Außenbereich

Bewertungen von Sandman Hotel Montreal - Longueuil

3 out of 5
Sandman Hotel Montreal - Longueuil
999 rue de Serigny, Longueuil, QC

Bewertungen

8,4

Sehr gut

904 von insgesamt 1832 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
573 von insgesamt 1832 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
208 von insgesamt 1832 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
84 von insgesamt 1832 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
63 von insgesamt 1832 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Oliver

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Check-in verlief sehr unangenehm, wir mussten nach 16 Uhr eine Stunde in einer verunreinigten Lobby auf unser Zimmer warten, weil es nicht fertig war. Niemand kam proaktiv auf uns zu, als es fertig war. Danach fehlten auch noch sämtliche Handtücher. Während unseres Aufenthaltes (3 Tage) gab es keinen Zimmerservice, kein Auffüllen der Kaffeemaschine, keine Abfallentsorgung. Die Bettwäsche war nicht gemangelt. Das nachträgliche Buchen des Frühstücks war vorsindflutig, erst Ticket an der Rezeption kaufen, dann beim Frühstückskellner abgeben. Begrenzte Anzahl an Bagels. Lichtschalter an den Stehlampen waren defekt (Wackelkontakt). An 2 von 3 Tagen hatten Bar und Restaurant geschlossen. Großbaustelle vor der Tür. Überfüllte Mülleimer im und vor dem Hotel. Schmutziger Gesamteindruck. Am Anreisetag hämmerte uns das Housekeeping nach 21 Uhr heraus (trotz "Not Disturb-Schild") und fragte, ob wir neue Handtücher benötigten. Alles in allem ein Never-Comeback-Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 7. Juli 2023
Thank you for taking the time to leave your comments. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and responsive, friendly staff. After reading the details of your stay, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with the concerned services so these issues do not happen again. We are looking forward to having you visit us once again so we can provide you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

6/10 – Okay

Dirk

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Location is good but dirty hotel
We stayed 4 nights with two teenager boys. The room on the 12th floor was ok. The floors are dirty and very warm. Nearby There is construction going on and you hear it even on the 12th floor. No is served. The pool area is dirty and run down. If you need room service you have to tell in advance for it. A lot of dirty towels and rubish is cramped near the elevator. One good point is the close vicinity to the metro. All in all if you have the chance to book another hotel - DO IT
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Marie, Guest Services Manager am 6. Sept. 2022
We are sorry to read your comments. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and responsive, friendly staff. After reading the details of your stay, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. We are looking forward to having you visit us once again so we can provide you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

4/10 – Schlecht

Brigitte

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Zimmer war nicht besonders sauber. Es gab kein Frühstück, da dass Restaurant geschlossen war. Hotel ist schon ins Alter gekommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Carolyne Pierre - Guest Service Manager am 4. Okt. 2021
Guten Morgen Brigitte, We are sorry about your experience at our hotel We will address this issue. At the same time we would like to inform you that our hotel will be renovated soon. We hope to welcome you at our new property very soon, Dankeschon,

8/10 – Gut

Caty

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 27. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Anji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay and would stay there again. We especially the comfortable beds.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 27. Mai 2024
Thank you for choosing Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are dedicated to providing fresh and clean accommodations for all our guests, and we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure serving you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

maninder

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good but they have changed the breakfast menu. That was not surprise and not up to the mark for the value we paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 24. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Jacques, Ste Marie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était parfait !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 24. Mai 2024
Nous sommes heureux de lire que votre séjour parmi nous fut agréable. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que vous gardiez un excellent souvenir de votre séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Marc-André, Sainte-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien et à côté de la station de métro de Longueuil
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 24. Mai 2024
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. En effet, notre accès rapide au métro est toujours un grand favori auprès de nos invités. Merci d'avoir choisi l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et au plaisir! Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 23. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

6/10 – Okay

Audrey-Anne

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Affordable hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

