Terrasse/Patio

Bewertungen von Corinthia Lisbon

5 out of 5
Corinthia Lisbon
Avenida Columbano Bordalo Pinheiro, 105, Lisbon

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

779 von insgesamt 1018 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
153 von insgesamt 1018 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 1018 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1018 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 1018 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 12. Mai 2024
Dear Alina,Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Karsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, sehr freundliches Personal, ideal für einen Städtetrip. Kostenloser Shuttle in die Altstadt von 9-18 Uhr Frühstück sehr empfehlenswert im 24.Stock Die 3 Restaurants bieten unterschiedliches Essen, portugiesisch, asiatisch und mediterran Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 7. Apr. 2024
Sehr Karsten,Vielen Dank für Ihre positive Kommentare und für Ihren letzten Aufenthalt bei uns.Ich bin so froh zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns gefallen hat! Ich hoffe, dass Sie Ihren nächsten Aufenthalt bald sein wird. Rufen Sie uns an, wenn wir Ihnen helfen können.Wir freuen uns auf Sie bald wieder auf das Corinthia Hotel Lisbon.Mit besten Grüßen,César SilvaGeneral ManagerCorinthia Lisbon

10/10 – Hervorragend

Laura Manuela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect and unique hotel with amazing service and style. You will love it!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 6. Apr. 2024
Dear Laura Manuela, Thank you for having taken the time to post a review on your stay in the Corinthia Lisbon. I am pleased to note that you enjoyed your overall experience with us and that we left such a good impression upon you. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dominik

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
toller Service, tolles Frühstück, schöne Zimmer, extrem harte Betten
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 1. Apr. 2024
Sehr Dominik,Vielen Dank für Ihre positive Kommentare und für Ihren letzten Aufenthalt bei uns.Ich bin so froh zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns gefallen hat! Ich hoffe, dass Sie Ihren nächsten Aufenthalt bald sein wird. Rufen Sie uns an, wenn wir Ihnen helfen können.Wir freuen uns auf Sie bald wieder auf das Corinthia Hotel Lisbon.Mit besten Grüßen,César SilvaGeneral ManagerCorinthia Lisbon

10/10 – Hervorragend

Kadriye

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was perfect. Such a great friendly and helpful staff. You made our days unforgettable
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 1. Apr. 2024
Dear Kadriye , Thank you for sharing your review with us. We are delighted to note that we have contributed to an unforgettable stay with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Aline

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 27. Feb. 2024
Dear Aline, Thank you for sharing your positive review with us and for your preference for Corinthia Lisbon. We look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

6/10 – Okay

Herbert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I can understand that they converted the rooftop to a chargeable `sky lounge`, but to ask for 88€ extra for a 2 hour sauna and hot tub is unbearable for a 5 star hotel. Don´t go for dinner in the asian restaurant. The music is super loud and almost impossible to have a regular conversation We were told it´s a disco and they didn`t turn the music down
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 13. Jan. 2024
Dear Herbert,Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We appreciate your candid opinion, and I am sincerely sorry if we did not manage to meet all expectations. Our goal is to provide always a memorable visit so it is always disappointing when we hear otherwise. With regards to your experience at THE Spa, please allow me to clarify that our SPA at Corinthia Lisbon is equipped with an exclusive water treatment circuit ‘Aqua Thermal Area’ with bespoke facilities including sensorial showers, a cooling walk, cold plunge, bucket shower and an ice fountain, as well as Jacuzzi, Steam Room and Sauna. The access to this area has an associated charge of 38 per person per one hour use or 68 for one hour per couple and it is dedicated to adults only. On the same level there is a gym with free access 24/7 and a dedicated indoor pool which can be accessed free of charge. Please accept our sincere apologies if this information was not clearly communicated to you when booking your stay with us or if you found it not convenient. We certainly appreciate your observation and we will continue to place utmost priority on following up on our guests comments in order to keep providing consistently improved experiences.Thank you for your preference and we hope to have the opportunity to welcome you again to Corinthia Lisbon in the future. Sincerely, César SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 9. Dez. 2023
Dear Manfred,Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Larissa am Client Service war sehr nett und hilfsbereit und hat uns mit guten Tips versorgt. Wir mussten bei der Ankunft 1 Stunde warten, bis das Zimmer bereit war, obwohl Check in ab 14 Uhr angegeben war. Wir haben aber einen Cocktail an der Bar bekommen, also nicht so schlimm. Das Hotel ist gut gelegen in der Nähe der U-Bahn Station. Sehr gepflegtes Hotel und sehr nettes Personal Wir kommen gerne wieder. .
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 7. Nov. 2023
Sehr Markus,Vielen Dank für Ihre positive Kommentare und für Ihren letzten Aufenthalt bei uns.Ich bin so froh zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns gefallen hat! Ich hoffe, dass Sie Ihren nächsten Aufenthalt bald sein wird. Rufen Sie uns an, wenn wir Ihnen helfen können.Wir freuen uns auf Sie bald wieder auf das Corinthia Lisbon.Mit besten Grüßen,César SilvaGeneral ManagerCorinthia Lisbon

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 1. Nov. 2023
Dear Jasmine, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sandrine

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 30. Okt. 2023
Dear Sandrine, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

8/10 – Gut

Genevieve

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Genevieve, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

8/10 – Gut

Klaus, Neumarkt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück hervorragend (incl. Service) Check-in mit Problemen (doppelte Belastung der Kreditkarte - bis heute noch nicht behoben!!!)
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 23. Sept. 2023
Dear Mr. Klaus, Thank you for having taken the time to post a review on your stay in the Corinthia Lisbon. I am pleased to note that you enjoyed your overall experience with us and that our team and property left a good impression upon you. Regarding your comments about the credit card, please accept our sincere apologies in advance for any inconvenience. Rest assured your information has been shared with our team at the Front desk and kindly contact us privately to address this matter further. We truly hope that we will have the pleasure to welcome you again at Corinthia Lisbon in order to regain your trust! Kind regards,César SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut, schönes Hotel , empfehlenswert 😊
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 3. Sept. 2023
Dear Peter, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 28. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

6/10 – Okay

Bruna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 26. Aug. 2023
Dear Bruna, Thank you for sharing your review with us and hope you have enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Johnnie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent rooms and service. Very friendly staff, fantastic breakfast and wonderful ambience
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 24. Aug. 2023
Dear Johnnie,We sincerely thank you for having chosen the Corinthia Lisbon for your recent stay in Lisbon.We are very happy to learn you had an excellent stay and that our staff and services were up to your expectations.We hope to have the pleasure to welcome you back.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Erdal

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von César Silva - General Manager am 5. Mai 2023
Dear Erdal, Thank you very much for taking the time to share with us such a great rating further to your recent stay. We are delighted to know that you enjoyed your experience with us!Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. It is feedback like yours that truly motivates us to offer our best service possible. Looking forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,César SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Risha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best Hotel i‘ve ever been! Great service and such clean rooms. will come back there again for sure.
Antwort von César am 22. Apr. 2023
Dear Risha, We sincerely thank you for having chosen the Corinthia Lisbon for your recent stay and thank you for your feedback! We are delighted to know that you enjoyed your experience with us!Looking forward to welcoming again in a near future.Kind regards, César SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Oliver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von César am 4. Apr. 2023
Dear Oliver, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon.Kind regards,Cesar SilvaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Philipp

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von César Silva General Manager am 6. Jan. 2023
Dear Philipp,We sincerely thank you for having chosen the Corinthia Lisbon for your recent stay.It was a pleasure to welcome you and we are delighted that your stay was overall enjoyable. We do hope to have the opportunity of welcoming you back in the future.Sincerely,

8/10 – Gut

Manuela

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Wiebke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, ein toller Spa Bereich und Pool und ein fantastisches Frühstück. Das Personal ist sehr zuvorkommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 22. Juni 2022
Dear Wiebke, Thank you for your recent visit and for submitting a review for us. I am delighted to read that you enjoyed your stay and that the spa, pool and breakfast were much appreciated. We look forward to your return.

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 26. Apr. 2022
Dear Jurgen Thank you for your evaluation. We look forward to your return. Kind regards

6/10 – Okay

Enrico

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Das Personal war freundlich, ansonsten waren die 5 Sterne ungerechtfertigt.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 29. Apr. 2022
Dear Enrico, Thank you for sharing a review on your recent stay with us. I am pleased to read that you enjoyed your overall experience with us but naturally disappointed to read that we couldn’t surpass your expectations in all areas during your stay. We value quality in all we do and strive to achieve it. It is important for us to understand how effectively we meet our guests' needs in order to constantly improve our services. We are delighted that we had the opportunity to be at you service. We want to keep you as a fan of Corinthia and wish to have the opportunity to prove ourselves again especially if visiting Corinthia Hotel Lisbon in the future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel etwas ausserhalb
Schönes modernes Hotel mit super Spa und Bar, etwas ausserhalb, aber sehr einfach und günstig mit Taxi ins Zentrum zu kommen
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 30. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for your review and for staying with us. I am delighted that the spa and the bar left such a good impression upon you, both are very popular among locals and internal guests. We look forward to welcoming you back in a near future. Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Ramon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
So sollte ein 5-Sterne-Hotel sein :)
Von A bis Z ist hier für alles gesorgt. Das Hotel ist so, wie man es von einem Corinthia erwarten würde: Luxus pur. Wir hatten eine gute Zeit hier und Sie werden nicht viel Besseres finden. Einziger kleiner Verbesserungspunkt: Die Luft in den Zimmern war recht trocken, was für die Atemwege nicht so angenehm ist.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 23. Sept. 2021
Dear Ramon, Please let me start by letting you know how truly grateful I am for your thoughtful review of our hotel. Your comments are greatly appreciated. Our service foundation is based on anticipating and exceeding our guests’ needs so I am really happy that you were fulfilled with our beautiful hotel. Next time you plan a return visit, please contact our team for best offer, we would be very glad to welcome you again. Kind regards, Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotel
Super hotel - sehr nah am Hotel !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Roderick Micallef, General Manager am 10. Mai 2021
Dear Guest, We would like to thank you very much for taking the time to leave us such a great rating further to your recent stay. How wonderful hearing that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back at the Corinthia Hotel Lisbon.

10/10 – Hervorragend

Barbara, Dortmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erstklassiges Hotel, freundliches Personal das sehr bemüht um einen ist. Tolle Aussenbar. Mit dem Taxi ruckzug für 9,00 Euro in der Innenstadt. Wir waren rundum zufrieden.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Blick, sehr schöne Lobby und hochwertiges Bad. Gute Lage, um schnell mit der Metro in die Stadt zu kommen. Zoo ist in nur 5 Min zu Fuß zu erreichen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

8/10 – Gut

Sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel, Spa Bereich leider nicht genutzt, da man wie in ganz Portugal eine Badekappe tragen muss. Da das Hotel direkt an der Straße und zur Bar ist, ist es natürlich bei geöffneten Fenster nicht ruhig, dafür aber sehr zentral zum Zoo und zur Metro. Der Lobby-Bereich, das Bad, gym und Pool sind besonders schön. Eine funktionierende Lüftung im Bad gab es allerdings nicht, was für ein 5 Sterne Hotel doch funktionieren sollte.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von General Manager - Roderick Micallef am 18. Aug. 2020
Dear Sabrina, Thank you for sharing your opinion with us. I am pleased to read that you enjoyed your overall experience with us. We believe the only truly smart way to improve is by listening and take action on our guests concerns. Please be assured that your feedback will be shared with the management team that will analyse and follow up to improve for the future. We look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon. Kind regards, Roderick Micallef General Manager Corinthia Lisbon

10/10 – Hervorragend

Urs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel aber leider immer noch geschlossen
Hotel ist noch geschlossen, aber trotzdem Top
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von General Manager - Roderick Micallef am 18. Aug. 2020
Dear Urs, Thank you for your review. We are delighted to announce that we are open since 1st of August and we would be honored to welcome you. Sincerely, Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Service war mega gut und das Zimmer komplett neu
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 9. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for scoring us 5 out of 5. We are very happy that we make to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerely, Roderick Micallef General Manager

8/10 – Gut

Marcus, Hannover

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne, gut ausgestattete Zimmer, sehr gutes Frühstück, dank naher Metrostation gute Lage, die Nutzung des SPA-Sauna-Bereichs leider zu teuer (30 € / Std.)
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 6. Jan. 2020
Dear guest, Thank you so much to post a review of your recent stay with us. We are glad that you enjoyed our fantastic breakfast as well as our fantastic renovated rooms. On the other hand Spa at the Corinthia Lisbon has a water treatment room ‘Aqua Thermal Area’ where the Jacuzzi and Steam Room are located. When going to this area Guests benefits from Jacuzzi, Steam Room, Sauna and as well as the internal water treatment circuit. The access to this area has an associated charge of 30€ per person per one hour use or 50€ for one hour per couple. The use of the facilities of the pool and the gym that are available on the same floor of the Spa are free of charge. Thank you and hope you will give us a chance to welcome you back to the Corinthia Lisbon. Sincerely Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super and fantastic hotel - great guest services and clean rooms and great facilities
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manage am 3. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for scoring us 5 out of 5. We are very happy that we make to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerely Roderick Micallef General Manage

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt und gehen gerne wieder ins Corinthia Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 5. Dez. 2019
Dear guest, Thank you so much for taking your time to post a fantastic review of you recent stay with us. We are happy that you found our staff friendly and that you had a pleasant stay with us. Looking forward to see you soon! Kind regards Roderick Micallef - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstücksbuffet war erstklassig, der Bezug des Zimmers ging erst ab 14.00 Uhr, das war bei einer Anreise am frühen Morgen nicht so gut.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 28. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us. I am pleased to see that you enjoyed your overall experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon. Kind regards, Roderick Micallef General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dias Hotel bietet eine hervorragende Möglichkeit als Startpunkt. Das Personal ist hilfreich und die Anlage überzeugt durch eine moderne Einrichtung von Zimmer, Lobby und Restaurant.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 17. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for having taken the time to post such a lovely and detailed review regarding your recent stay with us. We also appreciate your recognition on our staff attention & kindness, as well as your positive comments on our breakfast and our decoration. We will be waiting on your next visit to Lisbon. Warmest regards. Roderick Micallef General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel entsprach in allen Punkten unseren Erwartungen
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Roderick Micallef - General Manager am 12. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for posting a score of your recent stay. We are very happy that we make to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerely Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 2. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for scoring us 5 out of 5. We are very happy that we make to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerely Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war überaus zuvorkommend und aufmerksam!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 30. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for scoring us 5 out of 5. We are very happy that we make to your expectations. We look forward to welcoming you back. Sincerely Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Perfekt! Eine Unmenge an Auswahlmöglichkeiten am Frühstücksbuffet. Eigentlich bleibt kein Wunsch mehr übrig. Die Qualität des Essens ist ausgezeichnet. Auch die Zimmer sind hervorragend ausgestattet. Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel liegt direkt an der Metrostation « Zoo ». Dieses Hotel kann ich nur empfehlen!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 11. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your wonderful review. We are delighted to read you experienced such a delightful stay with us with highlights including the location, excellent breakfast, and our new refurbished rooms. We thank you for your recommendation and look forward to welcome you back next time you travel to Lisbon. Warm regards, Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 5. Sept. 2019
Dear Guest Thank you for the preference for Corinthia Lisbon your comments made us very happy. They show that you enjoyed our hotel as well as the service and we are glad to know that you kept good memories of the city of Lisbon. Best regards, Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Birgit, Köln

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist luxoriös, die Zimmer geschmackvoll eingerichtet. Alles sehr sauber mit bester Ausstattung (Handtücher, Bademäntel, Hygieneartikel, Bettwäsche...). Das Frühstücksbüffet ist gigantisch und lässt keine Wünsche offen. Gartenterrasse und wunderschöne Loungebar (mit entsprechenden Preisen) laden zum Entspannen ein. Ich würde sofort wiederkommen...
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 4. Sept. 2019
Dear Birgit, Thank you for taking your time to post that fantastic review and for your preference in Corinthia Lisbon. We are glad that you enjoyed your overall experience with us, with emphasis in our stunning breakfast and our refurbished rooms ! We hope to see you again soon. Kindest regards, Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 4. Sept. 2019
Dear Guest, I would like to take the opportunity to thank you for having chosen the Corinthia Hotel Lisbon for your recent stay. Thank you very much for your kind and positive review. I am most pleased to hear that you had a pleasant time with us. We look forward to welcoming you back again to the Corinthia Lisbon. Kind regards, Roderick Micallef General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Roderick Micallef | General Manager am 20. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to post a review on your recent stay in the Corinthia Lisbon. I am pleased to see that you enjoyed your experience with us. Thank you for your preference and we look forward to welcoming you back at the Corinthia Lisbon. Roderick Micallef General Manager

10/10 – Hervorragend

Virginia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very professional and helpful staff, nice dining options, very comfortable room. Beautiful flowers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Harjinderpal, porto

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Cassie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It would have been a 5 star review except for the check in process. I was there for the Taylor Swift concert, so the hotel was expectedly busy. My room was still not available at 14:10, which was over an hour past the check in time. I had to leave for the concert, so they were nice enough to let me shower in the beautiful spa. Would have preferred to shower in my own room. However, after I talked to the manager, he gave me an upgraded room. Not a very walkable part of town, but next to the zoo and metro station. Beautiful hotel, spotlessly clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

M.Cyrus, Santa Clarita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very busy. Too busy with multiple cruise ship tours booked. A
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von César Silva - General Manager am 26. Mai 2024
Dear M.Cyrus,Thank you for taking the time to complete our survey regarding your recent stay. As your feedback is extremely important to us, I was wondering if you would be able to provide me with the details surrounding ways to improve your hotel experience in the future.This will greatly assist me in following up and ensuring we correct those areas requiring immediate attention. Once again, thank you very much for your time and I look forward to welcoming you back so that we may restore your opinion of our services.Most sincerely,César SilvaGeneral Manager