Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Seven Corals

3 out of 5
Seven Corals
Maafushi, Maafushi

Bewertungen

7,4

Gut

14 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zustand des Zimmers eine Zumutung! von 4 Beleuchtungslampen waren 2 kaputt, Reparatur nach Intervention erst nach 3 Tagen, ebenso war der Tresor kaputt, erst nach Beschwerde kam am nächsten Tag Ersatz. Fernseher kaputt, hing nur mit Draht befestigt schräg an der Wand! Frühstück sehr bescheiden, jeden Tag das Gleiche, kein Kaffee!! nur je 1 Glas Wasser und Saft Alles in allem mehr als enttäuschend.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Seven Corals am 20. Jan. 2019
Thank you for the review.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ok hotel near the beach
The hotel was alright although a bit dark. It had a window but you wouldn't get any sunlight through it. Most of the staff, however, was very welcoming and friendly. It was clean and all in all it was a good stay but there are nicer hotels available. But breakfast was always nicely done :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Mahbubul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great time we spend on this property. Clean, right next to the beach. Nice view. With a nice staff and service.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Marc

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst stay ever. 0 stars
Worst stay ever. Just an empty room. No towels (all the dirty ones were laying in a big pile. Bathroom smelled moldy. Manager tried to move me to a smaller room upon arrival and wanted me to pay full price, even though amount was paid to hotels.com upon booking. All guests kept complaining. No cleaning, doors could not lock, key cards was not working etc. WiFi was so slow and kept disconnecting you. I really cannot emphasize how bad this is. Pay a little extra and choose an accomodation which will not ruin you stay at the maldives.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ett litet ställe men inkl frukost så var priset fabtastiskt bra. Ön är så smal att oavsett om man bor på soluppgångssidan eller solnegången så når man abdra sidan på 3 minuter. Jättebra ställe om man vill bli sedd. Endast 12 rum. Mycket för pengsrna.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Enash am 7. Jan. 2022
Thank you for your stay at out hotel looking forward to see you

10/10 – Hervorragend

Halima.Nedjma, Algerie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je donne un 10/10 , hotel bien situé a maafushi , pres du stattion de ferry , et de la plage , personnel trés acceuillant , et a l'ecoute . Chambre avec tous equipements necessaires , un tres bon petit dejeuner , bonne continuation
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Jay am 4. Dez. 2019
Thanks

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Did not provide new towels after room service done.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Jays am 23. Juli 2019
Hi there, sorry this has happened. But we usually ask guest if they want things to be changed, this is a very common question which we have fed to our room boys. cause some guest do not like sheets etc changed, which reduces us cost in many ways for us too.

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All staff are accommodating. Clean rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jays am 15. Mai 2019
Thanks for your comment

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
According to the passengers all staff are good and kind.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jay am 15. Mai 2019
Thanks for your comment

2/10 – Ungenügend

György

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maldív barátokkal
Szörnyű. A szobán akkora ablakok vannak (ha van), ami kb egy 20x20-as wc ablak. A szoba DOHOS, NYIRKOS, BÜDÖS ... ja és nem tiszta. A szobában van széf, de a személyzetnek fogalma sincs, hogy hogyan kell kinyitni, tehát gyakorlatilag nincs széf. Vicc az egész. Béna, szánalmas, koszos, de gyertek ide, vagy csak akkor ha a többi szálloda már foglalt, bár én a sátor mellett szavaznék....
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Jay am 21. Mai 2019
Sorry about everything. and as our guest house was fully booked, you did booked our airbnb/cheapest room. And i am sure the hotel manager would have given you an idea of the no window room. Anyhow apologies, and i would like you to offer free 2 night stay at our sea view room if you come to Maafushi again. Just want you to experience what you have missed. And we do not deserve 2/10.

10/10 – Hervorragend

Farhana, Kuala lumpur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staffs are so helpful, room was good, clean, smell good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Jay am 3. Mai 2019
Thank you for your comments

10/10 – Hervorragend

Chiharu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
コスパの良いホテル!
特別価格で、安く宿泊出来ました。お部屋は広く、ベッドもシャワーも広くて清潔でした。内装もビーチハウス風で素敵です。 ただ少し排水溝の匂いが気になりました、最初の一泊は一階だったのでけっこうきつかったです。二階に移ってからはあまり気になりませんでした。他のホテルの口コミにもあったので、島内仕方ない事かもしれませんがお湯がほとんど出ず水シャワーでした。スタッフの方は親切ですが、あまり細かく説明はしないので自分からどんどん要望を伝えるといいです。シュノーケルマスクは無料で借りれました。他にもエクスカーションも申し込み参加しました。ホテル主催ではなく、他のホテルに連れて行ってくれ参加する形でした。とてもコスパの良いホテルで大満足の滞在となりました。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Mohd am 5. März 2019
Thank you very much for your comment, we will address to smell issue within this week. As normally we use candle burners, which must have not been in use last few days. so we will start using them again to give our future guests more relaxing environment. Hope yo see you again. Thank you once again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awful room
Hotellets vand lugtede og der var meget dårlig udluftning (både på værelse og badeværelse, som var en stor beuseniche inde i værelset) - så duften ødelagde oplevelsen. Hotellet er generelt i meget dårlig stand i forhold til andre hoteller på Maafushi. Boede også på White Shell Hotel, som kostede 20$ mindre pr nat, og som var af væsentlig bedre kvalitet. Både værelse, renhed, bygningskvalitet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Seven Corals am 6. Feb. 2019
Thanks for the review

8/10 – Gut

alain

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Très correct dans l'ensemble.
Séjour de 2 semaines en janvier 2019. Prix très intéressant par le site, 51 euros la nuit toutes taxes comprises pour suite de luxe. Chambre spacieuse vue mer avec mini frigidaire. Rideau un peu déficient pour occulter la lumière. Salle de bain correcte. Nettoyage fait tous les jours. 3 jeunes venus du Bangladesh sont à votre service pour les chambres et le petit déjeuner qui est simple mais suffisant: omelette, saucisse de poulet, sandwiches et fruits. L'hôtel fourni des seviettes pour la plage (plage bikini à 5 mn). Le manager manque un peu de présence et de propositions mais pour les sorties en mer l'agence ICOM est très efficace. Plutôt satisfait dans l'ensemble, surtout pour les petits budgets. Attention, seulement 2 chambres avec fenêtre, la 000 et la 106 sur les 12 que compte l'hotel. Suffisament de restaurants à proximité pour ne pas prendre la demi pension. Le buffet de l'hôtel Arena, accessible aux non residents est très bien.
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2019
Antwort von Seven Corals am 20. Jan. 2019
Thank you for the review.

8/10 – Gut

bernardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edullinen majoituspaikka lähellä rantaa.
Keskivertomajoituspaikka lähellä merenrantaa. Kehno aamiainen. Hotellissa on kaksi superior-sviittiä joissa on parveke ja merinäköala. Muissa huoneissa ei ole edes ikkunoita. Hotellin huoneissa ei ole myöskään tallelokeroita. Suihkusta ei tule lämmintä vettä. Saarella itsessään ei ole mitään tekemistä. Tylsin ja pitkäveteisin lomakohde missä olen koskaan elämäni aikana ollut.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Paula

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Henkilökunta todella mukava. Huoneet parhaat päivänsä nähneet, mutta ihan ok kuitenkin.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Marija, Croatia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel with the most amazing hospitality
I felt like I know the stuff for years! They are so kind and friendly,always ready to help. Also,loved the garden,where I enjoyed the breakfasts with the ocean view. I would suggest this relaxing and friendly place to everyone!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If you like dirty and worn out, this is your place
Everything in the room was worn out or broken (5 light switches didn’t work, closet and table fell apart, 2 lights were about to die, the tv didn’t work etc.). It was NOT possible to lock the door to the balcony. So in theory everybody can enter the room if they want to. Actually, it was impossible to close the door so we had to tape it together to get the mosquitos outside. There was no lock (as mentioned) available in the room. The curtain doesn’t cover all the windows. There is light coming in the room from outside and also from the bathroom as the windows are very big and you can’t cover it. The room was very dirty! We are used to travel a lot and to stay in dirty hostels, but this was bizar. The bin was not emptied, there were pickles in it with an unpretty smell and flies around it. The little soap bottles where half empty and looked so old they probably stood there for ages. The shower only gives cold water. There were hairs everywhere in the entire room, there was mole on the walls, toilet etc. The toilet seat is smaller than the toilet itself and it was loose so not nice to sit down. The smell of the toilet and sewer was horrible!!! There is a lot of noise from the common area where all the rooms are situated. At 6am you’ll be waked with the smell from the kitchen. After 3 days of using the same towel we had to ask ourselves for new towels. The positive points: the very nice view from the room and the bed was good!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Cintia , United Kingdom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing friendly hotel
Near bikini beach. Fantastic staff. They were really helpful and friendly. Nice Maldivian breakfast. Thank you everyone. 😬
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2018

2/10 – Ungenügend

MARIO

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bad option if is not a balcony room....
The room provided had no window and smelled strongly to humidity. I could not stay !!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Márcio Cícero

Gut: Sauberkeit
Poderia ser melhor
A parte que não gostei na verdade foi a água do banheiro, ela é bem salgada. Bem diferente do outro hotel que fiquei.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

10/10 – Hervorragend

Kenny, Hong Kong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended, friendly staff
May be the room is not perfect, but the service from the friendly staff was excellent. I reached Maafushi without telling Seven Corals, their staff was waiting for me. After when I arrived hotel, they told me everything I need to know about all activities could do in the island. If you book with them, they will notice you and brought you to the waiting point. It was excellent experience to stay in Seven. Corals. Don’t miss out the lovely sunrise on the beach where just in front of the hotel. Highly recommend to everyone who’s planning to go to Maafushi.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Lina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our week at seven corals
Had an amazing week on seven corals! The staff was so helpful with everything from airport transfer to day trips and recommendations of restaurants and activities on the island. I recommend to book one of the sea view rooms, which according to me have a better standard than the other room we stayed in for the first two days. We would be glad to come back to seven corals!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Average
Well located. Friendly and helpful staff. Breakfast is ok but you don't get to choose. They make it early to accommodate early departures. They meet u at the jetty and carry your bags also on the way back. They also help sort out your ferry. Wi-Fi is slow but this is not unusual in Maldives. What I didn't like is the room. I booked a deluxe room with TV and king sized bed but there was nothing deluxe about it. It only had the tiniest window I've ever seen. So no natural light or fresh air. And with a single working lightbulb this felt like a dark hole. The TV was also missing and even after asking they did not bring a TV or moved me to another room. Strong bad smell coming from the bathroom due to bad plumbing. The strangest thing is the bathroom doesn't have a door but a fully transparent window instead. So if like most people you like some privacy while you use the toilet this place is not for you. Overall, an average experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Haroldo, Paranagua, Brazil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estadia agradável frente ao mar
Fui bem atendido, quarto confortável, porem um pouco escuro. Instalação do hotel excelentes bem como a equipe. Café da manhã simples e bom. Varias atividades oferecidas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Good
Good hotel but food not good everything is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

6/10 – Okay

jate, thailand

Good hotel
Good hotel but food not good. Totally is ok can stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017