Eingangsbereich

Bewertungen von Ray Parc Hotel Kuala Lumpur

3 out of 5
Ray Parc Hotel Kuala Lumpur
No 50 Jalan 2/87 G, Taman Seputeh, Kuala Lumpur

Bewertungen

6,6
3 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

5,4/10

Ausstattung

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

don mystic

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Tong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Budget hotel at quiet location close to Mid-Valley
Stay at Ray Parc hotel for 2 nights in September. The hotel is just a stone's throw away from Mid-Valley. Check in and check out were smooth. The bed was comfortable and the air-conditioning was working well. The room is reasonable spacious but the furniture in the room was a bit tired and needed to be replaced. Caught a taxi from KL Sentral to the hotel. However, the taxi driver had difficulty to locate the hotel due to its remote location (behind residential area) and unable to locate on GPS as well. It would be handy for customers if the hotel put a sign on the main road.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Yu

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the room was leaking on bath room, “Disco light” effect in the lift. Lamp and light was spoiled without fix, air con was noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The exterior of the hotel looks ok, but the room is old and rotten. The door has a big hole can easily to open the door from outside. The bathroom is moldy and the shower hose is damaged. The carpet is very dirty, have a hole and it is very uncomfortable to walk. The wooden bed is moldy, not dare to approach. Booked for two nights, but checked out the next day. It because checked in was very late, I barely slept for one night.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Samuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short business trip
Hotel room was big and clean, bathroom was huge tv had decent channels, room however was dark with all lights turned on, could do better for the lighting also aircond took a while to cool down, but for the price I paid it was worth it, will surely come back again
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Adilla am 3. Mai 2019
Thank you for your feedback. We sincerely apologies for the unsatisfactory experience in some areas during you stay and rest assured we will work on improvement for a better guest experience in future. We hope you will give us a chance to welcome you again.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
The Ray Parc Hotel I stayed at is in Midvalley, Kuala Lumpur
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Adilla am 23. März 2019
Dear Guest, Thank you for rating our hotel and sharing your feedback. We hope you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Kwnwnwknnghjj
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

apeng, sabah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Adilla am 24. Okt. 2018
Dear Apeng, Thank you for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Wayne

Is beyond my expectations. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Adilla am 24. Okt. 2018
Dear Wayne, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

chan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

6/10 – Okay

jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
不错,有得嫌但问题不大
如果你能说懂外劳话我想你会更顺利
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018

4/10 – Schlecht

Anneke

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor hotel
Room too old and dirty.no proper aminities and Service very poor.Room condition very bad and there is no coffee and tea provide.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
Antwort von Adilla am 9. März 2019
Dear Anneke, Warmest Greeting from Ray Parc Hotel Kuala Lumpur! Thank you for the time taken to highlight your recent encounter regarding your stay with us.We're truly sorry that your stay had not been up to your expectations. The management take this issues very seriously as our guests are our top priority.We apologies for the inconvenience caused and we hope that you will give us another to look after you i the near future.