Eingangsbereich

Bewertungen von TH Sestriere - Olympic Village

4 out of 5
TH Sestriere - Olympic Village
Via Cesana 5, Sestriere, TO

Bewertungen

7,4

Gut

40 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
103 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
36 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 212 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lucas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage am Lift, schönes Appartement
Alles gut - gute Lage am Lift, geräumiges Appartement, alles vorhanden. Schnell bei Reparaturen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team TH Resorts am 16. Feb. 2024
Thank you for sharing your positive experience at our hotel. We are happy to hear that your stay lived up to your expectations. I particularly appreciate your feedback on the good location near the elevator and the spaciousness of the apartment, as well as the promptness in handling necessary repairs. If there is anything else I can assist you with or if you have any suggestions on how we can further improve our service, please do not hesitate to let me know. Thank you again for choosing to stay with us and I hope to welcome you back in the future in our TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Noé

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon séjour !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very Old Aparthotel. Ein wirklich altes Apathotel.
Das Haus ist ungpflegt. Alles ist nu so provisorisch repariert, ausgebessert. Überll bröcklet der Putz ab. Eine alte bruchbude. Es befinden sich nur noch Jugendklassen in dem Haus. Es ist eine bessere Herberge, mehr nicht. Wo die 4 Sterne herkommen das frag ich mich.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

6/10 – Okay

Harald, Deutschland

Gut: Zustand der Unterkunft
Gutes interessantes Hotel mit kleinen Abstrichen
Intersanter Gebäudekomplex, großes moderne Zimmer, kein kostenloses WLAN, lange Wege zu den Zimmern, etwas unpersönlich

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

flavia

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Team TH Resorts am 25. März 2024
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH Sestriere. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay and we are pleased to have met your expectations. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience at our TH Resorts!

8/10 – Gut

Gareth

Mit der Familie gereist
Simple hotel in good location.
Great location for the kids and the ski slope was on our doorstep.The hotel was fine for our family, just simple with not frills. It was fine for skiing and our family had a great time in Sestriere.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team TH Resorts am 29. Feb. 2024
Hi there! We're delighted to hear that you enjoyed the hotel's location and that the ski slope was convenient for your family. We're also glad that you and your family had a great time skiing in Sestriere. We're happy that our hotel suited your needs for your family vacation. We hope to see you again soon in our TH Resorts!

2/10 – Ungenügend

Gregor

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team TH Resorts am 29. Feb. 2024
We are very sorry for the negative experience you had during your stay. We are grateful for the time you took to share your feedback with us, as it gives us the opportunity to identify and address issues in order to improve our services. If you would kindly provide us with more details about what you were not satisfied with, we would be very grateful. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and redeem ourselves from your previous experience.Translated with DeepL.com (free version)

8/10 – Gut

Daniele

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Posizione e servizi all'Interno struttura sono ottimi. Camere sufficienti.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team TH Resorts am 13. Feb. 2024
Grazie per aver trovato il tempo di lasciare una recensione. Siamo lieti di sapere che ha apprezzato la nostra ottima posizione e le nostre strutture. Siamo orgogliosi della nostra pulizia, della cordialità del personale, del servizio di alto livello e dei servizi ben curati. Speriamo di poterla riaccogliere presto nei nostri TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Crisanto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team TH Resorts am 13. Feb. 2024
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay at our TH Sestriere. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay and we are pleased to have met your expectations. We hope to welcome you back in the future for another pleasant experience at our TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Luca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Consiglio a tutti
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team TH Resorts am 13. Feb. 2024
Grazie per la sua recensione! Siamo lieti di sapere che ha apprezzato il suo soggiorno presso il nostro TH Sestriere. Ci impegniamo per garantire a ogni ospite un soggiorno piacevole e confortevole e siamo lieti di aver soddisfatto le sue aspettative. Speriamo di poterla accogliere nuovamente in futuro per un'altra piacevole esperienza nei nostri TH Resorts!

