Lobby

Bewertungen von Waldorf Astoria Beverly Hills

5 out of 5
Waldorf Astoria Beverly Hills
9850 Wilshire Boulevard, Beverly Hills, CA

Bewertungen

9,2

Wunderbar

202 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
18 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 248 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxushotel in Beverly Hills
Super suite in der Penthouse Ebene, sagenhafter Blick über Beverly Hills bis zum Hollywood sign. Rooftop Pool mit 360 Grad Rundblick, erstklassiger Service. Perfekter Ausgangspunkt für West LA und Beaches.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Peter Bowling am 3. Aug. 2018
Thank you for your recent review of your stay at the Waldorf Astoria Beverly Hills. We're thrilled to hear that you received excellent service and enjoyed our rooftop pool. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Omar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel I’ve ever stayed in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

keona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Dino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Damian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alessia

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is so Beautiful and clean. Amazing food. Amazing service. Will definitely stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
lovin it
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location! Comfortable beds and beautiful rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

wang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is so good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Mandeep

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
We stayed here for 3 nights. The first 2 nights, we had intermittent sleep because of a loud buzzing noise that would wake us up repeatedly atleast 3 dozen times and the noise would stay on for sometimes 15 minutes. After the first night we let the front desk know and they sent engineers up and they spent 30 minutes trying to fix the noise at 10pm. They said it was fixed, but then an hour later is started again and we didn’t sleep that night either. On the 3rd night they gave us a new room and the manager didn’t once apologize for offer anything for the 2 nights of missed sleep. We are platinum members and have never had service this horrible at a Waldorf property. We usually feel like we are royalty but this property made us feel like we were staying at a Best Western. The front desk does not pick up the phone either. The phone would ring for 5-6 minutes plus with no success. The iPad in the room didn’t work either which is where the in room menu is. It’s a long list of issues for a 5 star property. It’s unfortunate.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Nichole

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Nichole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I have stayed at this hotel routinely since it opened about ten years ago. I will never stay here again. I had issues before I arrived. During previous stays we got a suite with a rollaway. Then suddenly due to fire codes we can no longer have a rollaway in a suite, so during this trip we get a double queen room and request a rollaway as advertised as being available when we prepaid on Expedia. I message the hotel the day of our arrival and suddenly we cannot have a rollaway in a double queen due to fire safety but we can have it in the suite we were previously told we could not. Mind you all of these conversations are saved in the app chat with the hotel over the years. We arrive and pay the incidental fee for the two nights. The next day capital 1 is notifying me Waldorf is attempting to charge my card, I then get a text from woman Victoria stating I needed to pay another incidental fee for 400. Mind you we already had paid. We ordered room service and did not receive what we ordered. It took almost an hour for my son to receive the corrected order. I have never in my life received since sub par service, especially for what we paid. I don’t want an apology from this hotel and I certainly don’t want a generic response from this hotel asking me to call or email them about what happened. If the hotel and property manager Maykel are truly remorseful about what happened then refund us for our stay. This was by far and honestly the worst birthday trip I have experienced.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

JESUS L

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El peor hotel de Beverly Hills
Fue una pésima experiencia, tenía pensado estar 7 días y solo me quedé 2, el hotel me hizo un hold excesivo, al momento de llegar y cuando pagué el total de la estancia, lo hice con otra tarjeta, después de irme me hicieron un cargo de 300% (9,000 dls mas) de lo que fué mi estancia. Hable para reclamar y su respuesta fue (nuestro sistema es de los noventas) es un abuso, después de 13 días aún no liberan el hold de la primer tarjeta que no se uso ni un centavo.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Leora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Siddhartha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a good property with good amenities and no doubt a quality 5 star hotel. The problem is that when I was staying there this time there was a hotel workers strike. So the quality of service and housekeeping were well below par. For half of my stay there hotel staff picketing outside the hotel and each time I entered and left the picketers were yelling at me for crossing the picket line during the strike. The hotel did nothing to compensate me for this extreme inconvenience. At 7 am there were pickets using horns and drums that would wake me up and they would aggressively picket at the hotel entrance for 5 straight days from 7AM to 9 PM. Hotel management did nothing to compensate. I paid a lot of money for my hotel room and I am troubled that management is not fairly sharing that money with the staff. If the hotel had informed me of the strike in advance I would have gladly cancelled and stayed at any hotel without labor issues. Half of trip was ruined and hotel charged me full price, like strike inconvenience never happened.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

K

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

JOHN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding property!
This is a great hotel if it fits your budget because it is very pricey. The service we received was superior and the staff met all expectations. Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Macy, Burlingame

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Antonio

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
El manager del front desk de nombre Moiz no tiene vocación de servicio fue muy descortés por decir lo menos. Muy rudo diría yo , por otro lado no es posible que un hotel en el que pague 11,500 dólares no cuente con una ducha apropiada la presión de esta era insuficiente muy baja imposible tomar una buena ducha
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel in LA
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

selim, Barrington

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Outstanding hotel. I would stay there again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

stephen

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Michael, Columbus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such an elegant stay. Staff was amazing and the rooms were exquisite.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

VALERIE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely gorgeous property and truly accommodating/awesome personnel at every level of staffing. I felt SPECIAL every day and in every way. Most memorable birthday getaway ever!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von In House Reservations Team am 10. Apr. 2023
Greetings Ms. Bernard,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us during your birthday getaway and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 – Hervorragend

Shirley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von In House Reservations Team am 10. Apr. 2023
Greetings Ms. Xing,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 – Hervorragend

Michele

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

JEN-MIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything is very good except the quality of the mattress.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place

10/10 – Hervorragend

Adeeb Zuheir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio y atención

10/10 – Hervorragend

Norvan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente hotel , muy bien ubicado y gran servicio
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Georgia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First class experience!
This hotel is first class all the way! Expensive but worth it for a special occasion. Most beautiful place we have ever stayed. We even got a ride in the WA white Rolls Royce to our nearby event. Out of the ordinary service. Friendly staff. Thrilled with the experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

hans-christian bodker

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Netisha

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel exceeded my expectations. Amazing helpful staff. Great food at both restaurants. Really enjoyed my stay there and will definitely recommend and return!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Abrahem

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel
Best hotel period.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

MICHAEL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service and facilities
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Vahid

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Angus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Nick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent about this property!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Ling

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

4/10 – Schlecht

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sarabmeet, Clovis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was great
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

JEFF

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dirty and very poor condition carpet. Didn’t clean up the room until called two times and after we finished the dinner and still hadn’t completed the cleaning. We had to wait in the lobby for another 30 minutes. Food tasted very poor. I spent $3900 for two days but didn’t get the services and a cleaned carpets we expected. This hotel is not worth for the money, it should be $150 per day and 4 star only. Definitely is not a 5 star hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Shu Chi

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Hair in bathtub, take forever to have the bell boy pick up luggage. Calls the room even when given specific instructions with privacy sign on in the room not to disturb when package arrive
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

6/10 – Okay

Kenny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only bad thing was I guess I lucked out and the day I decide to stay there is the day they decide to test the fire alarms over and over early morning. So much for sleeping in!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

6/10 – Okay

Bridget

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Room excellent however the restaurant seating was poor when we first arrived and could not eat at hotel due to lack of seating for guests.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Rong

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and location!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

2/10 – Ungenügend

chelsea

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022