Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Aiello Rooms - San Babila

Aiello Rooms - San Babila
Piazza San Babila 5, Milan

Bewertungen

7,8

Gut

28 von insgesamt 63 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
20 von insgesamt 63 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 63 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 63 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 63 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Kemal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
War sehr gut gelegen, jedoch sehr schlecht isoliert. Daher hörte man den Lörm der Strasse und von den anderen Appartements. Ich bin kein Längschläfer
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Macy am 15. Apr. 2023
Liebe Kemal,vielen Dank, dass Sie Ihre Gedanken über uns geteilt und unsere Gastfreundschaft getestet haben. Vielen Dank für die Wertschätzung unserer Position. Unsere Zimmer sind mit Doppelfenstern und guter Isolierung ausgestattet, aber wir verstehen vollkommen, dass jeder Gast eine andere Sensibilität hat.Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder zu Gast zu haben.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Sandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück könnte mehr sein
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Andrea am 23. Aug. 2022
Liebe Sandra, vielen Dank für Ihre nette Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben! Schade, dass das Frühstück nicht Ihren Erwartungen entsprach.Wir haben das typisch italienische Frühstück angeboten, aber auf Anfrage bieten wir auch ein salziges Frühstück an!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Fiona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfet für einen Städtetripp. Ein sauberes Zimmer und sehr freundliches Personal. Alles perfekt und nur zu empfehlen.sehr zentral mit direkter U-Bahn Station.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Ginevra - Back office am 12. Apr. 2021
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre freundlichen Dankesworte!

4/10 – Schlecht

YOSHIO

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lyes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ginevra am 31. März 2024
Dear Lyes,Thank you so much for your kind feedback.My best regards,Ginevra

8/10 – Gut

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
It’s kind of hard to find as it’s in a building with other business in front of shops. The room was ok. Shower was small. I’m a big guy with a wide frame and getting in and out with the door bending in half into the shower. Made it awkward. There was no black out curtains on our windows. Just sheer curtains. The good part about it was the host she was amazing and the proximity to everything. Super close
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Andrea am 7. Nov. 2023
Dear Brian, Thank you so much for staying with us and for your lovely and detailed review! I'm sincerely happy you found our assistance of your liking. It's really a pity about the curtains because we actually have electric shutters that blank completely the room. Many Guests don't find the buttons, so we put stickers on the windows to indicate the buttons. Some showers are a bit smaller of others (minimum 90x90 cm). In case you would like to stay with us again we would for sure provide you a room with the bigger shower!With my warmest and best regards,

2/10 – Ungenügend

Dilara

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Andrea am 28. Sept. 2023
Dear Dilara, we are sincerely sorry for your dissatisfaction. We are aware that some of our lovely Guests couldn't appreciate our services. We are always at disposal in case you would like to share more information with us, With my best regards,

10/10 – Hervorragend

Emma

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Andrea am 7. Nov. 2023
Thank you Emma! 3

10/10 – Hervorragend

Angelica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s in a great shopping location.
Antwort von Ginevra am 16. Sept. 2023
Dear Angelica!Thank you very much for your wonderful review.Best Regards, Ginevra

10/10 – Hervorragend

Cosmin

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von ginevra am 16. Juni 2023
Dear Cosmin, Thank you very much for this beautiful valutation.Best Regards,Ginevra

8/10 – Gut

Mark

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von ginevra am 3. Juni 2023
Thank you Mark! Best RegardsGinevra

10/10 – Hervorragend

Faten

Location fantastic...clean room
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Ginevra am 14. Mai 2023
Thank you very much!Best Regards,Ginevra

6/10 – Okay

Bernadina

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Andrea am 20. Feb. 2023
Gentile Bernadina, Grazie molte per aver condiviso il suo giudizio. Siamo dispiaciuti che il soggiorno non sia stato di suo pieno gradimento. Comprendiamo assolutamente i vari punti di vista dei nostri amorevoli Ospiti, nonostante il nostro sforzo e passione nel fornire il miglior servizio, Con i più calorosi saluti,

8/10 – Gut

Carlos h

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Ginevra am 11. Feb. 2023
Dear Carlos,Thank you very much for your valutation.Best Regards,GinevraAiello Rooms

10/10 – Hervorragend

Roberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima struttura in zona centrale, silenziosa, comoda, personale pronto e gentile. Se siete particolarmente sensibili al rumore chiedete di non darvi la stanza numero 7 è attaccata alla reception, nel complesso è silenziosa ma per i più sensibili magari fatevi dare un'altra stanza.
Antwort von Ginevra am 11. Feb. 2023
Gentilissimo Roberto,Siamo felici che il soggiorno sia stato di suo gradimento. Calorosi Saluti,GInevraAiello Rooms

10/10 – Hervorragend

Michael, Oklahoma City

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Missy was quite friendly and very competent. The location was perfect and pricing competitive.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Andrea am 23. Aug. 2022
Dear Michael, we are really glad to read that you found Macy helpful and welcoming. We really look forward to welcoming you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Katarina

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Andrea am 23. Aug. 2022
Thank you Katarina, We are happy you enjoyed your stay!

2/10 – Ungenügend

celcia

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
worrible and a very busy building
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Macy am 11. Apr. 2022
Dear Celcia, we are really sorry didn't have a good stay. We think there is something that annoyed you in particular. We would be glad to hear more from you, With our best regards,

6/10 – Okay

Kelly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It's on me that I didn't realize this isn’t a hotel, just a suite of en suites in an office building. No one on site upon arrival and directions needed for selfcheckin were only emailed to me a few hours before arrival. I didnt know to expecr them and spent 20 minutes trying to figure out how to get in. Room very small, but well furnished and clean. Very convenient to walk to major sites. There was a safe in the room but so tiny. Couldnt even fit my ereader in it. When staff on site, extremely kind and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Emanuele am 20. März 2022
Dear Kelly, thank you so much for your detailed review. We are really glad that you found our staff kind and helpful and convenient our position in the heart of Milan. So sorry that you had discomfort with self service check in procedure. After a certain time there is no personnel on site but always available in case of need. In the historic center the rooms aren't big usually. To be honest we assigned you our smallest one because it was the last available and you were alone. But the other rooms are around 4/5 sqm larger (around 22 sqm with bathroom). For your next stay, for sure we will take care to provide you a standard one. Emanuele

10/10 – Hervorragend

Pål

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Tania am 10. Feb. 2022
Grazie molte per un bellissimo voto.

8/10 – Gut

Frederic

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Andrea am 19. Juli 2021
Merci beaucoup!

10/10 – Hervorragend

Frederic

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Macy am 16. Juli 2021
Dear Frederic, thank you for your valuable review!

8/10 – Gut

Donald

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Andrea am 25. Juni 2021
Dear Donald, thank you for your review. We hope to have the pleasure to host you again in the future

8/10 – Gut

Basem

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Andrea - Front office am 21. Okt. 2020
Dear Basem, thank you!

10/10 – Hervorragend

Soucheyre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Au coeur de Milan
Hôtel atypique sans personnel de réception, tout se fait via Whatsapp avec remise des codes et boite à clés. Le lieu est idéalement situé pour découvrir à pied (10 mn de la piazza des Duomo) ou en métro le centre de Milan, en plein cœur de la zone de shopping et accessible en voiture sans entrer dans la ZTL. Chambres modernes, impeccables et bien équipées.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Andrea am 21. Okt. 2020
Cher M. Soucheyre, merci pour vos aimables paroles et votre critique détaillée. Nous sommes vraiment heureux que vous ayez apprécié votre séjour; et que vous avez trouvé confortable la procédure d'enregistrement et la position de notre hôtel. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir dans un futur proche,

8/10 – Gut

Federica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Grazie!

10/10 – Hervorragend

Frederic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had everything we could need and in a great location to see everything we wanted.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Ginevra am 12. Apr. 2021
Dear Andrew, Thank you for your review and your kind words of appreciation. We are glad you enjoyed the stay and our central location! We really hope to have the pleasure to host you again, Best regards,

2/10 – Ungenügend

Olympia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marco - General Manager am 12. Apr. 2021
Dear Olympia, thank you for taking your time to leave a judgement of our hotel. We are sorry for your low judgment. We really would like to know what is that you didn't like of your stay in order to improve and making better and better our service. Best regards,

8/10 – Gut

Michele

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Grazie!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Thank you!

2/10 – Ungenügend

antonio

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Marco - General Manager am 12. Apr. 2021
Gentilissimo Antonio, La ringraziamo per averci dedicato del tempo per lasciare un Suo giudizio. Ci dispiace di leggere del Suo giudizio, e vorremmo poter sapere cosa non ha gradito del suo soggiorno nell'ottica di poter migliorare sempre di più e sperare di poterla riaccogliere con la Sua soddisfazione. Con i migliori saluti,

2/10 – Ungenügend

Vincenzo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TRUFFA
prenotato alle 21:30 e arrivato nella struttura, chiuso e non rispondono al telefono. ma i soldi li hanno intasati! denunciati
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Andrea - Receptionist am 6. Okt. 2019
Gentile Vincenzo, siamo davvero molto spiacenti per il disagio occorso. Al Suo arrivo alle ore 01:15 circa di notte purtroppo non ci è stato possibile accoglierLa essendo a quell'ora la nostra reception chiusa. Le confermiamo con piacere come già anticipato telefonicamente che abbiamo provveduto a cancellare la penale di cancellazione nonostante nonostante il mantenimento della camera a Sua disposizione. Ci auguriamo di poterLa aver presto nostro Ospite. In caso di arrivo notturno, Le chiederemo la gentilezza di poterci avvisare per renderLe il nostro miglior benvenuto. Con i migliori saluti,

2/10 – Ungenügend

Jorge

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOTAL SCAM - AVOID
TOTAL SCAM - AVOID!!!! My flight got delayed from Gatwick, I contacted reception to let them know. They confirmed they will wait for me at desk and when I arrived no one was there and they still charged me for the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Marco - General Manager am 12. Apr. 2021
Dear Jorge, thank you for taking your time to write your review. We are deeply sorry about your issue even if we are not able to find a connection with our facility; as we welcome our guest at any time with the possible to check in earlier than 02.00 pm too. We have no limit time for check in. Moreover even without our personal, it is always possible to check in with the access code that we always provide to the Guests prior the arrival. In this sense we would like to know more from you in order to understand better your issue. With our best regards,

8/10 – Gut

Suzanne, Cairns, Australia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The Aiello rooms are in a great location on Piazza San Babila and within easy walking distance to major attractions. Our room was slightly small but comfortable. The manager was onsite for checkin and was very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Marco - General manager am 12. Apr. 2021
Dear Suzanne, thank you very much for your review and for your appreciation for our central location with panoramic view on the "piazza". It was my pleasure to welcoming you. We all hope to have the pleasure to host you again, With my best regards,

10/10 – Hervorragend

Daniella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Massimiliano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Grazie molte,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good double glazing and shutters to keep noise out. Bathroom has gorgeous tiles but shower a bit small and the shower head falls off easily!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Dear Guest, thank you very much for your detailed review and appreciations. Well pointed about the shower issue. We already solved the problem by changing the defective part! With our best regards,

8/10 – Gut

Gio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
centralissima, molto comoda per chi deve essere in san babila
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Gentilissimo Gio, grazie mille della bella recensione. Siamo molto contenti che abbia apprezzato la centralità della struttura e la comodità negli spostamenti. A presto,

8/10 – Gut

Georgia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Thank you!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Plassen for et kort opphold
Veldig fine små rom. Praktisk og rent. Ble møtt med god service ved innsjekk. Det som trekker ned er at det er «holtellrom» inne i en bygård gjemt oppi 2etg. Litt vanskelig å finne. Husk å ta kontakt med resepsjon for å avtale innsjekk, hvis ikke kommer du ikke inn. For frokost har de enkel avtale med «kiosken» utenfor, de hadde ikke åpent da vi skulle dra 07:30. Beliggenhet er prerfekt for shopping! Få gode restauranter og barer i nærhet. Ellers er det rett ved Metro og lett å komme seg til og fra.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Andrea - Front desk am 12. Apr. 2021
Kjære gjest, tusen takk for detaljert gjennomgang og for din takknemlighet for beliggenheten og servicen. Vi har gleden av å informere deg om at vi tilbyr innsjekking når som helst uten begrensning. Vi tilbyr også muligheten for selvbetjent innsjekking med en adgangskode. Vi beklager virkelig problemet med frokosten din. Kafeen åpnet eksepsjonelt kl 08:00 dagen for avreise. Med vennlig hilsen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Ginevra - Back office am 12. Apr. 2021
Dear Guest, thank you for taking your time to write a review. We are really sorry to read that you had to write a negative as you probably had a bad experience. We would like to improve are service in order to provide always the best for your guest. We apologise if we didn't match your expectation. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Frederic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Ginevra - Back office am 12. Apr. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Frederic

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Ginevra - Back office am 12. Apr. 2021
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Jørgen-N S

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Thank you Jørgen!

10/10 – Hervorragend

Aldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay! highly recommend
Our host was very friendly and was very accommodating with a scheduling issue we had. The room was very modern and close to a train station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

6/10 – Okay

Gianluca

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Andrea - Front office am 12. Apr. 2021
Gentile Gianluca, grazie molte per averci dedicato del tempo lasciando un Suo giudizio,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
THIS PLACE WAS CLOSED
This place was closed and guests were left standing outside in the cold, trying to book another hotel near by with their phones! This booking was non-refundable, therefore, in this situation, the staff at least should try and call to find out if guests are running late, correct? We managed to book another hotel the same night but this service is unacceptable!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Marco - General manager am 12. Apr. 2021
Dear Guest, I am really sorry to read about your issue. We all apologise for any sort of problem that the Guests had. Unfortunately the Guests arrived very late in the night about 2.30 am. At the time our reception closed at 09:00 pm. Our receptionist tried several times to contact the Guests but the phone was off due to flight time. We have the pleasure to inform you that from 2020 we have no check in limit; in this sense it is possible to check in at any time of the day and the night. We really hope we can make up for the bad experience by giving you proof of our best hospitality With my best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New materials, clean room and it's close to everything
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ginevra - Back office am 12. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your review and your kind words!