Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
30 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
30
48 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
48
32 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
32
15 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
15
17 von insgesamt 142 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
17
7,4/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
5,4/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
5,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Jeffrey
10. Apr. 2024
I was surprised at the high level of maintenance and cleanliness of the property. Exceeded expectations.
Jeffrey
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von MIKE am 11. Apr. 2024
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR RESPONSE HOPE TO SEE YOU SOON AGAIN
2/10 – Ungenügend
Osvaldo
Mit der Familie gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No incluye el desayuno que dice. Por lo que su precio es elevado
Osvaldo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von mike am 11. Feb. 2024
sorry for the inconvenience. our franchise still not allow to put breakfast we are going to start at earliest thank you
2/10 – Ungenügend
Siddiqah
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
11. März 2022
Horrible service
Siddiqah
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von MIKE am 12. März 2022
SOORY FOR INCOVINENCE FIRT THING YOU DID'T EVEN SHOW UP HOW CAN YOU PUT REVIEWS SO PLEASE LET US KNOW WHAT WAS YOUR ROOM NUMBER THANK YOU
2/10 – Ungenügend
Victor
8. Jan. 2022
Victor
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
6/10 – Okay
Claire
Mit dem Partner gereist
24. Sept. 2021
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Run down, no amenities, rooms are hot and AC is extremely loud and inefficient, room layout is not good, surrounding area is full of homeless
Claire
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von MIKE am 26. Sept. 2021
SORRY FOR INCONVENIENCE WE ALWAYS TRY TO KEEP UPDATE FOR OUR ROOM WILL TELL OUR STAFF MEMBER SEE YOU SOON WIHT BETTER QUILITY OF ROOM THANK YOU
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
20. Sept. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never again.
Worst hotel experience. Not worth what I paid at all.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von MIKE am 20. Sept. 2021
SOORY FOR INCOVINENCE PLEASE LET US KNOW WHAT WAS ROOM # SO WE CAN IMPROVE PLS MENTION YOUR WOSRT EXPERIENCE SO FOR FUTURE WE CAN DO OUR BEST TO SATISFY OUR CUSTOMER THANK YOU
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
31. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not as advertised.
Didn’t serve breakfast even though it was paid for. Said all their rooms are smoking rooms even though we booked nonsmoking. The room service they said they had was just a phone number for dominoes pizza. Room had some nasty stains.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von MIKE am 1. Sept. 2021
SORRY FOR INCONVENIENCE RED LION HOTELS HAVE NOT GIVEN PERMISSION TO OPEN LOOBY FOR BREAKFAST YOUR RESEVATION NEVER HAS ANY REQUET FOR NON SMOKING ROOM AND SORRY WE DONT HAVE ANY IN ROOM SERVICE THANK YOU
10/10 – Hervorragend
carl a, Longview
Geschäftlich gereist
28. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parked in front of your room. U shape lot. Took $20 cash deposit in addition to paying with credit card before getting key...whats that about? Got it back when i left.
carl a
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von MIKE am 28. Aug. 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
7. Juli 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor hygiene & service
The showers & walls were filthy, and there were cockaroaches in the room, the extra towels i asked for 3 times were never brought to me and the phone in the room did not work.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MIKE am 7. Juli 2021
SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE CAN WE PLS KNOW ROOM # SO WE TRY OUR BEST TO SOLVE THAT PROBLEM MANAGER THANK YOU
6/10 – Okay
Rodrigo
5. Juli 2021
Rodrigo
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von MIKE am 5. Juli 2021
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON AGAIN
8/10 – Gut
Cristopher
Mit einer Gruppe gereist
13. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cristopher
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von MIKE am 15. Dez. 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW PLEASE WELCOME AGAIN
8/10 – Gut
Sergio
7. Okt. 2020
It was ok just the staff was kinda rude
Sergio
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von MIKE am 7. Okt. 2020
SORRY FOR OUR STAFF RUDNESS WE WILL SURELY TAKE ACTION ON THAT THANK YOU FOR KIND REVIEW
8/10 – Gut
Christine
Geschäftlich gereist
31. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good relaxing
Really a great stay...
Christine
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2020
Antwort von mike am 2. Juni 2020
thank very very much for good review see you soon thank you
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Apr. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von mike am 13. Apr. 2020
thank you very much for kind review
10/10 – Hervorragend
Denise
Geschäftlich gereist
1. Apr. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business
Very easy check in, room was clean
Denise
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von mike am 13. Apr. 2020
thank you very much for kind review
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
27. März 2020
Gut: Komfort des Zimmers
Upgrade service
It was not the best night stay it could be more clean but overall okay
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 27. März 2020
SORRY FOR INCONVENIENCE WE WILL SURE TAKE STEP TO MAINTAIN CLEANNESS IN OUR ROOMS
10/10 – Hervorragend
Angelina
Mit der Familie gereist
23. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angelina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 23. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR KIND REVIEW SEE YOU SOON
8/10 – Gut
Alejandro
Mit einer Gruppe gereist
21. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Nice and quite. Really nice and clean.
