Rezeption

Bewertungen von Hilton Newark Airport

3.5 out of 5
Hilton Newark Airport
1170 Spring St, Elizabeth, NJ

Bewertungen

8,2

Sehr gut

502 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
240 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
124 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
64 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
71 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Michel

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Norbert

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Miranda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Robert, Apple Valley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Janis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Needs updating, but pretty clean and very convenient!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Teh-Sum

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
At May 17 around 9:30pm When I at Reception want check in then found out the check day she’ll be 18 but the night is Fully booking so she Cancel the reservation at may 18 Tell us to call Expedia to get refund and I have to find another hotel to stay overnight
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Amelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

keith, Willingboro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the amenities the hotel lobby had to offer. I didn’t like the idea of soap and shower gel bottles in the bathrooms. I need regular individual soap bars and lotion bottles etcetera!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Patricia

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍👍👍👍👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The hotel is very tired and needs an uplift
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Kristamar

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Moira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff is great. Hotel could use a good deep clean and an update.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Channey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ladies in the front were very nice and the hotel rooms are fab! Loved it. Great sleep!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Janis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Clean, but very dated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
We were very happy with our stay at the Hilton.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Kinya, Dumont

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carol

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kristina

Mit der Familie gereist
After being on a 14 hour flight we booked this hotel so we could sleep for the night before our 4 hour drive home the next day. Unfortunately for us, someone was playing loud music ALL NIGHT!!! I finally called the lobby around 6am and the music stopped shortly after that. Honestly and truly one of the worst nights in a hotel my family and I have ever had.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Vay Green am 29. Apr. 2024
Hello Kristina. Thank you for taking out the time to provide us with feedback about your stay. I am so sorry to hear about the disturbance caused by the loud music. In the future, please let the front desk team know about the disturbance as soon as possible so we can address the neighboring guest and restore your tranquility right away. If your travels bring you back to the Newark area, please contact me directly so I can upgrade you to a more tranquil area of the hotel. Thank you for your business and I hope for another opportunity to serve you and your family.

6/10 – Okay

Cecil

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

thomas

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Mall close by
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Deanna, Chesapeake

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Great stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ale

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
staff friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Darryl

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

ODALY A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Janis

Property was old looking, tired. The lighting in my room was limited, as was the menu in the « restaurant. »
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Zdzislaw, HERSHEY

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Ruel

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jaileen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

hyejung

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love staying here when flying out early the next day. Shuttle service great, food and bar outstanding and beds comfy…all for an excellent rate!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
While I only spent one night at this hotel and it was only due to a canceled flight, my overall opinion is that this hotel is in serious need of an upgrade. From the lobby to the restaurant to the rooms, very date and in need of a serious upgrade especially considering this is a Hilton.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

steve

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
It was nice but not great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tsz Yeung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff, bathroom light didn't work however.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

ROBERT

Mit der Familie gereist
The shuttle to and from hotel needs to be improved. We were skipped 2 times before we could get the shuttle to hotel. There is absolutely no rule how to prioritize who gets the shuttle first.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ramat am 30. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience. My sincerest apologies regarding your shuttle experience to get to the hotel and the extended wait time you experienced. Please know this is uncharacteristic of our hotel and staff, an unusual occurrence, and in no way indicative of the services we strive to offer. I appreciate your comments, and I will be sure to share them with our executive members in an effort to improve.

10/10 – Hervorragend

Candice

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Joan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy check in and casual staff, very nice and close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Szilvia

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Scott

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Waiter told me and my 2 year old we couldn’t sit at a table in the restaurant as it was for those buying food won’t go back until that guy is fired.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

TAEHEE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

sean, Austin

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Raymond, New Windsor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Miroslav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Miyesha

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024