Tanjung Gemok, Batu 2, Jalan Seremban, Port Dickson, Negeri Sembilan
Bewertungen
6,2
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
35 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
35
88 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
88
89 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
89
51 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
51
39 von insgesamt 302 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
39
6,0/10
Sauberkeit
6,4/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
5,8/10
Zustand der Unterkunft
5,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
16. Feb. 2016
Gut: Personal & Service
Zum Wohlfühlen und Toleranz üben.
Habe mich dort sehr wohl gefühlt.
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
MOHD
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Safe and clean
MOHD
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Farah Dyba
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This is not my first time and will not be the last time. Will come again and again because the resort have white sandy beach, easy access to the beach and suitable for children. Pool also kids friendly.
Breakfast: average. Restaurant a bit crowd especially during public holidays but food is enough coz staff always top up the dishes. One suggestions for breakfast, please add on porridge in the menu. Travel with infant/kids, but there is no porridge serve during breakfast. Very disappointing.
Overall, i am satisfied with my stay and will come again next time. Eventhough the furniture is quite old but the rooms is spacious and i am happy with my stay.
Farah Dyba
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Raja Alif Aiman
Mit der Familie gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything is fine
Accommodation at Glory Beach Resort is comfortable and good, everything is okay complete with various activities.Only the service is a little lacking, the service from the employees is satisfactory.There are only a few plugs in the hotel that can be used.In my opinion, the service and electrical tools used by customers should be improved
Raja Alif Aiman
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Nova-Lee
20. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Nova-Lee
Aufenthalt von 17 Nächten im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
BAITY
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
please make cleaning service and check room before customer come in.. toilet sooo dirty..
BAITY
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
6/10 – Okay
Yeon Ngan
4. Apr. 2023
Yeon Ngan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
8/10 – Gut
Leland
Mit der Familie gereist
11. Dez. 2022
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leland
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
4/10 – Schlecht
Poh song
Mit der Familie gereist
1. Nov. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Poh song
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
6/10 – Okay
INTAN
25. Okt. 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent
INTAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
6/10 – Okay
shireeta
23. Okt. 2022
shireeta
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
2/10 – Ungenügend
Tessa
Mit der Familie gereist
16. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
English family honest review
The hotel was like a prison. Gated doors in very scary and what seemed unsafe building blocks. Doors didnt lock properly and nor did the windows. It was in the middle of nowhere and eaxh front door had like prison gates. I did not feel secure so left and lost my money and stayed somewhere else. The room was horrendous and we was very shocked by the state of the place. Rat droppings all over balcony. Honest this place does not represent the photos at all. Save your money and a holiday from hell.
Tessa
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
6/10 – Okay
Poh Yeng
6. Mai 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Poh Yeng
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
2/10 – Ungenügend
Dato
3. Mai 2022
Dato
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
8/10 – Gut
Nurfarrah Nabila
13. Sept. 2021
Nurfarrah Nabila
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
20. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit
I like the sea view room,im happy withit but not so happy bcoz the aircond on 2nd bedroom not function at all even after maintanence come.the aircond still not function
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Jan. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Normal only
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
6/10 – Okay
Samuel
Mit der Familie gereist
26. Dez. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Average
We booked 4 units, all had issues from Aircond to bathroom issues, however maintenance staff resolved most issues, now during peak the lifts are always full... car park also tough to find during peak season.. breakfast was just ok. Thing I hated is the rubbish bins at the stairs which were forced to take when lifts are to slow... other than that the stay was ok for the price
Samuel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
19. Dez. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Sept. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
3. Aug. 2019
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Surrounding not so clean. The surrounding wasn't up to my expectations because there was litter all over the place. I was surprised as this is places of attraction for tourist. The food also was horrible
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
29. Juni 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful beach front and and not a single lounge chair provided. Not even around the swimming pool.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
27. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like: Close to beach, hearty breakfast, nice swimming pool, friendly staff, clean rooms, fresh lines.
Improvement: Please include microwave oven
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
6/10 – Okay
mekmiy
Mit einer Gruppe gereist
25. Juni 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
the room is out from my expectation... cleanless and bath tube is too old . the shower can't use..
mekmiy
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von GBR am 26. Juni 2019
THANK YOU FOR SHARING YOUR FEEDBACK WITH US AS IT ESSENTIAL IN OUR CONTINUOUS EFFORTS TO IMPROVE OUR SERVICE STANDARDS. WE ARE DISAPPOINTED TO HEAR THAT YOUR RECENT STAY WAS NOT UP TO EXPECTATIONS, AND WE WOULD LIKE TO EXTEND OUR MOST SINCERE APOLOGIES FOR THE FRUSTRATION HAS CAUSED. WE SINCERELY HOPE YOU WILL GIVE US ANOTHER CHANCE TO RECOVER YOUR IMPRESSION OF THE RESORT DURING FUTURE VISIT.GBR
6/10 – Okay
MASATOSHI
20. Juni 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MASATOSHI
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von GBR am 22. Juni 2019
Thanks for staying with us. we really appreciate your feedback.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von GBR am 21. Juni 2019
THANKS FOR STAYING WITH US. WE REALLY APPRECIATE YOUR FEEDBACK.
2/10 – Ungenügend
NANA
Mit der Familie gereist
10. Juni 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
dirty... service poor
NANA
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von GBR am 10. Juni 2019
thanks for sharing your feedback with us as it is essential in our continuous efforts to improve our service standards.we are disappointed to hear that your recent stay was not up to expectations, and we would like to extend our most sincere apologies for the frustration has caused..
6/10 – Okay
Paul
25. Mai 2019
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
decent for the price. room was a lot bigger than expected.. however, it was also more run down than expected. don't know if the wifi worked or not? coz there wasn't really any instructions on how to do so
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von GBR am 27. Mai 2019
THANK YOU FOR SHARING YOUR FEEDBACK WITH US AS IT IS ESSENTIAL IN OUR CONTINUOUS EFFORTS TO IMPROVE OUR SERVICE STANDARDS. WE WOULD LIKE TO EXTEND OUR MOST SINCERE APOLOGIES FOR THE FRUSTRATION HAS CAUSED. WE SINCERELY HOPE YOU WILL GIVE US ANOTHER CHANCE TO RECOVER YOUR IMPRESSION OF THE RESORT DURING FUTURE VISIT.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Mai 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von GBR am 25. Mai 2019
thanks for staying with us. we really appreciate your feedback.
6/10 – Okay
Foo
23. Mai 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Foo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von GBR am 25. Mai 2019
Thanks for staying with us. we really appreciate your feedback.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
20. Mai 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von GBR am 22. Mai 2019
thanks for staying with us. we really appreciate your feedback.
2/10 – Ungenügend
Tan
22. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad resort. 1 star rate is enough for this.
Very bad experience. Dirty floor,noisy and not verycold aircond. Bad condition bed. Overall horrible,if you prefer ghost house you can try it out. This is the first time i have this experience in my life.
Tan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von GBR am 23. Apr. 2019
we 're sorry you were unhappy.we'll work hard to fix the issue you experienced. thanks for letting us know.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
13. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall bad
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von GBR am 15. Apr. 2019
we are sorry that you were unhappy. we sincerely hope you found accommodation which met your expectations for the rest of your trip.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good..food also good..
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von GBR am 4. Apr. 2019
THANKS FOR STAYING WITH US. WE REALLY APPRECIATE YOUR COMMENTS. THANK YOU
2/10 – Ungenügend
Laura, Eugene
3. Apr. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid like the plague!
The Glory Beach Resort is disgusting, so bad that I left within an hour of checking in. The only redeeming thing was that they refunded my money without a hassle.
The beach was littered and had no chairs or umbrellas. The pool had cloudy water, obviously dirty, and also no chairs or umbrellas.
The room itself was nondescript, and the bathroom floor was awash with dirty water. No towels. Just not a good place at all.
Laura
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von GBR am 4. Apr. 2019
We're sorry you were unhappy. we'll work hard to fix the issue you experienced.thanks for letting us know. We sincerely hope you found accommodations which met your expectations on the rest of your trip.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
29. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
Thanks for staying with us. we really appreciate your feedback. thank you
8/10 – Gut
MSMI, Port Dickson
Mit dem Partner gereist
28. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not much privacy. The room is not sound proof. Still can hear the noise coming out from the room next door.
MSMI
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. März 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von GBR am 2. Apr. 2019
THANKS FOR STAYING WITH US. WE REALLY APPRERCIATE YOUR FEEDBACK.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
27. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
my children likes swiming at glory beach resort
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
THANKS FOR STAYING IN OUR RESORT.WE REALLY APPARECIATE YOUR FEEDBACK. THANK YOU
10/10 – Hervorragend
Nor
27. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great short vacay for family
the overall accommodation is very excellent with a nice scenery of the sunset..the breakfast buffet was also very pleasing with lots of option to choose, from local cuisine to western and my favourite part that they serve salad also..thank you for the great and pleasing stay at your resort..i will come back for sure..
Nor
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
Thanks for staying with us. we really appeciate your feedback. thank you
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great awesomr will come Back
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 2. März 2019
THANKS FOR STAYING WITH US. WE APPRECIATE YOUR FEEDBACK.(GBR)
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Feb. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 2. Apr. 2019
THANKS FOR STAYING WITH US. WE REALLY APPRECIATE YOUR FEEDBACK.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
Thanks for staying with us. we are really appreciate your feedback. thank you
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
Thank you for staying with us. we really appreciate your feedback.thank you
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The resort was nice because near to the beach..the pool have to many people and dificult me to swim..breakfast just nice..my pillow was smelly like 10 years old and water heater in the toilet very old and not work properly..overall the resort just ok
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 30. März 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
9. Feb. 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food is very tasty
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von gbr am 20. Feb. 2019
thank you for your feedback.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Spacious apartment, nice view
We stay in a 3 bedrooms apartment, it has 2 bathrooms and a pantry, with simple furniture but furniture are a bit old, very spacious. Nice view, facing pool and sea but because of that, a bit noisy as many kids play at pool from early morning.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 21. Feb. 2019
thank you for your feedback. we hope you will come back again.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Feb. 2019
Gut: Personal & Service
Too many people yet facilities limited. Have to come on normal working days instead of public holidays.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von GBR am 7. Feb. 2019
Thank you for your feedback, we looking forward your concern to improve.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Jan. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von GBR am 7. Feb. 2019
Thank you for choosing us.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
22. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Need upgrade passenger lift. Took 30 minute from 5th floor to gf.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von GBR am 26. Jan. 2019
Thank you for feedback and suggestion. We looking forward to improve. GBR