Außenbereich

Bewertungen von Renaissance Meadowlands Hotel

3.5 out of 5
Renaissance Meadowlands Hotel
801 Rutherford Avenue, Rutherford, NJ

Bewertungen

8,6

Hervorragend

469 von insgesamt 836 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 836 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
68 von insgesamt 836 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
46 von insgesamt 836 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 836 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nada

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Peter am 21. Okt. 2019
Dear Nada -- Thank you for providing your feedback. It is very helpful to us. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Nelson

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Default.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

J ULISES, sherman oaks

Mit einer Gruppe gereist
Bad service, they never cleaned the room, poor quality towels, terrible.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Sylvia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 6. Mai 2024
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Seidou NgapoutDirector of Rooms

6/10 – Okay

Food

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
bed was hard as a rock. not comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 2. Mai 2024
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Seidou NgapoutDirector of Rooms

10/10 – Hervorragend

dion, Secaucus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Yeimy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Would not stay here again. Room was gross not cleaned bathroom dirty, shower dirty with hair and mold. For the price we paid very disappointed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Renaissance Meadowlands am 29. Apr. 2024
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Seidou NgapoutDirector of Rooms

8/10 – Gut

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Been staying here for years. Neither better nor worse than it’s been. Housekeeping comes by daily and does a good job. NJ Transit to Port Authority just across the street, very convenient. Overall better than other options in the area.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Diran

Clean and great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ninoshka

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
I liked the breakfast options although it's an extra fee it's worth the price. I didn't like the connecting doors in the rooms, we had to get our room changed in the middle of the night because the room next to us was making noise it and it almost sounded like they were in our room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Antthony

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

jim

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Kenneth

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jody-Ann

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were personable and very helpful. Rooms are clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tynisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will book here again! My three young children and I had a very comfortable stay. After a day at American dream, the Renaissance is a quick 6 min drive. The staff were all friendly and welcoming, the room was comfortable, quiet, and the thermostat was easy to use! Cute little downtown with shops and restaurants is a 5 min drive.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

ANA, North Arlington

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
GREAT
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mariana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the balcony view and spacious room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Daphne

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Sharon, Bogota

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was gracious and accommodating. Nice looking room and luxurious linens but the bathroom was not as clean as I like.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the minute we walked in the service was top notch. The hotel itself was recently renovated and has a great bar and restaurant. The front desk signed me up for the Marriott rewards and instantly upgraded us to a suite and waived the parking fee. The room was very nice and overall it was a great hotel. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The employees at the desk unlike other places were extremely helpful and were very nice as well. Will stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Aracelis, Cleveland

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everythi g was good to me.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Emily

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very nice upon checkin, I usually leave the DND sign on my door during my stay & the staff left fresh towels outside of my door so I wouldn’t have to call and ask which was very considerate
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Traciann

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 20. Feb. 2024
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Seidou NgapoutDirector of Rooms

10/10 – Hervorragend

cherilyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Great customer service at Front Desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kerry T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Don’t advertise breakfast included then charge $22.50 for breakfast I’ve never been charged to park my car at $11/ night. It’s not the money it’s just ridiculous to charge for a parking spot We called housekeeping as there were what appeared to be dead fleas on the couch she said no not fleas. I’ve had dogs for 40+years so… took the cushions and brought back still had some yielding the couch unusable We travel to NJ often and in fact looking at 3 rooms for 2 nights next month. Will stay elsewhere. Which is too bad as it was very convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 20. Feb. 2024
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Seidou NgapoutDirector of Rooms

8/10 – Gut

Sultan

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Alyssa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Lewis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Customer service A++
Customer service was A+...only issue was the refrigerators in the rooms don't get cold enough to keep your food safe to eat. I'd just advise not to use the fridge. I was given a new upgraded room due to losing my expensive dinner in one of the refrigerators. Overall I really enjoyed my stay and the staff was wonderful the entire stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Lynda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

FAHAD, Acton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Anderson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked dec30 which I Understand is New Year’s Eve weekend. I was willing to pay the $351 fee but thought that $11 overnight parking was outrageous. I’ve never heard of a hotel charging for parking. For that trivial reason I will not be staying again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an excellent stay! Very clean hotel and friendly staff. The front desk was incredibly helpful with any questions we had. The rooms were very nice and the beds very comfortable. Only downside was the shower head was a little wonky. But overall, amazing stay and large rooms ! Very convenient access to the city, bus stop being right outside of the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Varsha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very convenient location for New York downtown
It was very good stay . Room that we booked, it was nice and clean. We requested for accessible washroom for elderly parents and they gave which was nice. Property is at excellent location if you want see New York. Bus stations are very nearby which you drop you to downtown new york.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Manuel

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

KI hyun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

KI hyun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Shaahid

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Next to motorway
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Yusuf

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 25. Dez. 2023
Dear Yusuf,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

2/10 – Ungenügend

Louis

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 25. Dez. 2023
Dear Louis,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 – Hervorragend

Melani

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Carole, Melbourne Beach

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
False sense of security. Front desk let a stalker go to my room after I specified not to let him in.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Renaissance Meadowlands Hotel am 22. Dez. 2023
Hi Carole,Thank you for taking the time to let us know about your experience. I have shared your feedback with the staff and leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.

2/10 – Ungenügend

Benjamin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Was not clean , hair in bathroom, called sevrice for tv no help had to go down to the desk to fix the tv. Lost power in the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023