Eingangsbereich

Bewertungen von Rock & Roll Hotel

2.5 out of 5
Rock & Roll Hotel
2, Jalan Batu Unjur 1, Taman Bayu Perdana, Klang, Selangor

Bewertungen

5,6
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

6,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Kee

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Improvement needed
No towel, No toilet door. Reception closed at 10pm open 9am. Dirty Bed Linen. Full of stains and smells bad. Improvement needed immediately if the owner is still looking for customer coming thru the door.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Kok yong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von CY Chen am 6. Jan. 2020
Thank you for choosing our Hotel & very thanks you like our. Hotel. Hope to see you again.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No cleaning room No hot water
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von CY Chen am 25. Sept. 2019
Thank you for your comments, we will address it ASAP.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
service very slow and bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von lucas am 25. Juli 2019
Thank you for choosing Rock n Roll hotel and much appreciate your valuable feedback, we will look into the issue raised, we always ensure to serve our best ! Hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

kenslshr, Kuala Lumpur, Malaysia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Booked a room, but was given different room. Room given was different from what being told in the website. Then staff simply said room has been fully booked/ taken by other guest. This was the 2nd time the same thing happened. When we were not happy, staff said we can change room the day after. They think it's funny changing from one room to another? So they expect us to load and unload our stuff again and again? That's not how you run the business. Very poor management, poor staff. The staff was rude. Couldnt even speak simple native language, which is unacceptable. Had the gut to say it's not their problem, was told the problem is between me and Expedia. What a joke.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AVOID THIS HOTEL
house keeping enter the room while you sleeping.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018
Antwort von CY Chen am 23. März 2018
It is the policy of our hotel to consistently offer memorable experience to all our guests and we are very open to feedback from all our guests.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First of all it was a dissapointment as I had bokked and payment my booking for a queen bedded room. However to my surprise when I arrived at the hotel to check in, i was told that the queen bedded room was fully booked and only 2 single bedded room was avaivable. The reason given my the hotel staff was that expedia did not close the booking for the queen bedded room despite informing that it was already full. Aside, the room was very congested and cleanliness was moderate. In total it was not a pleasant stay and I would like to here from expedia on this double booking claim. I have made several bookings thru expedia recently and so far this is the only bad experience. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von CY Chen am 23. März 2018
We value feedback from our guests because it gives us opportunities for improvement.

6/10 – Okay

YIN CHEN

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von CY Chen am 26. Jan. 2018
Thank you for staying in our Hotel

4/10 – Schlecht

jimmy B , kulai

Verbesserungswürdig: Personal & Service
One of the Towel not clean. Water at the walkway and door .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Antwort von CY Chen am 26. Dez. 2017
Sorry, for the inconvenience. We will try our best to do it Better. Hope to see you again

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017
Thanks for staying with us

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room no clothes hanger, no kiblah direction, no restroom door's lock
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von CY Chen am 1. Dez. 2017
We will address these issue accordingly.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
room and facilities was ok. hotel management should improve in general services such as iron and ironing board, if could not provide to every room at least can have one special room or corner for ironing.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Thanks for your constructive feedback. We will definitely strive to enhance our service level and facilities as highlighted. We certainly look forward to offering you a truly pleasant and highly memorable experience in your next stay with us. Cheers! Regards CY Chen E-Commerce Manager

8/10 – Gut

Constance

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place , bad staff
The hotel was quite good , clean and comfortable. Many eating place around. One area of improvement is the mannerism and attitude of he receptionist. Look so gloomy and disinterested. Bad of for the image of the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tidak banyak kemudahan yang disediakan,tetapi bilik yang selesa.