Außenbereich

Bewertungen von Hilton Memphis

3.5 out of 5
Hilton Memphis
939 Ridge Lake Boulevard, Memphis, TN

Bewertungen

7,8

Gut

449 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
244 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
125 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
98 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
85 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed Memphis and the Hilton!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Menry

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Nadeen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My hotel room had many issues. The microwave was not working. The room had a weird smell. We had no shampoo and when I asked the staff for more they did nothing about it. The website said free breakfast however when we got there the breakfast was $15 per person. I had a terrible experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Nadeen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was horrible. The hotel room smelled weird, the microwave didn’t work, it wasn’t clean, and so much more. The staff was rude and helpless. The website said free breakfast and there wasn’t. I did not like it one bit
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shandora

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 14. Mai 2024
Thank you for your response.

10/10 – Hervorragend

Patrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very busy lobby
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 14. Mai 2024
Thank you for your response.

6/10 – Okay

Amgad

Not bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Natalya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 14. Mai 2024
Thank you for your response.

8/10 – Gut

Greg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean and the view was amazing. I did notice the age of the hotel however, but that didn’t stop me from enjoying my stay. The paint on the bottom of the bathroom door seemed to be chipping away, and the bathtub showed its age a bit. Overall, I would stay here again and recommend this hotel to others looking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 7. Mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found your room to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

2/10 – Ungenügend

Mian Muhammad Omer, SIALKOT

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stinky building very old wore out hotel. Stink in air conditioning ducts. No water pressure in bathroom. Overall very bad experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 5. Mai 2024
thank you for your feedback. I do apologize for the inconvenience you experienced doing your stay.

10/10 – Hervorragend

Jimmie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 1. Mai 2024
Thank you for choosing Hilton for your stay in Memphis.

2/10 – Ungenügend

Fouad

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
The room I ordered it to double bed when I check in in a hotel they give me just one bed. I told him I have two kids. They say we don’t know what to do with you. I let my kids sleep in the floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 1. Mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I do apologize for the service you received during your stay.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Security needs to be better on the parking lot. A lot of cars got broken into
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 23. Apr. 2024
Thank you for sharing your experience with us here at the hotel.

10/10 – Hervorragend

Menry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 23. Apr. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience.

4/10 – Schlecht

Baltasar

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
The availability of the staff was irregular. Calls to the front desk received the busy signal. An alarm went off after trying to use a hot iron and nobody showed up. The hot water was not working until a maintenance person discovered that the handle had to be turned on in the opposite direction. A panel in the bathroom came off. The staff at the front desk were reluctant to print out the receipt for incidentals. They only did it upon our insistence. They claimed that the third party, Expedia, was responsible for emailing receipts to us. This is simply unacceptable.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 23. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I sincerely apologize for the inconvenience that you encountered.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 23. Apr. 2024
Thank you for your rating for the Hilton Hotel.

10/10 – Hervorragend

Wesley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 2. Apr. 2024
Mr. Wesley Yates thank you for responding back to us with the 5 out of 5. Looking forward to having you as a guest again in the near future.

8/10 – Gut

William

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked localto places I needed to go
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 22. März 2024
Thank you for your feedback. Hope to see you again.

2/10 – Ungenügend

WILLIAM

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
The property is dated, dirty bathroom and bedroom. The bed was falling apart with the box spring fabric ripped and off the bed base. The lights in the vanity area were not working. No bathroom vent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for relaying tis information about your stay.

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit dem Partner gereist
Love the view of the city and there’s really nothing I didn’t like about the property
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 12. März 2024
Thank you for your comments.

10/10 – Hervorragend

MacKenzie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amenities were great and had a great stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 12. März 2024
Thank you for your comments.

6/10 – Okay

Sara

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Tank you

8/10 – Gut

Salman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Ky'Layiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Margaret Collyne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for your feedback from your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Jerry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for your feedback from your stay with us.

8/10 – Gut

Mone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for your feedback from your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Tekesha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you from Hilton

8/10 – Gut

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Old hotel rooms with a modern fix. Need more bathtubs
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for your feedback from your stay.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel with friendly check-in person
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank you for your feedback from your stay with us.

8/10 – Gut

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Tiffani

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The management was very rude and angry because I was charged for two rooms and I demanded my money back
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Marigold

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is nice and clean . However , the noise from the room are too loud . You can hear everything from next door .
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Hideki, Torrance

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Blake

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jessica E.

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Front Desk am 14. März 2024
Thank You

10/10 – Hervorragend

Kimya

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient location
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Nabiha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The area is pretty good , everything is in close vicinity The bathrooms DEFINITELY NEED to get upgraded, Also the shower curtain and the tub were quite dingy and was uncomfortable taking a shower Thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Audrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice overall
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Lonta, Hawthorne

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Water from faucet was brown. Phones didn’t work: TVs not up to date. Staff not helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The staff is HORRIBLE. It's like you're bothering them by staying there. I've stayed at this property a few times, because it's in the best location for the work I'm doing, but this was the final time I'll being staying there and dealing with the staff's lack of professionalism.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

arnold

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Hope, Cleveland

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Bryant

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel Stay but bring back perks please!!
Room was clean service good. But During my previous stay 2018-2022@ Hilton we use to get breakfast buffet pass. If I’m paying average $200.00-250.00, it to much to ask for free breakfast Buffett! Hilton Please bring back perks !!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Veronica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
New updates to the property
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

theresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. We had a late check in and the front desk staff was excellent. Super attentive and friendly. The breakfast hosts and waitresses and lady at Provisions market (Chiquita) were just awesome. I had probably one of the best powerhouse sandwiches ever here. Hotel is beautiful and we all felt super safe. Nice job and keep up the good work!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Bernard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Misrepresented Charges
The stay was alright, BUT I take issue with: 1.) The fact that at booking, I was made to believe the total cost was $190, tax included. Turned out I was charged $215, and without any incidentals for the overnight stay. 2.) Secondly, the booking came with free breakfast, but again I was charged for it @ $33... of course I tipped $10 to the sweet lady who made the breakfast for me and my kids.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023