Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
222 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
222
76 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
76
23 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
6 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
6
2 von insgesamt 329 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9,6/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Annette
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s close to all the action. We grabbed the monorail 1 1/2 blocks away and took it right to airport. Pool and hot springs were awesome along with free drinks and activities.
Annette
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Juiyi
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間較小,房內地上為榻榻米,在門口輪椅需先收納才有走道可以走,其他都很好
Juiyi
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
YASUKO
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
YASUKO
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Elly
Mit der Familie gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was really good and there were a lot of lovely free amenities.
I'd just want to note that the public pools / hot spring are very much for the children! Too small for adults to use.
Elly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
CHIKA
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
CHIKA
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Sa Sa Mendy
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sa Sa Mendy
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Yuko
Mit einer Gruppe gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
近單軌站,行去國際通隔一條馬路,2樓有得休息及可帶食物坐底同提供任飲,性價比高,直得推薦。
wan sze
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Tin Chi
Mit dem Partner gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Defect We drive the car to hotel, but the man said no car park for us, we need to park outside. No sofa in our room.
Pros Many free alcohol drink and coffee, free kimono dressing try provide to guest. room floor use tatami inseat of carpet
Tin Chi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
2/10 – Ungenügend
kudou
11. Apr. 2024
kudou
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
??
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellen
Mick
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 31. März 2024
Dear Excellen,Thank you for choosing our hotel for your recent stay. We are truly grateful for the opportunity to serve you and hope that your experience with us was memorable and pleasant.We always strive to provide our guests with the highest level of service and comfort. If there was anything during your stay that stood out to you, or if there are areas where you feel we could improve, please do not hesitate to share your thoughts with us. Your feedback is invaluable as it helps us to continually improve and ensure that we meet and exceed the expectations of our guests.Should your travels bring you back to our city, we would be honored to welcome you again. Please feel free to reach out to us for any future reservations or if there is anything specific we can do to make your next stay even more enjoyable.Thank you once again for choosing us. We look forward to the opportunity of serving you in the future.Warm regards,LeeFrontdesk
8/10 – Gut
Megumi
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Megumi
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
SUNSOO
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SUNSOO
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Frontdesk Shigeta am 11. Apr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future. Your satisfaction is our top priority, and it's great to know we hit the mark for you. See you again soon!
10/10 – Hervorragend
Nga Yee
Mit einer Gruppe gereist
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future. Your satisfaction is our top priority, and it's great to know we hit the mark for you. See you again soon!
10/10 – Hervorragend
Fung Shan
15. Feb. 2024
Fung Shan
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Frontdesk Shigeta am 11. Apr. 2024
Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future. Your satisfaction is our top priority, and it's great to know we hit the mark for you. See you again soon!
10/10 – Hervorragend
koichi, Akishima shi
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
koichi
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
?
Mit dem Partner gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
?
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 12. Feb. 2024
Dear valued guest,Thank you for your kind words and for choosing to stay with us. We are delighted to hear that you had a nice experience at our hotel. Our team works hard to ensure that all our guests have a comfortable and enjoyable stay, so it's always rewarding to receive positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.Warm regards,[Hirose]
8/10 – Gut
Iwamura
Mit einer Gruppe gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
QI QI
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frontdesk Shigeta am 27. Feb. 2024
Thanks for the good feedback!We will do our best to provide better service in the future.
10/10 – Hervorragend
Chia-Lin
Mit der Familie gereist
19. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chia-Lin
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Frontdesk Shigeta am 27. Feb. 2024
Thanks for the good feedback!We will do our best to provide better service in the future.
10/10 – Hervorragend
Norihiro, Toyokawasi
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Norihiro
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
8/10 – Gut
EUN SIL
Mit einer Gruppe gereist
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall good experience. Free beer offers is charming but ramen or soba isn’t that delicious. It made my experience made bad. Bed is spacious and room is clean. Location is a bit far from the Main Street. If they provide free parking, it could not be better.
EUN SIL
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 16. Jan. 2024
안녕하세요.오키나와 히노데호텔 프론트의 조재욱이라고 합니다.이번에 저희 오키나와 히노데호텔을 이용하여 주셔서 진심으로 감사드립니다.오키나와에서 즐거운 추억을 많이 만드셨는지요. 귀중한 피드백 고맙습니다. 저희 호텔의 무료주류서비스, 넓고 깨끗한 객실을 좋게 평가해 주셔서 감사드립니다. 라멘과 주차장 이용에 불편함을 끼쳐 드려 송구할 따름입니다. 보내주신 어드바이스 겸허히 받아들이며 ,더욱 나은 서비스로 개선할 수 있는 계기가 될 수 있도록 최선을 다하겠습니다. 항상 건강하시고 행복한 나날이 되시기를 바라며 다음에 또 뵐 수 있는 그 날을 저희 오키나와 히노데호텔 전직원 손꼽아 기다리고 있겠습니다. 그리고 이번보다 더 나은 서비스를 제공할 수 있도록 노력하겠습니다. 감사합니다.
10/10 – Hervorragend
MIYUKI
10. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
MIYUKI
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
YOU
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
YOU
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Hyunil
7. Jan. 2024
Hyunil
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Frontdesk Shigeta am 27. Feb. 2024
Thanks for the good feedback!We will do our best to provide better service in the future.
10/10 – Hervorragend
PO FENG
6. Jan. 2024
PO FENG
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Frontdesk Shigeta am 27. Feb. 2024
Thanks for the good feedback!We will do our best to provide better service in the future.
8/10 – Gut
yasuyo
4. Jan. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
시설도깨끗하고 직원분들도 친절해서좋았습니다 다만 무료주차장이없고 유료 주차타워를 이용해야한다는것이 조금 아쉬웠습니다
YUHYEON
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 22. Jan. 2024
안녕하세요.오키나와 히노데호텔 프론트의 조재욱이라고 합니다.이번에 저희 오키나와 히노데호텔을 이용하여 주셔서 진심으로 감사드립니다. 오키나와에 계시는 동안 즐거운 추억은 많이 만드셨는지요.귀중한 피드백 감사드립니다.특히 저희 호텔의 깨끗한 시설과 친절한 직원서비스를 높이 평가해 주셔서 직원의 한 사람으로서 뿌듯함과 보람을 느낍니다.주차장 이용에 많은 불편함을 드려 송구스러울 따름입니다. 더욱 나은 서비스가 될 수 있도록 서비스 개선에 최선을 다하겠습니다. 항상 건강하시고 행복한 나날이 되시기를 바라며 다음에 또 뵐 수 있는 날을 저희 오키나와 히노데호텔 전직원 손꼽아 기다리고 있겠습니다. 감사합니다.
10/10 – Hervorragend
Yu ting
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Luk
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 21. Jan. 2024
Thank you for staying with us.We are glad to hear that you feel comfortable to stay with us.We take great pride in maintaining high standards for our guests.Okinawa Hinode HotelFront Desk Hirabayashi
10/10 – Hervorragend
YUTING
23. Dez. 2023
YUTING
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von 沖縄逸の彩 温泉リゾートホテル くちこみ担当 am 12. Apr. 2024