Lot 113, Seksyen 19, Jalan Haji Abdul Aziz, Kuantan, Pahang
Bewertungen
8,2
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
20 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
20
38 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
38
10 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
10
1 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
1 von insgesamt 70 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
8,4/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Kuk Chian
Geschäftlich gereist
11. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good.
Kuk Chian
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Suhailah
11. Juni 2023
Suhailah
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Raphael
4. Feb. 2023
Raphael
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
23. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the price is very cheap with the facilities and aminities provided.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
8/10 – Gut
Sean
Geschäftlich gereist
15. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
31. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Overall it's ok, would be better if have pool.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
6/10 – Okay
Goh
Geschäftlich gereist
4. Okt. 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Soundproof needs improvement
Bad soundproof
Goh
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
21. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cmfortable stay
Hotel room is clean, parking is easy, breakfast is good, location is good.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von TIRA am 24. Juli 2020
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback. We will continue to try our best to keep our guests happy and satisfied.
Best regards
8/10 – Gut
YUH LEONG
Geschäftlich gereist
29. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall is good. But it is difficult to connect WiFi. Hotel should improve of this. I had been stayed this hotel since last year. I never success to connect the WiFi. I hope hotel can improve on this.
YUH LEONG
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
8/10 – Gut
Rose, Damansara
Mit dem Partner gereist
28. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Pleased with room . Not expecting a classy outfit with the amount I paid for the room.
Rose
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
8/10 – Gut
David, Singapore
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
15. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Generally speaking, the hotel is reasonably good given its price. The room is quite clean and the staffs are very friendly. The parking space is really ample and great. On the con side, the bed is hard and the breakfast is pretty simple. If we need a short stop over in Kuantan, I will choose the E-Red hotel again!
David
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Tira am 18. Dez. 2019
Thank you for your valuable feedback relating to your stay with us as we are constantly looking for ways to improve our services and products. Have a nice day!
8/10 – Gut
Mohammad Akhari
Mit der Familie gereist
3. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The cafe
overall is good.
The cafe does not provide debit or credit card as payment method. If you have a meeting inside the hotel, you need to prepare some cash to buy food or drink.
Mohammad Akhari
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Tira am 18. Dez. 2019
Thank you for your valuable feedback relating to your stay with us as we are constantly looking for ways to improve our services and products. Have a nice day!
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
22. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
3. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel room is clean, tidy and nice. Important part is no smelly in the room. Recommended to stay in this hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Sept. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
28. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location, clean, and plenty of option for food nearby,
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
YUH LEONG, JB
27. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy hotel
It is cozy and clean. All of the furnishing is new. But im disappointed hotel didnt suscribe cantonese tv programmes " wah lei toi" (Astro). Which is Hong Kong TVB drrama and shows. I hppe hotel will subscribe this programme soon. It is local favourite. I feel it is acceptable without it.
YUH LEONG
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von tira am 31. Juli 2019
Thank you for your valuable feedback relating to your stay with us as we are constantly looking for ways to improve our services and products. Have a nice day!
8/10 – Gut
ws
Mit einer Gruppe gereist
1. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1. Clean and comfy bed
2. Spacious toilet for king bed room
3. Although the breakfast variety is limited but with offer at that price consider reasonable.
ws
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von tira am 31. Juli 2019
Thank you for your valuable feedback relating to your stay with us as we are constantly looking for ways to improve our services and products. Have a nice day!
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
30. Apr. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
12. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit
New look. Very presentable. Value for money.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
28. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all good for the price
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von tira am 4. Apr. 2019
Hi, thank you for the feedback. Have a nice day!
6/10 – Okay
KOK
21. März 2019
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Average hotel room at a quiet location
The non smoking room was filled with smoke smell, asked for a change of room but the hotel could not give me one. House keeping sprayed some liquid in the room to reduce the bad smell.
The room was however big and spacious but is not carpeted.
KOK
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
8/10 – Gut
Alwi, Shah Alam, Malaysia
7. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to town centre
Alwi
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
7. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
semua ok tp kalau lantai guna karpet lagi ok...sbb lepas mandi sejuk kaki nak berjalan...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
8/10 – Gut
Rizalti
14. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Overall excellent.except we didn't been inform about the step to use of the internet.the staff should educate us
Rizalti
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
28. Dez. 2018
Gut: Personal & Service
Kemasan lantai bilik tidak bersesuaian, boleh digantikan dgn vinyl atau jenis kemasan yang bersesuaian. Lantai kamar utama sekarang biasanya digunakan untuk tandas. Kelusan bilik memuaskan. Sarapan pagi perlu banyak pilihan.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room and facilities superb...
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value for money. Clean and comfortable room. Walkable to some eateries
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
8/10 – Gut
KS, Petaling Jaya, Malaysia
13. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KS
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
👍👍👍 Nice hotel close to shopping.
👎👎👎 strong cigarette smell on non smoking floors.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
8/10 – Gut
Nur
30. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
10/10 – Hervorragend
Lilian
20. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lilian
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 27. Sept. 2018
Thank you for your valuable feedback
6/10 – Okay
ELom, Kuala Lumpur
12. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Well maintained & very clean room . One down side , they do not have have the normal hair dryer , the one in the toilet , took me longer to drive my hair.
ELom
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 27. Sept. 2018
Thank you for your valuable feedback
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Sept. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 27. Sept. 2018
Thank you for your valuable feedback
10/10 – Hervorragend
Mahani, Johor bahru
12. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mahani
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 27. Sept. 2018
Thank you for your valuable feedback
10/10 – Hervorragend
Paul
8. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed here previously and hotel has a consistent standard.
Local area is improving with more restaurants and more activity.
Paul
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 9. Aug. 2018
Thank you for your feedback. We will keep up the consistency.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
5. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice i like
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von E-RED HOTEL am 9. Aug. 2018
Thank you for your feedback. We will ensure to keep up the good standard practice here.
6/10 – Okay
leslie, kl
11. Juli 2018
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel location is good. Service and cleanliness need improvement. Breakfast not good, less varieties but good environment for dining. Room is small. May not stay in again unless have good offer and lower rate.
leslie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
8/10 – Gut
tze zhuan
4. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tze zhuan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
14. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is close to the city area and it is convenient. The only issue is the pillow is not comfortable to lie onto.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
8/10 – Gut
Aimi, Melaka
9. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pleasant
Room is spacious, clean & comfortable. Front desk personnel is very friendly. Value for money. Definitely will stay here when travel to Kuantan again.
Aimi
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von mrs. s am 11. Apr. 2018
thanks for your kind feedback.hope to serve u again in the future :)
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von mrs s am 11. Apr. 2018
thanks for your kind feedback.hope to serve u again in the future :)
10/10 – Hervorragend
Irene
9. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
More luxury for less
The hotel room was big, clean and had all the necessary facilities. The free breakfast thrown in was a treat. I will recommend this hotel for it is a good hotel for the price. As the motto of the hotel says- more luxury for less.
Irene
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von MS S am 13. Apr. 2018
THANKS FOR UR KIND FEEDBACK.HOPE TO SERVE U AGAIN.
6/10 – Okay
Yap
23. Feb. 2018
Gut: Komfort des Zimmers
Feedbacks
Only problem is check out process very slow and I have waited for more than 10 minutes
Yap
Antwort von mrs s am 11. Apr. 2018
we are sorry for any inconvenince.thanks for your kind feedback.hope to serve u again in the future :)
8/10 – Gut
Nani, Subang Jaya
18. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, close to town and shopping complex
The nearby night and morning market on Saturday evening and Sunday Morning are excellent attraction.
Easy to go to Teluk Cempedak
The Breakfast buffet good - can be better.
Nani
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von mrs s am 11. Apr. 2018
thanks for your kind feedback.hope to serve u again in the future :)
10/10 – Hervorragend
Yoong
18. Feb. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
We booked a deluxe family room, the room is big and clean, the bed is so comfy and the staffs are friendly. The breakfast is OK, they have delicious nuggets btw!
We are satisfied and definitely will come back again!
Yoong
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von mrs s am 11. Apr. 2018
thanks for your kind feedback.hope to serve u again in the future :)
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spacious and value for money. In the middle of the town and it would be a strategic place to stay by.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
6/10 – Okay
Christopher
26. Sept. 2017
The hotel was ok, only thing is its located in an area that is not safe
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
10/10 – Hervorragend
Paul
12. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers