Pool

Bewertungen von The Akmani Hotel Jakarta

4 out of 5
The Akmani Hotel Jakarta
Jl. KH. Wahid Hasyim 91 , Jakarta, Jakarta

Bewertungen

7,2

Gut

21 von insgesamt 143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
62 von insgesamt 143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
45 von insgesamt 143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Manfred, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neu erbautes Hotel in der Nähe der Shopping Center
Das Hotel liegt sehr nahe bei den bedeutendsten Shopping Center in der Mitte von Jakarta, die auch zu Fuß zu erreichen sind. Da der Verkehr katastrophal ist, sollte man zur Erkundung der Stadt den nahe gelegenen und sehr preiswerten Schnellbus, der auf einer separaten Busspur fährt, nehmen.

10/10 – Hervorragend

Hernie, Singapore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room is spacious and clean. Toiletries well stocked up.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

manabu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
全体的に良いホテルですが、最上階にクラブがあり、深夜まで重低音の騒音が部屋まで響いてくることと、エアコンの臭いが強かったのが気になりました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

jimmy

Central location. Sunny and reasonably large room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

nike

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Takao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応がいいです
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not Too Impressed
Booked it as it’s rated 4Stars, but it’s sub par as expected. Room looks dated and worn already. No soap bar nor hand towel in the bathroom upon check in. Had to call housekeeping to bring that. Windows are small and split by white walls in the middle ( weird design). Breakfast buffet is okay but some foods are cold. Overall not too impressed and won’t stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Ahmad Nasri

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Manish

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay
It was good stay. Hotel staff is very helpful. Value for money.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Reza - am 7. Nov. 2019
Dear Mr. Manish, Thank you for your stayed at Akmani Hotel Jakarta. We look forward for your arrival again at Akmani Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Strategic location
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Reza am 5. Aug. 2019
Thank You for staying at Akmani Jakarta, We hope you satisfied stayed with US.

8/10 – Gut

准阳

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

6/10 – Okay

Boh Chee

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service very good rooms very clean and staff friendly
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nicely designed hotel; chic and trendy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Sakura

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I hope the house cleaning will continue even though we forgot request for it, overall very good
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Nazri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Overall OK, but WiFi was not stable and my wife didn't like the food.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

shaktikam

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
The hotel bathrooms stink, smells like fart. Same smell is there all over the hotel lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Management am 12. Feb. 2019
Dear Shaktikam, Warmest Greetings from The Akmani Hotel Jakarta. Thank you for taking the time to provide your feedback about your recent stay on us. We do apologize for the unexpected experience during your stay with us, especially in regards of cleanliness of your room. Certainly, we are pleased to receive any comments from our valuable guests and I have conveyed it to related department and we hope that we will have a chance to better serve you again in the near future. Warmest regard,

8/10 – Gut

zuan

all within walking distance
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Management am 12. Feb. 2019
Dear Zuan, Thank you very much for your feedback during your recent stay with Akmani hotel Jakarta. We are delighted that you enjoyed your stay with us and also enjoying our location. We do hope that you also could share your experience to your family and colleagues. Once again We would like thank you for staying with us and We look forward to welcoming you back in very near future. Best Regards,

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Happy
Nice hotel and good location . Better than I expected , the rooms so need a little attention but it’s good value for money
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I have been staying here more often than other hotels in the city and it has always been good experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

C, London, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel, fantastic value for money, excellent location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
buruk
buruk, karena kamar ada beberapa sedang renovasi jadi brisik
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Terima kasih atas masukannya yang lansung kami tindak lanjuti ke manajemen kami.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

The Akmani was a good compromise between location, size of room and value for money. We had a superior double on the 7th floor. The bed was very comfortable and the air-conditioning was excellent. TV channels were rather poor (no football!). The buffet breakfast was also varied - Indonesian, Western including Eggs station - with good coffee. Although the service on the whole was good, the reason I didn't give a 5* star was because the bathroom had a slight smell which wasn't resolved during our stay. There was also rather loud drilling at the rooftop terrace after 8 am (part of ongoing renovation) so if you want to sleep-in, opt for a room in the lower floors.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von E-commerce Manager am 9. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Peter

The Akmani is conveniently situated. They are renovating and its noisy all day until late, internet works, but is slow and intermittent. Breakfast is pretty poor. I feel its overpriced for what you get. Would I stay there again? … yes, but I would look at other hotels first.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von E-commerce Mangeer am 10. Jan. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

8/10 – Gut

Yun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Stephen, Michigan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location for what I needed Good experience dealing with staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

YC

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Standard Has Dropped
The standard of the hotel has dropped. Particularly on the cleaniness, compare to my previous stays. The towel is dark and not very clean look. The bathroom also averagely maintained. The rubbish was swept behind the door of the restaurant entrance without tidy up.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Lieza, Malaysia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Actually this hotel ok, because i have stayed before this on 2014, but now look messy mybe because of under renovation... and i hope after renovation finish, this hotel back to normal... and your staff very helping and friendly... i lobe it... oh ya location veey good!! Keep it up
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

ihsan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kasur nyaman, penerangan kamar kurang
Goooodddd...kasurmya nyaman, tapi suasana kamar/room kurang terang
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Kamshahril

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It’s alright if you just need a place to sleep for the night.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2018

4/10 – Schlecht

alberto, Bali

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
my second stay
This is my second stay in this hotel after few years and unfortunatelly for them it was a very unhappy stay!! the hotel is under rennovation and you have to walk in from the car park under the hotel, at my check in outside of my room there was an used plate with some left food on it and after 2 nights the plate still there till we complain about it, in 3 nights have to go down to the lobby 4 times because some problems with my door card, both lift have daily problems and one day we have to wait at the 6 floors for 20 minutes for some one pick up us from the lobby, another day we have to use the service lift that smell rabbish, we booked 2 rooms that should be the same size but at the end of my stay find out that one room big the the other (im not sure but I think that they give to us one grand deluxe and one deluxe), the brekfast was ok (but just ok no more), dust and dirty every where...look like no mangment at all and for sure the hotel need a big impruvment and rennovation.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Nazri

renovation in progress....
hotel renovation in progress....
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Arie

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Donkere kamer
Het hotel doet een beetje oud aan. Vrij donkere kamer. Het ontbijt was prima. En het zwembad ook. Er was een renovatie gaande. Op zich had ik daar geen last van, hopelijk krijgen de kamers daarmee een moderne update, want de ligging van het hotel is voor mij prima.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy
I love this hotel. So easy to get a food, to go to my favourite spa Relax Living SPA just 5mins walkaway and the place so safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

waleed, Singapore

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel close to central
I have a bad experience about this hotel.. i will never Recommend to anyone
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Mohd Salehuddin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel under renovation
Hotel is undergoing renovations until July 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Hotel under refurbishment/renovation
The hotel was under renovation during our stay. But the staff was helpful. Near Plaza Sarinah and Tanah Abang is just 10 mins walk. Food - near rumah makan Garuda.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

6/10 – Okay

rendy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfirm and Cozy Room
Location nearby with lots of food around. Room was clean. Cozy. Blind Curtain. They Have renivation right now. Reception was move to another level. Everything was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Mohd Nasir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

mamoru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
コタ地区とブロックM地区の丁度中間地点で便利です。

8/10 – Gut

Alex, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Close to Plaza Indonesia, embassies
Hotel undergoing renovation during my stay. Noisy during the day but I was away till evening so no problems there. Buffet breakfast wasn’t refilled at about 8.30am onwards. Most of the food gone, dinner plates also not available.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018