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357 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
357
281 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
281
203 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
203
151 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
151
200 von insgesamt 1192 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
200
7,0/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
6,4/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Helmut, Nürnberg
Mit dem Partner gereist
9. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer 3 Tage lang nicht gereinigt. Kein Mülleimer entleert, keine frischen Handtücher, kein Duschgel oder Shampoo im Bad.
Helmut
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 20. Sept. 2023
Hallo Helmut,Wir bedauern, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrung mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Michael
22. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
As always best choice in PS. Easy.
Michael
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Aug. 2023
Hi Michael,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Hans-Jürgen
Mit einer Gruppe gereist
14. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel, gut für die Durchreise
Hans-Jürgen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Isayiah am 20. Mai 2023
Vielen Dank. Ich freue mich, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Motel 6 genossen haben.
2/10 – Ungenügend
Alexandra Nadine
Mit einer Gruppe gereist
25. Apr. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr einfaches Motel. Zimmergröße war in Ordnung, an der Sauberkeit scheitert es dann. Dreckige Handtücher, dreckiger Boden. Toilette läuft aus beim abspülen und der Boden war dadurch nass. Kein klares Wasser, es war sehr milchig. Warmes Wasser hatten wir drei Tage lang ebenfalls nicht. Pool war auch nicht sauber und voller Tiere. Leute die vor ihrer Zimmertüre grillten. Es war sehr schwierig. Personal jedoch super nett und alle anderen auch. Für 3 Nächte war es grade eben auszuhalten.
Alexandra Nadine
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 4. Mai 2023
Hallo Alexandra,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir möchten uns für etwaige Unannehmlichkeiten entschuldigen, die Sie als Gast erlebt haben. Wir halten uns an einen hohen Standard und planen, diesem Thema die Aufmerksamkeit zu widmen, die es verdient.Es sind geschätzte Gäste wie Sie, die uns antreiben, immer besser zu werden, und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns darauf aufmerksam machen.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Martin
15. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Nancy Y. am 20. Sept. 2022
Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
David
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Nelson
Geschäftlich gereist
19. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was no hot water in the morning…. I had to shower with cold water like a psychotic
Nelson
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
angela
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ruben
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruben
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Ruben,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Dylan
Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
8. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Found a par of socks in the bathroom that didnt belong to us. Made me question if the bathroom was properly cleaned. The property grounds need a trash pick up too
Dylan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Dylan,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Benito
8. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Benito
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Benito,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Gwen
Mit der Familie gereist
6. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a hotel that is Section 8 residence. It should be a law to expose that information before someone books a hotel. Homeless and drug addicts
Gwen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
John Christopher, Cathedral city
6. Mai 2024
John Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Lydia
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
4. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Locations
Lydia
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ivan, Greenville
2. Mai 2024
Ivan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Ryan
Mit einer Gruppe gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Conveniently located.
Ryan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Matthew
30. Apr. 2024
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Patrick
Mit einer Gruppe gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Closeness to downtown
Patrick
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Patrick,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Alice
28. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
First room was not cleaned and still had garbage and unmade beds. New room was clean but hot water did not work
Alice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Alice,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
William
25. Apr. 2024
William
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Deb
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location was convenient to downtown and airport.
Deb
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Deb,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Maria E
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Maria E
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Maria, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Cherlyn
23. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Property was close to Downtown and near lots of food. Elevator was broken. It was a bit noisy as well.
Cherlyn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Cherlyn, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Katherine
Geschäftlich gereist
23. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Roaches in my room were not cool.
Katherine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Katherine, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Mirian
22. Apr. 2024
Mirian
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
Geovani
21. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Geovani
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 2. Mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Jennifer
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property had bugs, blood on the wall, cigarette burns on the bed in a non smoking room
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Jennifer,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
BARRY
13. Apr. 2024
Had not stayed at a Motel 6 in decades. I won’t make that mistake again. Very, very basic, “old” building and rooms. Super small rooms, and we didn’t even stay the night. Booked another hotel in Palm Springs. However, staff was very friendly and helpful with the cancellation.
BARRY
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Nakia
Mit der Familie gereist
13. Apr. 2024
The air conditioning in the room don’t really work well
Nakia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Nakia,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Gabriele
Mit der Familie gereist
13. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
toilet was leaking, got repaired. should have been done before the room was booked.
Gabriele
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Gabriele,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Russell
12. Apr. 2024
Russell
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Salvador Linares
12. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Nice
Salvador Linares
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Salvador,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Bruce, Laguna Niguel
12. Apr. 2024
Bruce
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Oscar
Mit der Familie gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buen lugar
Oscar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Oscar,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Jaime
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My son was going to use the pool. He noticed beer cans in the bottom of the pool. The restroom door will jam every time you closed it. Someone else would have to push it from the outside. To many suspicious people wandering the premises late at night. Homeless came in to the pool area to ask us for a can of beer. Not safe. No Security.
Jaime
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Jaime,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
John
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property very rundown. Proper maintenance not kept up.
John
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi John,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Emmanuel
Mit einer Gruppe gereist
9. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Good value, location is good. I’d stay again if the price is right.
Emmanuel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Bruce
Mit dem Partner gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
In the shower, you have to be a contortionist to get your head wet, if you're over 4 foot 6. Tiny towels, too. Perhaps we were given a room designed for midgets, I'm not sure.
Bruce
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Paul
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was what it was advertised. Convenient to downtown. Relatively clean. Barebones amenities. Everything worked. If you are looking for a resort, not the place for you. If you are looking for a place to sleep, shower and store your stuff while you go out and have fun, it hits the mark.
Paul
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Angela
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk staff was wonderful at that hour of the morning
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 16. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 – Gut
Thiago, Huntington Beach
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like it, pretty close to downtown and almost everything.
Thiago
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi ThiagoThanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
8/10 – Gut
Samantha
1. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Close to downtown
Samantha
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi Samantha,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Miguel Angel
1. Apr. 2024
Miguel Angel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Miguel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Vina
30. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I payed a lot of money to this motel 6 every room there was something wrong with the rooms the doors and locks are broken that's unsafe window didn't open fire Hazzard toilet didn't flush no water pressure in shower or hot water kicked us of the property as we're waiting for deposit to bank to rent again all in all the manager and morning staff can have better people skills night staff are great and considerit we only rent there cause it's close to stores but I don't recommend this place east motel 6 is way better great staff clean rooms
Vina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi VinaThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
6/10 – Okay
Bryon
Geschäftlich gereist
28. März 2024
Gut: Sauberkeit
It was OK, but did not have shampoo or conditioner. No wash cloths from the bathroom. On a budget it’s an OK place to stay. Woken in the night at 3 AM saying that I was making noise in my room but I wasn’t. That was frustrating.
Bryon
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Apr. 2024
Hi BryonThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
6/10 – Okay
Adam
27. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location was great
Adam
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Reynaldo
26. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Reynaldo
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Thomas
25. März 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Thomas
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Thomas, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Armando
Geschäftlich gereist
25. März 2024
De maravilla
Armando
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Apr. 2024
Hi Armando, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Jackson
25. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jackson
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 4. Apr. 2024
Hi Jackson, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6