Außenbereich

Bewertungen von Monte-Carlo Bay Hotel & Resort

4 out of 5
Monte-Carlo Bay Hotel & Resort
40, avenue Princesse Grace, Monte-Carlo, Monaco

Bewertungen

9,2

Wunderbar

375 von insgesamt 541 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
109 von insgesamt 541 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 541 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 541 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 541 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von AD am 19. Feb. 2024
Dear Karin,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Arlind

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wunderschönes Hotel mit sehr Hilfsbereitem und kompetentem Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von AD am 29. Okt. 2023
Dear Arlind,Thank you for choosing to stay at Monte Carlo Bay Hotel & Resort and sparing time to share your review with us. Your kind words of appreciation have been a great source of inspiration for our team and have motivated them to serve better thus ensuring our guests take back fond memories. We look forward to the pleasure of welcoming you back at our hotel.Kind Regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Agnese Attachée de Direction am 5. Apr. 2022
Cher Thomas, Merci beaucoup de votre commentaire, nous sommes ravis de savoir que votre séjour s'est bien passé ! Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau très bientôt, nous vous prions d'agréer nos salutations les plus sincères. Cordialement, Agnese

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie immer top !
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von AD am 29. Juni 2021
Nous vous remercions. Cordialement, Arun Dhadwal Attaché de Direction.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von V. Waltregny - Deputy General Manager am 19. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and the service and that your experience met your expectations. We are looking forward to welcome you again in a near future to the Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gefeilt mir alles Bestens Hotel und Umgebung Mitarbeiter einfach Perfekt 👌
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von V. Waltregny - Deputy General Manager am 11. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and that your experience met your expectations. It is very pleasant to read such enthusiastic review. Be assured that we will pass your comment to the Team. We are looking forward to welcome you again in a near future to the Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schön gelegen Hotel am Meer mit toller Poolanlage , leider eine übertrieben teure Getränkekarte ! Beim Frühstück wird es eng im Frühstücksraum zu wenig Plätze wenn das Hotel ausgebucht ist
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel Management am 28. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and that your experience met your expectations. We did well notice your remarks concerning the beverage prices and the breakfast We are looking forward to welcome you again in a near future. In the meantime, we take this opportunity to wish you All the Best for 2019 ! Cordially, The Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Direkt am Strand, im Sommer optimal, ausserhalb der Saison einsam. Sehr gute Busverbindung in Zentrum!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von V. Waltregny - Deputy General Manager am 25. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and that your experience met your expectations. We are looking forward to welcome you again in a near future. In the meantime, we take this opportunity to wish you All the Best for 2019 ! Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von V. Waltregny - Deputy am 4. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities and that your experience met your expectations. We are looking forward to welcome you again in a near future to the Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
das etwas besondere Hotel. mit besonderem Publikum
Wie man sich Luxus vorstellt, was sich direkt im Preis widerspiegelt. deutlich überzogene Preise für z.B. ein Glas Bier beim Abendessen 0,4 Heineken für € 14 oder ein Cesar Salat für € 28. Eine Portion Pasta lag bei € 30. Leider war es aber kein kulinarisches Highlight! In der Zimmer Minibar lagen z.B. Snickers für je € 7 Das Personal war gedrillt auf Sauberkeit und Ordnung. Als Gruß aus der Küche erfolgte Brot und Studentenfutter. Sobald der Hauptgang serviert wurde zog es der Kellner einem quasi aus den Händen obwohl wir noch davon am Speisen waren. Ebenso war es als die Teller fast leer waren und wir mit dem Brot die Soße vom Teller auskosten wollten. Die Rechnung kam dann ebenfalls unaufgefordert zeitnah. Leider spiegelte sich dieser Ordnungssinn auch am Pool wieder. So wurde mir mein eigenes Handtuch nach ca. 0,5 Std. einfach von der Liege entwendet. Einen kostenlosen Shuffeltransfer ins Zentrum bietet das Hotel an mit mehreren Stationen; fährt alle 20 Minuten. Das Parkhaus war überraschend kostenlos für die 2 Nächte.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von The Hotel Management am 24. Juli 2018
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your impressions. We are pleased to read that you enjoyed the hotel facilities. On the other hand, we do apologize for your experience at the restaurant which did not meet your experience. Be assured that your review has been shared with the concerned Team in order to avoid such situation in the future. We thank you for your constructive feedback also at the lagoon. We are looking forward to welcome you again in a near future at the Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes hotel, sehr gutes service, sehr freundliches Personnal, sehr schönes Panorama.... Vielen Dank für unseres so gemütliche Wochenende.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Dear Guest, Thank you very much for your stay and for having taken the time to share your experience. We are pleased to read that you enjoyed the hotel and that our Team meet your expectations. We have share your comment with them. We do hope to have the pleasure of welcoming you again in a near future. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

8/10 – Gut

Esther

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Esther, Thank you for your stay and for your rating. We do hope to get the 5 stars next time. Feel free to share with us how we can improve our standards. Cordially, Vincent Waltregny Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Guest, Thank you for your stay and for sharing this enthusiastic experience. We do hope to welcome you in a near future V. Waltregny Deputy General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Lage
Es war ein sehr angenemes Hotel Essen Casino pool einfach fantastisch
Antwort von The Hotel Management am 20. März 2017
Dear Guest, Thank you vert Michel for your stay and feedback. We home to see you soin. Best regards, The Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr mondän und legant
Sehr angenehme schöne Räume, alles was das Herz begehrt.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles, sauberes Hotel in Monte Carlo
Das Hotel verfügt über große Zimmer mit Balkon. Das Bad ist sehr großzügig, wir hatten Dusche und Badewanne. Die Betten sind gut und die Zimmer sehr sauber. Abends wird vom Zimmerservice extra nochmals gefragt, ob man Handtücher od. Sonstiges benötigt. Das Frühstück ist nicht im Preis inbegriffen (32 Euro pro Person pro Tag) - wir haben uns selbstversorgt im Supermarkt und auf der Terrasse gefrühstückt - auch ein Traum. Die Poolanlage ist sehr schön. Leider waren bei uns der Innen- und Außenpool wegen Wartungsarbeiten die ganze Woche gesperrt und nicht nutzbar - bei unserer Beschwerde (wir haben das Hotel bevorzugt wegen der großen Spa-Anlage) wurde wir nur darauf verwiesen, dass wir uns an Expedia wenden müssen. W-Lan ist auch nicht im Preis inbegriffen und im Hotel sehr teuer - für mich in einem Hotel dieser Kategorie zu diesem Preis ein absolutes Minus! (Mir hat es bei der Buchung angezeigt, dass es im Preis inbegriffen ist - dem war leider nicht so - auf der Buchungsbestätigung stand auf einmal nichts mehr davon). Wichtig zu wissen: Das Hotel ist Richtung Grimaldi-Forum auf dem Weg zum Beach Club (Avenue Princess Grace) - liegt gute 15-20 Gehminuten vom Casino entfernt! Von 09.00 bis 18.30 fährt alle 20 Minuten vom Hotel ein Shuttle Bus zum Casino. Öffentliche Busse fahren regelmäßig bis ca. 23.00 - Bushaltestelle ist direkt gegenüber vom Hotelausgang. Ich würde das Hotel mit minimalen Abzügen (kostenpflichtiges W-Lan) weiterempfehlen!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Entspannungsoase
Das Hotel ist sehr gepflegt mit modern eingerichteten Zimmern. Die Luft im Zimmer ist sehr angenehm. Es hat eine sehr schöne Poollandschaft, wo man sich entspannen kann. Das Hotel befindet sich an einer ruhigen Lage. Die Parkgarage ist praktisch und bietet genügend Platz, aber leider öffentlich zugänglich. Frühstücksbuffet ist top.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic sea view
Everything perfect, fantastic sea view from big balcony! Pitty that the pool area hasn't been ready yet.

6/10 – Okay

Tucano, München

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lage und Styling attraktiv,negatives Ambiente
Große Anlage auf aufgeschüttetem Gelände, modernes Styling. Hätte Potential. Doch regiert im Management das Misstrauen, die Gäste könnten oder wollten nicht bezahlen. Bei Ankunft mussten sofort per Kreditkarte nicht nur die gebuchten 5 Nächte vorausbezahlt werden- sondern auch pro Tag eine geschätzte Ausgabe von 180 €, in unserem Fall also 900 Euro. Mit der Mitteilung, nicht verbrauchte Beträge würden zurückgezahlt... Trotzdem die ersten beiden Tage Schreiben der Hotelleitung unter der Tür, die vorausgezahlte Summe müsste aufgestockt werden, bis 18h. Selbst für Espresso muss die Zimmerschlüsselkarte abgegeben werden, wie sonst üblich Unterschrift, Zimmernummer, Name genügen nicht. Ebenso am Schwimmbad für Handtücher etc.. Für alles und jedes fallen Extrakosten an: Parken, W-Lan, usw. Urlaubsstimmung kommt da nicht auf. Zimmer sind ordentlich, sauber.

10/10 – Hervorragend

Sylwia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bester Hotel!
Der personal hat von vornerein uns über alle Kosten aufmerksam gemacht wie z.B. Tiefgarage und Minibar. Auf alle Rabatte wie z.B. im Casino usw. Haben uns in hervorragender deutsche Sprache beraten. Das Zimmer war sehr sauber und gepflegt. Das Zimmermädchen war nie zu sehen, obwohl das immer aufgeräumt war und dass Bett entweder gemacht oder fürs schlafen gehen aufgeschlagen. Die Preise zwar bisschen teuer, aber für Monako Verhältnisse finde ich es sehr angemessen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

TOYOJI

Gut: Ausstattung
すばらしいホテルでした。部屋もホスピタリティも、景色も、プールも最高でした。 モナコの中心外に泊まるより、快適でおすすめです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von AD am 19. Mai 2024
Dear Toyoji,We would like to thank you for your wonderful comments and hope to welcome you back soon. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Brittney

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with an amazing pool. Great service and very kind staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von AD am 13. Mai 2024
Dear Brittney,Thank you so much for taking the time to review us. We are delighted to learn that you had a wonderful experience at Monte Carlo Bay Hotel & Resort.We are delighted to know that you had a wonderful time at our hotel. We greatly appreciate knowing we could contribute positively to your hotel experience.The team thanks you for your gracious comments and we look forward to the pleasure of welcoming you back. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Stéphanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Magnifique sejour
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Agnese -Attachée de Direction am 22. Apr. 2024
Chère Stéphanie,Nous vous remercions pour votre commentaire et sommes ravis de savoir que votre séjour s'est bien passé !Dans l'attente du plaisir de pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt, nous vous prions d'agréer nos salutations les plus sincères.Cordialement,

8/10 – Gut

Gianluca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura molto bella , troppo cara ! Incredibile che non ci sia la prima colazione inclusa ( 50€ a persona )
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Agnese -Duty Manager am 15. Apr. 2024
Caro Gianluca,Grazie per il Suo commento !Comprendiamo la Sua osservazione, effettivamente i prezzi a Monaco non sono tra i più abbordabili !Il nostro Hotel fa anche promozioni e offerte che includono la prima colazione, non esiti ad informarsi !Siamo felici di sapere che ha apprezzato la nostra struttura e speriamo di avere presto il piacere di poterLa accogliere nuovamente !Cordiali saluti.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Agnese -Attachée de Direction am 4. Apr. 2024
Cher Anthony !nous sommes ravis de savoir que vous avez passé un bon séjour avec nous !Nous espérons avoir très bientôt le plaisir de vous accueillir à nouveau !Merci !Sincères salutations,

6/10 – Okay

David

Superbe hôtel en bord de mer
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Agnese -Attachée de Direction am 24. März 2024
Cher David,Merci beaucoup pour votre commentaire !Nous sommes ravis de savoir que notre établissement vous a plu et espérons avoir bientôt le plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincères salutations,

10/10 – Hervorragend

Niomie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in an absolutely amazing setting Incredibly polite and friendly staff. Stunning views from sea view room and the pool area is amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AD am 19. Feb. 2024
Dear Niomie,Thank you for choosing to stay at Monte Carlo Bay Hotel & Resort and sparing time to share your review with us. Your kind words of appreciation have been a great source of inspiration for our team and have motivated them to serve better thus ensuring our guests take back fond memories. We look forward to the pleasure of welcoming you back at our hotel.Kind Regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Christophe, Aspremont

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Agnese -Attachée de Direction am 24. März 2024
Cher Christophe,Merci !Nous sommes très heureux de savoir que votre séjour s'est bien passé et que le service fourni a été à la hauteur de vos attentes !Dans l'attente du plaisir de vous accueilli à nouveau, nous vous prions d'agréer nos salutations les plus sincères.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Nicolai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant
Very pleasant stay - and the best bolognese in Monaco
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von AD am 1. Dez. 2023
Dear Nicolai,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

MARK A, Woodbridge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The resort was the best of many resorts that I have ever stayed in.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Arnaud am 24. Nov. 2023
Dear Mark, It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one. We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards, Arnaud Keita, Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

alberta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very,very beatiful place
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Agnese Duty Manager am 21. Okt. 2023
Dear Alberta,We are very happy to read your comment !Thank you .Awaiting the pleasure of welcoming you again very soon, we remain with our best regards.

2/10 – Ungenügend

Ronak S

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Agnese, Attachée de Direction am 21. Okt. 2023
Cher Ronak,Nous sommes navrés de lire que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous profitons de l'occasion pour vous informer que pour toute assistance les Attachés de Direction sont à la disposition de nos Clients à tout moment durant le séjour, afin de trouver les meilleures solutions et rendre leur expérience impeccable.Nous espérons que cette expérience ne vous empêchera pas de revenir .Dans l'attente, nous restons à votre disposition et vous prions d'agréer nos salutations les plus sincères.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Ferdin

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Agnese Duty Manager am 21. Okt. 2023
Cher Ferdin,Nous sommes ravis de savoir que votre séjour s'est bien passé !Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau, Sincères salutations.

10/10 – Hervorragend

Sean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best resort we have ever stayed at
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von AD am 21. Sept. 2023
Dear Sean,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Roger, League City

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great property and very relaxing.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Arnaud am 11. Sept. 2023
Dear RogerThank you for sharing your appreciation of our Establishment, The Monte Carlo Bay Hotel & Resort. We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Regards, Arnaud Keita Duty Manager

2/10 – Ungenügend

Emily

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Agnese am 12. Sept. 2023
Dear Emily,We are sad to know that your stay was not up to your satisfaction.We take this opportunity to inform you, that the Duty Managers are always at your entire disposal to solve any issue right on the moment during your stay, in order to make it a good one.We really hope this experience will not stop you to come again : if we will have this honor, we will have a special attention for you.Best regards,AgneseDuty Manager

4/10 – Schlecht

elias

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
bad experience
The service was really bad. Concierge confused the luggages and it took over one to get them up to the room. house keeping didnt refill the minibar nor cleared all the dirty glasses ....
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von AD am 29. Aug. 2023
Dear elias,Thank you very much for your stay and for having taken the time to fill the Guest survey. We do apologize if your experience did not meet your expectations. We have well noticed the several remarks concerning the multiple points you have mentioned. Be assured that your review has been shared with the teams as this is not representative of our level of services. We thank you for alerting us and for your constructive feedback. We would request you to kindly treat this incident as an aberration and give us another opportunity to be of value to you in the near future.Assuring you of our best of attention and care at all times.Kind regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

8/10 – Gut

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room and pool area were great. If you like $45 dollar cheeseburgers this is place for you. Limited dining options. 4/5 stars
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von ad am 29. Aug. 2023
Dear Ryan,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Philippe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2023
Antwort von AD am 14. Aug. 2023
Dear Phillippe,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

6/10 – Okay

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von AD am 11. Aug. 2023
Dear Mohamed,We would like to thank you for having rated us on Expedia. We hope you enjoyed your stay with us. It shall a pleasure to welcome you back again and we hope the next time the services provided by us live upto your expectations. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager. .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location in Monaco
Nice hotel in a beautiful location. Our room was spacious and very clean with a stunning balcony. The bed was very comfortable and the bathroom was modern and a great size. The pool area was lovely although very busy. We didn’t eat in the hotel so cannot comment on that! The staff could’ve been friendlier .. the check in experience wasn’t the nicest however overall it was a lovely hotel and we enjoyed our stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von AD am 27. Juli 2023
Dear Guest,It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us and please be assured that our team strives to make the stay of our guests a memorable one.Pleas ebe assured that your comments concerning the Front Office shall be discussed with our team. We look forward to welcoming you in our Hotel for your next stay in Monaco. Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

4/10 – Schlecht

Suzanne

Verbesserungswürdig: Personal & Service
4pm checking ridiculously late So can’t use your room that you’ve payed for ! We were leaving at 9am in the morning And then trying to up sell us a more expensive room as ours wasn’t ready ! Coffee machine wasn’t working and said they would replace and didn’t until we complained a second time! Asked milk and tea in room as none Just poor ! Basically all I could hear around the hotel were people complaining and arguing about service of the hotel In my opinion it was not relaxing as it was spoilt by all of this
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von AD am 27. Juli 2023
Dear Suzanne,We would like to thank you for having resreved you stay with us. We would like to apologise for the diverse problems you encountered and please be assured the same shall be discussed with our teams. Concerning teh check in kindly be informed that the check in time during the very high season is 4 pm. We hope to welcome you back in our hotel and assure you that the quality of services shall be imroved. Best reagrds,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Khaled

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Housekeeping not up to the standards
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von AD am 21. Juli 2023
Dear Khaled,We would like to thank you for having shared your comments with us. We would liek to apologise if our House Keeping team did not live upto your expectations. We assure you that your comments shall be shared with our HK Manager. Looking forward to welcome you back,Best regards,Arun Dhadwal,Duty Manager.

10/10 – Hervorragend

Cloe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von AD am 18. Juli 2023
Chère Cloe,Vos commentaires nous sont très précieux, et nous les apprécions au plus haut point. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir et vous servir prochainement au Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordialement,Arun Dhadwal,Attaché de Direction.

10/10 – Hervorragend

NICOLAS

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von AD am 18. Juli 2023
cher Nicolas,Vos commentaires nous sont très précieux, et nous les apprécions au plus haut point. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir et vous servir prochainement au Monte Carlo Bay Hotel & Resort. Cordialement,Arun Dhadwal,Attaché de Direction.

6/10 – Okay

Melanie

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von AD am 4. Aug. 2023
Chère melanie,Nous sommes ravis de lire que votre séjour s’est déroulé selon vos attentes et que notre équipe vous a fourni le service attendu. Nous tenons à vous remercier pour vos critiques constructives qui nous permettent de maintenir la qualité de service que vous êtes en droit d’attendre. Soyez assuré que votre commentaire a été transmis aux départements concernés à des fins d’amélioration. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Monte Carlo Bay Hôtel & Resort. Cordialement,Arun Dhadwal,Attaché de Direction