Außenpool

Bewertungen von Kukup Golf Resort

3 out of 5
Kukup Golf Resort
Pekan Penerok, Kukup, Johor

Bewertungen

5,8
0 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 30 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

4,6/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

2,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

2/10 – Ungenügend

cik

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So bad,dirty, properties damage..unproper item sotre every were, I book include breakfast but not provide Dont have a wifi Area unclean So sad pay for this experience
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ms Intan am 25. Aug. 2023
Hi. Warmest greetings from Kukup Golf Resort!We are really apologies for your bad experience check in with our Resort. Regarding about your booked include breakfast but we are not provide, actually on that day we already refer your booking into our system online & exactly your booking 'exclude breakfast'. Fyi also, our Café Terrance more than 2 years not opened for walk in ala carte or buffet & just opened for Events/package.Btw, we'll take serious about your feedback & will make sure not happened for next time. Sorry again for any inconvenienced caused. Thank you & Regards,Ms IntanFront Office.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Yg menariknya bilik dlm keadaan selesa tpi jauh dr parking dan kaunter lobi
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Front Office am 15. Aug. 2019
Thanks for staying with us..We appreciate your feedback!^_^

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Water and pool of the theme parks to dirty and dark.suggest to make regular clean and change. Appreciate if can improve the water quality at theme parks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Susan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it could do with more maintainence to the aircond and weak wifi
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
a very isolated location without any facilities, breakfast was all taken before 08:00 hrs by a group of hungry golfers Generally run down and looks like its been designed by a 4 year old with a crayon
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Faizal, Trengganu

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The villa quite far from parking. Struggle to handle luggage. The room is good. I put my cigarette on outside table then its been taken by someone else. The pool also not manage well.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Lina am 17. Nov. 2018
Thank you sir for your comment. We will take further action regarding on this matter. Regards, OD ALLIANCE SDN BHD

4/10 – Schlecht

BEE GEK

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cleanliness
The bed and the bathroom was not clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Front office am 30. Okt. 2018
Thank you for your feedback. We will take action on this matter and we apologies for the inconvenience caused.

8/10 – Gut

Gan

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Front Office am 30. Okt. 2018
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in Pontian
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Front Office am 30. Okt. 2018
Thank you for your feedback. We welcome you to come back again soon.

8/10 – Gut

suzilawati, melaka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Front Office am 5. Sept. 2018
Thank you for your feedback and staying with us! Come again :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very friendly, room is bigger than expected and breakfast is included. The downside - aircon is not cold enough, TV remote not working and no tooth brush provided. Overall quite satisfy staying there
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Miss Intan am 2. Aug. 2018
Thank you for feedback. We will upgrade more better after this. We welcoming you to staying or play golf at our Resort! Regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Relaxing environment, quite, not busy with people. But breakfast is quite dissappointing to have buffet style but too little choice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

4/10 – Schlecht

Martine, Kota kinabalu

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Chambre loin de la piscine. Beaucoup de terrain en friche. Spa et massage fermé. Restaurant fermé à 19h30. Un point positif, la piscine malgré le manque de transat autours( 1 seul transat disponible .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

6/10 – Okay

Ain, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice
Overall ok, quiet place, sometime feel a bit mystery, but the room is nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Worst experience ever
I would say this is a haunted resort. The landscape around the resort is not properly taken care. lots of facilities need to be repaired. I paid for the economy room, and yes the price was cheap but it is not the reason they should not provide clean and good environment. The economy room was in Matahari building. Once I entered the building, the smell was really bad, musty and mouldy. Room facilities were all not properly managed and were gathered at this one corner where I guess it was not appropriate to be shown to the guests. Room and building were not secure with good security system. Anyone can enter the building and we only provided with a room key. no access card for better security system. No room phone, hard for us to contact the resort recep. The bed sheet and comforter were terribly dirty and smelly. The toilet was okay but the water pressure was low and I guess they close the water pump at night, because when we went to the toilet on the next morning, there was no water running out from the tap. When we report it, the receptionist seems did not surprise at all and told us he will inform the security and it will be okay in 5 mins. Dining place located in the same building with Lobby, they did not serve buffet for breakfast but ala carte menu. Food was okay but the table was full with flies. Really disappointing and disgusting. Seriously I would not recommend this resort to others.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Haslin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Muhammad nazrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
overall it's okay..but just one not okay about internet connection very poor (wifi)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service

6/10 – Okay

anie, kl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
nice pools & rooms
the staff, view, pools and rooms are all excellent . but poor in network coverage & wifi. if guest are staying for business propose wil definitely not choosing tis hotel. should try to overcome this matter asap
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very close to pool for kids, but very simple brekf
So far ok since this place is quite near to pontian town
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

4/10 – Schlecht

Tan Siew Keng

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

6/10 – Okay

Nor Hanani

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

8/10 – Gut

Maznah, Kuala Lumpur

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nice hotel with perfect lagoon for kids
Overall we have enjoyed our stay here. The staffs were friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

4/10 – Schlecht

Lee, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kukup Golf resort
Not a nice resort to stay - rather stay at jetty resort. Furniture in rooms are old & no water from kitchen tap. Outdoor lagoon pool was a total disappointment - look very nice from photo but actually was more like a kiddy pool. Breakfast - only Beehoon, bread, ham & eggs. Cafe is full of flies - very irritating experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room was not clean
We thank you for the feedback and we will update our team accordingly.

6/10 – Okay

Mr. Foo

Gut: Personal & Service
Lousy breakfast n Boring place to stay!
Living hall has no aircond! Only ceiling fan! Breakfast was very bad! No eggs for breakfast . No juice n milk n flies every where! Boring place to stay!
Dear Mr. Foo, Thank you for your feedback. We are disappointed to hear you bad experience with our resort and we offer our sincere apologies . This isn't the kind of experience we want our customer to have and we would like investigate this issue further. Please email us at info@kukupgolfresort.com so that we can discuss how to fix this issue. Thank You Best Regard Kukup Golf Resort.