2/10 – Ungenügend

Hamza, Quebec

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Il y avait une bande d'amis qui ont pris plusieurs chambres l'une à côté de l'autre sur notre étage. Le soir ils ont sorti leurs glacières et ont fait une fête sur le couloir. Oui oui, croyez moi ils étaient genre 10 personnes dans le couloir entrain de boire leurs bières sans aucun respect. Au début le bruit était tolérable mais vers 23h c'était devenu très bruyant, j'ai appelé la réception plusieurs fois parce que je n'arrivais pas à dormir à cause du bruit. Et ça a duré jusqu'à 1 heure du matin, j'avais un bébé de 2 ans qui n'arrêtait pas de bouger dans le lit à cause du bruit. Bref, c'était un séjour à oublier. L'hôtel est bien situé et propre.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 22. Mai 2024
Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis à la suite de votre séjour parmi nous. En effet, notre emplacement est toujours un grand favori auprès de nos invités. Cependant, nous désolés de lire que vos voisins étaient particulièrement bruyants. Notre personnel à la réception est disponible en tout temps afin de vous changer de chambre au besoin. Nous sommes sincèrement désolés des inconvénients que cette situation ait pu vous occasionner. Marie - Directrice services clients.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Desk clerk Thomas was very welcoming. He was patient in llstening to my rusty French. Very courteous and helpful. I thoroughly enjoyed my stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to write about your experience at Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We have an exceptional team whose top priority is ensuring every guest is comfortable and feels at home. It is great when guests recognize their hard work. We will enjoy sharing your comments with Thomas. Thank you again for including us in your travel plans. It will be our pleasure to welcome you back anytime you visit our area. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Yang

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
decent hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

4/10 – Schlecht

parvez

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service is not good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us. Please feel free to contact us to let us know how we could have provided you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

6/10 – Okay

Fatma

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Suki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 22. Mai 2024
Thank you for choosing Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are dedicated to providing fresh and clean accommodations for all our guests, and we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure serving you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Près du Métro
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 20. Mai 2024
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. En effet, notre accès rapide au métro est toujours un grand favori auprès de nos invités. Merci d'avoir choisi l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et au plaisir! Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Jeannine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
À côté de la station de métro Longueuil et de l'UdeS - campus de Longueuil
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 17. Mai 2024
Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. En effet, notre emplacement est toujours un grand favori auprès de nos invités. Au plaisir de vous recevoir à nouveau bientôt. Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Vicky

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Impeccable
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 17. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Ramesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient, near highway.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 15. Mai 2024
Thank you for the great review of your stay at the Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are pleased you found our location to be perfect for your plans. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-Sébastien, LEVIS

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Serviabilité du personnel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 15. Mai 2024
Nous sommes heureux de lire que votre séjour parmi nous fut agréable. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que vous gardiez un excellent souvenir de votre séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous partagerons votre commentaire avec notre équipe. Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Crystal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the rooms are great, staff friendly. I would stay here again but the breakfast needs more to it for the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 15. Mai 2024
It was nice to read your stay with us was enjoyable. We are pleased to read our well-appointed accommodations and attentive service made your time here more comfortable. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

6/10 – Okay

Mai

Mit der Familie gereist
Dirty room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 15. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave your comments. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and responsive, friendly staff. After reading the details of your stay, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our Housekeeping Director so these issues can be addressed. We are looking forward to having you visit us once again so we can provide you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Sarah-jean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great hotel, very convenient location for travel and subway. We always park our truck and take the metro downtown. Will always stay here when we travel with our truck
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 14. Mai 2024
Thank you for the great review of your stay at the Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are pleased you found our location to be perfect for your plans. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Sarah-jean

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We always stay here when we have our own vehicle for a trip. The parking and metro access are essential for us. We have a large truck and parking in downtown Montreal proves to be quite difficult. The metro acess is right ny the parking lot, so incredibly convenient in that matter. Staff has always been great, the rooms have always been clean and tidy. Could possibly use some updating as some of the fixtures and wallpaper are getting damaged/dated. Our sink had a small leak but nothing major. All in all a very good hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 13. Mai 2024
Thank you for staying at the Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for your great rating. We are glad to know we could make your visit with us enjoyable by providing comfortable accommodations and excellent service. Thank you again for sharing your review; we look forward to your next visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Bruno Kesanganga

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service but overall corridors carpet needs replacing, no microwave in the room only one for each floor . No breakfast included in the package it would be nice to include breakfast on the price. The pool was too small for so many residents.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Cheick

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 13. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

6/10 – Okay

mei hua

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Not as clean as I expected
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Propre
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 13. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

6/10 – Okay

LILIA FELICIDAD

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy mal servicio de restaurante muy grosero el encargado, todo lo demás muy bien
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 10. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave your comments. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and responsive, friendly staff. After reading the details of your stay, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our F&B manager so these issues can be addressed. We are looking forward to having you visit us once again so we can provide you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Marina

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 9. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

8/10 – Gut

Farro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a very nice area close to the transit system .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 7. Mai 2024
Thank you for the great review of your stay at the Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are pleased you found our location to be perfect for your plans. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Teresa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love this hotel, great price for value!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 6. Mai 2024
Thank you for choosing Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are dedicated to providing fresh and clean accommodations for all our guests, and we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure serving you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Kristopher

