Außenpool

Bewertungen von Motel 6 Palm Springs, CA - Downtown

2 out of 5
Motel 6 Palm Springs, CA - Downtown
660 S Palm Canyon Dr, Palm Springs, CA

Bewertungen

6,8
357 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
281 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
203 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
151 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
200 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Helmut, Nürnberg

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer 3 Tage lang nicht gereinigt. Kein Mülleimer entleert, keine frischen Handtücher, kein Duschgel oder Shampoo im Bad.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Sept. 2023
Hallo Helmut,Wir bedauern, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrung mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
As always best choice in PS. Easy.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Aug. 2023
Hi Michael,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Hans-Jürgen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel, gut für die Durchreise
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Isayiah am 20. Mai 2023
Vielen Dank. Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Motel 6 genossen haben.

2/10 – Ungenügend

Alexandra Nadine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr einfaches Motel. Zimmergröße war in Ordnung, an der Sauberkeit scheitert es dann. Dreckige Handtücher, dreckiger Boden. Toilette läuft aus beim abspülen und der Boden war dadurch nass. Kein klares Wasser, es war sehr milchig. Warmes Wasser hatten wir drei Tage lang ebenfalls nicht. Pool war auch nicht sauber und voller Tiere. Leute die vor ihrer Zimmertüre grillten. Es war sehr schwierig. Personal jedoch super nett und alle anderen auch. Für 3 Nächte war es grade eben auszuhalten.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 4. Mai 2023
Hallo Alexandra,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir möchten uns für etwaige Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie als Gast erlebt haben. Wir halten uns an einen hohen Standard und planen, diesem Thema die Aufmerksamkeit zu widmen, die es verdient.Es sind geschätzte Gäste wie Sie, die uns antreiben, immer besser zu werden, und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns darauf aufmerksam machen.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Martin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Nancy Y. am 20. Sept. 2022
Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Nelson

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was no hot water in the morning…. I had to shower with cold water like a psychotic
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Ruben,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Dylan

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Found a par of socks in the bathroom that didnt belong to us. Made me question if the bathroom was properly cleaned. The property grounds need a trash pick up too
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Dylan,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Benito

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Benito,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Gwen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a hotel that is Section 8 residence. It should be a law to expose that information before someone books a hotel. Homeless and drug addicts
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

John Christopher, Cathedral city

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Lydia

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Locations
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ivan, Greenville

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ryan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Conveniently located.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Closeness to downtown
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Patrick,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Alice

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
First room was not cleaned and still had garbage and unmade beds. New room was clean but hot water did not work
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Alice,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

William

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Deb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was convenient to downtown and airport.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Deb,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Maria E

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Maria, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Cherlyn

Gut: Personal & Service
Property was close to Downtown and near lots of food. Elevator was broken. It was a bit noisy as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Cherlyn, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Katherine

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Roaches in my room were not cool.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Katherine, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Mirian

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Geovani

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property had bugs, blood on the wall, cigarette burns on the bed in a non smoking room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Jennifer,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

BARRY

Had not stayed at a Motel 6 in decades. I won’t make that mistake again. Very, very basic, “old” building and rooms. Super small rooms, and we didn’t even stay the night. Booked another hotel in Palm Springs. However, staff was very friendly and helpful with the cancellation.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Nakia

Mit der Familie gereist
The air conditioning in the room don’t really work well
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Nakia,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Gabriele

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
toilet was leaking, got repaired. should have been done before the room was booked.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Gabriele,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Russell

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Salvador Linares

Gut: Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Salvador,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Bruce, Laguna Niguel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Oscar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen lugar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Oscar,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Jaime

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My son was going to use the pool. He noticed beer cans in the bottom of the pool. The restroom door will jam every time you closed it. Someone else would have to push it from the outside. To many suspicious people wandering the premises late at night. Homeless came in to the pool area to ask us for a can of beer. Not safe. No Security.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Jaime,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

John

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property very rundown. Proper maintenance not kept up.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi John,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Emmanuel

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Good value, location is good. I’d stay again if the price is right.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Bruce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
In the shower, you have to be a contortionist to get your head wet, if you're over 4 foot 6. Tiny towels, too. Perhaps we were given a room designed for midgets, I'm not sure.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was what it was advertised. Convenient to downtown. Relatively clean. Barebones amenities. Everything worked. If you are looking for a resort, not the place for you. If you are looking for a place to sleep, shower and store your stuff while you go out and have fun, it hits the mark.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk staff was wonderful at that hour of the morning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Thiago, Huntington Beach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like it, pretty close to downtown and almost everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi ThiagoThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Samantha

Gut: Personal & Service
Close to downtown
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Samantha,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Miguel Angel

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Miguel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Vina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I payed a lot of money to this motel 6 every room there was something wrong with the rooms the doors and locks are broken that's unsafe window didn't open fire Hazzard toilet didn't flush no water pressure in shower or hot water kicked us of the property as we're waiting for deposit to bank to rent again all in all the manager and morning staff can have better people skills night staff are great and considerit we only rent there cause it's close to stores but I don't recommend this place east motel 6 is way better great staff clean rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi VinaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

6/10 – Okay

Bryon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
It was OK, but did not have shampoo or conditioner. No wash cloths from the bathroom. On a budget it’s an OK place to stay. Woken in the night at 3 AM saying that I was making noise in my room but I wasn’t. That was frustrating.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi BryonThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Adam

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location was great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Reynaldo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Thomas

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Thomas, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Armando

Geschäftlich gereist
De maravilla
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Armando, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Jackson

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Jackson, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6