Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Scandic Byporten

3.5 out of 5
Scandic Byporten
Jernbanetorget 6, Oslo

Bewertungen

8,8

Hervorragend

724 von insgesamt 1381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
468 von insgesamt 1381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
122 von insgesamt 1381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
43 von insgesamt 1381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1381 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Yvonne Vivian

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist genial, man muss nur über die Strasse und man ist beim Opernhaus. Der Hauptbahnhof ist praktisch vor der Türe und man hat somit ÖV Anschluss überall hin. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Familienzimmer ist nicht besonders groß aber praktisch für vier Personen. Hotel liegt super zentral am Hauptbahnhof, sehr leckeres Frühstück im angeschlossenen Restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Petra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Fruehstuecksbuffe,freundliches Personal,gute Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Emilie Sundbye Jørgensen am 21. Dez. 2023
Dear Petra, We're so thankful for the kind words and the excellent feedback! It is especially great to hear that you enjoyed the breakfast and that you found the staff to be friendly, it is much appreciated. Frohe Weinachten und willkommen zurück!

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Emilie Sundbye Jørgensen am 19. Dez. 2023
Liebe Petra, Danke für das tolle Rückmeldung! Herzlich willkommen zurück :) Liebe grusse, Emilie

10/10 – Hervorragend

Wolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage
Wir haben als Paar im Hotel für 5 Tage übernachtet. Die Lage ist perfekt für Ausflüge - direkt neben dem Bahnhof. Zur U-Bahn nur ein paar Schritte. Die Zimmer sind relativ klein und schlicht eingerichtet, aber sauber und ruhig. Wir haben uns wohl gefühlt. Der Service war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück ist sehr gut und reichhaltig. Wir können das Hotel bestens empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 1. März 2023
Hei!Tusen takk for at du valgte akkurat oss og for at du tok deg tiden å rangere oppholdet, det setter vi stor pris på!Håper vi sees snart igjen slik at vi får sjansen å gi deg en 10/10 opplevelse :)Varm hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Rui Manuel De Jesus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer zum hinterhof :(
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Mikael Pohjonen, General Manager am 31. Jan. 2023
Hi!Thank you for your rating, it is highly appreciated! Hopefully we are able to give you a room with a view next time you are planning a trip to Oslo.Best regards,Mikael

8/10 – Gut

Carola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes zentrales Hotel
Sehr zentrales gutes Hotel. Familienzimmer recht klein aber sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis/Leistung gut
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Nanis

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Super freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Matthias

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Bernd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 21. März 2022
Hei! Dette var hyggelig! Tusen takk for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, det setter vi stor pris på! Håper vi sees snart igjen! Varm hilsen, Mikael

8/10 – Gut

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage
Super Lage, schöne Zimmer, tolles Frühstücksbüffet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Mikael Pohjonen, General Manager am 26. Dez. 2021
Hi Daniela, Thank you so much for choosing us as well as taking the time to share your experience, it means a lot to us and our future guests. Come back soon so that we get the chance to give you a 10/10 experience .) Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Timofey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Väldigt bra placerat, centralt och nära till tågstationen. God frukostbuffén!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Conveniently located by central station. It was hot during our stay and the room was equipped with a fan which was a nice surprise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Xinming

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to train station and local transportation facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We took a trip from Copenhagen on the ferry and had one day in Oslo. The location can’t be beat for our purpose. Many places were within walking distance, and the public transit was just outside for the sculpture garden we wanted to see. The room was quiet and clean. And the breakfast was amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Frank Ove

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Ratna Mirza

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Vicky

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Near the train station
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

KAYOKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Tee Toy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for city stay, super convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Emilie Sundbye Jørgensen am 25. Apr. 2024
Dear Tee Toy, We appreciate that you have taken the time to review and comment on your stay, thank you for the kind words! Hope to see you back for an even better hotel experience. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Keitaro, Fukutsu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Heidi Lunde

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Fadi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Stig

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Sigrun

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fint rom
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Okay

Øivind

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei Øivind,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Okay

Ellen

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei Ellen,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Väldigt trevligt hotell. Lite dåligt med påfyllning av toalettpapper och schampo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emilie Sundbye Jørgensen am 25. Apr. 2024
Dear Amanda, Thank you so much for such an amazing review, we are very happy to hear that you enjoyed your time here! The feedback about refilling will be taken into consideration and hope to improve upon your general experience for your next stay. Hope to see you here again. Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Rune

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Svært hyggelig personell, upåklagelig service!! Noe av det hyggeligste jeg har møtt😊
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei Rune,Dette varmer servicehjertet mitt! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din. Vi gleder oss til å få velkomne deg tilbake hit!Varm hilsen,

10/10 – Hervorragend

Tonje

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Nina

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Okay

Maren Helene

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ba om dobbelt seng fikk 2 enkeltsenger og ingen svarte på ønsket lm badekar men ellers god service og beliggenhet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Jens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt övernattning.
Bra på alla sätt. Väldigt prisvärt. Extra plus för frukosten. Och läget.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Georg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Karina

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Monica

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Vidar

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 – Okay

Helene

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Ok, men enkelte problemer
Oppholdet var sånn sett greit med effektiv innsjekk, men vi hadde problemer med veldig varierende trykk og temperatur på rommet vårt. I tillegg var det ganske skuffende logistikk rundt frokosten som finner sted hos Egon vegg-i-vegg. Her ble vi fort stående 20 minutter å vente på å få komme inn da de verken hadde ledige bord (i seksjonen som var åpen) eller nok tallerkner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

4/10 – Schlecht

Torben

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 28. März 2024
Hei Torben,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Jorid Merete

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 – Gut

Thea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ganske lytt hotell, noe skittent, og frokosten var ganske full! Men ellers helt topp! Husk å betale parkering ved innsjekk, så du ikke går på samme tabbe som oss.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Henrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mikael Pohjonen, Hotelldirektør am 5. März 2024
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael