Lobby

Bewertungen von Sheraton Bahrain Hotel

5 out of 5
Sheraton Bahrain Hotel
6 Palace Avenue, Manama

Bewertungen

8,2

Sehr gut

61 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
58 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
26 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 154 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Braucht Renovierung und bessere Programmauswahl / SAT Groessere TVs
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Preis Leistung o.k.
Keine Besonderheiten

10/10 – Hervorragend

Peter, Wien

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geschäftsreise
Rezeption sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer und Bad sauber. Lobby Lounge Café viel zu groß.

8/10 – Gut

dj, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut

8/10 – Gut

RASHED

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We are so unhappy with the check in experience... the queue is horrible and the room was not ready at 4:30.. they offer a lower quality room otherwise we have to wait for 30 min so they clean the room.. we did not come to manama to spend most of time waiting for horrible hotel management The lady who was serving us was answering the phone while we talk We asked to talk to the manager several time.. he hardly spoke to us without finding a solution... like if we are asking for favor We have an appointment at 4:45 and we won’t be able to catch up with it all what they said is that the duty manager is helping in room cleaning..very poor customer service Honestly, i am a customer who need a room he reserved and I don’t really care who participated in cleaning.. finally, the room was very small and the bed quality is poor... it looks smaller than king bed
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room was damp on arrival. We also reported that the shower was not draining properly, which was subsequently fixed. However, was rudely awakened in the night by management who accused me, incorrectly, of smoking in the room and setting off the fire alarm. Also barging into the room whilst my wife was in bed. In my sleep. Most likely due to the prevalence of dust in the air con. The final straw was sharing the bathroom with a cockroach in the morning. Highly disappointed from a supposed higher than average brand. Mal
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property has experienced a down grading of service in recent years, with lack of staff a key indicator. As well, the quality of service received is not up to the expectations of a Sheraton brand hotel. The biggest disappointment was with the service received at the Executive Lounge. Not only was staff missing or not well trained or experienced but also missing was the food, drinks, glasses, plates, etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Ok, bit tired,but I understand that the property is about to undergo major refurbishment
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Abdullah

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
When i arrived to hotel my booking was not showing at the hotel. I called your line after half an hour and 16 min international call cost me 43 $ they were able to check me in
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great, just as expected from this brand of hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

asma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الموقع والموظفون والنظافة مميزون
كانت رائعة والفندق جميل والموقع مميز
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

mansour

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الفندق جميل بس التعامل والربط بينه وبين البرنامج
للامانه البرنامج وهقني اول شي وصلت لم يتم ارسال ايميل الى الفندق لتسهيل اجرائات الدخول 2-لا يوجد رقم من خارج السعوديه الارقام كلها داخل السعوديه وكان صعب التواصل وانفصل جوالي بسبب اجرائات الخاصه بالموقع والتواصل وخسرت اكثر من العرض المقترح من ناحية الفندق جميل بس كان الخروج الساعه11 الظهر مع اني مادخلت بعد ما خلصت الا الساعه2 الليل
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My travle
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Dheya

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s very old furniture very old everything
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really good Caribbean band at the bar. Clean property
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

it is ok and good 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000k
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

nasser

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
روعة
فندق روعه
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean spacioys room with good amenities.. Nice food Very faint lightening of the lobby
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

ALJohara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

8/10 – Gut

Nassar

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Ammar, Riyadh

Verbesserungswürdig: Personal & Service
25 m swimming pool was the only great thing since I hadn’t missed my daily lapping exercise
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

fahad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Hamdah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
واحة التغيير و الاستجمام
إقامة رائعة و لها أثر كبير على راحتي النفسية في هذا المكان

6/10 – Okay

essam ali, suadi arabis

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
the room I have booked and they handover it to me was 2 star maybe less. the condition , size, scratched baroque floor, no bath top no slippers . after I spoke to the reception, they have changed the room to accepted one.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Tracy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable hotel
Comfortable hotel - excellent staff - helped with everything from lending me a phone charger to calling cabs to giving advice about getting to the F1 race. The shuttle service running from the hotel makes it really convenient Negatives - It seemed expensive by comparison to some of the newer 5* in Bahran, breakfast is 18 (equivalent to £36 each, very expensive!)

8/10 – Gut

Mary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good and enjoyable
Our stay was very satisfactory. The staff were very polite and helpful. The food was of a very good standard especially there curry dishes. There weekly Curry Evening on Thursdays with entertainment was excellent and very good value for money 10BR PP +wine or drinks. Breakfast was over priced far too expensive.

8/10 – Gut

Lance, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AN OLD FRIEND WITH TIRED ROOMS
I have bee staying at the Sheraton Bahrain quite regularly since 1995 and I have always liked the hotel. On this stay, although the public areas are still great, my room was really getting tired - the bathroom really needed an overhaul and hopefully this is underway. Staff as friendly as efficient as ever though
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

10/10 – Hervorragend

Aladdin, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
i have never stayed in this hotel since 2010. This year I booked at the Sheraton and I enjoyed my stay there. I recommended it. Perfect location and very friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Flavio

Gut: Personal & Service
Kind of boring
Was ok nothing had surprised me.

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff all very friendly and uber efficient servicewhen required. Great Iranian food.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

DOWEON

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not good
Not good
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

ABDULLAH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق ممتاز والعاملين خدومين وودودين
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

Laura, Stockholm

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Väldigt lyhört inne på rummen, varje gång ngn stängde en dörr hördes detta Kackerlackor inne i bastun Mycket bra frukostbuffe med färkpressad apelsinjuice
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worthwihile
Family spent Christmas in the hotel. Both Buffet Christmas Eve Dinner and Christmas Day Lunch were great. Restaurant staff were attentive and welcoming. Would do it again
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Wael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

honwycutt, Bahrain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
I have been staying at the Sheraton in Bahrain for about 17 years and it only gets better each year.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017