Rezeption

Bewertungen von Regent Plaza Hotel & Convention Centre

4 out of 5
Regent Plaza Hotel & Convention Centre
Main Shahra-e-Faisal, Karachi, Sindh

Bewertungen

5,0
4 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 18 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,0/10

Sauberkeit

5,8/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

5,2/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Henry, Santa Monica

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Naeem, Minneapolis

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Soheila

Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Irfanullah

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

irshad ali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good quality services and beautiful entertainment
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

irshad ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good services all stop for any need available just dial desired ext for any service stop shows welcoming attitude, property is neat and clean , highly recommended
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Nagisa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
フロントの対応はいいが、他のホテルマンが行動が遅い。 コーヒー持ってくるのに1時間かかるし、こっちが何回催促したことか。 5分待ってと言われ15分待たされる。 写真映写りがいいだけで、風呂場とかも汚い
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Syed

Mit der Familie gereist
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Azhar

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Plz for god sake work on the washrooms showers they are really terrible and they should maintain this place was one of the best place as I do remember
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Khurram

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will not go back to this hotel again
Terrible customer service, rooms are too old. Bathrooms are not very clean. Room service takes forever. They don’t have a proper shuttle service to pick up your luggage, if you have 4 luggage, you have to pay for another car to take your luggage to and from the Airport.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Welcomed by a cockroach
Was welcomed by a cockroach in the hallway leading to the room. cleanliness was poor, bedsheets were not clean, overall reception was poor, after looking the state of cleanliness decided not to use the pool due to worry of poor hygiene. would never stay here again, nor recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Rohaan

2/10 – Ungenügend

Asif, Woodbury

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was plain filthy Dirty. Room pillows had significant stains; the carpet had grease spots, mold on the bathroom. Overall it was the worst experience I ever had.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

4/10 – Schlecht

Takuya

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

Rahat

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They charged me $68 on top what I paid Expedia because they told me that Expedia advertised wrong rates . I would like to ask Expedia to refund my money that I paid at the hotel . The room and bathroom was never updated ever since the building was built . Bathroom was horrible and filthy . Room had no climate control and AC ran at same speed . Food was horrible and had to call front desk multiple times to get things done . No iron or board in the room and upon our multiple requests were given iron without the board for 20 minutes .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

2/10 – Ungenügend

Rukhsana, London

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Initially, they did not find my reservation after passing of 2 hours finally they found my reservation. I was totally pissed off very arrogant front desk staff. Very much disappointed from the service from such good hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2020
Antwort von Huzaifa Khan am 25. Nov. 2020
Thank you for taking out your time to review our property. We really apologize for the inconvenience you faced there must be some server problem so we couldn't find your reservation & we will surely look into the raised points to make it better for future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible no glass cleaning mosquitoes, bathroom leaking, check out procedure takes alot time
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Huzaifa am 17. Nov. 2020
Thank you for taking out the time for review our property. Apologies for the inconvenience, You had extra person upon check-in we facilitate as per special approval by General Manager without any extra charges. During your stay you have personally met with our General Manager and you have not shared any comment. However, We're grateful that you have pointed out the issues you faced we will definitely look into these problems to provide more better facilities to our guests.