Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Hotel Byblos Saint-Tropez

5 out of 5
Hotel Byblos Saint-Tropez
20 Avenue Paul Signac, Saint-Tropez

Bewertungen

9,0

Wunderbar

9 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 25. Okt. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your stay. We will be honored to welcome you for a future Tropezian stay. Warmest regards, The Byblos team

10/10 – Hervorragend

Phillip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Byblos is an extraordinary property and experience. We had a wonderful time. We would return to Saint Tropez just to stay at Byblos!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relation am 20. Mai 2024
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your comment.Your lovely words are an inspiration to us, and your satisfaction is our only goal.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs signed Byblos.Best Regards,Guest Relation

10/10 – Hervorragend

Didier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un rêve
Séjour exceptionnel et fantastique
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relation am 15. Nov. 2023
Chers Hôtes,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes honorés d’un tel commentaire et nous vous remercions sincèrement pour vos compliments. Vous servir fut un réel plaisir et nous sommes ravis que votre expérience fût à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que nous transmettrons vos commentaires à l’ensemble des équipes !Nous serions heureux de vous recevoir pour de nouveaux instants magiques dans votre belle maison Tropézienne. Cordiales salutations,L’Equipe du Byblos

10/10 – Hervorragend

Aminata

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and clean. Great employees, they were so polite and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation am 13. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you very for the time given to share impression. We are honored to learn that we were able to exceed your expectations during your recent at hotel Byblos.Kindly be assured that your comment have been forwarded to all our Byblos Team. We are looking forward to welcome you again at Hotel Byblos. Warmest Regards, Guest Relation

10/10 – Hervorragend

rosana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 9. Juni 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your high notation!We truly hope to welcome you back for your next visit in Saint-Tropez.Best regards,Guest Relation Manager

8/10 – Gut

rosana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Mai 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your great notation.We look forward to welcoming you back in our Home.Kindest regards,Guest Relation Manager

10/10 – Hervorragend

marie laurence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un séjour de rêve
Une déconnexion enchantée
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Nov. 2022
Chère Madame,Nous vous remercions pour le temps accordé à partager vos impressions et sommes reconnaissants de votre commentaire.C’était un plaisir de vous accueillir au Byblos et nous sommes heureux de savoir que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nous vous attendons avec impatience pour un prochain séjour dans notre belle Maison. Chaleureuses salutations,L'Equipe du Byblos

10/10 – Hervorragend

Walter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best breakfast ever
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Nov. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Having your feedback represents a real opportunity to improve our services. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your our breakfast.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs.Warmest regards, The Byblos Team

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Guest Relation am 15. Juni 2022
Dear Sean, We would like to thank you for the time given to share your impressions and are grateful for the notation. It was a pleasure to host you at Byblos and we are looking forward to welcome you soon for more unforgettable memories. Best regards, Byblos Team

10/10 – Hervorragend

lynnei

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Apr. 2022
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour. Nous sommes ravis que vous apprécié les moments passés dans notre Maison. Dans l'attente du plaisir de vous revoir prochainement au Byblos, Bien à vous, L'équipe du Byblos

2/10 – Ungenügend

Gustavo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021