Dachterrasse

Bewertungen von INNSiDE by Meliá Madrid Gran Vía

4 out of 5
INNSiDE by Meliá Madrid Gran Vía
Calle Gran Vía 34, entrada por Calle Mesonero Romanos 13, Madrid, Madrid

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

298 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
87 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 407 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael, Straubing

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral gelegen
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 12. März 2024
Lieber Michael,Besten Dank für deine tolle Bewertung.vielen Dank, dass Du Dir die Zeit genommen hast, Deinen Aufenthalt bei uns zu bewerten. Es freut uns sehr, dass Du die zentrale Lage unseres Hotels genießen konntest – direkt an der pulsierenden Gran Vía, wo das Herz von Madrid schlägt! Wir hoffen, dass Du neben der perfekten Ausgangslage auch die sorgfältig ausgewählten Annehmlichkeiten und die liebevoll gestalteten Zimmer zu schätzen wusstest, die jeden Aufenthalt zu etwas Besonderem machen. Stay Curious und entdecke bei Deinem nächsten Besuch vielleicht auch unsere Open Living Lounges – perfekt, um von Arbeit zu Entspannung zu wechseln und sich mehr als zuhause zu fühlen. Wir bedauern, dass gewisse Aspekte Deines Aufenthaltes nicht ganz Deinen Erwartungen entsprochen haben und versichern Dir, dass wir stets bestrebt sind, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern.Komm' uns doch gern bald wieder besuchen, das wär super!Bis dahin, ServusMaría Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Safije

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Astrid

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beste Lage direkt an der Gran Via. Alles war zu Fuss erreichbar. Unser Townhouse Zimmer war perfekt.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord am 18. Sept. 2023
Liebe Astrid,Vielen Dank für diesen positiven Kommentar.Es freut uns sehr, dass dir unsere Lage direkt an der Gran Via gefallen hat und du alles bequem zu Fuß erreichen konntest. Wooow! Es ist toll zu hören, dass unser Townhouse Zimmer perfekt für dich war. Wir hoffen, dich bald wieder mal bei uns zu sehen.Viele GrüßeMaria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Dirk

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Regula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel, Lage pefekt, Personal sehr nett,
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 10. Mai 2023
Hi Regula,Wir danken dir für deine super Bewertung! Wir haben sehr gerne gelesen, dass du einen rundum schönen Aufenthalt in unserem Hotel hattest und mit dem freundlichen Service unserer Mitarbeiter mehr als zufrieden warst. Dies geben wir unserem Team sehr gerne weiter.Bis zum nächsten Mal!Viele GrüßeMaria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Irene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage, sehr sauber, gutes Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina am 3. Apr. 2023
Liebe Irene,Vielen Dank für diesen positiven Kommentar.Dein Feedback macht uns sehr glücklich :)Es freut uns, dass du dich bei uns so wohlgefühlt hast und auch mit der Sauberkeit rundum zufrieden warst.Wie toll, dass unsere Lage der ideale Startpunkt für deine Tour durch Madrid war und wir dich mit unserem Frühstück gestärkt in den Tag geschickt haben.Wir hoffen, dich bald wieder mal bei uns zu sehen.Viele GrüßeMaria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Eli, Nussbaumen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jederzeit wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 11. Aug. 2022
Dear Eli, I would like to thank you for y our kind words and evaluation about your last experience in INNside Madrid Gran Vía. We feel proud to know you had an INNcredible experience in our hotel and in Madrid. We hope we can welcome you back again soon! Best regards, Victoria González Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufmerksames und freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 25. Juni 2022
Thank you Michael it so great to know you had an INNcredible time and that our team could assist you! We are ready to received your visit soon!! Best regards :)

8/10 – Gut

Bianka

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die zentrale Lage war optimal. Auf der Dachterrasse hatte man einen hervorragenden Ausblick. Die Zimmer zur Gran Via (Hauptstraße) sind laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Celia Brasero - Front Office Manager am 8. Mai 2022
Hello Robert, Wow!! Thank you for sharing this amazINNg review of your time at our hotel. It´s great to hear you enjoyed our hotel and we thank you for highlighting our INNcredible location INN the heart of Gran Via. We are happy you liked our cool rooftop Le Tavernier, with its impressive views from Madrid. Regarding the issue about the noise in the room, we apologize you, for the next time if you have any inconvenience our INNsiders will be at your disposal to help you, you would enjoy for an interior courtyard room, that are always quieter than Gran Via view rooms. We do our best for making the stay of our guests as amazINNg as possible. :-) We would love to have you return in the future!

