Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Marien Puerto Plata - All Inclusive

4 out of 5
Marien Puerto Plata - All Inclusive
Carretera Luperón, Km. 4.5, Complejo Turístico, Puerto Plata, Puerto Plata

Bewertungen

7,2

Gut

367 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
221 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
155 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
123 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
142 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Valentin, Bakel NL

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Dusche funktionierte schlecht, alte Armaturen. Balkonfenster war blockiert.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Valentin: As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

2/10 – Ungenügend

Valentin, Bakel NL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dusche alt nicht richtig funktioniert. Balkontüre blockiert. Alte Suite miserabel. Nie mehr en Hotel Marien.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Valentin:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

4/10 – Schlecht

Jose

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von MARPP-Econcierge am 25. Aug. 2023
Thank you for sharing your feedback!

4/10 – Schlecht

Sibylle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All over plastic on the beach, very loud, bad food
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2023
Antwort von Luis Perez am 7. Mai 2023
On behalf of the management of the Be Live Collection Marien hotel, we thank you for having preferred us for your vacations in Puerto Plata, R. D., as well as for take part of your time for informing us about your recent experience through this website. It was and will be a pleasure for us to have had the opportunity to serve you, at the same time, we would like to offer you our most sincere apologies for the inconveniences that you may have experienced with luggage person and that was not as expected. No doubt your opinion has the maximum value for us, because with it we can improve the service and facilities and thus achieve the total satisfaction of our guests, your comments on appropriate measures will be taken whenever possible. As well, you may rest assured that your comment has been forwarded to the Departments involved of the Hotel. It will be a pleasure for us if it allows us another opportunity to serve you and make your experience wonderful.Receive our warm regards.

10/10 – Hervorragend

Hansjoerg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage, saubere Zimmer. Durch die Air Condition können die Zimmer feucht werden, wenn Türen nicht ständig geschlossen. Excellentes Buffet. Reservierung für Themenrestaurants schwierig zu erhalten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Jhoenny Mena Guest Services Manager am 19. Nov. 2022
Sehr geehrter HansjoergIm Namen des Managements des Be Live Collection Marien Hotels möchten wir Ihnen danken, dass Sie es vorgezogen haben, dass Sie Ihren Urlaub in Puerto Plata, R.D., genießen und dass Sie einen Teil Ihrer Zeit nutzen, um uns über Ihre jüngsten Erfahrungen auf dieser Website zu informieren.Für uns ist es eine große Freude zu wissen, dass unsere Einrichtungen, die Gastronomie in unseren Restaurants, die Unterhaltung, die Unterkünfte und die von uns angebotenen Dienstleistungen sowie die ausgezeichnete Gastfreundschaft unserer Mitarbeiter, insbesondere von Chihuahua, Ihre Erwartungen übertroffen haben, indem Sie durch Ihre Kommentare bestätigt haben, dass Ihnen Ihre Freude gefallen hat stay and this Es motiviert uns, weiterhin unser Ziel zu erfüllen, unsere geschätzten Gäste, die in diesem kontinuierlichen Prozess eine Schlüsselrolle spielen, zu befriedigen, was zu exzellenten Dienstleistungen führt.

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Einrichtung sehr veraltet und nicht gepflegt. Wir waren vor 10 Jahren schon mal hier da war es Top Schade dass nichts mehr gemacht wird
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Keine 4 Sterne wert
Das Hotel ist offensichtlich sehr in die Jahre gekommen. Es ist leider schlecht unterhalten und die Reinigung im Zimmer war Katastrophe. Das Zimmer müffelte und roch abgestanden. Als wie die Rezeption darauf aufmerksam machten, teilte man uns mit, dass der Geruch vom Holz im Zimmer stammt. Der Standard ist weit weg von 4 Sternen. Das Essen war aufgrund der aktuelle COViD 19 Situation auf ein Minimum reduziert. Leider konnte es auch geschmaklich nicht überzeugen. Alles in allem waren wir froh nur 2 Nächte gebucht zu haben.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alle gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von John Acosta am 5. Juli 2021
Sehr Geehrter Im Namen des Managements des Hotels Be Live Collection Marien danken wir Ihnen, dass Sie uns für Ihren Urlaub in Puerto Plata, R. D. gewählt haben. Es war und wird uns eine große Freude sein, Ihnen zu dienen. Gleichzeitig wissen wir es zu schätzen, dass Sie einen Teil Ihrer Zeit dafür aufgewendet haben, Ihre Bewertung durch diese Website widerzuspiegeln. Es wird wirklich eine Freude sein, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Erhalten Sie unsere besten Grüße. John Acosta Community Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne und mittelgrosse Anlage direkt am Strand. Das Essen ist wirklich sehr fein! Das Hotel bietet alles was man braucht. Toll ist auch das Casino, das grad in der Nähe ist (falls mal schlechtes Wetter ist). Ich war schon zum 2. Mal hier und würde auch ein drittes Mal wieder hier logieren.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zufrieden
Schönes Hotel. ein wenig renovation an gewissen Orten, aber preis Leistung ist gut.
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2020
Antwort von John Acosta am 20. Feb. 2021
Sehr Geehrter Im Namen der Geschäftsführung des Be Live Collection Marien Hotels danken wir Ihnen, dass Sie uns für Ihren Urlaub in Puerto Plata, R. D., ausgewählt haben. Es war und wird uns eine große Freude sein, die Gelegenheit zu haben, Ihnen zu dienen. Gleichzeitig wissen wir zu schätzen, dass Sie einen Teil Ihrer Zeit darauf verwendet haben, uns Ihre Kommentare zu hinterlassen, wie schön das Hotel ist, und das Hotel zu verbessern Infrastruktur in der Immobilie, die wir zur Nachverfolgung an die Verwaltung weitergeben Es wird wirklich eine Freude sein, Sie wieder willkommen zu heißen. Erhalten Sie unsere besten Grüße. John Acosta Community Manager

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Entertainment good be longer
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Rachel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Johanna

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Me tuvieron que cambiar de habitación dos veces En verdad ese hotel no está en condiciones Las habitaciones tienen mucha humedad Los techos en muy mal estado , no llega el internet a la habitación, tuve que espera de un día para otro para cambiar de habitación y después por la misma himdad cambiarme a otra . Fue horrible en verdad , la comida el buffet lo que vi es lo mismo , el restaurante un calor terrible sin ventilación . Yo en particular no lo recomiendo
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 24. Mai 2024
Estimada Johanna:Le agradecemos mucho que se tome el tiempo para compartir esta opinión sobre su estancia en Marien Puerto Plata. La retroalimentación de los huéspedes es vital, para que podamos proporcionar el mejor servicio que podamos, por lo tanto, hemos tomado nota de cada asunto que tenía y esta información se transmitirá al gerente involucrado para una revisión adicional, como la satisfacción de los huéspedes es nuestra máxima prioridad y lamentamos que nos quedamos cortos durante su estancia.Saludos.

4/10 – Schlecht

emilse

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
tenia mas de 20 anos sin ir a puerto plata y pense que como escuchaba se habia recuperado pero realmente mi experiencia en relacion al hotel playa show y habitacion fue buena pero no puedo decir lo mismo de la comida podrian tener mas variedad de carnes ya que nadie sale a comer spaguetis de su casa la piscina se ve bien pero no se porque no tiene ni una sombra en ningun sitio y de verdad que con el sol que hace y el calor actul es xasi imposible disfrutarla no todos somos extranjeros que queremos achichararnos, el staff se ve desanimado y poco entusiamo se siente no se si es por las condiciones de como trabajan o que sera me encantaba puerto plata pero para pagar 250 dollares la noche definitivamente pago un poco mas en punta cana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Mai 2024
Estima Emilse:Gracias por su opinión. Lamentamos sobremanera no haber llenado sus expectativas, ya que nos esforzamos para brindar un servicio excepcional a todos nuestros huéspedes sin distinción. En nombre de la Gerencia y todo el personal, esperamos pueda aceptar nuestras más sinceras disculpas por cualquier deficiencia al momento de servirle. Saludos.

10/10 – Hervorragend

lissy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Buena les doy 7 de 10
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 20. Mai 2024
Estimada Lissy:Gracias por elegir Marien Puerto Plata y compartirnos su opinión. Ha sido un placer ser sus anfitriones.Saludos.

8/10 – Gut

jay

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Great place.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 20. Mai 2024
Dear Jay:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation. And thank you for taking the time for writing this review and are happy to learn that we could meet your expectations.Regards.

10/10 – Hervorragend

Jordan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good resort
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Mai 2024
Dear Jordan:We are so pleased you allowed our wonderful resort to be your holiday destination and we are very thankful for the time you have taken to share your experience. Regards.

2/10 – Ungenügend

Wendy

Mit der Familie gereist
Horrible is the definition of this property. We booked a 6 night two hotel vacation at the this hotel. The rooms were unkempt, unsanitized, rusty, dirty, and there was mold everywhere in the bathroom. The curtains have never been washed and there was different color hairs all throughout the room. My Ac was not working, my sister’s room which was right across the hallway, wreaked of mildew and humidity. Her AC flooded her room and the paint outside her door was bubbled up from the leak on the roof. Omgg the food was extremely digusting and there was no options for kids. At this point, we already considerd to check out fearing that we would get sick from this place. We checked out in less than 8 hours to a hotel that cost us double the price about $4,000 due to the last minute booking. Customer service was non-existent at this moment. I explained all of my concerns to the “Expedia” representative at the hotel who was not receptive or helpful. After she indicated that we can get a refund but that “Expedia charges a one night fee” later told us that the hotel is non-refundable. The manager never showed his face and did not speak to me not even to apologize for their irresponsibility and lack of professionalism. I called Expedia but they were ignoring their call and did not respond to their email and I have proof. I kick myself for not taking pictures of how HORROBLE THIS PLACE IS. But believe me ENTER AT YOUR OWN RISK. I am still fighting for our refund!!!!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Marlys Ramos am 20. Mai 2024
Dear Wendy:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation.As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

8/10 – Gut

Danelsy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me gustó la estadía tienen un personal amigable, buena piscina, comida buena e instalaciones lindas por lo que pudimos disfrutar de todo
Antwort von Marlys Ramos am 13. Mai 2024
Estimada Danelsy:Gracias por preferirnos, y compartirnos su valiosa opinión. Nos alegra confirmar que fuimos capaces de llenar sus expectativas, y brindarle unas excelentes vacaciones. Saludos.

2/10 – Ungenügend

Manuel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Malo
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marlys Ramos am 9. Mai 2024
Estimado Manuel:Agradecemos mucho que se haya tomado el tiempo para compartir esta reseña sobre su estadía en Marien Puerto Plata.Saludos.

8/10 – Gut

Alexis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and service
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 6. Mai 2024
Dear Alexis:We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. Regards.

10/10 – Hervorragend

Yoensy

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 6. Mai 2024
Dear Yonesy:Thanks for your honest valuation. It was a pleasure to host you.Regards.

6/10 – Okay

Janet

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
the staff are amazing and always treated us nicely. the only thing is the place is not keeped up. for example we had water coming into are rooms on the 3rd floor. mold and alot of water damages. the beach isn't kept up especially the vip area. the stairs to the rooms are cracked.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 6. Mai 2024
Dear Janet:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process.Regards

10/10 – Hervorragend

Damaris

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 21. Mai 2024
Estimada Damaris:Agradecemos que nos haya elegido como destino vacacional y por su honesta valoración.Saludos.

8/10 – Gut

Luis, Dorchester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Estamos muy bien ubicado
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Estimado Luis:En nombre de la gerencia general del hotel Marien Puerto Plata agradecemos su honesta valoración.Saludos.

8/10 – Gut

Clara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Estimada Clara:Gracias por preferirnos, y compartirnos su valiosa opinión. Nos alegra confirmar que fuimos capaces de llenar sus expectativas, y brindarle unas excelentes vacaciones. Saludos.

4/10 – Schlecht

Hector

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Went on a Family vacation for 5 days. The Resort is terrible, the food and drink quality, property maintenance, very limited Wifi. Also, DR is very lively and this resort was sort of dead in terms of music and entertainment. Although the staff really tried to work with the people but the management is not good.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Hector:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. Regards.

8/10 – Gut

evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Estimada Evelyn:En nombre de todo el equipo de Marien Puerto Plata, le damos las gracias por habernos elegido como su destino de vacaciones.Saludos.

6/10 – Okay

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The VIP is not convenient, a decent walk. Limited options. The food on the property was unfulfilling and left us with upset stomachs. Food off property was much better! Wifi in the rooms was poor while on the beach was better? Not sure how that works.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Melissa:Thank you for choosing Marien Puerto Plata Resort & Spa for your recent vacation. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process.Regards.

6/10 – Okay

Noemi A

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The place was cleaned, staff very helpful and attentive. I think the food from the buffet should be more authentic to the region, meaning it should have been more Dominican dishes.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Noemi:Thank you for letting us know about your recent experience in Marien Puerto Plata. We appreciate you bringing these issues to our attention, as we are always looking for opportunities to address any areas of improvement and growth opportunities. Regards.

8/10 – Gut

TYRONE, Dumont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and staff was great and very clean. They need to entertain more the people with better shows.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Tyrone:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.Regards.

10/10 – Hervorragend

Jose

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear José:We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. Regards.

8/10 – Gut

Geisy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my fourth time coming here and still it’s clean and simple. Keep in mind it is a bit outdated compared to other new resorts but they do a great job keeping it clean and providing a good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Geisy:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back soon.Regards.

10/10 – Hervorragend

Jeimy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Jeimy:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation. It was a delight to host you, we are happy to confirm that you had such a relaxing experience overall. Regards.

8/10 – Gut

Rebeka

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Mai 2024
Dear Rebeka:Thanks for your honest valuation.Regards.

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 14. Mai 2024
Dear Robert:Thanks for your valuationRegards.

8/10 – Gut

JOSUE, santo domingo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Estimado Josue:En nombre de todo el equipo de Marien Puerto Plata, agradecemos su reciente visita y valoración. Esperamos verle de nuevo en un futuro cercano.Saludos.

10/10 – Hervorragend

johan

Gut: Sauberkeit
I like it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Dear Johan:Thank you very much for your recent stay in our Marien Puerto Plata. We look forward to welcoming you back soon.Regards.

2/10 – Ungenügend

Paul, Waconia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TERRIBLE! AWFUL! WORST RESORT EVER! Customer service is nonexistent at this resort! First of all, it wouldn’t hurt if they occasionally smiled! They certainly do not know how to apologize! My flight was delayed so I could not get there until the next day. I called and spoke with someone at their front desk, and they said no problem, no problem at all, we will see you tomorrow. I arrive and they had canceled my reservation and given away our room! They finally gave us a terrible, old, filthy 2 double bed room. We had paid for a Superior King VIP room. Went back and complained and they said come back tomorrow at 3:00. We were at the desk at 2:40 and they said no problem, our new room would be ready at 3:00. We came back and they had already given that room away! So we waited another hour for another room. This resort is old and in need of many repairs! The food is awful and the same every day. The wait staff is ok, but the cooks are not friendly at all. They act like you are wasting their time. Room cleaners are terrible. They say they will clean your room while we are gone to eat, or to the beach, but they never did. Our room was cleaned and sheets changed only once the whole week. We never did get the VIP towels that were supposed to be in the room. We finally had to get a couple blue towels another way. Unemployment is so high in the DR, they should fire half the staff. They could have 100 new people anxious to work the next day! Horribly mis-managed!! TERRIBLE RESORT!!
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 24. Apr. 2024
Dear Paul:We appreciate you bringing these issues to our attention, as we are always looking for opportunities to address any areas of improvement and growth opportunities. Guest feedback is vital, so that we can provide the best service we can, therefore, we have taken note of each matter you had and this information will be passed along to the involved manager for further review, as guest satisfaction is our top priority and we regret that we fell short during your stay.Regards.

