Deluxe-Studio, 1 King-Bett und Schlafsofa, Nichtraucher | Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von Extended Stay America Suites Los Angeles LAX El Segundo

2.5 out of 5

Bewertungen

6,8
257 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
292 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
172 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
121 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
159 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Stefan, Eltville, Hessen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage für einen Aufenthalt am LAX, wenn man nicht gleich am Ankunftstag weiterfahren möchte, Gute Lage,..direkt in der Nähe ein Supermarkt (Ralphs) und ein paar Fast Food Läden. Direkt neben Highway 1,...gute Anbindung für eine Weiterreise nach Norden. Ansonsten entspricht die Unterkunft dem Standard in der Kategorie und ist sauber....der Parkplatz wird nochmal gesondert berechnet,...allerdings für die Gegend um LAX nicht unüblich.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 21. Dez. 2019
Stefan, thank you for choosing to stay at Extended Stay America during your recent visit. We are delighted to hear you had an enjoyable, comfortable stay, liked our refreshing property, and that our location was perfect for your needs. We appreciate you being our guest and look forward to your next visit. Sincerely, Hotel Management

8/10 – Gut

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect for a stop-over. We have been to this hotel for the third time and can only recommend it.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Management am 30. Mai 2019
Marion, thank you for making Extended Stay America your home away from home. We are thrilled to know we met all your expectations and you had a great stay. Thank you again for the recommendation, we look forward to hosting you again soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Gabi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Zimmer. Alles super. Gerne wieder.
Schönes, sauberes Zimmer mit komfortabelem Bett. Ruhig und sauber. Personal sehr freundlich. Gerne wieder
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Manager am 26. Sept. 2017
Gabi, it was our pleasure having you as our guest at Extended Stay America, and thank you for sharing your review with other travelers. It's great to hear you enjoyed your stay and our facilities and service were to your satisfaction. We look forward to sharing your positive feedback with our team. Please visit with us again the next time you are in the area. Sincerely, Hotel Management

8/10 – Gut

Margot

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ein gutes Hotel, für ein schmales Budget
Die Mitarbeiter waren sehr freundlich. Das Hotel war in einem akzeptablen Zustand. Im allgemein ruhig. Ein sehr großes Lebensmittelgeschäft, diverse Fastfoodketten und Restaurants sind fußläufig zu erreichen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2017
Antwort von Manager am 10. Juli 2017
Margot, thank you for being our guest at Extended Stay America - Los Angeles - LAX Airport - El Segundo. We are glad to know you liked our location and found us to be a good value in the area. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, General Manager

2/10 – Ungenügend

Amaris

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom and kitchen needs an overhaul. Rusty all over
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 22. Mai 2024
Dear Amaris, Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for the maintenance issues you encountered during your stay. Please accept our apologies for the frustration and inconvenience this caused. We will address these concerns appropriately. Your satisfaction is important to us, and we hope to demonstrate our commitment to outstanding experiences on your next visit.Sincerely,Hotel Managemen

6/10 – Okay

Diego

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property location is excellent. Next to a supermarket, gym, restaurants, the airport, etc. BUT the rooms need an urgent renovation!! The furniture is old and damaged. The room was not clean when I got it. I found a trash can full of dirty dippers in the bath room and I found dead spiders on each corner of the room. Also there’s a lot of noise between room so you can hear everything from the rooms next to you and above you.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 19. Mai 2024
Dear Diego, Thank you for your feedback. While we're glad you appreciated our convenient location, we sincerely apologize for the condition of your room. The cleanliness and maintenance issues you described are unacceptable and not reflective of our standards. We work hard to make every guest's stay a pleasant, seamless experience; therefore, we regret not meeting these expectations. Thank you for bringing this to our attention; we are very grateful for your patience. We hope you will consider giving us another chance in the future.Sincerely, Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Celia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jackie, los angeles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Clean
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Christopher

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room smelt like black and milds
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 25. Apr. 2024
Dear Christopher, We regret to hear about the smell you experienced in your room. Maintaining a fresh and comfortable environment for our guests is a top priority. We will address this matter with our housekeeping team to ensure thorough cleaning and odor elimination in the future. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. If you encounter any issues during your stay, please don't hesitate to reach out to our staff so we can address them promptly. We hope you were still able to enjoy your time with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A little outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Maria

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tasha

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sommer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Convienient & peaceful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 26. März 2024
Dear Sommer, Thank you for choosing Extended Stay America. We're delighted you found your stay with us convenient and peaceful. Providing a tranquil and convenient environment for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon!Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Alana

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

oscar

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Cesar A

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
arrive at 11.15 pm I wait and call on a phone it have outside for 15 minutes to be attended. I left 7am and no one at the front desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 17. März 2024
Dear Cesar A, Thank you for your candid review. We apologize for the valet issues you experienced. Your total satisfaction has always been our top priority; therefore, we regret that this is not what we showed you during your time with us. We appreciate your constructive feedback and hope we have the chance to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Gut

Ivan, Boca Raton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to a supermarkt
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 23. Feb. 2024
Dear Tasha, We're delighted to hear that you enjoyed the location of Extended Stay America! Providing convenient accommodations for our guests is a priority. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience at our hotel.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Maribel

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tasha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Feb. 2024
Dear Tasha, Thank you for the great review. We love knowing how pleased you were with our location. Thank you for choosing Extended Stay America! We hope you will make the same choice when your travels bring you back to the city.Sincerely,Hforel Management

2/10 – Ungenügend

Jaime

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Kathleen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Stayed in unit 321 with a kitchen for 4 days. Room was small, worn & shoddy. Lower wire shelf unit by door was falling off the wall. The hooks were not installed level so no way to keep it attached. Cabinets were all worn out. Microwave was very rusty. Sink was rusty. Stove was very old & looked unsafe to use. Bathroom had tub replaced or refinished & new surround but they put new counter & sink on the old ugly vanity
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 4. Feb. 2024
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret the issues you encountered during your stay and sincerely apologize for the inconvenience caused. Your comments about the condition of your room have been duly noted, and we are committed to enhancing the overall guest experience by addressing these concerns. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for future improvements, and we appreciate your patience and understanding. Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to show you the visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Juda

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Juda

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Dawntesha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Rooms smelt bad we slept with the window opened because of the strong musty smell. The carpet was dirty and hair in the bathroom. We had to wipe everything down with lysol. The Door handle came off of the door snd no onsite maintenance. Couldn't sleep because of the loud airplanes, people outside hanging out and police sirens.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Feb. 2024
Dear Dawntesha, Please accept our apologies for your allotted suite not meeting your expectations and for any inconvenience this undoubtedly caused. We strive to provide clean and well-maintained suites for all our guests, and we certainly understand how frustrating it can be when such issues arise. We have discussed your concerns with our housekeeping and maintenance team to ensure all rooms are thoroughly inspected before allocating to future guests. Moreover, we regret the noise disturbances that kept you from resting. While we know this stay did not meet your expectations, we hope for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Fabian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely friendly! We really enjoyed our stay. The room was clean and really comfortable and we slept well because it was very quiet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Loved the price! It was located in a nicer and safer area in town. Check in was easy. But I was bummed by the cleanliness and condition of the property. Room had a very strong old carpet odor. The floor/carpet did not feel clean. The shower curtain and the closet curtain were dirty. bathroom seemed very cheap and old.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 31. Jan. 2024
Dear Guest, We appreciate your positive feedback on our pricing, location, and check-in process. However, we regret any inconvenience caused by cleanliness concerns. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to enhance the overall guest experience. We hope you give us another opportunity to provide an improved stay in the future. Thank you for choosing us.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

shulin

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Randy

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

angel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Timmora

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Kimberly

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There is a $15 fee to park your car which is not stated in any of the description information. Also, the grab-n-go breakfast was only coffee! Not as advertised. Rooms are old looking and run down. You can hear every conversation that occurs outside your door.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 16. Dez. 2023
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced, so we apologize for not meeting your expectations and also our high standards. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will share your concerns with the appropriate teams to ensure our guests receive the best experience they deserve. We hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in us again.Sincerely,Hotel Management

8/10 – Gut

Dave

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Cindy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room needs to smell better. Had a bad odor smell
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hotel Management am 9. Dez. 2023
Dear Cindy, Thank you for taking the time to share your constructive feedback! We are glad you enjoyed most aspects of our hotel. However, we apologize for any inconvenience caused by the room odor. Our team is actively addressing this issue to ensure a more pleasant experience for our future guests. We value your input and look forward to providing you with an even more enjoyable stay next time.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Jose Francisco

Gut: Personal & Service
Personal finance presentation.
It was. Ok but expected something different Staff friendly. Price a little high. But overall ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Management am 9. Nov. 2023
Dear Jose Francisco, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. We sincerely apologize that this was not your experience. Thank you for the candid review. We are grateful for the feedback and hope you will reconsider and stay with us again the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Home Feeling
It was like being at home. I was able to cook meals everyday without spending a lot of money eating out everyday.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Randy

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

claudio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Chin Wei

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Elias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

MICHELLE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
this property is in a great location and quiet. the staff were very friendly and accomidating
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 13. Okt. 2023
Dear Paul, All of us at Extended Stay America are thrilled to know you loved your time with us and enjoyed your room! Thank you for sharing your generous compliments about the staff. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Joseph

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Management and staff are not efficient, my room was not ready when i came to check in at 5:30pm. The room smells horrible and is not clean im verry un happy with this hotel and wont. Stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 8. Okt. 2023
Dear Joseph, We want to extend our apologies for not providing you with a room within an acceptable time frame and for the cleanliness concerns you experienced with your room. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you. Our priority is always to provide exceptional hospitality; therefore, we regret this was not your experience. We hope you will reconsider and return, as we welcome the opportunity to provide you with the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management