8/10 – Gut

Lukas, Zürich

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Andre

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Angestellten sind sehr sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel selber hat eine perfekte Lage im Zentrum, vieles ist zu Fuss erreichbar und die Dachterrasse ist der Hammer! Das Frühstücksbüffet ist vielseitig und lecker. Die Zimmer sind grosszügig, praktisch eingerichtet und die Bett sehr bequem. Alles in allem, wissen wir wo wir das nächste Mal in Madrid absteigen. 😁
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Celia Brasero - Front Office Manager am 27. Apr. 2022
Hi Andre! Thanks for this glowing review! We are really glad that you enjoyed your stay here INN the heart of Madrid and that we helped start your day the right way with a complete, varied and healthy breakfast. We really appreciate you mention our spacious and comfortable rooms and our awesome rooftop Le Tavernier, with its impressive views of Madrid. Your kind words about our INNsiders are much appreciated, we do our best for make the stay of our guests as amazINNg as possible! Andre, we hope to welcome you back in your home in Gran Via.

10/10 – Hervorragend

Kai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Gesamtpaket in zentraler Lage
Das Hotel liegt zentral, sodass wir alle unsere Touren zu Fuß unternehmen konnten. Das Zimmer (#201) war modern und zweckmäßig, die Betten sehr gut. Die Dusche befindet sich mitten im Raum. Für uns absolut ok, aber möglicherweise nicht jedermanns Sache. Beim nächste Mal würde ich dennoch ein anderes Zimmer wählen, da durch einen gegenüberliegenden Housekeeping-Raum zu bestimmten Zeiten ein wenig Unruhe entsteht. Das Frühstück fand (corona-bedingt) in Stunden-Slots statt, die man sich bis zum Vorabend aussuchen konnte. Es schienen aber zu jeder Zeit noch Kapazitäten vorhanden. Der Frühstücksservice war sehr gut, an der "Eierstation" musste man nie lange warten. Auswahl und Qualität des Frühstücks waren wirklich gut. Ein wenig mehr Vollkorn-Optionen hätten wir uns noch gewünscht. Genutzt haben wir außerdem die Rooftop-Bar, die für Dezember noch recht gut genutzt wurde und eine sehr breite Auswahl bietet. Der Fitnessraum konnte (corona-bedingt) nur von max. 2 Personen genutzt werden. Die Möglichkeiten sind hier etwas begrenzt, wir haben aber das Nötigste für uns gefunden. Insgesamt eine optimal Basis für 4 Nächte Sightseeing in Madrid. Und das zu einem fairen Preis.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Celia Brasero, Guest Experience Manager am 31. Dez. 2021
Lieber Kai, danke für deinen Erfahrungsbericht! Toll, dass Du dich in unseren modernen Zimmern wohlgefühlt hast und auch in unseren super bequemen Betten gut schlafen konntest. Dass unsere tolle Lage mitten im prallen Großstadtleben perfekt für deine Unternehmungen in der spanischen Hauptstadt gepasst hat und Du mit dem qualitativ hochwertigem Frühstück gut gestärkt in den Tag gestartet bist, haben wir ebenfalls wohlwollend zur Kenntnis genommen. Deine gutgemeinten Anregungen bezüglich weiterer Vollkornprodukte, werden wir definitiv in unsere Verbesserungsprozesse einbeziehen, denn die vollste Zufriedenheit unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität. Ungeachtet dessen bedanken wir uns recht herzlich für deinen Besuch und wünschen dir einen tollen Start ins neue Jahr! Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns. Alles Gute und viele Grüße aus Madrid,

8/10 – Gut

Andrina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, moderne Zimmer. Kleines aber feines Hotel. Die Musik von der Rooftopbar war gut zu hören in den Zimmer welche gegen Innen lagen - bessere Fenster würden helfen, auch gegen die kälteren Temperaturen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Celia Brasero, Guest Experience Manager am 30. Nov. 2021
Liebe Andrina, danke für deinen Erfahrungsbericht! Es freut uns sehr, dass Du mit unserer Lage direkt an der Gran Via mit den vielen Sehenswürdigkeiten in unmittelbarer Nähe und unserern modernen Zimmern zufrieden warst. Dass Du dein Zimmer als laut wahrgenommen hast, tut uns sehr leid. Unsere Zimmer sind mit schallisolierenden Fenstern ausgestattet. Bitte wende dich in solchen Fällen direkt an unser Rezeptionsteam, damit wir sofort eine zufriedenstellende Lösung finden können, wie zum Beispiel einen Zimmerwechsel in einen ruhigeren Bereich des Hotels. Nichtsdestotrotz bedanken wir uns im Namen aller Mitarbeiter von Innside by Meliá Madrid Gran Via recht für deinen Besuch und hoffen, dass dir unsere familiäre Atmosphäre zugesagt hat. Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder. Alles Gute und bis bald,

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage und trotzdem sehr ruhig, reichhaltiges Frühstück, Dachterasse
Aufenthalt von 8 Nächten im November 2021
Antwort von Celia Brasero, Guest Experience Manager am 25. Nov. 2021
Hallo Wolfgang, besten Dank für deine tolle Bewertung! Super, dass dir unsere tolle Lage so gut gefallen hat und du mit unserem leckeren Frühstück fit und gestärkt in den Tag starten konntest. Wir freuen uns auch, dass du auf unserer Dachterrasse die Seele baumeln lassen konntest. Alles Gute und bis zum nächsten Mal.

10/10 – Hervorragend

Birgit, Friedrichsdorf

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das super zentral gelegene Hotel am Gran Via ist der perfekte Ausgangspunkt für jegliche Ausflüge in die Stadt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Celia Brasero, Guest Experience Manager am 31. Okt. 2021
Hallo Birgit, vielen Dank für deinen Erfahrungsbericht zu unserem Hotel! Wir freuen uns, dass unsere tolle Lage auf der wohl renommiertesten Strasse Spaniens alle deine Bedürfnisse für deine touristischen Unternehmungen in Madrid erfüllen konnte. Wir bedanken uns recht herzlich für deinen Besuch und freuen uns schon darauf, dich auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location again everything is walkable to be honest. Side entrance - no big lobby. Rooms were good size , free soft drink mini bar. Breakfast was nice but not hot enough- heat lamp is weak. No hanging hooks for towels unless u hang in toilet… also no slippers in standard room unless u pay ( not 4 star service is it ).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location on GranVia.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 20. Mai 2024
Hi Antonio,It is great to get your positive thoughts about our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.Consider us your home in Madrid.Hope to see you back soon,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Gisela

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/a
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 20. Mai 2024
Querida Gisela,Gracias por haber elegido INNSiDE by Meliá Madrid Gran Via y por hacernos llegar tu testimonio.¡Mil gracias por compartir tu experiencia con nosotros! Nos llena de alegría saber que la limpieza de la habitación, el estado del hotel y el servicio han cumplido con tus expectativas al 100%. Esas son las piezas clave para una estancia INNcreible y nos encanta que las hayas disfrutado a pleno. Además, parece que los detalles de tu habitación han resonado contigo, ¡y eso nos inspira a seguir ofreciendo esos toques cuidadosos a los esenciales de cada día! Recuerda que aquí, cada sorbo de nuestros refrescos orgánicos y saludables es un brindis por tu bienestar y el del planeta. ¡Mantente Curiosa!Siempre que vuelvas a Madrid nos encontrarás a tu total disposición. Cordialmente,Laura López, Voice of Customer Coordinator

4/10 – Schlecht

Susana

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lisette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

LUIS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 18. Mai 2024
Olá Glaucio!Ficamos felizes que nos tenhas visitado.Uau, que alegria receber uma nota máxima em todos os aspectos da tua estadia! Agradeço imensamente por destacares a limpeza do quarto e o estado do nosso hotel, fruto da nossa renovação em 2021, onde cada detalhe é pensado para que te sintas numa versão mais que em casa. E que dizer do nosso serviço? A nossa equipa fica radiante por saber que contribuímos para uma experiência memorável. Cada sorriso e cada atendimento são reflexos da nossa paixão em proporcionar momentos INNcríveis.Esperamos que possas voltar em breve!Até já,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Julio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicaciòn sobre la gran via, accesible por varios medios, cerca de restaurantes y tiendas.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 14. Mai 2024
Apreciado Julio,¡Qué alegría saber que tu experiencia en nuestro hotel fue tan positiva y que disfrutaste de la limpieza impecable, el estado del hotel y nuestras amenidades! Nos encanta que hayas podido aprovechar nuestra ubicación privilegiada en la Gran Vía, perfecta para explorar los restaurantes y tiendas cercanas. Nuestro equipo se esfuerza por ofrecer un servicio excepcional, y tus palabras nos motivan a seguir mejorando cada día.¡Gracias de corazón por recomendarnos a los demás viajeros y ojalá pronto podamos teneros de nuevo con nosotros! ¡Que todo os vaya genial!Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best view ever to Gran Via
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 13. Mai 2024
Hi Daniel,It is great to get your positive thoughts about our hotel.Wooow! Your review is like a ray of sunshine on Gran Vía – thanks for sharing such glowing words! It's fantastic to hear that the view from your room left you starstruck; after all, those Gran Vía scenes are a real treat for the eyes. Kudos on noticing our commitment to cleanliness – we pride ourselves on spotlessness that sparkles. And we're thrilled that our service hit the mark! Our team is all about delivering those thoughtful touches to the everyday essentials, ensuring your stay is as smooth as our freshly pressed linens. As for the room amenities, isn't it just INNcredible to have everything at your fingertips? Remember, our Open Living Lounges are just the spot for you to feel at more-than-home, whether you're in the mood for work, rest, or play. Stay Curious and explore every corner next time!When are you coming back? soon we hope :)All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

RUBEN ALBERTO, NEW YORK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely efficient and attentive. The only point I would like to mention is that the hotel does not have a wheel chair. My mother in low had an accident and there was no efficient way to mover into the room without a wheelchair. At the reception, especial thanks to Alvaro ant to bellboy Cesar.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 13. Mai 2024
Dear Alberto, Thank you for taking the time to review your stay.We're over the moon to hear that our team made your stay shine, especially with Alvaro and Cesar becoming your personal stars! Speaking of stars, did we mention how our rooms are decked out with free soft drinks? It's like having a mini-oasis right in your room! Now, about the wheelie situation – whoops! We're all about smooth moves and we missed a step here. We're usually known for our 'thoughtful touches to the everyday essentials', and we'll be sure to look into how we can roll out a better solution for unexpected twists and turns. Stay Curious about how we can surprise you next time!We are looking forward to welcoming you again. All the best! Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

ariely

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 10. Mai 2024
Apreciado Ariel,Es genial recbir tus comentarios tan positivos.¡Nos llena de alegría saber que tu experiencia ha sido excelente en todos los aspectos! Gracias por resaltar la limpieza impecable de nuestras habitaciones, nos esforzamos en cada detalle para que puedas disfrutar de una estancia con todo el confort. Estamos encantados de que el estado del hotel haya sido de tu completo agrado y de que te hayas sentido tan bien con nuestro personal. ¡Tu satisfacción es lo que nos impulsa a seguir creando experiencias INNolvidables!Te esperamos con ilusión en tu próxima visita a INNSiDE by Meliá Madrid Gran Via. ¡Hasta pronto!Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Merikay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Innside was a wonderful location and the facility was beautiful. Room was very clean and comfortable. Restaurant served delicious dinner. We would definitely visit again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 10. Mai 2024
Dear Erika,Thank you for such a positive review.We're over the moon to hear that our prime spot in Madrid's heartbeat paired beautifully with your adventure! It's delightful to know that your room provided a clean and comfy haven after a day of urban exploration. And yes, those dinners at our restaurant are crafted to tickle your taste buds with the rich flavors of Galician cuisine. Remember, our Open Living Lounges are waiting to charm you from work to play on your next visit, and our digital fitness software is there to ensure you work out around the clock and feel good! Stay Curious, and keep embracing the enriching experiences that our cultural hub offers.We hope your next visit is just around the corner!All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

