Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von New World Millennium Hong Kong Hotel

5 out of 5
New World Millennium Hong Kong Hotel
72 Mody Road, Tsim Sha Tsui East, Kowloon

Bewertungen

8,8

Hervorragend

542 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
325 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
75 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
31 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Barbara

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Mai 2024
Thank you for your great rating and we all cannot wait to welcome you back soon.

8/10 – Gut

Gordon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Unterkunft in einem schönen Viertel in Kowloon, nicht weit von der Avenue of the Stars, in fussläufiger Umgebung viele Restaurants und Bars
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 10. Apr. 2024
Thank you for sharing your great experience. We're delighted to hear how you have enjoyed great convenience during your stay. We all cannot wait to welcome you back next time.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for leaving us a great rating. We all look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
over all a good 4* hotel ...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 7. März 2024
Thank you for your kind comments. We all hope to have the chance to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Veronika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly located, amazing views & great size! The staff was always super friendly :)
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 16. Jan. 2024
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to delight you again real soon.

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay. Thanks for upgrading to a nice room.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 9. Nov. 2023
Thank you for sharing such lovely compliments - we all cannot wait to delight you again soon.

8/10 – Gut

Brigitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2023
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 16. Feb. 2023
Thank you Brigitte for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von General Manager am 3. Mai 2021
Thank you for staying with us and of course for the fantastic review! All of us do look forward to welcome you back soon, Rene Teuscher

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not much shopping area. Have to walk quite a distance to the nearest MTR.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 23. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We all look forward to welcoming you back real soon.

10/10 – Hervorragend

binjie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 23. Mai 2024
Thank you for your great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.

10/10 – Hervorragend

Haifeng

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and tidy, very friendly and service-oriented. The price is reasonable and it is worth coming back again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 20. Mai 2024
Thank you for sharing such a nice experience with us. We all cannot wait to welcome you back real soon.

10/10 – Hervorragend

lani

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service is excellent. All the staffs there are very helpful and they really go out of their way making sure that we get what we want. This hotel is located at the Victoria Habor that make it a plus for my stayed, except they don't have a lot of choices about the restaurants. It's a little inconvenient for foods lover like me, but to make up for that i got the best view of the Harbor and all the shoppings are near by. I will definitely come back to stay here again. Thank you to all the staffs, especially to the hotel managers who really tried to make sure our stayed are comfortable and relaxing vacation while we are in Hongkong.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 3. Mai 2024
Thank you for sharing such an amazing stay experience with us! We're delighted to hear how you have enjoyed your time at the hotel, and we all cannot wait to welcome you back for another delightful stay next time you are in town.

6/10 – Okay

YOSHIKO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
フロントスタッフが無愛想だったことが残念でした。 それに加え、ハウスキーパーも部屋を出るたび何処で見ているのか早々に掃除をして良いかと聞いてくる。部屋を空けている間に何かされてしまわないか少し不安になりました。 でも、お部屋は清潔感があり良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 3. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience and feedback with us. We apologise for the unpleasant encounters which do not represent our usual service standard from the team. We all hope to have another opportunity to welcome you back for a most delightful experience you truly deserve.

10/10 – Hervorragend

Xiaoyi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Mai 2024
Thank you for your great compliments and we all cannot wait to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Xiaoyi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
perfect location!! Everything is good!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for your great compliments. We all cannot wait to delight you again real soon.

2/10 – Ungenügend

MASASHI

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Qiwen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful view from the room, very convenient location, bed is super comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 19. Apr. 2024
Thank you for your great compliments regarding your stay. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

Jarrod

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were very friendly and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 16. Apr. 2024
Thank you for your kind compliments. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

HAIMING

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 8. Mai 2024
Thank you for your rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Lay Yee, Singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 16. Apr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back real soon.

8/10 – Gut

Phavaran

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too far away
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 11. Apr. 2024
Thank you for your kind comments and we all look forward to welcoming you back real soon.

8/10 – Gut

Chui Tung

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間環境不錯,但廁所有些受損問題。Check-in時職員態度不太良好
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 總經理 韋哲仁 am 9. Apr. 2024
感謝您花時間分享您的意見。您的評論對我們學習並改進我們的服務非常重要,我們希望有機會與閣下聯絡並了解是次經歷,從而深入調查並親自與您作出跟進。我們定必繼續致力於為顧客提供好的住宿體驗,希望有機會再歡迎您的重臨,並為您提供最佳的酒店住宿體驗,謝謝。

10/10 – Hervorragend

Maria, belleville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service is excellent! The staff specially the people from the executive lounge are all gracious in assisting on all our needs. The bell service and front desk are very accommodating too. Overall, we have a wonderful stay in your property... 💯💯💯Excited to come back again👍👍👍
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 8. Apr. 2024
Thank you for sharing such an amazing experience with us. We all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Sandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 5. Apr. 2024
Thank you for your kind compliments and we all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 26. Apr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back soon.

6/10 – Okay

youngjun

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 24. Apr. 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service . Staffs are very friendly and responsive. Room is clean and well equipped. Convenient location, close to all restaurants and shops. I would definitely stay at this hotel next time when I’m in HK
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 3. Apr. 2024
Thank you for sharing such an amazing experience! We all look forward to welcoming you back next time you are in town.

6/10 – Okay

CHUI FOONG

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was good but the service by one of the front desk was not very friendly and accommodating to the queries we had regarding the breakfast and its payment.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share with us your feedback and experience. We'd appreciate it if we can contact you directly to understand your concerns so as to provide the most adequate assistance to you. Our assistant manager has reached out to you and we look forward to the opportunity to address to your comments in person soon. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like the hotel is at a quiet location in Tsimshatsui East, walking distance off the busy Nathan Road. Our room is clean and spacious compared to other hotels I have stayed in HK, with a great view of the fabulous harbour. The staffs are excellent friendly. Will definitely stay here again the next time.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for sharing such wonderful compliments on our prime location and service. We all look forward to delighting you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

hsin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for your great rating and compliments. We all cannot wait to delight you again real soon.

10/10 – Hervorragend

Hao Zhuang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s in a great location with many shops and restaurants. about 8 minutes walk to the MTR and 3 minutes to the Victoria harbor. Got an upgrade corner room. The size is bigger than I expected especially in HK. Gym is a bit small. Rooftop Pool is small and not that nice but I don’t swim. Staffs are very friendly and professional. Dave from the front desk was awesome. He makes us feel very welcome and treat us with great respect. We will definitely come back when we are in HK again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 2. Apr. 2024
Thank you for sharing your wonderful experience with us. We all cannot wait to extend our warmest welcome to you again real soon.

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to shops and Avenue of Stars
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 28. März 2024
Thank you for your compliments on our proximity to attractions. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Vyson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

houri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 19. März 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
staff friendly and willing to help. great bath amenities. clean & simple room
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 18. März 2024
Thank you for sharing your nice experience with us. We all look forward to welcoming you back real soon.

10/10 – Hervorragend

Hoo Ming Sammy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
breakfast is very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 12. März 2024
Thank you for your kind compliments. We all look forward to welcoming you back on your happy return visit.

10/10 – Hervorragend

KEI YING

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 28. März 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all look forward to extending our warmest welcome to you real soon.

10/10 – Hervorragend

STeve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice hotel close to Avenue of stars
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 5. März 2024
Thank you for your great compliments - we all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Dickson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My experience with this hotel was excellent. Staff was extremely helpful and friendly. Hotel was centered around all other hotels and shops. Taxi’s were easy to obtain by hotel porter. One of the best hotels I’ve stayed in Hong Kong. My room was clean, and front desk staff even had a bowl of fresh fruits along with a welcome handwritten letter by the manager himself to welcome my arrival in my room. I was very impressed with the food at the hotel restaurant. Service was great, both dining and all during my stay of 4 days.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 4. März 2024
Thank you for sharing such a wonderful experience with us. We're delighted to learn how you have thoroughly enjoyed your stay with us and we all cannot wait to delight you again in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Jay

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 28. März 2024
Thank you for sharing such a great rating. We all look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Sing Wah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 26. Feb. 2024
Thank you for the great rating. We all cannot wait to delight you again real soon.

10/10 – Hervorragend

Mercedes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excelente Servicio y ubicaciin
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 9. Mai 2024
Thank you for your great compliments and we all look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Arnold

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is conveniently located where we wanted to be and the staff were helpful, courteous and pleasant. Rooms and bath facilities are clean with ample supplies.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 22. Feb. 2024
Thank you for sharing such a wonderful experience. We all look forward to delighting you again on your happy return visit.

10/10 – Hervorragend

Ying Wai, Elmhurst

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 21. März 2024
Thank you for rating us a 5/5! We all cannot wait to welcome you back in the nearest future.

10/10 – Hervorragend

Shilei

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for your great rating. We all cannot wait to welcome you back real soon.

8/10 – Gut

Terance, Markham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staffs was very friendly and nice, but the air conditioning doesn’t work properly. No microwave or reheat service
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for your kind compliments and comments. We all look forward to welcoming you back real soon.

2/10 – Ungenügend

Yin ni

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for leaving us a rating. We appreciate your sharing of experience or feedback as they are most useful for our continuous improvement. We hope to have another opportunity to welcome you back for a most delightful experience next time.

8/10 – Gut

David, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Im allergic to cigarrettes and my room has a strong smell like someone smoke in there. Ask to change for another room and response was no room available so they brought a Ozone machine to try to kill the smoking smell but only worked for few hours. Really had a hard time sleeping eventhough the bed was confortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 16. Feb. 2024
We're most concerned to hear about your unpleasant experience during your stay. Rest assured that we have instantly shared your feedback with the relevant department heads, and we will spare no effort in continuous improvement. We hope to have another opportunity to welcome you back and to offer you a most delightful experience.

8/10 – Gut

Chi Wing

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Julian Wipper, General Manager am 13. Feb. 2024
Thank you for leaving us a rating. We all look forward to welcoming you back real soon.