on the job training kind). Location is only the good part, but not worth at all.

8/10 – Gut

TSZ WAI

Gut: Personal & Service
Quite noisy, you can hear the people next door talking. Fine for single traveler for short stay

6/10 – Okay

Cyril Julien

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was in a great location. And that’s about it.