Alejandro
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von MIKE am 21. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR KIND REVIEW SEE YOU SOON
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
11. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von MIKE am 21. März 2020
THANK YOU VERY MUCH FOR KIND REVIEW
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The room was dirty. The bathroom counter hasn’t been cleaned. There was hair in the bathtub.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 27. Feb. 2020
We appreciate you sharing some insight into your visit. It's disheartening to learn about the irregularities you mentioned. We will speak with the team to ensure that our mission to deliver clean and comfortable accommodations is fully met. Please consider staying with us again so we can showcase the comfort we're known to provide.
10/10 – Hervorragend
Jasmine
Mit einer Gruppe gereist
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jasmine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von mike am 7. Jan. 2020
thank you very much for kind reviews see you soon
8/10 – Gut
Naniee
Mit der Familie gereist
27. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good motel
It’s was a comfort stay
Naniee
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MIKE am 27. Dez. 2019
THANK VERY MUCH FOR STAYING WITH US SEE YOU SOON THANK YOU
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Nov. 2019
No carpet on floor. The room was clean and very comfortable
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von MIKE am 27. Dez. 2019
THANK YOU VERY MUCH SEE YOU SOON
10/10 – Hervorragend
Taeler
3. Okt. 2019
Taeler
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von mike am 16. Juli 2019
thank you very much for your kind reviews
6/10 – Okay
Clayton
12. Jan. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clayton
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
8/10 – Gut
MonicaÁvila, Hermosillo,mx
17. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel cerca de todo, cómodo aunque el personal que atiende es descortés
MonicaÁvila
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
8/10 – Gut
Salvador
6. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Was clean and friendly
Salvador
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Everything But the Bed
We were allowed to check in early. Only took chip cards. Rooms are a really good size. Beds are not comfortable. Super clean!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
8/10 – Gut
Daniel
30. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
25. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Decent hotel but bad area
The hotel was decent for the price, but the surrounding area was very sketchy. Some random guy tried opening our door at about 4 AM.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Juli 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
8/10 – Gut
Ofelia
3. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ofelia
2/10 – Ungenügend
Luzia
14. Apr. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely bad service
The hotel staff was extremely unhelpful and become angry, if you had a complaint.
Luzia
10/10 – Hervorragend
Jose
12. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jose
10/10 – Hervorragend
Clark
12. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Island of calm in San Berdo.
Route 66 flavor in gracious California, this is a classic Motel set in one story serenity. Good air conditioning. Central location, close to budget ranged dineries. Foot strolls after dark not recommended.
Clark
8/10 – Gut
Jessica
19. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
6/10 – Okay
Tim
28. Jan. 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tim
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
6/10 – Okay
MERCIER
8. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit
MERCIER
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
It was clean and the service was good . Went to a music festival and it was close by . One thing though the free breakfast wasn't great .
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
8/10 – Gut
Jonathan
30. Okt. 2017
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Jonathan
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
8/10 – Gut
Markus
14. Sept. 2017
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
SIR CAN I HAVE YOUR ROOM NUMBER IN WHICH ROOM YOU STAYED?
BEEPING SMOKE DETECTOR IS ONLY MATTER OF THE BATTERY. IF YOU LET US KNOW WE CAN CHANGE IT RIGHT AWAY.
SORRY FOR YOUR INCONVENIENCE.
THANKS
MANAGER
2/10 – Ungenügend
Simply Put, Washington DC
28. Aug. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Oh my.
First room had a beeping smoke detector. The second room was lacking hot water.
Simply Put
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
8/10 – Gut
Piotyr, Temple, Texas
24. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gold Nugget in San Berd'o
This is an attractive and very pleasant property. They have done an excellent job in appearance, amenities,
color choices and furnishings. I lived in nearby Redlands for 20 years and am very familiar with San Bernardino. America's Best Value is a gold nugget in a city that has its share of issues. I enjoyed my stay there and applaud the owners and staff for their quality standards.
Piotyr
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
4/10 – Schlecht
Robert
7. Aug. 2017
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Owners and staff extremely rude and short answered. Did not have a fun stay with friends while going to a music festival.
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Aug. 2017
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
6/10 – Okay
FERNANDO
22. Juli 2017
NO LES RECOMIENDO EL HOTEL, LAS FALTA MAS LIMPIEZA
FERNANDO
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
10/10 – Hervorragend
Eddie
18. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The bed was very hard and uncomfortable as well were the pillows! We woke up with our backs and necks very sore!
Eddie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
4/10 – Schlecht
jas, berwick england
6. Juli 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
A think been charged twice once on visa card then in cash at hotel.
jas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
10/10 – Hervorragend
Louis
3. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers