Rezeption

Bewertungen von Americas Best Value Inn & Suites San Bernardino

2 out of 5
Americas Best Value Inn & Suites San Bernardino
395 North H Street, San Bernardino, CA

Bewertungen

7,0

Gut

30 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jeffrey

I was surprised at the high level of maintenance and cleanliness of the property. Exceeded expectations.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von MIKE am 11. Apr. 2024
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR RESPONSE HOPE TO SEE YOU SOON AGAIN

2/10 – Ungenügend

Osvaldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No incluye el desayuno que dice. Por lo que su precio es elevado
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mike am 11. Feb. 2024
sorry for the inconvenience. our franchise still not allow to put breakfast we are going to start at earliest thank you

2/10 – Ungenügend

Siddiqah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Horrible service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von MIKE am 12. März 2022
SOORY FOR INCOVINENCE FIRT THING YOU DID'T EVEN SHOW UP HOW CAN YOU PUT REVIEWS SO PLEASE LET US KNOW WHAT WAS YOUR ROOM NUMBER THANK YOU

2/10 – Ungenügend

Victor

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

6/10 – Okay

Claire

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Run down, no amenities, rooms are hot and AC is extremely loud and inefficient, room layout is not good, surrounding area is full of homeless
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von MIKE am 26. Sept. 2021
SORRY FOR INCONVENIENCE WE ALWAYS TRY TO KEEP UPDATE FOR OUR ROOM WILL TELL OUR STAFF MEMBER SEE YOU SOON WIHT BETTER QUILITY OF ROOM THANK YOU

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again.
Worst hotel experience. Not worth what I paid at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von MIKE am 20. Sept. 2021
SOORY FOR INCOVINENCE PLEASE LET US KNOW WHAT WAS ROOM # SO WE CAN IMPROVE PLS MENTION YOUR WOSRT EXPERIENCE SO FOR FUTURE WE CAN DO OUR BEST TO SATISFY OUR CUSTOMER THANK YOU

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not as advertised.
Didn’t serve breakfast even though it was paid for. Said all their rooms are smoking rooms even though we booked nonsmoking. The room service they said they had was just a phone number for dominoes pizza. Room had some nasty stains.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von MIKE am 1. Sept. 2021
SORRY FOR INCONVENIENCE RED LION HOTELS HAVE NOT GIVEN PERMISSION TO OPEN LOOBY FOR BREAKFAST YOUR RESEVATION NEVER HAS ANY REQUET FOR NON SMOKING ROOM AND SORRY WE DONT HAVE ANY IN ROOM SERVICE THANK YOU

10/10 – Hervorragend

carl a, Longview

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parked in front of your room. U shape lot. Took $20 cash deposit in addition to paying with credit card before getting key...whats that about? Got it back when i left.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von MIKE am 28. Aug. 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor hygiene & service
The showers & walls were filthy, and there were cockaroaches in the room, the extra towels i asked for 3 times were never brought to me and the phone in the room did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MIKE am 7. Juli 2021
SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE CAN WE PLS KNOW ROOM # SO WE TRY OUR BEST TO SOLVE THAT PROBLEM MANAGER THANK YOU

6/10 – Okay

Rodrigo

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MIKE am 5. Juli 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON AGAIN

8/10 – Gut

Cristopher

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von MIKE am 15. Dez. 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW PLEASE WELCOME AGAIN

8/10 – Gut

Sergio

It was ok just the staff was kinda rude
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von MIKE am 7. Okt. 2020
SORRY FOR OUR STAFF RUDNESS WE WILL SURELY TAKE ACTION ON THAT THANK YOU FOR KIND REVIEW

8/10 – Gut

Christine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good relaxing
Really a great stay...
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2020
Antwort von mike am 2. Juni 2020
thank very very much for good review see you soon thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von mike am 13. Apr. 2020
thank you very much for kind review

10/10 – Hervorragend

Denise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business
Very easy check in, room was clean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von mike am 13. Apr. 2020
thank you very much for kind review

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Upgrade service
It was not the best night stay it could be more clean but overall okay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 27. März 2020
SORRY FOR INCONVENIENCE WE WILL SURE TAKE STEP TO MAINTAIN CLEANNESS IN OUR ROOMS

10/10 – Hervorragend

Angelina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 23. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR KIND REVIEW SEE YOU SOON

8/10 – Gut

Alejandro

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Nice and quite. Really nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 21. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von MIKE am 21. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR KIND REVIEW

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The room was dirty. The bathroom counter hasn’t been cleaned. There was hair in the bathtub.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 27. Feb. 2020
We appreciate you sharing some insight into your visit. It's disheartening to learn about the irregularities you mentioned. We will speak with the team to ensure that our mission to deliver clean and comfortable accommodations is fully met. Please consider staying with us again so we can showcase the comfort we're known to provide.

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von mike am 7. Jan. 2020
thank you very much for kind reviews see you soon

8/10 – Gut

Naniee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good motel
It’s was a comfort stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MIKE am 27. Dez. 2019
THANK VERY MUCH FOR STAYING WITH US SEE YOU SOON THANK YOU

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
No carpet on floor. The room was clean and very comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MIKE am 27. Dez. 2019
THANK YOU VERY MUCH SEE YOU SOON

10/10 – Hervorragend

Taeler

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von mike am 16. Juli 2019
thank you very much for your kind reviews

6/10 – Okay

Clayton

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

MonicaÁvila, Hermosillo,mx

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel cerca de todo, cómodo aunque el personal que atiende es descortés
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Salvador

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was clean and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Everything But the Bed
We were allowed to check in early. Only took chip cards. Rooms are a really good size. Beds are not comfortable. Super clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Decent hotel but bad area
The hotel was decent for the price, but the surrounding area was very sketchy. Some random guy tried opening our door at about 4 AM.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

8/10 – Gut

Ofelia

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Luzia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely bad service
The hotel staff was extremely unhelpful and become angry, if you had a complaint.

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Clark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Island of calm in San Berdo.
Route 66 flavor in gracious California, this is a classic Motel set in one story serenity. Good air conditioning. Central location, close to budget ranged dineries. Foot strolls after dark not recommended.

8/10 – Gut

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

6/10 – Okay

Tim

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

MERCIER

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
It was clean and the service was good . Went to a music festival and it was close by . One thing though the free breakfast wasn't great .
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Jonathan

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Markus

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
SIR CAN I HAVE YOUR ROOM NUMBER IN WHICH ROOM YOU STAYED? BEEPING SMOKE DETECTOR IS ONLY MATTER OF THE BATTERY. IF YOU LET US KNOW WE CAN CHANGE IT RIGHT AWAY. SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE. THANKS MANAGER

2/10 – Ungenügend

Simply Put, Washington DC

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oh my.
First room had a beeping smoke detector. The second room was lacking hot water.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Piotyr, Temple, Texas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gold Nugget in San Berd'o
This is an attractive and very pleasant property. They have done an excellent job in appearance, amenities, color choices and furnishings. I lived in nearby Redlands for 20 years and am very familiar with San Bernardino. America's Best Value is a gold nugget in a city that has its share of issues. I enjoyed my stay there and applaud the owners and staff for their quality standards.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

4/10 – Schlecht

Robert

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Owners and staff extremely rude and short answered. Did not have a fun stay with friends while going to a music festival.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

6/10 – Okay

FERNANDO

NO LES RECOMIENDO EL HOTEL, LAS FALTA MAS LIMPIEZA
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Eddie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The bed was very hard and uncomfortable as well were the pillows! We woke up with our backs and necks very sore!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

4/10 – Schlecht

jas, berwick england

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A think been charged twice once on visa card then in cash at hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Louis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017