Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel

5 out of 5
Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel
71 Boulevard du Général de Gaulle, Saint-Jean-Cap-Ferrat, Alpes-Maritimes

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

122 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 130 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

10/10

Personal & Service

10/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Haus
Das Hotel ist wunderschön. Die Lage aussergewöhnlich. Als wir ankamen sagte man uns ein Haus der Ruhe. Das Personal beim Abendessen war aber sehr hektisch und oberflächlich. Dies hat uns nicht gefallen. Es ist sehr teuer, auch das Mineralwasser im Zimmer ist kostenpflichtig. Ansonsten alles sehr schön.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 9. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for your comment. While we are happy to note that you enjoyed the hotel, we are sorry that you did not enjoy your dining experience. We appreciate your feedback and will share it with the team. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 11 Nächten im April 2019
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 25. Apr. 2019
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Erik K.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von The team of the Grand-Hôtel du Cap-Ferrat am 13. Apr. 2018
Dear Erik, Thank you for your kind appreciation. Looking forward to welcoming you back soon to the Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Bonnie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everyone was so kind and the service was amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Britt Bertini, Executive Office am 21. Mai 2024
Dear Bonnie,Thank you so much for your kind words! We are happy you enjoyed your stay with us in Cap-Ferrat and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is really nice, the staff where excellent especially Margot, our only issue was there was little restricted with dining options but would definitely come and stay at this iconic hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Britt Bertini, Executive Office am 4. Apr. 2024
Dear Mark,Thank you for your kind words and praise of Margot and the team. We are sorry that we did not quite live up to your expectations in terms of dining options. Our fine dining room, the Restaurant Le Cap, is opening mid-April and our Club Dauphin by the sea is opening on Saturday! We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Shelly

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Kaitlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The most magical hotel in the world. I travel extensively and after visiting twice I can now say it's one of my favorites. Absolutely stunning location, amazing service, and perfect spaces. I can't wait to return!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Manoëlle & Benjamin am 11. Okt. 2023
Thank you for staying at the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel and for taking the time to share your experience with us. We are delighted to know that you had an enjoyable time at our hotel and that you appreciated our services and your interactions with our team. It will be a pleasure to share your observations with them all. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Manoëlle & Benjamin

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
잊지 못할 최고의 호텔
최상의 입지, 최고의 서비스. 이 호텔에 가기 위해 cap ferrar에 다시 방문할 의사 있음
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breathtaking view, beautiful pool and wonderful service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Britt Bertini, Executive Office am 5. Sept. 2023
Dear Cynthia,Delighted you enjoyed the beautiful setting of the Grand-Hotel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel! We look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful location and very attentive staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Chris

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Roya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay as usual- this is our annual treat and wouldn’t miss it for the world!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 2. Mai 2023
Dear Roya,Thank you so much for your wonderful words, much appreciated!We look forward to seeing you again next year!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Ludovic am 21. Apr. 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Ludovic am 21. Apr. 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Hervorragend

stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Ludovic am 21. Apr. 2023
Chère Stéphanie, nous vous remercions infiniment de cet avis qui reflète votre expérience chez nous. Nous espérons vous revoir très prochainement. Sincèrement

10/10 – Hervorragend

yookyoung

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Cameron, Kirkland

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything about this property is amazing. Such a romantic and calming location and can't recommend it enough! The service from the staff is incredibly attentive, kind, and professional. We absolutely enjoyed every meal we had at the poolside grill and their two main restaurants, including a tasty and imaginative tasting menu at Le Cap, and had the best french toast ever at their breakfast. The views from the hotel are wonderful, but somehow are even better from the infinity pool overlooking the sea. Our terrace rooms were very clean, functional, and spacious, and love the separate shower and tub in the bathroom. We wish we were already heading back to this hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 17. Okt. 2022
Dear Cameron,What a pleasure to read your comment! We are delighted that you had a wonderful and relaxing stay at the Grand Hotel and look forward to seeing you again soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Extraordinary place and simply wonderful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 29. Sept. 2022
Dear Mark,Thank you for your kind words which we will be sure to share with our team. We look forward to welcoming you back soon.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Taylor

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Sara

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Thais

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Surreal ! Maravilhoso!
Hotel maravilhoso . Atendimento perfeito . Vista deslumbrante ! Piscina aquecida externa deliciosa. Enfim , um dos melhores hotéis da minha vida !
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 7. Apr. 2022
Dear Guest, What a wonderful review! We are delighted you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Hind

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Abdollah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife and I had the most amazing and enjoyable stay at the hotel. The staff and the service provided were just exceptional, we were made to feel so welcomed and we can't wait to return again very soon. Bravo!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Francois-Regis Simon, General Manager am 26. Apr. 2022
Dear Abdollah, We are delighted to know that you enjoyed your stay at the Four Seasons in Cap-Ferrat. We look forward to seeing you again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Edwine

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Catherine

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Kaitlin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Victoria Aimee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The amenities were outstanding as well as the customer service of the staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 14. Okt. 2021
Dear Victoria Aimee, We are delighted you enjoyed the service extended by our staff and hope that you had a great stay with us. A bientôt !

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ett fantastiskt hotell
Ett fantastiskt hotell som kan rekommenderas. Förmodligen ett av de bästa på hela Rivieran. Personalen och servicen är outstanding.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 14. Okt. 2021
Dear Richard, Thank you so much for your kind comment which we will be sure to share with the entire team. We look forward to welcoming you back again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top notch at Cap-Ferrat
Hotels doesn't come much better. In a fantastic surrounding in a calm and well looked after park allowing tranquility and lots of space you can just relax. If weather allows, which it usually do, you take the funiculaire down to the Club Dolphine where you find a great restuarant and swimming pool and an astonishing view of the sea, all the way to the horizon. Having traveled the world for 35 years this is among the absolute best you can get.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 14. Okt. 2021
Dear Richard, What a kind compliment! Thank you so much for your review and comment after your recent stay at the Grand Hotel. We hope to welcome you back again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Mikael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice
Som helhet väldigt trevligt. Det enda man knallgas på var att på frukosten två dagar i rad var servicen ganska dålig. Man serverade tex kaffet i princip när vi hade suttit mer än 30 min.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 1. Okt. 2021
Dear Mikael, Thank you for your feedback. While we are happy that you enjoyed your stay, we sincerely apologise to you for the lack of service at breakfast. Please be assured that we will follow up internally so as to remedy to this situation. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Raul

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I'll be dreaming of this hotel forever. Great service, beautiful landscapes, and the best food ive ever had in my life at Le Cap. We will definitely be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 16. Juli 2021
Dear Guest, Thank you so much for your kind words. We are delighted to have inspired your dreams and look forward to seeing you again soon! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

bryan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Veronique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un second séjour toujours exceptionnel, ( accueil, chambre surclassée et repas en chambre excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 17. Mai 2021
Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé encore un séjour exceptionnel parmi nous au Grand-Hôtel ! A bientôt !

10/10 – Hervorragend

Alexis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mythique
Hôtel mythique
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Veronique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ommentaire
Magnifique site accueil parfait très bonne table Nous sommes ravis
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 6. Okt. 2020
Chère Madame, Un grand merci pour votre retour. Nous transmettrons votre commentaire à l'équipe. Au plaisir de vous revoir l'année prochaine ! Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Carl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Underbar miljö och städat. En amerikansk touch på inredningen. Rummen är bra, skön säng. Området i trädgården, runt poolen och vid havet väldigt trivsamt. Maten i poolrestaurangen kunde varit bättre, i övrigt bra mat.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 29. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for your review and kind comment. We note your slight disappointment with the food at the Club Dauphin and will pass this to our Chef. We hope to see you soon again at Cap-Ferrat! Kind regards,

8/10 – Gut

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous reviendrons !
La qualité extraordinaire du bar et de la carte, la recherche -permanente- de l’excellence, la qualité des équipements de conforts, des lieux superbes chargés d’histoire et d’événements en font un sejour d’une semaine inoubliable !
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 17. Sept. 2020
Cher Client, Un grand merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous. A bientôt ! Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Excellent all round. Thank you for looking after us so well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von François-Regis Simon, General Manager am 23. Juli 2020
Dear Traveler, Thank you so much for your feedback. We are delighted you enjoyed your time with us. Kind regards,