Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von SureStay Hotel by Best Western San Diego Pacific Beach

2.5 out of 5

Bewertungen

7,8

Gut

271 von insgesamt 638 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
177 von insgesamt 638 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
87 von insgesamt 638 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
48 von insgesamt 638 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
55 von insgesamt 638 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem waren wir sehr zufrieden. Wir waren 9 Nächte da. Preise Leistung ist top. Die Reinigung der Zimmer war in der Zeit nur 1x (Handtücher wurden gewechselt). Ändert sich seit Corona wohl auch nicht mehr. Ist aber woanders genauso. Auf Nachfrage zur Zimmerreinigung bei der Rezeption (immer besetzt, top) wurde das allerdings sofort weitergegeben. Es war ebenso möglich, die Handtücher beim Zimmerservice selber zu tauschen. Es war meistens jemand zugegen. Das Frühstück war für amerikanische Verhältnisse sehr gut. Bagels, Toasties, Frischkäse, Rührei, Potatoes und Pattys sowie Säfte, Müsli Joghurt und frische Waffeln. Kaffee gibt es nur zu den Frühstückszeiten. Parkplätze gab es genug und kostenlos. Zur S-Bahn (Trollen) sind es ca. 8-9 Min zu Fuß. In unmittelbarer Nachbarschaft gibt es 2x 7eleven um Kleinigkeiten einzukaufen. Wir würden wieder kommen
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Es gab keinen Zimmerservice in den 4 Tagen. Weiters hatten wir keine Möglichkeit unser Gepäck zu lagern. Umgebung ist in einem Gewerbegebiet, eher als "Durchreisehotel" geeignet
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von SureStay Team am 1. Nov. 2023
Es tut mir leid für die Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthalts entstanden sind. Aufgrund der Brandschutzbestimmungen und der Größe unseres Backoffices ist es uns leider nicht möglich, Gästegepäck aufzubewahren. Ich wünsche Ihnen und Ihren Liebsten eine gute Heimreise. Hoffentlich können wir das nächste Mal ein perfektes Erlebnis bieten.

10/10 – Hervorragend

Dieter

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von SureStay Team am 28. Okt. 2023
Thank you for taking the time to leave us a 10/10 review! We greatly appreciate you choosing us for your trip to San Diego.

8/10 – Gut

Renate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mit Frühstück - empfehlenswert!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von SureStay Team am 28. Okt. 2023
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir freuen uns, dass Ihnen unser kostenloses Frühstück gefallen hat! Ich wünsche Ihnen eine gute Heimreise und hoffe, Sie bald wiederzusehen.

6/10 – Okay

Maximilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von SureStay Team am 28. Okt. 2023
Thank you for taking the time to leave us a rating.

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von SureStay Team am 27. Sept. 2023
Thank you for taking the time to leave us a positive review. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Yannick

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von SureStay Team am 7. Juni 2023
Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating.

8/10 – Gut

Jia-Di

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
The room is well equipped but not really clean. The hotel price is quite cheap for San Diego. So you got what you paid! The breakfast waffles taste good and the employees are super friendly. The hotel is easy assessed by public transportation or car.
Antwort von SureStay Team am 1. Dez. 2022
Thank you very much for your kind words. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Sandro

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Wir waren 4 Nächte in diesem Motel/Hotel und das Zimmer wurde nicht einmal gereinigt (auch keine Tücher gewechselt) obwohl dies in ebookers stand. Mitarbeiter:innen an der Lobby sind nicht gerade motiviert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von SureStay Hotel by Best Western San Diego Pacific B am 14. Juni 2022
We appreciate your feedback and we will be addressing your concerns in regard to our staff. We would like to have another chance to leave you with a better impression.

4/10 – Schlecht

Gigi

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing special
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property. We apologize for not exceeding your expectations.

10/10 – Hervorragend

Christopher, Newnan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very convenient for activities near Mission Bay/La Jolla.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 6. Mai 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

6/10 – Okay

michael

Gut: Personal & Service
Open campus to easy access to 1st floor rooms. Security not visible
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 6. Mai 2024
Dear Michael, thank you for your review. We have good security system with cameras all around the building. We hope you give us another chance and come back and stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Irma

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Margaret

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 2. Mai 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property

10/10 – Hervorragend

Jana

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place! Clean. Easy free parking. I would definitely stay again!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for your kind comments. I am so glad that you had a great stay with us. I'm pleased that you would stay with us again and would recommend us to others, and I hope you have the opportunity to do that soon. We take pride in this hotel and its amenities and sincerely appreciate the opportunity to serve you. Thanks again for your pleasant feedback.

10/10 – Hervorragend

Carie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 26. Apr. 2024
Dear Carie, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Richael

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

shelia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was small but it was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Dria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff really make the place and why I stay here every time I go to PB. Very sweet folks! It’s clean, it’s safe and in a great location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us.

10/10 – Hervorragend

MARIA EUGENIA

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy limpio y cómodo, lo recomiendo.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small but clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel and the cleanliness. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

Qifen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 10. Apr. 2024
Dear Qifen, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Ross

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 10. Apr. 2024
Dear Ross, thank you for your review. Come back and stay with us again next time.

10/10 – Hervorragend

Jane

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 2. Mai 2024
Dear Jane, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

6/10 – Okay

Thomas, New Port Richey

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s just okay for accommodations…. I’d rate it higher if the costs were lower but given the unjustifiable high cost, it’s Satisfactory, not Good.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property.

2/10 – Ungenügend

DANIEL

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Review isn’t for the property but for Expedia that made a mistake on the reservation, paid with a non existing card, charged me $30 more than the Hotel itself would charge and left me hanging from 11pm to midnight until the front desk was able to contact Expedia after Expedia hang up twice on his face. Over a decade using Expedia never happened that.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property.

8/10 – Gut

Flor, Stockton

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent. The room were okay a bit small but it was convenient for the 2 days we stayed there
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property. We appreciate the kind comments. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

8/10 – Gut

Annette

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was really tiny, but we managed for the price. The only thing about the cleanliness was the bathroom floor and baseboard, but other than that it was fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property. We apologize that the room did not exceed your expectations and was dirty, I will be sure to send this information to our housekeeping director. Nothing means more to us than providing a great guest experience, and I apologize that we let you down in this way. We'll do better for you next time.

2/10 – Ungenügend

Trisha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was cockroaches in the bathroom. The air conditioning did not work and it was so hot and stuffy all night. We arrived late and the front desk lady was nice but felt like we were disturbing her to check in. The hotel is old and cheaply updated, the mold is bleeding through the paint job. The free breakfast was decent and the staff attending to that were very nice and kept the area clean. Would not recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Trisha, Thank you for taking the time in leaving us a review and feedback on our property. We apologize that the room did not exceed your expectations and was dirty and some amenities did not work properly during your stay. We do our best to make sure everything on property is clean and in good working order so its unfortunate you encountered issues during your stay. Nothing means more to us than providing a great guest experience, and I apologize that we let you down in this way. We'll do better for you next time.

10/10 – Hervorragend

Kaitlyn

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The breakfast was great and had lots of options. Bed was comfy and the room was quiet all night. The one queen room was definitely smaller than I expected but we did just fine with our pup!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 3. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

8/10 – Gut

Yamaira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really close to Sea World and San Diego Zoo. Property is clean and updated. However, walls are extremely thin and I could hear the kids upstairs running through the room at 5am for 3 days. Unable to sleep due to that noise. Next time we will stay on the 3rd floor. Other then that hotel is close to everything we came for.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 3. Apr. 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

6/10 – Okay

Maria lourdes

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Muy buena atención al cliente
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to post a review of your stay. It's great to hear that you liked hotel cleanliness, friendly hospitality, service and facilities and that our accommodations was fit your needs. Thank you again for sharing your experience with us. We would love to see you again, should your travels bring you back to our area.

6/10 – Okay

Jamie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall good budget stay. Pool was not heated and dirty. Cleans rooms every second day unless you request
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 16. Mai 2024
Dear Jamie, thank you for your review. We hope you give us another chance and come back and stay with us again.

4/10 – Schlecht

HONGBING

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room is in the shadow without no sunlight and the oder smells bad. Near stairs and an elevator with much noise.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 28. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

10/10 – Hervorragend

Jerome

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 18. Apr. 2024
Dear Jerome, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Roxana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hard to drive around, customer service was amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Elias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Precio accesible. Habitación muy limpia y completa.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Darlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
the staff was friendly, had a nice stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cristian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, Quiet spot!

10/10 – Hervorragend

Yosei

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Their complimentary breakfast is great! I strongly recommend to take advantage of that, considering the rising costs of eating out. It's a very convenient location, as everything you could need is close by.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jordan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom door was gettin stuck but it was good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A bite of noise that you can hear from other rooms, and the breakfast was vey basic. Everything else was ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 15. März 2024
Dear Nancy, thank you for your review. We hope you give us another chance and come back and stay with us again.

6/10 – Okay

Josh

Gut: Personal & Service
great value
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

8/10 – Gut

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. März 2024
Dear Heidi, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Regina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very family friendly and animals friendly as well
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 5. März 2024
Dear Regina, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

4/10 – Schlecht

Fan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel has a terrible floor, when people from upstairs walking in their own room, you could hear clearly, on every single step they take. I could not complain to the person, because I could not prevent him from walking around in his/her own room. For some reason, on the first night during my stay, this person started walking around in his room from 4 AM until 7 AM. Stayed in the hotel for 4 nights, no room cleaning. You have to ask for additional towels. Will not come again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 5. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Next time please make the staff aware of the issues so we can try and fix them. We do room cleaning service by request. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

10/10 – Hervorragend

Cristina

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 5. März 2024
Dear Cristina, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

4/10 – Schlecht

maria luz

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
no one clean are room changes bedsheet and towel for 3days
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. We only do stayover service by request. Next time please let the front desk know when you would like your room serviced and we will be happy to take care of it for you. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.

10/10 – Hervorragend

Gabriel, ENSENADA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien !
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. März 2024
Dear Gabriel, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.

8/10 – Gut

Miguel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Just for staying the night, the location is actually pretty good, rooms are clean, enough for one or two day trip.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Charles Brown - General Manager am 11. März 2024
Dear Miguel, thank you for your awesome review. We hope you come back and stay with us again.