Superior-Doppelzimmer | Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von The Beehive

3 out of 5
The Beehive
M. Shaheed Ali Hingun, Malé

Bewertungen

7,8

Gut

31 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 107 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Manager am 9. Jan. 2020
Thank you

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auch als Urlaubshotel bestens geeignet
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Male insgesamt ist allerdings gut zu Fuß zu besichtigen und nicht sehr groß. Die Begrüßung im Hotel war bereits sehr angenehm, mit einem "Begrüßungscocktail" und einem herzlichen Empfang. Man kann im Hotel Tagestouren buchen, das läuft sehr gut und reibungslos, um z.B. Schnorchel-, Tauchausflüge oder Inselhopping zu machen. Male selbst hat man in ein bis zwei Tagen gesehen. Die Stadt bietet nur wenige Sehenswürdigkeiten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-Leistungsverhältnis
Gutes Preis-Leistungsverhältnis in der Nähe des Vilingili-Ferry-Terminals für eine Nacht. Komfortabler Shuttle-Service vom/zum Terminal.

6/10 – Okay

Jan

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Older renovated 3 star hotel
An older hotel relatively newly renovated. 3 star hotel, at high price. Staff are friendly and helpful. Breakfast - continental - is simple, but OK.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

henna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hyvä sijainti lähellä uimarantaa jossa pystyi myös snorklata kalalaiturin vieressä. Malessa oli paljon mielenkiintoista seurattavaa mm. kalasatamassa. Helppo käydä muilla saarilla. Edullista kulkea ferillä. Kävellen pääsee moneen kohteeseen. Parasta oli malelaiset ihastuttavat ihmiset. Roskaisuus on tietty tylsää, mutta...
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Åsa-Lena

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good location, overall pleasant hotel (relatively), as expected from 3star hotel in Male. The breakfast was next to nothing, just 2 fried eggs and coffe with spme bread.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

PARICHIT

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel mentality is to lure people in need
They accepted online booking but denied stay coz they were getting clients at higher price n theydint wanted to entertain clients with online Booking coz of low rate booking.. they literally said cancel online and do from us at three times the price .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Igor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ótimo
Precisamos do hotel para passar a noite para pegar voo no dia seguinte. Foi suficiente. O hotel ofereceu traslado sem custo e os funcionários foram muito atenciosos. Tudo excelente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Rodney

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was good, except the internet is not stable only.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Beehive Hotel am 25. Feb. 2020
Thank you

8/10 – Gut

Way Kiat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not bad...
Overall pretty good. You get what you pay... The breakfast is just so-so.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von beehive hotel am 25. Feb. 2020
Than you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von The Beehive am 25. Jan. 2020
Thank you :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Manager am 15. Jan. 2020
Thank you

8/10 – Gut

Taiye

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Two nights in Malé
Pleasant stay in a pleasant hotel. There isn't much to do on the island of Malé - purpose of my visit was to recover from flight/s & time zone changes prior to going on SCUBA holiday. There is a very good food market just up the road. You can walk around the island in less than 90 minutes. Very safe island, but not much for tourists.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Manager am 2. Jan. 2020
Thank you for taking the time and sharing your staying experience with us.

8/10 – Gut

PIK FAI

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sales am 19. Dez. 2019
Thank you for staying with us

6/10 – Okay

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Local averge hotel
The place is in middle of male and there are alot of local places near by within walking dastance. The staff is so friendly which all people of maldives but the facility is old and i was not happy as they did not remind us about the out halfboard that we paid for and the breakfast is limited and the worker are kind.. this place will be for those who want to save.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Suryna am 5. Dez. 2019
We are very pleased to have received a review regarding your stay in our hotel. Our sincere apology for the inconvenience, we take it a serious matter and have taken action particularly on areas you have mentioned. We guarantee that we will always continuously improving our services to a better guest’s satisfaction during their stay. Thank you and Looking forward to welcome you again to The Beehive Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It locate 3 blocks away from the Harbor Food Court and the Ferry and 10 -15 minutes walk to Male downtown. Manager and staffs are nice. Manager will go out the way to made us happy. I like it. Good breakfast buffet. The room is good size.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sury am 26. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

8/10 – Gut

Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All good EXCEPT the wifi
Nice big rooms and decent buffet breakfast. Main problem was the wifi which did not work much of the time. This was very frustrating to say the least and I needed to go out to nearby restaurants just to send messages or plan yours. I hope they fix this soon.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sury am 20. Okt. 2019
Thank you for taking the time and sharing your staying experience with us. Our sincere apology for the inconvenience. We have dully noted your concerns and please be rest assured that your feedback has been shared with the concern department heads for future improvements. Thank you and Looking forward to welcome you again to The Beehive Hotel.

2/10 – Ungenügend

shamsudin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Suryna am 9. Okt. 2019
Thank you

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noisy a.c and fan
Had transit for 11 hours ,the free shuttle is always great help if tou dont want to exchange money. The room however was a disappoint smelled smoke ,very noisy a.c and fan.we thiught we cool the room and turn it off and just use fan ! Nop the fan was equally noisy. We were having breakfast amd still eating and the staff comes with bill saying yiu have to pay for yhird person.seriously let customers finish eating we wount run away!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Suryna am 17. Sept. 2019
Thank you for your review.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
空港送迎あり、部屋はなかなか綺麗
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von The Beehive Team am 3. Aug. 2019
Thank you. We look forward to welcome you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Timo, Helsinki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Likainen ja saastainen hotelli
Saastainen paikka. Kävimme kääntymässä huoneessa ja totesimme huoneiston kunnon. Keskeneräiset sähkötyöt, "spektaakkelit" lakanoilla riittivät varaamaan toiseen paikkaan. Nettikin oli niin hidas ettei pystynyt paikan päällä huonetta varaamaan.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Nafiu am 21. Feb. 2019
Thank you . This is due to our upgrading work and the work is completed and we hope to get another chance in the near future to serve you again, wherein we can offer you more options that you will feel satisfied.

4/10 – Schlecht

Mike

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10-min daytime taxi from city centre speedboat pier and airport bus terminal, but close to pier towards maafushi island; a small grocery store is nearby; in contrary to expedia receipt stating "free transfer" at the time of my booking, such service is chargeable at USD15 / 2 pax. Renovation work from 8am to nearly 9:30pm in contrary to notice posted at elevator and without prior known; stained carpet; "balcony" is tiny and narrow allowing 1 guest carefully stepping into; occasional power outage at evening during renovation in progress; very basic breakfast buffet
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Nafiu am 21. Feb. 2019
Thank you. Our hotel is on the process of upgrading on January and is almost completed. The power outage happened due the upgrading work. Apologies for that. we hope to get another chance in the near future to serve you again, wherein we can offer you more options that you will feel satisfied. Thanks

8/10 – Gut

Shien Ping

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

8/10 – Gut

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Marie-Eve

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous avons changé d’hotel en arrivant puisqu ‘il n’y a aucune plage a Malé. Ils nous ont aidés à trouver un moyen de nous rendre à un autre hôtel sur une ile mais finalement les informations étaient erronnées et nous devions attendre 3 heures pour un transport. Ils nous ont permis de prendre une douche puisque nous avions payé la chambre pour rien. Gentil pour le service mais hotel à déconseiller et ils ne voulaient pas nous rembourser puisque nous ne voulions pas cette chambre. Frais pour transport de ( 10 min) pas mentionné. Ne pas aller à moins que vous voulez vraiment voir Malé, même aux douanes ils nous ont mentionné « strange hotel »
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

2/10 – Ungenügend

relinde

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Afschuwelijk
Vreselijk hotel in een afschuwelijke buurt.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

MohammadWaizul, Maryland USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel, wonderful staffs & close to the beach. I will recommend al the future guests who intend to visit Male must stay in this Hotel. You will get all the amenities you expect. All the staff & Driver are friendly & cooperative.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Ahmed Hamdhaan am 2. Okt. 2018
We sincerely appreciate your compliments. All of our staff members were delighted to note that their efforts were recognized and so well appreciated. It is our constant endeavor to provide warm, efficient and discrete service to our guests. We are glad to note that you liked the cleanliness we maintain, the food quality served and the service provided to our guests. We are delighted to note that you have had a comfortable stay and look forward for the delight of welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Tija Esther

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly, helpful staff. Comfortable room. While it's a bit away from the main tourist attractions, I had fun walking around the local area, especially since I didn't get hassled to look at shops or go into restaurants, unlike in the area where most of the tourist attractions and hotels are. Close to a good spot to watch sunset and watch the world cup once it's dark! Access to WiFi has a time limit, which is my only complaint as it wasn't clear in the booking information and the system doesn't allow you to log off, so you have to use your allotted time all at once (Of course, this may be me missing something). I would definitely stay here again if I go back to Male.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Aishath Shuryna am 18. Juli 2018
Thank you for staying with us and for your kind review and recommendation. We are delighted to note that you had a pleasant experience on that your stay with us; and appreciate your valuable feedback on our rooms and amenities as well as our services and food offerings. Thank you once again for your review and for your patronage; and we are looking forward to welcoming you on your next stay with us. with kindest regards, The management team The Beehive Hotel

10/10 – Hervorragend

ayanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One night stay
Very clean and comfortable
Antwort von Aishath Shuryna am 10. Mai 2018
Thank you for the review see you soon :)

8/10 – Gut

Louis, Hong Kong

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
thanks for the birthday cake for my wife, it was so hearfelt with many thanks! it was comfortable to stay at this hotel if you looks for a stopover before your next destination in Maldives.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Liushan am 9. Apr. 2018
Greetings from THE BEEHIVE HOTEL-MALDIVES! We are delighted to know that you had an enjoyable time at our Hotel, great to hear your overall experience during your stay with us. I will share your feedback to all my colleagues and to our Management. Your feedback is very valuable to us.

8/10 – Gut

Pin Jung

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
中規中矩
服務到位,相較其他居民島酒店,算是不錯了
Antwort von Liushan am 6. Apr. 2018
希望你能盡快住你的酒店,期待能見到你。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
We stayed here for one night as we landed late and didn't want to spend a full night at our resort. It was good for this purpose, given 24h pickup. It isn't the most luxurious hotel, but it is comfortable enough and the staff are friendly. While it is pricey for what it is, it is standard for Maldives I suppose. If you need an overnight stay before heading to your resort, I would recommend this hotel.
Antwort von Liushan am 8. Apr. 2018
We are delighted to know that you had an enjoyable time at our Hotel, great to hear your overall experience during your stay with us. I will share your feedback to all my colleagues and to our Management.

8/10 – Gut

helen, sydney, australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable stay
Good accommodation in Malé city, efficient hospitality was offered right from the pick up airport to the hotel. Spaces room, new bathroom and with all amenities. Breakfast was a selection of varieties of cuisines. Staff were very courteous and helpful. Location close to the beach, shops, eatery etc. thank you to the staff who work tirelessly to provide warm services. All in all I truly enjoyed my stay in beehive. Regards
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Liushan am 9. Apr. 2018
Beehive team and I are truly honored to read such fantastic review. Thank you so much for sharing your experience with us. We are happy to note that you found our hotel rooms to be excellent and liked the service provided by our team. We take this opportunity to thank you once again for your kind words of appreciation and recognition which plays a vital role in encouraging our team members. On behalf of the team at just, we look forward to having the opportunity to be able to host you again at our hotels in the near future. Yours Sincerely,

8/10 – Gut

Remy B

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good transfer hotel
Big, spacious suite. Decor is outdated and could be changed. The food at the hotel restaurant was very good. However, the restaurant that the front desk woman recommended was awful. Communication via email and phone was poor; we had a mixup regarding the airport transfer. The area around the hotel is gross. Trash everywhere, constant construction, and not very walkable. I would not stay here more than one night due to the location. But the hotel itself is fine.
Antwort von Liushan am 26. März 2018
Greetings from Beehive Hotel, Thank you for your feed back. If you choose to stay with us on your next vaccation, we will make sure to give you more options to choose in order to make you more satisfied.

8/10 – Gut

Jana, Vancouver, Canada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and small hotel in a quiet neighborhood. Staff friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Suryna am 14. März 2018
Dear Jana, Thank you for your positive comments.Im happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Toby, perth west oz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super helpful and pretty
Lovely little place. Staff could not have been more helpful. They arranged all pickups and transfers and kitchen staff stayed up till past midnight just to serve us. Astonishingly good !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Suryna am 14. März 2018
Dear Toby, Thank you for your positive comments.I am very pleased to hear that our staff made your stay pleasant.Looking forward to having you again here at The Beehive.

10/10 – Hervorragend

Yuying

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Hotel in Male, Maldives
Only good things to say about the Beehive, fabulous service from beginning to end of stay. The rooms are comfortable, but the staff at the hotel are really exceptional. We would definetly stay at the Beehive again. Very close to the Villingili ferry terminal and just a short taxi ride from the Male Airport Ferry terminal. Many local attractions and great shopping just walking distance from the Beehive. Thanks Beehive staff for a great stay
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Greetings from The Beehive Hotels! Just as much as you have enjoyed your stay with us we enjoyed serving you, and look forward to get the oppotunity to serve you again in a near future. Thank you and See you soon! Warm Regards, Liushan Marketing and Sales

4/10 – Schlecht

nick, Perth, Australia

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pay a few $ extra to stay in a nicer hotel
Old hotel that needs a face lift, in the wrong part of town. Not many local restaurants or sights to see. Avoid this hotel if you have other choices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you and we hope to get another chance in the near future to serve you again, wherein we can offer you more options that you will feel satisfied. Liushan Marketing and Sales

10/10 – Hervorragend

Jovs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra transferhotell
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Male
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

8/10 – Gut

Pierre

Gut: Personal & Service
The room is typical for a 3* hotel and good for the price considering the Maldives resorts are ultra expensive. The staff were very courteous and helpful which made our stay better.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you for staying with us and we hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Mini

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
โรงแรมอยู่ใหล้ท่าเรือ สะอาด พนักงานดีเยี่ยม
โรงแรมสะอาด สวย ใกล้ท่าเรือ มีรถรับ-ส่ง อาหารเช้าอร่อย ห้องพักกว้าง พนักงานดูแลใส่ใจดีมาก
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
ขอบคุณที่เข้าพักกับเราและหวังเป็นอย่างยิ่งว่าจะได้พบคุณเร็ว ๆ นี้!

10/10 – Hervorragend

Eivind

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Veldig hjelpsomt personale.
En natt overnatting for videre reise. Frokosten var veldig enkel. Veldig hyggelig og hjelpsomme ansatt. De ansatte spurte når fergen vår skulle gå og sa vi kunne ha rommet fritt frem til avgang kl. 15.00. De kjørte oss også gratis til fergeterminalen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Liushan am 20. März 2018
tusen takk. Ser deg snart!

10/10 – Hervorragend

doreen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
relaxing location in a busy place.
very nice staff, restaurant value for money, rooms very comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Liushan am 18. März 2018
Thank you and we hope to get another chance in the near future to serve you again. Liushan