10/10 – Hervorragend

Ferdinando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottima location
Noi abbiamo soggiornato in un bilocale (con formula residence, completo di tutto il necessario...). La struttura è molto bella e permette di raggiungere subito vari sentieri per un pò di trekking (naturalmente parliamo di un soggiorno in estate) o di raggiungere quasi subito il centro di Sestriere. E per quanto riguarda la vista che si presentava affacciandosi dal nostro appartamento: bellissima!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von TH Sestriere am 1. Sept. 2023
Thank you for your feedback

2/10 – Ungenügend

Fabio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overall I would give it 2-3 Stars. The receptionist was very polite and friendly. And the rooms were clean and there were plenty of towels. The mattresses are probably the most uncomfortable mattresses I have ever slept on in my entire life, the beds were making an incredible amount of noise every time you moved. There was no WIFI in the room. You were charged 10 Euros per person to visit the on-site pool and you were charged for slippers to enter the spa! The hotel is in desperate need for an update. It’s definitely far from a 4 Star hotel. I’m very sorry, usually I always give good ratings, but this time I was very disappointed!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

SH

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Mooie omgeving
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von TH Sestriere am 1. Sept. 2023
Thank you for your feedback

6/10 – Okay

ROSSELLA

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mi è piaciuto il doppio bagno e la vista della camera. L'appartamento era dotato di ottimi accessori per cucinare. Ma dalla cappa del condizionatore venivano cattivi odori
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von TH Sestriere am 1. Sept. 2023
Grazie per il suo feedback.

10/10 – Hervorragend

olivier

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von TH Resorts am 24. Juli 2023
Thank you for your feedback.Best Regards

8/10 – Gut

R

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von TH-Webmarketing am 13. Apr. 2023
Thank you for your review! We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to ensure that each guest has a pleasant and comfortable stay. We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

kasper

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von TH Webmarketing am 6. März 2023
Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to hear that you enjoyed our hotel overall. We apologize that our staff and service did not meet your expectations. We will be sure to use your feedback to continuously improve our customer service.

8/10 – Gut

Domenico

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Posizione ottima per la vicinanza alle piste da sci e a 10 minuti dal centro paese
Antwort von TH-Webmarketing am 16. Feb. 2023
Grazie per la sua recensione! Siamo lieti di sapere che ha apprezzato la pulizia, il personale e il servizio, i servizi, le condizioni della proprietà e le strutture. Siamo particolarmente lieti che abbia trovato la posizione ideale per le piste da sci e la vicinanza al centro città. Saremo felici di poterla ospitare nuovamente presso di noi al più presto!

2/10 – Ungenügend

rosie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We couldn’t wait to leave. Noisy, uncomfortable and rude staff. Beds so uncomfortable we put the mattresses on the floor, noisy corridors and placing noisy groups next to families. Terrible, don’t waste your money!
Antwort von TH-Webmarketing am 30. Jan. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that you did not have a pleasant experience and that you were not comfortable during your stay. Our top priority is for our guests to have an enjoyable and comfortable experience, and we apologize for missing the mark. We hope you will give us another chance in the future.

4/10 – Schlecht

alin, ashburn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von TH-Webmarketing am 13. Apr. 2023
We are sorry to hear that you had an unsatisfactory experience at our hotel. Improving our service and making sure our guests are completely satisfied is always our goal. We appreciate your feedback because it helps us identify and address areas of needed improvement.

2/10 – Ungenügend

Caleb

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Left 2 days early. Awful hotel nothing included no room service you had to pay for toilet rolls. Expedia would never trust your reviews
Antwort von TH-Webmarketing am 29. März 2023
We are sorry to hear that you weren't satisfied with your stay at our hotel, your feedback is much appreciated. We are continuously striving to improve so your feedback is invaluable. We hope you have a better experience at your next hotel.

4/10 – Schlecht

Elena

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reception is working with paper, not really organised. The maintenance person is not there at night and first night we slept in freezing cold, the floors are cold tiles. The receptionist came and said that the thermostat will start the cold air after a while then hot air. The next morning the maintenance fixed heating and it worked. The bar staff was quick and friendly. The kids disco starts at 9 pm (?)and it’s only in Italian, lots of talking and not fun. We will never return unfortunately, this hotel needs an update In everything. Loads of dust under the beds, floors not clean. No extra blankets or pillows, pillows very thin. Just 1 thin pillow per person. The first night when we froze the receptionist said extra blankets are at extra cost? Guys wake up! You need tourists there.
Antwort von TH Webmarketing am 14. März 2023
We are so sorry to hear about your unpleasant stay with us. Your feedback is very important to us and we take it seriously. It's our responsibility to ensure our guests are satisfied with their stay and we failed to meet your expectations. Your insights will help us make the necessary improvements to ensure all future guests have an enjoyable experience. We apologize sincerely for any inconvenience caused and hope you can give us another chance in the future. Thank you for taking the time to share your thoughts.

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
La struttura molto bella ma meriterebbe un po' più di manutenzione. Il personale di accoglienza in un weekend di alta affluenza forse era un po' poco.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Tommi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Alessio

Mit der Familie gereist
grande potenziale ma servizi non all'altezza
la struttura è posta direttamente di fronte le piste da sci, ma i servizi non solo all'altezza. Checkin lento (cartaceo!), ristorante inefficiente e costoso (non proponibile per un pranzo veloce per poi sciare nel pomeriggio), pulizie da rivedere.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

matteo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo servizio al ristorante per persone celiache sia la colazione che la cena, personale molto disponibile e preciso
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Giulia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gentili
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Tutto sommato una buona struttura comoda e grande
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

6/10 – Okay

Redouane

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Séjour correct dans l’ensemble avec un gros bémol pour le côté confort, le lit fait beaucoup trop de bruit quand on se tourne d’un côté ou de l’autre, le réfrigérateur ne se ferme pas bien, j’ai du éteindre les chauffages car ils faisaient trop de bruit aussi, petit déjeuner très décevant, et piscine payante alors que ce n’était pas prévu ni indiqué quelque part. quelques points positifs, le personnel et animateur très accueillant et bienveillant, les animations en extérieurs sont variées.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Attilio, Genova

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Garage accessibile con ascensore, e buon ristorante .
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Fresh retreat in the Alps
Location is very nice, rooms are spacious in the living area but somehow small in the sleeping area. Bed itself is too hard and not too comfortable for my taste. Room was not done during my stay, don't know if this was due to Covid-19 policies or else... Perfect place to escape heat anyway
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

Carson, London

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Decent facilities but kind of old and wearing out. Terrible beds
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

patrick

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonne adresse
Tres bonne adresse dans l'ensemble mais l 'accueil à la reception reste decevante ( ne parle pas l'anglais ni le francais, donne trop peu d'informations ). la literie de la piece principale n'est pas de tres bonne qualité
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We didn't get the room cleaned on one day. Not a huge issue as such. Very noisy (had some inconsiderate neighbours on our floor chatting in the corridor until 0430am despite us asking them to be quiet). Bar area a little small considering the size of the hotel, which made it difficult to find a seat for an evening drink pre dinner.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Hassan Alfred

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Pernille

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Mario

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Paolo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Marco, Lugano

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
fatiscente e allo sbando. termosifoni che si staccano dal muro, porte per l'esterno con maniglie staccate, insolazione acustica delle camere inesistente, nel senso che qualsiasi rumore che provenga dal corridoio anche se generato a distanza di 30 mt. (i corridoi sono molto lunghi) e del piano di sotto, è come se venga prodotto dentro l'appartamento. Piscine e locale piscina freddo. Ascensore guasto! L'unica cosa di positivo è la vicinanza dagli impianti, nel senso che attraversi la strada e ti metti gli sci.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

James

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Jerry, Melbourne

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is in good position and has great potential, however it’s rundown, corridors are dark and dingy, internet access is almost non existent. Staff while friendly cannot really solve any problems. Have to wear a plastic wristband while there, it’s like a cheap resort in the 70s. After booking and paying for the rooms we then has to pay 7€ per head per day for the resort fee, in our case it was just the room key. There are lots of other hotels in Sestriere, we learned out lesson
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Maria del Mar

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Descontentos con el alojamiento.
Nos hicieron pagar tasas cuando en la página web de Hoteles.com decía claramente "tasas incluidas". Después, pagamos por usar la piscina y el agua estaba fría a 28 grados en puro invierno cuando la temperatura corporal es de 37 grados. Nuestro apartamento es el que estaba más alejado de la recepción y del comedor habiendo otros más cercanos vacíos y tenia el espejo del baño y el plato del baño rotos.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Posizione agevole x tutte le passeggiate A 5 minuti dal centro paese
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Silvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Fabio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alloggiare dove sono passati gli atleti olimpici
Hotel realizzato nel villaggio olimpico di Torino 2006, camera spaziosa nella zona giorno (con anche frigo/cucina) ma abbastanza piccola nella camera da letto. Parcheggio coperto incluso nel prezzo e facilmente raggiungibile, colazione al bar molto buona ma limitata nella scelta per persone intolleranti al glutine. Nel complesso un buon hotel. Nota a margine, Sestriere in settimana a fine Giugno è un posto desolato, trovato 1 solo ristorante aperto...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019