Rezeption

Bewertungen von ABS Bintang Guest House

3 out of 5
ABS Bintang Guest House
Level 1, No 85 & 87, Jln. Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Bewertungen

5,6
8 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
9 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 51 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,4/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Danyal

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely disgusting. Damp, mould, dirty bedding, shared bathrooms.. should be illegal. Needed to leave ASAP and had to shower at my next hotel straight away as i felt so gross. The mattress was in extremely bad condition - springs were so so thick and deep and all over, didnt know a mattress could get THAT bad Expedia needs to take responsibility and stop selling us stuff like this.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Abs Team am 27. Sept. 2023
Thank your for your kind review. Looking forward to see you again.

6/10 – Okay

Mohd Zaki

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room confortable to me but toilet dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Naoya

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff is really nice and kind. But the room smells mold, and I found about 10 cockroaches in one night just only in my room. I could not stand with such an unsanitary condition, so I moved to the other place. I’ll never stay there again. Again, the staff is really nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Abdi

Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tidak direkomendasikan nginap di sini. kondisi buruk
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Derick, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Mia am 6. Juni 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

AJ

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Mia am 6. Juni 2023
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Takeshi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Mehad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property it's not good hotel staff very good behavior
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Mia am 29. Sept. 2022
Thank you for your kind review. We will try our best to improve our facilty.

4/10 – Schlecht

TETSUKA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
窓有りの部屋だったが、空調室外機の音がうるさかった。 バスルームが狭くがつかい悪かった。
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2022
Antwort von Abs Bintang Guesthouse am 24. Juli 2022
Thank you for your kind review. We will strive more to improved the facility for a better stay. Regards

8/10 – Gut

Amir hassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Okey
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Ms Mia am 2. Apr. 2022
Thank you for staying with us. Hope to see you again. Regards

10/10 – Hervorragend

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von ABS Team am 15. Okt. 2021
Dear Guest Thank you for your kind review. Hope to see you again. Best Regards

8/10 – Gut

Khairulnizam

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

1 night in BB
Place was hard to find but I made it after few encounter with other hotel staff who point the direction. Stayed was normal budget hostel you've had expected. Room 205 deal with roadside noise and cockroach as well as AC was 30 degrees all the time (might be different remote they gave me) Apart from that, it's ok since I only booked emergency 1 night stay. If longer, I would prefer another option. It says RM20 per night including fees but you'll be charged additional RM2 plus another RM20 deposits which reimbursed only RM19 during checkout. Reimbursed in RM1 bank note which not everyone will count at the counter. I keep it saperate and later discovered this. It's all prepared before she hand it over to you. Deliberate or unintentional only God knows best.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice gud location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Mia am 8. Apr. 2020
Thank you for feedback. we will see you again. Regards

4/10 – Schlecht

Mohamed saleem

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wrost service,collect extra amount,didnt give receipt,dont give wifi password,rude staff please dont recommde abs guest house.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Mia A. am 14. Jan. 2020
Dear Mohamed Saleem As we message before, actually you stay on different property not ABS Bintang Guest House, we always issue receipts when received any cash from guest. Hopefully next time you check in on right hotel. Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Mia am 24. Jan. 2020
Thanks for your response

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Mia am 9. Dez. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback. Hope to see you again soon. Warm Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Mia am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us, we hope to welcome you back. Best Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Mia am 13. Nov. 2019
Thank you for your kind review. We will strive our best to give and serve you better.

6/10 – Okay

Abdul Rehman

Aufenthalt von 16 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mia am 27. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We would love to see you again. Warm Regards

6/10 – Okay

Karni

Less honest
booked through hotels.com, but told by reception it's fully booked. been transferred to other guesthouse but again call back and told there's room with internal bathroom but different price. played around with price. expat tourists charges not included.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mia am 9. Dez. 2019
Dear Guest Thankyou for your valuable feedback. We highly apologise for the inconvenience caused. We would love to host you again soon. Regards

4/10 – Schlecht

Josef Darnel Munez

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Ewaz khan

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a great time, guest house have great service & atmosphere. I will definitely be back. The staff was so wonderful. Thank you so much for your hospitality.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Mia am 2. Sept. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback. We hope to welcome you back. Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
部屋の中にゴキブリがたくさんいて困ったいました。
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2019
Antwort von Mia am 29. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for your valuable feedback, we hope to welcome back you soon. Regards

8/10 – Gut

Beauty

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Staff mesra dan pandai melayan customer. Staff pandai memberikan pilihan yang terbaik untuk customer . Kebersihan ok . Katil agak lama sampaikan sy rasa sangat spring katil. Cadar bertompok . Bantal sangat nipis. Tidak sesuai . Selimut kecil dan nipis . Tuala tidak disediakan di dalam bilik tetapi perlu minta di kaunter .pintu agak susah untuk dibuka dan ditutup. Perlu menyediakan tempat utk menggosok . Terima kasih . Saya berpuas hati.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Jamal am 1. Juli 2019
Thank you

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons dû changer d'hébergement tellement cette chambre était désastreuse ( cafards , sale , aucune fenêtre...)
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Fake photo, fake photo, delete it..........???....?.........
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was in a bad shape. I didn't even stay in that room. Not recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

4/10 – Schlecht

norain

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
no air conditioning no fan. no tv
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Suzanna

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Can't get any worse than this!
Awful awful awful...! We only booked this as our flight was late at night and we wanted to shower and do our final packing in the room. We were shunted from hotel to hotel, all of them getting progressively worse. Cockroaches everywhere!!! We didn't even want to put our clothes down on the bed as it looked like it was infested. Soooo glad we didn't book this to sleep in - you'd be better off on the streets! Honestly! Trust me!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Asim Jamal am 24. Nov. 2018
Hi Suzanna, Unfortunately the day that you arrived at the property we are doing emergency maintenance so we need to relocate you to different hotel with the same rate as per you booked. We deeply apologise for the inconvenience that it cause. Kind Regards

8/10 – Gut

Enid, Kuching, Sarawak

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Absolute location and friendly staff
Everything is nice and ok especially the location from guesthouse to Bukit Bintang is so near. The female staff (long brown hair) is so friendly and always fulfill my request. I am satisfied with the only air-con, bed and private bathroom although the rooms a bit old and the cupboard already looks damage.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von ABS am 24. Sept. 2018
Thank you for your kind review. we will strive to deliver good experiences consistently and looking forward to serve you again. regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

Mirza

6/10 – Okay

OLEG

В целом подойдет для короткой остановки
Гостиница в хорошем месте и стоит саоих денег без излишеств рядом в 100 метрах метро

6/10 – Okay

Faizul Affendy

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

abs hotel, 金三角

平價又舒適的地方
還不錯 但印度人有點吵
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The picture and reality is different. The room is smaller than I thought.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

6/10 – Okay

Gen, Osaka

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A gentle staff member
When I checked at the hotel, the receptionist checked the details of my confirmation. It was taking too much time. The staff however, gaved me useful information, such as some places that I should visit, its means of transportation and how to spend in a friendly manner.
Access the street
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

4/10 – Schlecht

nancy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible hotel to stay
We didnt stay.bec. we found the place very nesty.smell auwful and very noisy around.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Seemi, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel is nice, also location near to shopping malls, staff coopertative, famous location near to walk, area good for solo couple.. near to cheap shops for shopping also branded shops near to mall of Pavillion Farhan H and Lots 10... also good things is near is LRT and MRT stations as well as bus station.. i recommend to other to and I'm really happy with this trip supper nice great ... hotel also clean wifi is soooo good for browsing and downloading.. only 1 suggestion for them we miss TV in room otherwise okay supper on this rate..
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

4/10 – Schlecht

Kevin, Louisville, KY

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Scared
The location is nice and the receptionist was friendly. It is located in an area with other guest houses. The room had an air conditioner, chair, and bed. Saying that, the room had a smell. The bed linen had holes. The walls looked stained from tobacco smoke. The communal bathrooms lacked warm water and toilet paper. I can stay in a lot of places, but I didn't feel safe at this location. After checking-in and seeing the room/toilet, I immediately left and searched for another hotel. I didn't feel safe sitting on the furniture and using the wifi so I just walked. There could be nicer rooms, but the pictures on the Orbitz site and what I saw in person vast drastically.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Booked 4 nights, could only stand it for 2.
Very Very Very unclean. Body hair absolutely everywhere. Including your room and bed. Unclean bedding and bathrooms. Useless Wifi and they couldn't care less about guests screaming at the top of their lungs outside the bedrooms ALL night long. Didn't sleep a wink the whole time I was there. Lovely staff though and fabulous location. Very loud air con also. Other guests made me feel very unsafe as a solo female traveller.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017

4/10 – Schlecht

jin, 東京都

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
クアラルンプールの中心街
ブギビンタン駅に周辺にありペトロナスツインタワーなど立地としては最高です。 ただし、部屋のコンディションは悪くシミあるベットや壁など神経質な人にとっては厳しい環境です。 トイレも流れず放置してあったり鏡も曇っていて機能しませんでした。 マレー系の人が多く宿泊しているようで礼拝用のカーペットが敷いてあり頻繁に礼拝をしていました。 私は気になりませんでしたが、旅慣れた方でないと気持ちよく宿泊できないかもしれません。
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

2/10 – Ungenügend

tilda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
숨어있는 호텔
화장실은 떨어져있고, 잠금장치가 굉장히 허술함. 물론 방도 잠금장치가 허술하고 굉장히 시끄러웠지만 누구하나 제재하는사람이 없었음. 이불은 축축했고 이불커버도 깨끗하지 않았음. 방 자체는 딱히 더럽지 않았지만 벽이 더러움. 세상 실망함.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017