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 27. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Pros: The Metro Station is on the same property (100 feet). You do not have to get on the Champlain Bridge at all (saves time and traffic). Easy access to everything Montreal has to offer without having to get in your car at all during your stay (if you use the metro). Clean enough. Very comfy beds and pillows. Cons: You will hear traffic driving by all night long. The walls are thin so when we stayed it was hard to sleep well because a lot of people came and went very late at night and their voices carried loudly as did the doors closing. Elevators are VERY slow. We pressed to go down early in the morning. We waited for a good five minutes. When the elevator didn't open up still we took all of our luggage to check, out down five flights of stairs, still beating the gentleman who chose to stay and wait for the elevator, to the lobby. The heater/air conditioner was a bit musty (so we didn't use it despite being hot). For breakfast you pay extra, which I wouldn't mind if it was good, but it was overpriced for what you get (lots of carbs: toast, waffles, bagles, muffins). Hardboiled eggs but no scrambled. No bacon or sausage. Just yogurt, cereal, unappetizing bowl of fruit cocktail. Overall don't waste your money on the underwhelming breakfast. Staff is very friendly but checking in seemed like it took longer than it should (although perhaps the guests in front of us were just too chatty). I would definitely stay again though. No major deterrents.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 6. Mai 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Vivian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 6. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Carmen Devi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 6. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Jean-Sébastien

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 22. Mai 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Samshay Travel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was ok the only thing I didn't like was the kids
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Sophie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout est bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 30. Apr. 2024
Merci de l’excellente note accordée à notre établissement à la suite de votre séjour avec nous. Notre personnel dévoué met tout en place afin de s'assurer que nos invités gardent un excellent souvenir de leur séjour à l'hôtel Sandman Montreal-Longueuil et c’est avec plaisir que nous constatons que nous avons réussi.Au plaisir de vous revoir bientôt!Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Azadeh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and good amenities. Very close to subway station
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for staying at the Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We are dedicated to providing fresh and clean accommodations for all our guests, and we love that you enjoyed your stay. We are pleased you found our location to be perfect for your plans; our proximity to the subway is always a big hit with our guests.It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

6/10 – Okay

Jean

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pour le prix payé et en banlieue de la ville, le rapport qualité/prix, c’est vraiment moyen. L’hôtel aurait besoin d’amour. Les matelas sont creusés, les tapis taché et la base de la toilette bougeait. C’était mon endroit préféré en qualité prix mais15 ans plus tard les chambres et l’extérieur aurait besoins de rénovation du au prix. Je ne recommanderait à personne d’aller là pour ce prix. 210$ pour une chambre en banlieue ce doit être mieux que ça! 99$ aurait été un bon prix versus l’état de l’hôtel. Merci
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 20. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Mathias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to write about your experience at Sandman Hotel Montreal-Longueuil. We have an exceptional team whose top priority is ensuring every guest is comfortable and feels at home. It is great when guests recognize their hard work. We will enjoy sharing your comments with them. Thank you again for including us in your travel plans. It will be our pleasure to welcome you back anytime you visit our area. Marie - Guest Services Manager

8/10 – Gut

Lyne, Sainte-Luce

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Déjeuner ordinaire, les murs ont l’air d’un motel des années 90, mais les meubles sont récents.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 29. Apr. 2024
Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis à la suite de votre séjour parmi nous. Au plaisir de vous recevoir à nouveau bientôt. Marie - Directrice services clients

10/10 – Hervorragend

Harpuneet

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 6. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Rebeca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A variety in the breakfast menu would be nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to write a review following your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

10/10 – Hervorragend

Víctor

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 15. Mai 2024
Thank you for being a guest at Sandman Hotel Montreal-Longueuil and for the great rating. We are thrilled to know you enjoyed your stay with us. It was a pleasure to host you, and we look forward to your return visit. Marie - Guest Services Manager

4/10 – Schlecht

Michael

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
my bathroom sink has blue and white striped toothpaste on it from the guest before. made me grossed out and question the overall cleanliness of the facility. Also I saw doritos crumbs near the corner of the bed. I don't eat Doritos, so again was grossed out. the front desk team was very nice though. but bathroom looked and felt dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Guest Services Manager am 24. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave your comments. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests and after reading the details of your stay, we regret this was not your experience. We have shared your feedback with our Housekeeping Director so these issues can be addressed. We are looking forward to having you visit us once again so we can provide you with the flawless trip you deserve. Marie - Guest Services Manager

6/10 – Okay

Jean-francois

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie - Directrice services clients am 25. Apr. 2024
Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis à la suite de votre séjour parmi nous. N’hésitez surtout pas à nous contacter afin de nous donner de plus amples détails.Marie - Directrice services clients