6/10 – Okay

roldig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I was only for one night. Room is great and hotel is in a centric location. Upon doing my check in I asked for a glass to take to my room and the told me will charge me 2.50 euros for the glass rental. (This is not a joke) i thought it was. I asked the staff member the reason behind this stupidity and they stated is because this wine glasses were expensive around 40 euros and some people break them. So I proceeded and asked to rent 50 glasses and she refused. Management please look into this nonsense. It make you look really bad. Just buy some cheap glasses and put them in the rooms for your guests to enjoy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 7. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review.We're thrilled that the charm of our central location and the comfort of our rooms made your stay delightful. Cheers to finding a gem in the heart of the city! Regarding the unique situation with our glassware, we're all about ensuring you have an INNcredible experience, so we've noted your feedback for our internal discussions. We pride ourselves on thoughtful touches like free soft drinks to keep you refreshed without hassle, and we'll muse over more ways to keep the good vibes pouring. Stay Curious!We hope to welcome you back. All the best.Laura López, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Celso, Goicoechea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is pretty good, the staff is nice and polite. Only issues was the A/C. The building only support or heating or A/C since it’s shared.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 7. Mai 2024
Dear Celso, Thanks for your comment about your stay.We are thrilled by your kind comments about our team, it's always a great boost for them to hear that they've made a difference. We're so sorry for the issue in your room, we have our technical team putting this right and are grateful for your comments.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Otto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 4. Mai 2024
Olá Glaucio!Ficamos felizes que nos tenhas visitado.Agradecemos imensamente tua avaliação e ficamos contentes que a limpeza do quarto e a condição do nosso hotel tenham alcançado a perfeição aos teus olhos! É ótimo saber que as nossas instalações e o serviço prestado estiveram quase no topo das tuas expectativas. Sabemos que os detalhes fazem toda a diferença, e é por isso que cada cantinho é pensado para proporcionar uma experiência INNcrível, desde as bebidas orgânicas e saudáveis que esperam por ti no minibar até os espaços de fitness digitais, onde podes suar as calorias a qualquer hora. E, claro, sempre com aquele toque ecológico que nos é tão caro, como dizes adeus ao papel e plástico. Percebemos que há aspectos a melhorar e queremos garantir que estamos sempre atentos para que cada visita tua seja ainda mais confortável e especial.Esperamos que possas voltar em breve!Até já,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

ellen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 4. Mai 2024
Dear Ellen,Thank you for such a positive review.Wooow! Fantastic to know you had an awesome time; our insiders love it when our guests leave us happy.We hope your next visit is just around the corner!All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Nestor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible hotel in the middle of the Gran Via, trendy, modern, attention to details, friendly staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 4. Mai 2024
Hi Nestor,It is great to get your positive thoughts about our hotel.We're over the moon to hear you found our hotel to be a blend of trendy and attentive, right in the hustle and bustle of Gran Via! Thanks for pointing out our friendly staff - they're our insiders, always ready to make your stay stellar. Your shout-out to the room cleanliness and amenities tickles us pink; our team takes pride in those thoughtful touches to the everyday essentials. And we're thrilled that our service hit the mark for you. Your satisfaction is what drives our passion!When are you coming back? soon we hope :)All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El servicio y el desayuno
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 1. Mai 2024
Hola, Mario, Gracias por elegir INNSiDE by Meliá Madrid Gran Vía y por hacernos llegar tu testimonio.¡Nos alegra enormemente que nuestro servicio y desayuno hayan estado a la altura de tus expectativas! Gracias por destacar la limpieza de tu habitación y la condición del hotel, es un honor saber que hemos logrado ese 100% que nos comentas. En cuanto a los servicios de la habitación, nos complace que disfrutaras de esos toques cuidadosos a lo esencial de cada día, y que hayas podido vivir una estancia delicadamente diseñada para aprovechar al máximo tu tiempo con nosotros. Recuerda que siempre estamos listos para brindarte una experiencia que enriquezca cada día de tu estancia con cultura y momentos especiales.Esperamos verte pronto. ¡Saludos!Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Merikay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful room with very modern amenities. Helpful, friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 29. Apr. 2024
Dear Erika,Thank you for such a positive review.We're over the moon to hear you found your room to be a delightful haven of modern comforts – those thoughtful touches to the everyday essentials are all for you! Our team is tickled pink knowing their friendliness and helpfulness hit the mark. It's the little things, like the free soft drinks in every room and our contemporary Galician cuisine at A’Ollo, that we hope enriched every stay. And hey, whenever you need a pick-me-up, our Open Living Lounges are the perfect spot to feel at more-than-home. Stay Curious!We hope your next visit is just around the corner!All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Evan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed in suite 108. No it’s not ground level it’s the second story. We stayed on the corner of the building and have views up and down the alleys and up and down the street. I think 108 is the only balcony that wraps around the corner. So you can get out and walk around outside and watch the hustle and bustle. Pretty fun. Hotel has shampoo, conditioner, lotion and body wash in the room and if you open the drawer in the bathroom you’ll find toothbrush kits. Those came in handy since our luggage got left in Miami for an extra day. The fridge actually had complimentary drinks at no charge to the guests.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Laura López, Voice of Customer Coordinator am 29. Apr. 2024
Hi Evan,It is great to get your positive thoughts about our hotel.Wooow! It sounds like suite 108 provided you with a unique wraparound balcony experience to soak in the vibrant city vibes – that's our special twist on comfort! Plus, those complimentary drinks in the fridge are just our way of saying, 'no need to go thirsty' during your INNcredible stay. We're absolutely thrilled the toothbrush kits were a handy surprise, especially with the luggage hiccup. Remember, we've got those thoughtful touches to the everyday essentials because we want every moment with us to be nothing short of spectacular!When are you coming back? soon we hope :)All the best,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Noemi

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

maria, Haworth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very centrally located, clean amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi am 24. Apr. 2024
Dear Maria,Thank you for such a positive review.We're over the moon to hear you found our central location and clean amenities spot on! Our team works tirelessly to ensure every nook and cranny sparkles, so it's a treat to see their efforts reflected in your 100% satisfaction with room cleanliness. And ahoy, it seems our service crew navigated your stay to perfection! Plus, we're thrilled that the room amenities hit the mark, with every sip of our free soft drinks whispering 'Stay Curious' in a language of pure refreshment.We hope your next visit is just around the corner!All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

INÉS, GUATEMALA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent property in all aspects!!! Really recommend it!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi am 23. Apr. 2024
Dear Inés,Thank you for such a positive review. Wooow! We're over the moon to hear that you found every aspect of your experience to be top-notch! A big thank you for pointing out our room cleanliness and hotel condition - we're delighted our efforts to keep things sparkling shine through. And when it comes to service, our insiders are always thrilled to go the extra mile, ensuring every stay is as INNcredible as possible. It's guests like you that make our hotel more than just a place to stay, but a place to be.We hope your next visit is just around the corner!All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Maribel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy céntrico
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi am 22. Apr. 2024
Hola, Maribel,¡Muchas gracias por elegir INNSiDE by Meliá Madrid Gran Via y por tu comentario, es genial!¡Gracias por compartir tu experiencia! Nos alegra que hayas encontrado todo a tu gusto, desde la limpieza hasta nuestro servicio. Es fantástico saber que los pequeños detalles de nuestras habitaciones han contribuido a una estancia memorable. Y sí, nuestra ubicación es inmejorable, ¡en pleno corazón de Madrid para que puedas sumergirte en su vibrante cultura! Recuerda que, ya sea para un escape cultural o simplemente para relajarte, nuestro equipo está siempre listo para asegurar que cada visita te enriquezca y te inspire. ¡Sigue Curiosa!Estaremos encantados de volver a darte la bienvenida en futuras visitas a Madrid. Un saludo cordial,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Stella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staffing were so nice and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 15. Apr. 2024
Hi Stella,Thanks so much for reviewing your stay.We're over the moon to hear that our team's warmth and friendliness hit the mark with you! It's our everyday mission to ensure our guests receive an INNcredible welcome and service that sparkles as brightly as the Madrid skyline. We're thrilled that you found your chamber of rest spotless, reflecting our dedication to the art of hospitality down to the tiniest detail. And speaking of service, it sounds like we nailed it! We strive to blend thoughtful touches to the everyday essentials with a dash of Madrid's vibrant culture, ensuring every stay with us is an adventure to remember. Stay Curious!We hope your next visit is just around the corner!All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Eliseo

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ghada

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 8. Apr. 2024
Hi Ghada! We're grinning from ear to ear after reading your fantastic review. Thank you so much!Wooow! We're thrilled you found our hotel to be a great place to stay! Thanks for appreciating the pristine cleanliness and the top-notch condition of our hotel – our team beams with pride knowing you noticed the shine. And our service? 100%! That's the INNcredible spirit we strive for, every single day. It seems like our room amenities didn't quite hit the mark for you, and while we can't promise a Sega Mega Drive in every room, we do offer an array of thoughtful touches to the everyday essentials, like free soft drinks and a yoga mat in select rooms for a rejuvenating experience. We always aim to ensure you can make the most out of your stay, but if we missed a spot, know that we're on it, because your happiness is our mission!We hope your next visit is just around the corner!All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Paula Lorena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente hotel! Ubicación a unos pasos de Gran Vía, con acceso fácil a tiendas y restaurantes, el desayuno delicioso y con variedad, ampliamente recomendado.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 1. Apr. 2024
Hola, Paula Lorena,¡Muchas gracias por elegir INNSiDE by Meliá Madrid Gran Via y por tu comentario, es genial! ¡Wow! Estamos encantados de saber que tu paso por nuestra casa te ha dejado huellas de alegría. Tu experiencia en la Gran Vía es un reflejo de lo que nos esforzamos en ofrecer: un desayuno que despierta los sentidos, y una ubicación que es el corazón palpitante de Madrid. ¡Esperamos que cada rincón descubierto y cada sabor probado hayan sido un festín para tus sentidos! Y aunque no lo mencionas, aquí entre nosotros, ¿no te pareció una maravilla poder refrescarte con las bebidas orgánicas y saludables de tu minibar? ¡Porque sí, aquí la hidratación va por la casa!Estaremos encantados de volver a darte la bienvenida en futuras visitas a Madrid. Un saludo cordial, María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Franz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Regular rooms should have an automatic coffee maker
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 1. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay.We are glad that your room met your expectations and we appreciate your recognition of our team's excellent service. Our team are on hand for anything you might need, please don't hesitate to let us know of any items you may require.We look forward to welcoming you back in the future. All the best.María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Gut

Ana

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Adriana, medellin

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Muy bien ubicada, renovada , limpia
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 15. März 2024
Muchas gracias, Adriana, por depositar tu confianza en el INNSiDE by Meliá Madrid Gran Via.¡Nos alegra enormemente que hayas encontrado nuestro hotel bien ubicado y que la reciente renovación junto con la limpieza haya sido de tu agrado! En efecto, nos esforzamos por ofrecer un espacio que combine el encanto de un edificio del siglo XIX con la comodidad moderna, donde cada detalle está pensado para que tu estancia sea una experiencia única, desde nuestras habitaciones con todas sus comodidades hasta las bebidas orgánicas y saludables de cortesía que esperan por ti. Stay Curious y descubre cada rincón pensado para tu confort y disfrute.Nos sentiremos muy felices si en un futuro decides volver a alojarte con nosotros. Saludos cordiales,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Han

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked 2 nights at this hotel and We had very good time ! This hotel is sparkling clean and the staffs are very friendly ! The location is excellent! Just few steps to gran via street ! Near restaurants and bus stops! 👌👌👍👌❤️They also have free beverages suck as water bottles and beers in the small refrigerator in the room! 🎈❤️👌
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord am 12. März 2024
Hey, Han! We're over the moon with your brilliant review. Thanks for your kind words! Wooow! We're doing our happy dance knowing you had such a brilliant time with us! Sparkling clean and friendly staff? That's us striving for those thoughtful touches to the everyday essentials. And you're right, our location is smack dab in the heart of the action – just a hop, skip, and a jump from all that Gran Vía has to offer. No need to go thirsty with us – our minibar's stocked daily with complimentary beverages to keep you refreshed. It's like having a little treasure chest in your room!We hope your next visit is just around the corner! All the best,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator