Bar auf der Dachterrasse

Bewertungen von Altis Grand Hotel

5 out of 5
Altis Grand Hotel
Rua Castilho, 11, Lisbon

Bewertungen

9,0

Wunderbar

595 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
285 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
85 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sascha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal, sehr zuvorkommend! Tolles Ambiente - uns hat es sehr gefallen. Unglaublich bequemes Bett! Im 9. Stock schon eine gute Aussicht. in der Rooftopbar war sie Abends noch mal viel besser...
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Filipa Isidro | Guest Experience Ambassador am 12. Mai 2024
Dear Guest,Thank you for your visit and your preference for the Altis Grand Hotel We are delighted to receive your compliments about your stay at the Grand Altis. Thank you for sharing your experience with us and for recognizing the effort and attention dedicated by our team.We look forward to your next visit with open arms!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Beatriz Antunes | Guest Experience Ambassador am 8. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for your review on Expedia.com and for choosing the Altis Grand Hotel for your stay in Lisbon, Portugal!We look forward to your next visit with open arms and smiling faces!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Frey

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very friendly staff, large rooms. The center can be reached quickly on foot or by metro
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Beatriz Antunes | Guest Experience Ambassador am 8. Jan. 2024
Dear guests, it is a pleasure to receive positive feedback about our welcoming staff and spacious rooms. We are happy to hear that our convenient location allows easy access to the city center on foot or by metro. We thank you for your kindness and hope to welcome you again soon.

4/10 – Schlecht

Sascha

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr in die Jahre gekommenes Hotel, keine 5 Sterne und sehr unsauber
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Beatriz Antunes | Guest Experience Ambassador am 23. Okt. 2023
Lieber Gast,es tut uns sehr leid, von Ihrer Unzufriedenheit mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel zu hören. Wir entschuldigen uns dafür, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben und dass Ihr Aufenthalt nicht dem Standard entsprach, den wir zu bieten hoffen.Ihre Meinung ist uns sehr wichtig, und wir werden Ihre Anmerkungen ernst nehmen. Wir werden die von Ihnen erwähnten Problembereiche, einschließlich der Sauberkeit, untersuchen, um besser zu verstehen, was vorgefallen sein könnte, und entsprechende Maßnahmen zur Verbesserung ergreifen.Unser Ziel ist es, allen unseren Gästen ein 5-Sterne-Erlebnis zu bieten, und wir sind entschlossen, alle Mängel, die Sie möglicherweise erlebt haben, zu beheben. Wir möchten uns nochmals bei Ihnen entschuldigen und hoffen, dass wir Ihr Vertrauen bei einem zukünftigen Aufenthalt bei uns wiedergewinnen können.Wenn Sie uns mehr Details über Ihren Aufenthalt mitteilen können, hilft uns das, die verbesserungswürdigen Bereiche besser zu verstehen und wir können daran arbeiten, dass Ihr nächster Besuch viel zufriedenstellender ist.Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung mitgeteilt haben und uns die Möglichkeit geben, uns zu verbessern. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen können und Ihnen die hochwertige Gastfreundschaft bieten können, die wir uns wünschen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 5. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your Excellent review, and for having chosen Altis Grand Hotel during your stay in Lisbon, Portugal!We are waiting for you next visit!Kind regards,

8/10 – Gut

Rahel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Artur Conceição | Guest Experience Ambassador am 4. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for your good review on Ebookers.com, and for having chosen Altis Grand Hotel during your stay in Lisbon, Portugal!We are pleased to know that you enjoyed your stay with us!We are waiting for your next visit.Yours sincerely,Artur Conceição Guest Experience Ambassador

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mitarbeiter sind alle überaus hilfsbereit, freundlich und fürsorglich. Ich habe selten eine so hilfreiche Unterstützung bei Problemen, in unserem Falle mit mit der Online Agentur Expedia, erlebt. Das Hotel hat eine sehr gute Lage. Die Altstadt ist fussläufig gut erreichbar.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Rui Torres | Guest Experience Ambassador am 5. Juni 2023
Dear Guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. We are very glad to know that you felt the genuine hospitality of our staff. It is always very rewarding to know that! We will be pleased to have the opportunity to receive you once again at Altis Grand Hotel in Lisbon ! Thank you so much, Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Toller Umgang mit Problemen mit Expedia. Vom Rezeptionisten, Gäste Manager und bis zur Hotelleitung haben alle sich größte Mühe gegeben, uns zu unterstützen sowohl im Kontakt zur Hotline Expedia als auch in der Lösung des Problems, das Expedia nicht lösen wollte. Vielen Dank dafür!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 1. Juni 2023
Dear Mrs. Susanne, Thank you for your excellent comment and rating!We are delighted to hear that our team has done everything possible to assist you and resolve the issue. We work every day for our guests satisfaction. It is always a pride to know that we meet the expectations of our guests!We will be waiting for you visit. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Werner

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Maria Gouveia | Guest Experience Ambassador am 30. Mai 2023
Dear M. Werner,Thank you for choosing Altis Grand Hotel.We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience.We are delighted to know that you had such a great experience with us!Thank you very much for recommend us.We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Maciej

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
- piekny elegancki hotel - duzy piekny pokoj - mila obsluga
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Maria Gouveia | Guest Experience Ambassador am 14. Mai 2023
Dear M. Maciej,Thank you for choosing Altis Grand Hotel.We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. Your feedback is very important, so we can improve the service and keep innovating.We are very glad to know that you appreciated the service of our team as well as the comfort of our rooms and the commodities of our Hotel.Thank you very much for your time!We will be pleased to have the opportunity to receive you once again at Altis Grand Hotel.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Aline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 6. Mai 2023
Dear Mrs. Aline, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. We are delighted to learn that you had such an excellent experience with us. It is always very rewarding to know that! Thank you very much for recommend us. We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Trupina

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 13. Apr. 2023
Dear Mrs. Trupina,Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. It is always very rewarding to know that!Thank you very much for your recommendation!We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Kim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Seht gut gelegen im Zentrum von Lissabon. Schöne Wellnessanlage. Gutes Frühstück.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 13. Apr. 2023
Dear Kim,Thank you for choosing Altis Grand Hotel.We really appreciate for taking the time to evaluate your hotel experience. We are very glad to know that you had a pleasant stay with us. It is always very rewarding to know that.Thank you very much.We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel!Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 5. Apr. 2023
Dear Mr. Daniel,We thank you for your preference for the Altis Grand Hotel as well as for the time spent in giving your opinion, which we value so much, about your stay with us. We are very happy to hear that everything was excellent! It is with this purpose that we daily strive, so that we can turn stays into memorable experiences! We hope to welcome you back at the Altis Grand Hotel.Thank you very much.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super freundliches Personal. Sauberes Hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 29. März 2023
Dear Mr. Daniel,Thank you for choosing Altis Grand Hotel.We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience.We are delighted to learn that you had such an excellent experience with us and felt the genuine hospitality of our staff. It is always very rewarding to know that!Thank you very much for recommend us!We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Meinrad

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
5 Stern Hotel mit entsprechender grosser Lobby. Das Hotel steht in einer Nebenstrasse mit modernen Bürohäusern. 1.8 km zu Fuss bis zur "Küste". Grosse Dachterrasse mit Bar Restaurant. Taxi äusserst günstig...
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 10. März 2023
Dear M. Meinrad,Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write such a nice review about your hotel experience. Your feedback is very important! We are delighted to realize how wonderful was your stay with us. It is always very rewarding to know that!Thank you very much for your recommendation!We hope to have the pleasure of having you again with us.Best Regards,

8/10 – Gut

Liliana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I want to thank Agostinha for cleaning and tidying my room so well.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 3. März 2023
Dear Mrs. Liliana,We thank you for choosing Altis Grand Hotel ! We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. We are very glad to know that you appreciate our Housekeeping service and felt the genuine hospitality of our staff. It is always very rewarding to know that. We will pass on your kind comments to our Housekeeper Agostinha which we are sure she will be very grateful for.We look forward to welcome again at Altis Grand Hotel.Best Regards,

8/10 – Gut

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war super freundlich und sehr zuvorkommend.
Antwort von Sofia Carmo | Guest Experience Ambassador am 23. Feb. 2023
Dear Mr. Christian Kuhn,We thank you for choosing Altis Grand Hotel.We are thrilled to know that you have had such an amazing stay in our company. It is very fulfilling to know that all your expectations were met. We also thank you for taking the time to share your experience with us, and we hope to see you again in Altis Grand Hotel.Best Regards,

6/10 – Okay

Luiz Gustavo Moraes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
3 Nächte im Januar. Wir haben für ein 5 Sterne Hotel mehr erwartet. Entäuschend war der Spa Bereich. Nicht wirklich gemütlich und entspannt. Keine Massagen mehr zu buchen, da anscheinend alles bereits für 2 Tage ausgebucht war. Jedoch 1 Stunde vorher wurde uns das Angebot gezeigt. Für ein Wellness Aufenthalt würde ich das nächste Mal ein Anderes Hotel wählen. Personal sehr nett und sympathisch. Frühstück auch sehr gut.
Antwort von Beatriz M.| Guest Experience Ambassador am 16. Jan. 2023
Dear Mr. Luiz Gustavo Moraes, Thank you for having selected Altis Grand Hotel during your stay in Lisbon! We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. Your feedback is very important, so we can improve the service and keep innovating.We regret to hear that not all aspects of your stay were as you expected and definitely we would like it to be.We take good care of the notes that you have so kindly highlighted, and they are going to receive our best attention. We wish to welcome you again in Altis Grand Hotel. Best Regards,

8/10 – Gut

Marco

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Conceição am 15. Dez. 2022
Dear Mr. Marco Ceron,Thank you for your Hotels.com review, and for having chosen Altis Grand Hotel during your tsya in Lisbon, Portugal!We are pleased to know that you could enjoyed your stay with us.We will be waiting for your arrival!Kind regards,Artur Conceição Guest Experience Ambassador

10/10 – Hervorragend

Sorin

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Beatriz M.| Guest Experience Ambassador am 21. Okt. 2022
Dear M. Sorin, Thank you for your preference in Altis Grand Hotel. We are thrilled to know that you have had such an amazing stay in our company. It is very fulfilling to know that all your expectations were met. We also thank you for taking the time to share your experience with us, and we hope to see you again in Altis Grand Hotel. Best regards,

6/10 – Okay

Esther

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr hilfsbereit und freundlich. Lage des Hotel optimal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Experience Ambassador am 16. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write a review about your hotel experience. We are delighted to realize that you had a comfortable stay as well as a good impression regarding the team service and hotel prime location. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards, Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Experience Team am 6. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to rate your experience with us. We hope to receive you once again. Best regards, Isabel Almeida | Guest Experience Ambassador

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine sehr gute Adresse mit Wohlfühlfaktor für einen Städtetripp.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Experience Team am 6. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for rating your experience with us, we are delighted.to know you enjoyed a pleasant experience in our company. Best regards, Isabel Almeida | Guest Experience Ambassador

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Lüftung im Bad war defekt. Trotz Schallschutzfenster war der Strassenlärm sehr gut zu hören. Die Müllabfuhr weckte uns jeden Morgen zwischen 1 und 3 Uhr auf. Die Matratzen waren durchgelegen. Der Fernseher war sehr leise und bei offenem Fenster nicht zu verstehen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Experience Team am 6. Sept. 2019
Dear valued guest, Thank you for sharing the feedback regarding your stay in our hotel. We regret to hear that your experience with us was not as you expected. We took good care of the notes that you have highlighted regarding the mattresses, tv and noise. We are always looking to improve our service and our guests satisfaction therefore we thank you for the time you took sharing this information. Best regards, Isabel Almeida | Guest Experience Ambassador

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
In der Eingangshalle schlechte Luft. Nespresso Kapseln wurden nicht nachgefüllt. Morgen essen zu teuer. Personal freundlich
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 25. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to evaluate your hotel experience. We are glad to know that you felt the genuine hospitality of the team. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Regarding the less positive notes, we took good care of it and we guarantee that they will receive our best attention so we can improve the service and maximize the satisfaction of our valued guests. Thank you very much. We would be pleased to have another opportunity to welcoming you and have the chance to improve your opinion about us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Experience Team am 23. Juni 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time to share your review. Best regards, Isabel Almeida | Guest Experience Ambassador

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegenes Hotel mit freundlichen und zuvorkommenden Mitarbeitern.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 14. Mai 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write about your hotel experience. We are delighted to realize that you had a very positive impression regarding the service and overall experience. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards, Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel fanden wir ziemlich gut. Wir kamen schon ein paar Stunden verspätet im Hotel an, jedoch war unser Zimmer noch nicht bereit. Wir mussten erst 20Minuten warten bis wir ein Zimmer bekamen. Nun der Schock, dieses Zimmer war schon besetzt. Nach einer Reklamation an der Rezeption und weiteren 10Minuten Wartezeit bekamen wir endlich unser richtiges Zimmer. Es war modern eingerichtet. Jedoch war das Hotel sehr hellhörig und auch der Lärm von draussen war immer wieder zu hören. In der einen Nacht war der Strassenlärm sehr unangenehm. Ansonsten war das Personal ganz freundlich und zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 24. Apr. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write about your hotel experience. The team of Altis Grand Hotel is committed to promote and provide enjoyable and memorable stays, for this reason, we regret to realize that your hotel expectations were not met. We assure you that the issue described is not indicative of the standards we want to be known for and strive to provide. We, as usual, will share the reviews with the whole team and work on it with them, so we can improve the service and maximize the satisfaction of our guests. Thank you very much for your time! We hope to have the pleasure of having you again with us. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ziemlich zentrale Lage, sehr freundliches Personal, super Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 9. Apr. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write a review about your hotel experience. We are delighted to know that you had a very positive impression regarding the service and overall experience. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel! Es hat alles zur Verfügung. Die Zimmer werden immer sauber gemacht.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 24. Jan. 2019
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write such a nice review about your hotel experience. We are delighted to realize that you had an excellent impression regarding the service and overall experience. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards, Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador

8/10 – Gut

Hanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel - immer wieder gerne. Lage Zimmer Frühstück absolut empfehlenswert-allerdings nichts herausragendes.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 10. Jan. 2019
Dear Hanna, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write a review about your hotel experience. We are glad to realize that you had a positive impression regarding the service and overall experience. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your time. We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards, Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador

6/10 – Okay

Hermann

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
befriedigend
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir hatten einen sehr angenehmen Aufenthalt. Sehr freundliches Personal, vielfältiges Frühstück, sehr guter Service. Wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 13. Juni 2018
Dear Mr. Alexander, We really appreciate for taking the time to write a review about your hotel experience. We are glad to know that you had a very pleasant stay and felt the genuine hospitality of our staff. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for all your compliments and your recommendation! We will be very happy to have the opportunity to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tradition und Moderne an bester Lage
Dieses eingesessene, ttraditionelle 5Sterne Haus in Lissabon ist an einer sehr guten Lage am Rande der Altstadt. Aus der Türe raus und dann glei hoch! Das Haus wurde mit einem neuen anbau versehen, worin sich das Schwimmbad mit dem preisgekrönten SPA, Gym, Hairdresser etc. befindet. Weiter oben auf dem Anbau die einzigartige Dachterrasse, welche jedoch nur DO - SA geöffnet ist. Der Neubau hat einen separaten Aufzug. Ich wohnte in einer traditionellen Suite mit klassischem Interior, was nicht ganz meinem Geschmack entsprach. Doch sie ist mit separatem Schlafzimmer und Wohn- Esszimmer sehr gross und geräumig. Verfügt über eine grosse Terrasse mit Esszimmertisch und ist überdacht. Die Küche ist frisch und Mediteran. Sie schmeckte mir ausgezeichnet! Im Verhältnis zu einem Erstklasshotel in der Schweiz sehr, sehr preiswert. Das preisgekrönte SPA ist bei einem Besuch ein Muss. Auch bietet der Hairdresser für Damen auch für Herren Mani- und Pedicure an! Unbedingt vorreservieren! Das Hotel verfügt im neuen Anbau über ein eigenes Parkhaus. Ich freue mich, bald wieder Gast sein zu dürfen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 31. Mai 2018
Dear Mr. René, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write such a detailed review about your hotel experience. We are delighted to know that you had an excellent impression regarding the overall experience. It is always very rewarding to receive this kind of feedback! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in sehr guter Lage
Das Hotel lässt keine Wünsche offen. Sehr große, ruhige und sehr gut ausgestattete Zimmer. Sehr nettes und immer hilfsbereites Personal. Schöner großer Frühstückssaal mit einem sehr guten Frühstücksbuffett. Alles in allem ein sehr guter Aufenthalt.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 1. Mai 2018
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write a review about your hotel experience. We are delighted to see that you had a very pleasant stay with us. It is always very rewarding to know that! We took good care of the note that you have highlighted and we guarantee that will receive our best attention so we can improve. Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,

6/10 – Okay

Lisboa, Ffm

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Aufgrund der Lage und Größe der Stadt sind zahlreiche Ort zu Fuß erreichbar. Aber auch Tuktuk, Metro und Taxi sind sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 25. Apr. 2018
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write about your hotel experience. How good is to see that you enjoyed our prime location as well as the breakfast and team service. It is very rewarding to receive this kind of feedback! The team of Altis Grand Hotel is committed to promote and provide enjoyable and memorable stays, for this reason, your feedback is very important to identify areas that need our closest attention. We regret to realize that some aspects of your stay were not as you expected. We took good care of the notes that you have highlighted so we can improve and maximize the satisfaction of our guests. Thank you very much for your time! We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Zuzana

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut
Super nette Aufenthalt zur vorkommen bei Gäste die Maria von oben der Bar mix die beste Cocktails 🍸
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 4. Apr. 2018
Dear Ms. Suzana, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write such a nice review about your hotel experience. We are very glad to know that you had a very pleasant stay and felt the genuine hospitality of our staff. It is always very rewarding to know that! Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Anna, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegenes Stadthotel
War geschäftlich als Alleinreisende in dem Hotel. Personal war sehr zuvorkommend und hilfsbereit. Ein kaputter Safe in meinem Zimmer konnte sofort und problemlos repariert werden. Habe mich wohl gefühlt in dem Hotel, in dem ich nicht zum ersten Mal war.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 8. Jan. 2018
Dear Mrs. Anna, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write such a detailed review about your hotel experience. It is a pleasure to see your compliments regarding Altis Grand team and to know you had a pleasant stay! We took good care of the notes that you have highlighted and we guarantee that they will receive our best attention so we can improve our service and maximize the satisfaction of our valuable guests. Thank you very much for your recommendation! We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

6/10 – Okay

Alfred, Wiefelstede

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Eigentlich gut - brettharte Matratze
Das Hotel hat eine tolle Lage.Ist ein wenig in die Jahre gekommen. Die Matratze ist bretthart - der Einkäufer sollte mal zwei Nächte darauf schlafen . Auich eine bekommene Auflage, die zu dünn war. hat nich geholfen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 8. Jan. 2018
Dear Mr. Alfred, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write a review about your hotel experience. We are very glad to know that you had a pleasant stay with us. It is a pleasure to see your compliments regarding our prime location, breakfast and to know you felt the genuine hospitality of our staff! We regret to realize that some aspects of your stay were not as you expected. We took good care of the notes that you have highlighted so we can improve our service and maximize the satisfaction of our guests. We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Kati, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel nahe vom Zentrum. In 10 Geh-Minuten ist man in der Innenstadt, das Hotel liegt in einer etwas ruhigeren Gegend, wo viele Hotels liegen. Das Service ist top: alle freundlich und zuvorkommend - von der Putzfrau bis zur Rezeptioninstin. Die Zimmer sind gemütlich und sauber, einziger Minuspunkt: die Klospühlung funktionierte nicht gut - war etwas nervig. Der Spa war ebenfalls toll, leider in den Abendstunden überfüllt. Trotzdem würde ich das Hotel jedem empfehen und selbst wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 15. Nov. 2017
Dear Mrs. Kati, Thank you for choosing Altis Grand Hotel and for taking the time to write such a nice review about your hotel experience. We are delighted to realize how wonderful was your stay with us. It is always very rewarding to know that! Thank you very much for all your compliments and recommendation! It was a pleasure to provide you a memorable experience in Portugal! We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

6/10 – Okay

TN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel war ziemlich zentral. Top Lage! Man konnte zu vielen Orten auch alles zu Fuß erkundigen. Das Zimmer war immer stets sauber und das Personal überaus freundlich, höflich und sehr hilfsbereit. Die Hotelausstattung hatte vieles zu bieten gehabt. Ich würde das Hotel jederzeit weiterempfehlen! Der Wellnessbereich war top! Der Ausblick im 12. Stockwerk abends war atemberaubend.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2017
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 10. Juli 2017
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write such a kind and detailed review about your hotel experience. We are delighted to see that you had a pleasant stay with us. It is always very rewarding to know that! Thank you very much for all your compliments and your recommendation! We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Wir waren 5 Tage im Lissabon.Hotel sehr schön, leider dreibettzimmer sehr eng.
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 30. Apr. 2017
Dear valued guest, We really appreciate for taking the time to write a review about your hotel experience. Your feedback is very important to us! We will be very happy to receive you once again at Altis Grand Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Das Zimmer war sauber, leider zu wenig Steckdosen und keine Haken für die Garderobe. Der Zustand der Sauna ist sehr renovierungsbedürftig, lose Bretter mit Nägeln ... Frühstücksbuffet war gut, obwohl Sekt inklusive ist, gab's den nur widerwillig auf Nachfrage. Stadtmitte und Wasser sind fußläufig zu erreichen ...
Antwort von Joana Ribeiro | Guest Experience Ambassador am 28. März 2017
Dear valued guest, Thank you for choosing Altis Grand Hotel. We really appreciate for taking the time to write about your hotel experience. Your feedback is very important, so we can improve the service and keep innovating. We regret to know that not all aspects of your stay were as you expected and definitely we would like it to be. We took good care of the notes that you have so kindly highlighted, and they are going to receive our best attention. We will be very happy to welcome you back to the Altis Grand Hotel. Best regards,