8/10 – Gut

Raul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Me, parece muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Estimado Raul:Gracias por elegir Marien Puerto Plata y compartirnos su opinión. Esperamos tener el privilegio de darle la bienvenida pronto.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Shammelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Dear Shammelyn:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent holiday and providing us with your valuation.Regards.

10/10 – Hervorragend

Lenin A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good services
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 18. Apr. 2024
Dear Lenin:On behalf the entire team from Marien Puerto Plata, we would like to thank you for your honest review. Regards.

2/10 – Ungenügend

Tiffany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible birthday trip. They had no transportation from the airport to the hotel. We arrived at the hotel after 1am. (Which they knew I was coming because I called with updates). The shower was clogged. Water wouldn’t go down. Door handles dirty. Alcoholic beverage on the table in the common area. I had two kids with me on this trip. The room was infested with mosquitoes. Other persons here all over the room, the bedsheets, the bathroom. Bathroom mirror dirty. Mattress filthy. Hole in the ceiling. They said family friendly definitely not. The food was nasty and cold. The dresses nasty and stained bed sheets. I ask for a room upgrade and I was told it would be $70 extra per night. I agreed and was told I would have to stay in that room for the night and maybe get a room in the morning. So I had to end up looking for a Airbnb and booking that for a little over $400. And I paid over $800 for this hotel. And they are not willing to give me a full refund even though I booked for 4 days and I was there for less than 24 hours.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 24. Apr. 2024
Dear Tiffany:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process.We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

10/10 – Hervorragend

Maria fernanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 18. Apr. 2024
Estimada María Fernanda:Agradecemos su honesta valoración. Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos.

6/10 – Okay

Carluis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A decent location but felt it was a resort that hasn't been updated in a while. The staff were kind but the room service wasn't great especially considering I was a VIP. Good place as starting resort but there are better ones outside of this one.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Carluis:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

10/10 – Hervorragend

Juan eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 16. Apr. 2024
Estimado Juan Eduardo:Gracias por elegir Marien Puerto Plata. Ha sido un placer recibirle, y estamos encantados de confirmar que haya disfrutado de una estancia maravillosa. Saludos.

10/10 – Hervorragend

Ana America

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen lugar para descansar ,el personal muy amable ,destacandose algunos mas que otros ,en el bar de la piscina el muchacho Harol ,muy amable y servicial ,sabe lo k hace en cuanto atencion al huesped ,en el restaurant bufet ,se destacan la señorita Vicenta y Channel ,muy amables y serviciales mis felicitaciones para ellos ,con personal asi vale la pena ..gracias volvere pronto
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Estimada Ana:Gracias por preferirnos, y compartirnos su valiosa opinión. Nos alegra confirmar que fuimos capaces de llenar sus expectativas, y brindarle unas excelentes vacaciones. Para nosotros, ha sido un grato placer ser sus anfitriones, y nos llena de gran satisfacción de que haya disfrutado todas nuestras facilidades y nuestro buen servicio.Saludos.

10/10 – Hervorragend

vijay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excallent service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Vijay;Please receive the warmest greetings from Marien Puerto Plata. Thank you for taking the time to share your positive experience. Regards.

6/10 – Okay

Dilmaurys

It was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Dilmaurys:We so much appreciate you taking the time to share this review about your stay at Marien Puerto Plata. It was a pleasure to host you.Regards.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Estimado Christopher:En nombre de todo el equipo de Marien Puerto Plata. agradecemos su valoración sobre su reciente estancia con nosotros. Esperamos recibirle en un futuro próximo.Saludos.