Restaurant

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Seattle/Redmond

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Seattle/Redmond
17770 NE 78th Place, Redmond, WA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

706 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
201 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
55 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dominik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Jon Shea am 10. Aug. 2022
Thank you for taking the time to rate your recent experience at the Hampton Inn & Suites Redmond, WA.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sauberes Und gutes Hotel in ruhiger Lage. Supermarkt in unmittelbarer Nähe. Mitarbeiter beim Einchecken war etwas lustlos.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super Top sehr nettes Personal saubere Zimmer!!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Michael, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel in Nähe Seattle
Das Hotel liegt ca 15 Meilen außerhalb von Seattle. Ein Expressbus hält unmittelbar vor dem Hotel und fährt in ca 45 min in die Stadtmitte. Das Frühstück ist typisch amerikanisch, jedoch mit frischen Früchten und wechselndem Angebot an Omlettes. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind neu, die Betten sehr gut. Zu, Flughafen sind es ca 30 min.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Yu Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good and nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jon Shea am 23. Mai 2024
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, and hope to see you again in the near future.

2/10 – Ungenügend

Moniba

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rude staff. Gave my room to someone else under my name and had no more room in hotel. Accommodated me to another hotel after 2 hrs where i have to drive myself. Wasn’t aware my stay was 3 nights. Communicated with me that i can stay in this hotel for whole stay and asked me to pay there for my stay and didn’t refund my money. Called here to discuss and staff was extremely rude. Told me manager will call me tomorrow as manager was off but never received a call.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jon Shea am 22. Mai 2024
Thank you for expressing your concerns. Please rest assured this will be reviewed and discussed to prevent similar issue from happening again in the future. Again, thank you for your input, and please accept our apologies.

8/10 – Gut

Tanaz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jon Shea am 21. Mai 2024
Thank you for the nice review. We hope to serve you again in the near future.

6/10 – Okay

Ming

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room is noisy. Despite turning off the AC and the fridge, there is a background hum that persists throughout the night.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jon Shea am 14. Mai 2024
Thank you for bringing this to our attention. I have shared your concern with our chief engineer as to prevent it from happening again. We hope to have the opportunity to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, well-maintained, and great staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jon Shea am 14. Mai 2024
We appreciate the kind words and hope to have the opportunity to serve you again. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Roel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was located walking distance to Target and grocery store. It was quiet. The room was very clean, modern and they had a really good continental breakfast. It was close to downtown Seattle.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jon Shea am 8. Mai 2024
Thank you for providing valuable feedback on your recent stay. It is wonderful of you to share your exceptional experience. We are glad you enjoyed your time with us and found the location to be convenient for your need. We would be pleased to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Carla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 8. Mai 2024
Thank you for the great rating!

8/10 – Gut

Christine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Moderately priced hotel, clean, with spacious rooms and essentials. Very important EV chargers - approx 5 - though one charged me and the other didn't. Nice indoor pool and spa that was great at the end of a long work day. Decent breakfast in the morning.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jon Shea am 8. Mai 2024
Thank you for providing valuable feedback on your recent stay. It is wonderful of you to share your exceptional experience. We are glad you enjoyed your time with us and found the location to be convenient for your need. We would be pleased to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Linh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jon Shea am 8. Mai 2024
Thank you, Linh.

10/10 – Hervorragend

gregg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jon Shea am 29. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Patsy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattress was fantastic and i slept well. The pool though was cold. The size and depth of the pool was great but the temperature was too cold for my taste. Couldnt stop shivering so i hit the whirpool which was nice and warm. Breakfast left alot to be desired. Apart from that all was good. I would recommend staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jon Shea am 23. Apr. 2024
Thank you for providing valuable feedback on your recent stay. We are pleased to hear you enjoyed your room but sad to learn that the pool temperature and breakfast was not optimal for you. While we work to improve our guest services, our leadership team will be reviewing the details of your experience. It is our sincere hope that you will give us another chance to exceed your expectations on a future visit.

10/10 – Hervorragend

Cory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jon Shea am 19. Apr. 2024
Thank you for the great review. We look forward to serving you again in the near future.

8/10 – Gut

Iliana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel for a good price. Staff was super nice and friendly. Could be better at the breakfast options but overall good hotel experience and will stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jon Shea am 19. Apr. 2024
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. Providing you with the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for breakfast falling short of your expectations. Please let us know if we can be of further assistance, we look forward to serving you again. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Xten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 3. Apr. 2024
Thank you for the fantastic rating, we hope to have the opportunity to serve you again in the near future.

4/10 – Schlecht

Janet

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The towels were stained, the tv wasn't a smart tv and the wifi took awhile to connect to. Complementary breakfast was ok...ive definitely had better. The good thing was that parking was great and they had an on-site EV charging station. Lots of shopping and restaurants around.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 1. Apr. 2024
It is through communication, such as yours, that we are better able to monitor and improve services for our guests. It is our sincere hope that you will give us another chance to exceed your expectations on a future visit.

8/10 – Gut

Norma, Port Coquitlam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed here for two nights .I liked the property because it was clean and well kept, The breakfast buffet had a good spread. Coffee, tea and water are available for the guest at all time. We would stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jon Shea am 1. Apr. 2024
Greetings! We are so happy to hear you had a terrific experience. We appreciation you providing us with you very detailed and amazing feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Dan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well-maintained facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 1. Apr. 2024
Thank you for the kind words, we hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Jon Shea am 19. Apr. 2024
We appreciate the full mark. Thank you!

8/10 – Gut

BethAnn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jon Shea am 19. März 2024
Thank you for taking the time to provide us your rating. Please let us know if we can be of any further assistance.

6/10 – Okay

Younghui

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 8. Apr. 2024
Thank you for taking the time to provide us with your rating. We are sorry to learn that your recent stay was not perfect. We would welcome additional feedback from you so that we can exceed your expectations on your next visit. Cheers!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Jon Shea am 18. März 2024
We appreciate the feedback and hope to serve you again.

8/10 – Gut

Pooja

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Jon Shea am 1. Apr. 2024
Thank you for the rating, we hope to see you again.

6/10 – Okay

Char

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room Was lacking body soap in bath No wash clothes, only 1 hand towel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Keale am 13. März 2024
Hello!We do apologize for the lack of toiletries in your room. We have spoken brought this up to our management. Please feel free to come visit us again so that we may redeem our property as our standards are much higher than what you experienced. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice hotel with friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jon Shea am 4. März 2024
I'm so glad to hear that your experience was a positive one. We look forward to serving you again soon.

10/10 – Hervorragend

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jon Shea am 20. Feb. 2024
Thank you for the great rating, we look forward to serving you again!

2/10 – Ungenügend

Kevin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
My brand new New Balance running shoes were left behind in the room and they said nothing was found in the room. I’ve stayed at a bunch of Hampton Hotels across the US and never again. Called next day when I realized it and nothing in lost/found and housekeeping “didn’t find them”.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jon Shea am 20. Feb. 2024
Thank you for taking the time to provide us with your feedback. Sorry to hear that your shoes have not been found, we will continue to search for it and notify you if found.

8/10 – Gut

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean. Everything worked as it should. Pool was a good temperature. Not enough pool towels. Breakfast didn’t change.
Antwort von Jon Shea am 20. Feb. 2024
We appreciate you taking a moment to share your experience. It is wonderful of you to share the details of your visit. We would be pleased to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

kimi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 2. Feb. 2024
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We hope to serve you again, cheers!

8/10 – Gut

Tom

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 1. Apr. 2024
Thank you for your rating, Tom. We hope to serve you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Diane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was comfy, size of room was good, shower was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 29. Jan. 2024
Thank you for the fantastic feedback. We hope to serve you again in the near future. Cheers!

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 2. Feb. 2024
Thank you for your feedback. Our goal is to exceed guest expectations and we are sorry to hear we were not able to provide you with the quality of services you have come to expect. Your feedback is important to us and will be shared with our leadership team to ensure the issues you faced are addressed. We hope that you will allow us a chance to welcome you back and improve your experience.

10/10 – Hervorragend

R Ryan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 29. Jan. 2024
Greetings! We are so happy to hear you had an incredible experience. We appreciation you providing us with you amazing feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is beautiful in in of itself. The front desk staff was amazing. My stay would have been an all around 5 star if the room would have been completely cleaned at least a couple of times during my 6 night stay instead of being refreshed when asked because refreshed is not good enough.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 19. Jan. 2024
Thank you for expressing your concerns as well providing us with your valuable feedback. Please rest assured that this matter will be reviewed and discussed to prevent from happening again in the future. We hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Robertson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our family had a pleasant stay while at this hotel. It was fairly quiet so felt like we had the whole place to ourselves. Staff was very friendly and helpful. Will stay here again!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jon Shea am 19. Jan. 2024
Greetings! We are so happy to hear you had an incredible experience. We appreciation you providing us with you very detailed and amazing feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Martha

Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 5. Jan. 2024
Thank you for the great rating.

8/10 – Gut

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 5. Jan. 2024
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 5. Jan. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Nikki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 3. Jan. 2024
Thank you for the rating. Happy New Year!

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Conveniently located for a family Christmas visit, 2nd year we've stayed there. No issues, friendly staff, fair price, clean hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
Thank you for the kind words, Andrew. We hope to have the opportunity to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 2. Feb. 2024
Thank you for the wonderful rating, we hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

TENGYI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Austin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
Thank you for the great rating!!

6/10 – Okay

LORENA

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. Please contact me direct at the hotel and let us know if there is anything else we can do for you at this time. We hope you will consider staying with us again in the future.

6/10 – Okay

Frederick

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 19. Jan. 2024
Thank you for taking the time to provide us with your rating. We hope to have the opportunity to serve you again.

8/10 – Gut

Howard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property and plenty of parking. very close to a Costco with gas stations, Target, Home depot, and Kohls
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
We appreciate the fantastic feedback and hope to serve you again in the future. Cheers!

10/10 – Hervorragend

Wan san

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good experience.
It’s wonderful experience here with good breakfast, service, location, and price. It’s my 2me time here and I’d love to come next time.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jon Shea am 4. Jan. 2024
Greetings! We are so happy to hear you had an incredible experience. We appreciation you providing us with you very detailed and amazing feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.