Eingangsbereich

Bewertungen von The Pontchartrain Hotel

4 out of 5
The Pontchartrain Hotel
2031 St. Charles Avenue, New Orleans, LA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

724 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
191 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location on the trolly line!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Marygay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the feeling of neing in an old hotel with lots of history.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Scott

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff tried to charge our cars another $450 when our room was already paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

John, San Diego

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

John

The property was tired and a little rundown
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Gabe

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Meh. Great style but light on luxury —and way overpriced.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

james

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel.Clean and nice size rooms. All staff was very polite and helpful. Great bar
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

yelena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kyle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Serhan, McLean

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Music at the Bayou Bar was such a special treat
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great old hotel. These hotels can be difficult to maintain and that seemed to be true here. One of the two elevators was out of order making for longer wait times to get to the rooftop bar or our 11th floor room and the faucets in our bathroom needed repair. The staff was excellent, although the doormen always seemed more interested in their phones than greeting guests. Kerry at the front desk and Hampton in the bar were both fantastic. A Streetcar stop was right out the front door making transportation to other parts of the city super easy. The Garden District is very walkable from the hotel. Glad we stayed here. Had a really good time.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

leigh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location for this New Orleans hotel. It’s quirky and room decor could use a refresh. Room was spacious though and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dawone

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly and efficient. The room is comfortable, clean and quiet. The location made it easy to walk or catch the street car. We had a wonderful experience in New Orleans!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Judy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, friendly staff, and best view in NoLa from the rooftop bar. Parking fee of $45 per night plus tax and “resort” fees seemed exorbitant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Heidi

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeanne, Silver Spring

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked that it was a bit away from downtown but still close enought to hop on the street car out front.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kai

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff went above and beyond to make sure we were well taken care of for our 8 night stay. Highly recommend!
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Keli, Frisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was amazing and it was so nice to have gotten an upgrade to a suite! Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Toriann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. Love the music lineup
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Restaurant was fantastic
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pontchartrain Management am 28. Feb. 2024
Dear Ann,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Pontchartrain Management

6/10 – Okay

Victor

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sobre calificado en Expedia. Es una propiedad mal mantenida y sucia
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pontchartrain Management am 28. Feb. 2024
Dear Victor,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Pontchartrain Management

8/10 – Gut

Mary

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 25. Feb. 2024
Dear Mary,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

8/10 – Gut

Wendy, Missoula

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location is good, older. Streets are very tight. Hotel is clean but definitely boutique. Desk staff is friendly. Valet work very hard and are pleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 21. Feb. 2024
Dear Wendy,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous, historic, beautiful, wonderful hotel. Definitely a destination even if you are not staying there - the restaurant and rooftop bar and live Jazz music were incredible. It was a very nice quiet place to stay, since it is in the Garden district rather than downtown. The trolley stops right outside the hotel. Need to uber to downtown New Orleans, though, unless you are up for a long (beautiful) walk. On the plus side, Uber drivers in Nola are like 2nd tour guides - very friendly and informative.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 25. Feb. 2024
Dear Laura,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jamie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 21. Feb. 2024
Dear Julie,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and invite you to return.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Jerome, Davenport

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
First of all I would like to thank Kay at the front desk she was very helpful and knowledgeable about any questions that we had also the valet guys were great
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 17. Feb. 2024
Dear Jerome,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

6/10 – Okay

mary

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 17. Feb. 2024
Dear Mary,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kelley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was a wonderful place to experience new Orleans during Mardi gras. Highly recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 13. Feb. 2024
Dear Kelley,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 9. Feb. 2024
Dear Kathryn,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New Orleans Charm
Excellent location to enjoy Mardi Gras parades. Over the top friendly and caring staff. Hotel has character and charm.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 9. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your kind words and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ashley

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Favorite hotel in NOLA
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I honestly wouldn't stay anywhere else. Friendly staff, everything you need is on the property. Great bar, great cafe, great restaurant, excellent second bar with rooftop view of whole city. Within walking distance of magazine street in the gorgeous Garden District, packed with shops and restaurants. The street car is just outside to take you to the French Quarter or you can Uber for under $10. You get that old New Orleans feeling with some modern amenities. Highly recommended
Antwort von Josh Robichaux am 2. Feb. 2024
Dear Helen,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your very kind words and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Allison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous boutique hotel. The Bar and restaurant on the property are excellent. And the staff are incredibly kind. I would absolutely stay here again!
Antwort von Josh Robichaux am 2. Feb. 2024
Dear Allison,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your kind words and look forward to your return.,Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elevator is a big issue…
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 24. Jan. 2024
Dear Richard,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lesley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fun and eclectic with phenomenal dining; great transportation opportunities for the entire city while quiet at site.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 24. Jan. 2024
Dear Lesley,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback and hope that you will visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Janelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Josh Robichaux am 24. Jan. 2024
Dear Janelle,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you will visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Kimberly

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I had high hopes after reading multiple reviews from many different sources that this hotel is a gem. I love a charming, old-world, boutique hotel, but this wasn’t it. We arrived in the middle of the night walked through a very rundown lobby and checked into
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 24. Jan. 2024
Dear Kimberly,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Pauline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room with a gorgeous view.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 24. Jan. 2024
Dear Pauline,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Edwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Josh Robichaux am 18. Jan. 2024
Dear Edwin,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

8/10 – Gut

Jannah, Baton Rouge

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Loved the convenience of The Pontchartrain and the restaurants, rooftop bar and breakfast/coffee shop. However, for the price, I did not find it to be worth the amount spent. Rooms could use some updating, especially carpet in rooms and hallways and only one of the two elevators was working with staff stating it could take months before it is repaired. Customer service was excellent and food/drinks were delicious I was just not overly pleased with the quality of the room for the rate charged.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 18. Jan. 2024
Dear Jannah,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your feedback.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

8/10 – Gut

Breshena

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 18. Jan. 2024
Dear Breshena,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lauren

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Josh Robichaux am 5. Feb. 2024
Dear Lauren,Thank you for choosing to stay at The Pontchartrain Hotel. We appreciate your support and hope that you visit again.Best regards,Joshua RobichauxGeneral Manager