Frühstück, Mittagessen, mediterrane Küche, Blick auf den Pool

Bewertungen von Hotel Nuevo Boston

4 out of 5
Hotel Nuevo Boston
Avenida de Aragon 332, Madrid, Madrid

Bewertungen

9,0

Wunderbar

835 von insgesamt 1338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
324 von insgesamt 1338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
103 von insgesamt 1338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 1338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 1338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ingrid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel mit Shuttleservice zum Flughafen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 16. Apr. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

6/10 – Okay

Astrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Flughafentransfer problemlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Room Division Manager am 11. März 2024
Dear customer,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

8/10 – Gut

Dariusz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
4 Sterne Standard, Frühstück sehr gut, Flughafen Transfer auch sehr gut. Zimmer relativ groß und gut ausgestattet. Mein Problem war Zimmer richtung Schnellstraße. Es war sehr laut , nach einem Transatlantik Flug wollten wir ausschlafen, aber die Straße draußen war so laut dass man ruhigen Schlaf vergessen konnte konnte.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Room Division Manager am 11. März 2024
Dear customer, Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our General Manager know about your feedback, we apologize. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Katja

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 9. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Wilfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Empfang, sehr sauberes und schönes Zimmer, während der Nacht erstaunlich ruhig, gutes Frühstück... ...alles bestens, vielen Dank.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Room Division Manager am 8. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect hotel for a longer layover in Madrid, including a free of charge airport transfer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Holly Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice overall. The one way road at the hotel is unpractical for cars if you need to around.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

2/10 – Ungenügend

Angela

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Estimado cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Viendo su puntuación hemos observado que no hemos cumplido con sus expectativas, rogamos nos indique en que hemos fallado y en que podemos mejorar para ser mejor valorados en futuras estancias.Un saludo y gracias de antemano.

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Praktisches Airporthotel mit freundlichen Mitarbeitern und einem prima Shuttle Bus
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Hans-Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Da ich nur ein paar Stunden (24:00 Uhr bis 06:00 Uhr) im Hotel war, ist es für mich schwierig eine objektive Bewertung abzugeben.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Room Division Manager am 19. Sept. 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Room Division Manager am 28. Aug. 2023
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

8/10 – Gut

Christian Otto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
being close to airport, good location when arriving late afternoon and need just a one night stay. Surrounding: dont expect too much.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Room Division Manager am 13. Juli 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Ksenia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Room Division Manager am 5. Juli 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schneller Check in/ Check out. Besonderer Service kostenloser Shuttlebus vom/zum Flughafen. Suuuuper!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Room Division Manager am 17. Apr. 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

6/10 – Okay

luis

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Room Division Manager am 17. Apr. 2023
Dear Luis,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect accomodation if you are in transit. Very good and frequent Airport Shuttlebus free of charge. Pleasant & Clean Rooms. Very quiet.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Room Division Manager am 28. März 2023
Dear Ralf,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Im 3er Familiezimmer nur 1 Glas in Badezi nur 1 Gl
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Room Division Manager am 27. März 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Erwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Room Division Manager am 2. Dez. 2022
Estimado Erwin,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

8/10 – Gut

Kemal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer, Bett und das Bad - sehr schwierig zu erreichen, falls man nicht den Shuttleservice benutzt
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Room Division Manager am 15. Nov. 2022
Sehr geehrter Kemal,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen, denn das hilft uns immer, uns zu verbessern. Wir arbeiten ständig daran, besser zu werden und versuchen, dass Sie sich wie zu Hause fühlen.Wenn Sie andere Bedenken haben, zögern Sie nicht, uns jederzeit zu kontaktieren.Mit freundlichen Grüßen

8/10 – Gut

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Nähe zum Flughafen ist super - die Beschreibung wie man zum Transfer am T4 kommt leider ein wenig irreführend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Room Division Manager am 28. Okt. 2022
Dear Oliver,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards

10/10 – Hervorragend

luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Room Division Manager am 13. Okt. 2022
Estimado Luis,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa.Le trasladaremos sus felicitaciones a nuestro personal. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Room Division Manager am 20. Sept. 2022
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Rüdiger michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ganz in Ordnung für ein bis zwei Nächte. Nähe Flughafen und Industrie
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Room Division Manager am 2. Nov. 2021
Vielen Dank für Ihre Zeit und Wertschätzung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald zu sehen.

8/10 – Gut

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für einen Stop over
Grosses angenehmes Zimmer zu einer sehr grossen Straße, hat aber nicht wirklich gestört. Gut war der Shuttlebus vom Flughafen, die sind sehr gut organisiert. Für einen Stop over wirklich empfehlenswert und sehr guter moderner Standard für den günstigen Preis.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Room Division Manager am 13. Okt. 2021
Vielen Dank für Ihre Zeit und dieses positive Feedback

10/10 – Hervorragend

Dietmar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel for business stay !
Friendly staff, great breakfast, nice rooms and safe measurements for Covid protection ! Super
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von ROOM DIVISION MANAGER am 29. Juli 2021
Thank you very much for your time and so positive feedback, it is an absolute joy to read comments like this as it encourage us to keep working hard., and we hope to see you soon in the near future may you visit Madrid again.

10/10 – Hervorragend

HECTOR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio e instalaciones
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Licerio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very nice hotel! With free breakfast and free shuttle to the airport helps a lot. Location is near the airport. Our room is clean and spacious. Will recommend this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Ausstattung
Great shuttle service to and from the airport. Helpful staff. Very convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

José Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Y
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Airport shuttle was convenient and timely. Quick and easy check in and out. Clean. Restaurant on site was convenient and food was good, a bit on the expensive side.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Sandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We used it for airport access but I think the Taxi cost was excessive to go there from the airport. 23 Euros and it took the shuttle about half the time to return us back to the airport. I would have taken the shuttle to the hotel but my cell phone was inactive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien todo
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Diane, Logan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a lovely airport hotel. They also have a restaurant with a decent menu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 21. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Maarit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service is hotel restaurant was more than 👌 super..quick and excellent. Rooms big and nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 21. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

ADWAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Highly recommend from all points of view.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

casey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Clean, nice hotel closer to the airport. We selected the hotel because of the free Shuttle, but Shuttle FROM the airport was difficult to get and ended up paying a taxi. Return shuttle was worth it. Restaurant had horrible service, and there is very little within short walking distance. I would stay again if need be, for the price it was a good, clean, quiet hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a shuttle service to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Leeanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel Nuevo Boston is a nice hotel near to the Madrid airport. It is only 5 minutes from the airport and they have a free shuttle, which is super convenient and efficient. They also have a restaurant that is open until midnight so you can have dinner upon arrival and also breakfast in the morning. Very friendly service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Paul

Room is clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 – Gut

Andres

Gut: Ausstattung
Limpieza y servicio buen desayuno
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

6/10 – Okay

Eva

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Soy camarera de pisos en un hotel de lujo en Menorca, y me gustaría comentar que todo estaba muy limpio pero en las sábanas encontré 2 manchas (no de suciedad sino que se nota que vinieron así de lavandería) pero para ayudar les digo que deberían tener más cuidado con eso para no recibir quejas. Lo digo desde el respeto y solo para ayudar, gracias:)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa.Le trasladaremos sus comentarios al Manager General y le pedimos disculpas si la estancia no estaba en perfectas condiciones.Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Viendo su puntuación hemos observado que no hemos cumplido con sus expectativas, rogamos nos indique en que hemos fallado y en que podemos mejorar para ser mejor valorados en futuras estancias.Un saludo y gracias de antemano.

10/10 – Hervorragend

John

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was modern, immaculate, the restaurant was very nice, the breakfasts suburb!, close to the airport......however, it was a distance from the heart of the city. Cabs were the only option.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jose R

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The breakfasts was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 – Hervorragend

George

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel but it’s by the Airport area . Have to take other transportation to the main tourist attractions
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards