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162 von insgesamt 905 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
162
251 von insgesamt 905 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
251
229 von insgesamt 905 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
229
118 von insgesamt 905 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
118
145 von insgesamt 905 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
145
6,8/10
Sauberkeit
7,2/10
Personal & Service
6,4/10
Ausstattung
6,4/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
4/10 – Schlecht
Nicolas
30. Mai 2016
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicolas
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Aug. 2015
Verifizierter Reisender
Antwort von Darren am 17. Okt. 2015
Thank you for your 3 star review, we appreciate you taking the time.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
14. Aug. 2013
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Verifizierter Reisender
Antwort von Darren am 30. Nov. 2013
Thank You for taking the time to leave a rating for us...
As our guest, you can expect warm hospitality and clean, comfortable rooms where everything works, to make your stay trouble-free and enjoyable. We work hard to earn our reputation as "The Best Value Under the Sun."
We are personally responsible and strive to ensure you have an exceptional stay with us.
We are prepared to resolve any situation that does not meet our high standards. As your Hosts, we are empowered to meet your needs in a timely manner.
We are pleased to provide useful local recommendations and information.
We are proud to be your friendly, attentive and professional hosts.
Our greatest compliment is for you to return to us or any other Days Inn location worldwide for "The Best Value Under the Sun."
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
9. Mai 2013
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von Darren am 14. Dez. 2013
Thank you for taking the time to leave us a 3 star review. We look forward to seeing you again at the Days Inn, Turlock.
8/10 – Gut
Patti
13. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Iffy area
Patti
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 13. Mai 2024
Thanks for your feedback. I'm not sure what you mean by 'iffy area' but want to assure you staff are on site 24/7 including Security from 6pm-8am so if you have any concerns, please let us know and we'll be right on it.
10/10 – Hervorragend
Richard
12. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Best Days Inn ever! Worth it!
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 13. Mai 2024
We're delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
6/10 – Okay
Jose
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 13. Mai 2024
Thanks for your review. Please let us know what we can do better.
10/10 – Hervorragend
Saowapa
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’ll come back again
Saowapa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 7. Mai 2024
Saowapa, thanks, we look forward to seeing you on your next visit to the Turlock Area!
2/10 – Ungenügend
Anthony, Turlock
16. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They aren’t clean it’s an an unsafe place and the staff will not help you. I will not stay there ever again.
Anthony
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 16. Apr. 2024
Anthony, you know you were not allowed to even check in based on your previous stay with us, you have a life time ban. (1) Smoking in the room is not permitted (2) we are NOT pet friendly and (3) the state you left the room in. Leaving a negative review will not change the fact you have a lifetime ban.
8/10 – Gut
praveen, santa clara
15. Apr. 2024
praveen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 7. Mai 2024
Praveen, thanks for taking the time to review us - we appreciate it!
8/10 – Gut
Sendy
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sendy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 8. Apr. 2024
Thanks for taking the time to leave us a review - we appreciate it very much
10/10 – Hervorragend
Saowapa
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
If I come back to this city again I will choose to stay at this hotel again.
Saowapa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 1. Apr. 2024
Thanks for your comments, we look forward to welcoming you back.
4/10 – Schlecht
Janet
29. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Run down…dispensary next door with armed security guards. Questionable clientele
Janet
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 1. Apr. 2024
Thanks for your feedback. The surrounding businesses do have armed security because of the type of business it is. However, it does not affect us. Our staff are available 24/7 to answer any questions.
10/10 – Hervorragend
Silvia
25. März 2024
Silvia
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 26. März 2024
Hello Silvia, thanks for your feedback, we appreciate it very much.
2/10 – Ungenügend
wei
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
wei
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 26. März 2024
Good Morning Wei, from what I understand, someone called the morning of your arrival to cancel because of a family emergency and then you showed up later that evening. I'm not sure what actually happened, but once a reservation is cancelled it cannot be reinstated and you have to book a new reservation. I'm sorry for any inconvenience this caused.
10/10 – Hervorragend
Terry, Chandler
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terry
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 1. Apr. 2024
Thanks for leaving us a 5 / 5 Review. We appreciate it very much.
10/10 – Hervorragend
Joaquin
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joaquin
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 25. März 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
6/10 – Okay
Courtney
18. März 2024
Courtney
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 25. März 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
10/10 – Hervorragend
Saowapa
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Saowapa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. März 2024
Thank you for Your Review, we appreciate it very much.
10/10 – Hervorragend
Saowapa
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Saowapa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. März 2024
Thank you for Your Review, we appreciate it very much.
6/10 – Okay
Sukh
26. Feb. 2024
Sukh
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 25. März 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
8/10 – Gut
Gurjant
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Gurjant
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 27. Feb. 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it and look forward to seeing you again.
4/10 – Schlecht
Lean
Mit dem Partner gereist
24. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didn't like that people on the next door was so noisy.
Lean
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 27. Feb. 2024
I'm sorry your neighbors were loud. Please inform the front desk anytime by dialing "0" and we will take care of it. We work on a one warning system and quiet hours are from 9pm-9am. Security are on site from 6pm-8am and staff are available 24/7 to assist with any issues.
8/10 – Gut
Rodney
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was helpful, breakfast is minimal(granola bars)
Rodney
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 27. Feb. 2024
Thanks for your feedback. Although the Daysinn Light breakfast is one wrapped item (granola bar) Coffee and Juice, we had added toaster pastries and oatmeal. Fruit is also usually available. Thanks again.
10/10 – Hervorragend
Gerardo A
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerardo A
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 27. Feb. 2024
Thank You for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much and look forward to seeing you again.
10/10 – Hervorragend
HENRY
Mit einer Gruppe gereist
30. Jan. 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I will return
HENRY
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. Feb. 2024
Thanks for the 5/5 Review, we appreciate it very much
6/10 – Okay
Ken
Mit einer Gruppe gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room stay
The night stand was missing apart of the trip. The TV didn’t work so they had to bring in another. In the morning on the second day they had no fruit and we had to ask for the desk ladies to get out some granola bars .
Ken
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you for your feedback, its always good to know what we're doing well and where we can do better. I appreciate your specific feedback so we can work on these areas. Thank You
6/10 – Okay
Gail
Mit der Familie gereist
28. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property next door.
Gail
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 29. Jan. 2024
Hello, I'm not sure what your comments mean 'the Property next door'. we always appreciate feedback to know what we're doing well and where we can improve. Thanks again
10/10 – Hervorragend
Guillermo
26. Jan. 2024
Guillermo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 29. Jan. 2024
Thanks for your feedback, we very much appreciate you taking the time and we look forward to seeing you again.
10/10 – Hervorragend
MOHAMAD
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
MOHAMAD
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you for your review - we appreciate it very much.
10/10 – Hervorragend
Derick
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Derick
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 8. Jan. 2024
Thanks for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much and will be delighted to share with our staff.
10/10 – Hervorragend
Javier
14. Dez. 2023
Javier
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 19. Dez. 2023
Thank you for taking the time to leave us your review - we appreciate it very much and look forward to seeing you again soon.
2/10 – Ungenügend
Cristina
Mit der Familie gereist
10. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing
Cristina
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 19. Dez. 2023
Thank You for your review. I'm not sure what went wrong but would love the opportunity to make it right.
2/10 – Ungenügend
Valerie
4. Dez. 2023
Valerie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. Dez. 2023
Hello, I'm sorry you didn't enjoy your stay. Could you be more specific on what went wrong so we can fix it and make sure it doesn't happen again? Thanks
10/10 – Hervorragend
Elaina
29. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elaina
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 19. Dez. 2023
Thanks for your review, we look forward to seeing you on your next visit to Turlock.
8/10 – Gut
Derick
22. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Derick
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 28. Nov. 2023
Thank you for your review. We appreciate it very much and look forward to seeing you again soon.
10/10 – Hervorragend
Cindy
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
6. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I checked in on Friday midnight and it was my first time in Turlock found this hotel at a good price the room was so clean and the housekeeping ladies very kind the receptionist very kind and helpful, would definitely stay here again.
Cindy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 7. Nov. 2023
Thank You for taking the time to leave us your review / comments. We appreciate it very much.
8/10 – Gut
Derick
10. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
If wound be great the mattress it’s need replace new one !! Bed makings noise
Derick
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 16. Okt. 2023
Thanks for feedback, we appreciate it very much.
4/10 – Schlecht
Lubo
7. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lubo
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 10. Okt. 2023
Thanks for your feedback. We appreciate hearing from our guests so we can know what we did well and where we can do better. Thanks for taking the time.
10/10 – Hervorragend
Joseph
Mit der Familie gereist
30. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are all amazing and friendly!!!
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 3. Okt. 2023
Thank you for your feedback, we are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 – Hervorragend
Niels peter
24. Sept. 2023
Niels peter
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 26. Sept. 2023
We're delighted you enjoyed your stay with us, and took the time to leave us your review - thank you.
6/10 – Okay
Benoit
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
23. Sept. 2023
Ok
Benoit
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 26. Sept. 2023
Thank you for taking the time to leave us your review.
8/10 – Gut
Andy
Geschäftlich gereist
6. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay. Clean
Great stay. Clean. Fridge is a little small
Andy
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 12. Sept. 2023
Thank you for your feedback, we appreciate it very much.
8/10 – Gut
Lauren
5. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not in great neighborhood with dispensary in front parking lot. But armed guards walking around a lot.
Lauren
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. Sept. 2023
Thanks for your feedback. Although the dispensary is opposite the Motel, they don't affect us at all. As you stated, they do have Security (as do we) and don't affect each other. The neighborhood is actually pretty nice - I live just a few minutes away and our AGM lives even closer.
10/10 – Hervorragend
Richard
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great front desk!
It was really good
Richard
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 5. Sept. 2023
Thanks for your feedback, we appreciate it very much
10/10 – Hervorragend
Erkin
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Erkin
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 29. Aug. 2023
Thank you for taking the time to leave us your 5/5 review, we appreciate it very much.
10/10 – Hervorragend
Derick
15. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Derick
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 21. Aug. 2023
Thank You for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much and look forward to seeing you again soon.
2/10 – Ungenügend
David
Geschäftlich gereist
29. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 31. Juli 2023
I'm sorry you were not happy with your stay. Please tell us more about what went wrong so we can fix it and make sure it doesn't happen again.
6/10 – Okay
Saul
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
14. Juli 2023
I didn’t like that my room was not ready when I was checking in and today a lady knocked at my door to remind that check out was at 11am and it was 10.30 am
Saul
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 17. Juli 2023
I'm sorry your room was not ready when you were ready to check in. Housekeeping start at 9.30am and work hard to ensure all rooms are cleaned to a high standard, which means not rushing so nothing is missed. When housekeeping start, they start on rooms that have already checked out, although many guests will leave the key in the room and not notify the front desk, so housekeeping will knock on doors that do not have the 'do not disturb' sign on them to see which rooms can be cleaned. Obviously the sooner we can clean rooms, the sooner guests can check in which is the first issue you stated. I'm sorry for the inconvenience.
6/10 – Okay
Matthew
Geschäftlich gereist
30. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A little more effort from the cleaning staff would do wonders to this place. Definitely signs of lazy bones
Matthew
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Darren Phillips / General Manager am 4. Juli 2023
Thank you for your feedback. I'll be sharing your comments with our housekeeping staff and supervisor as well as following up with personal room inspections to make sure all our cleaning staff don't have 'lazy bones'. Really appreciate you taking the time to let us know your experience. Thanks again.