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9 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
9
3 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
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6 – Okay
0
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4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
10/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Caroline
Mit der Familie gereist
23. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit!
Caroline
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 25. Okt. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your stay. We will be honored to welcome you for a future Tropezian stay. Warmest regards, The Byblos team
10/10 – Hervorragend
Phillip
Mit dem Partner gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Byblos is an extraordinary property and experience. We had a wonderful time. We would return to Saint Tropez just to stay at Byblos!
Phillip
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relation am 20. Mai 2024
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your comment.Your lovely words are an inspiration to us, and your satisfaction is our only goal.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs signed Byblos.Best Regards,Guest Relation
10/10 – Hervorragend
Didier
Mit der Familie gereist
16. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un rêve
Séjour exceptionnel et fantastique
Didier
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relation am 15. Nov. 2023
Chers Hôtes,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes honorés d’un tel commentaire et nous vous remercions sincèrement pour vos compliments. Vous servir fut un réel plaisir et nous sommes ravis que votre expérience fût à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que nous transmettrons vos commentaires à l’ensemble des équipes !Nous serions heureux de vous recevoir pour de nouveaux instants magiques dans votre belle maison Tropézienne. Cordiales salutations,L’Equipe du Byblos
10/10 – Hervorragend
Aminata
Mit dem Partner gereist
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful and clean. Great employees, they were so polite and helpful.
Aminata
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relation am 13. Sept. 2023
Dear Guest, Thank you very for the time given to share impression. We are honored to learn that we were able to exceed your expectations during your recent at hotel Byblos.Kindly be assured that your comment have been forwarded to all our Byblos Team. We are looking forward to welcome you again at Hotel Byblos. Warmest Regards, Guest Relation
10/10 – Hervorragend
rosana
Mit der Familie gereist
5. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rosana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 9. Juni 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your high notation!We truly hope to welcome you back for your next visit in Saint-Tropez.Best regards,Guest Relation Manager
8/10 – Gut
rosana
2. Mai 2023
rosana
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relation Manager am 18. Mai 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your great notation.We look forward to welcoming you back in our Home.Kindest regards,Guest Relation Manager
10/10 – Hervorragend
marie laurence
31. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un séjour de rêve
Une déconnexion enchantée
marie laurence
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Nov. 2022
Chère Madame,Nous vous remercions pour le temps accordé à partager vos impressions et sommes reconnaissants de votre commentaire.C’était un plaisir de vous accueillir au Byblos et nous sommes heureux de savoir que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nous vous attendons avec impatience pour un prochain séjour dans notre belle Maison. Chaleureuses salutations,L'Equipe du Byblos
10/10 – Hervorragend
Walter
Mit dem Partner gereist
28. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best breakfast ever
Walter
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Guest Relation am 2. Nov. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Having your feedback represents a real opportunity to improve our services. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your our breakfast.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs.Warmest regards, The Byblos Team
10/10 – Hervorragend
Sean
Mit der Familie gereist
1. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Guest Relation am 15. Juni 2022
Dear Sean,
We would like to thank you for the time given to share your impressions and are grateful for the notation.
It was a pleasure to host you at Byblos and we are looking forward to welcome you soon for more unforgettable memories.
Best regards,
Byblos Team
10/10 – Hervorragend
lynnei
27. Mai 2022
lynnei
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Richard
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Guest Relation am 19. Apr. 2022
Cher client,
Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour.
Nous sommes ravis que vous apprécié les moments passés dans notre Maison.
Dans l'attente du plaisir de vous revoir prochainement au Byblos,
Bien à vous,
L'équipe du Byblos
2/10 – Ungenügend
Gustavo
28. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers