Flur

Bewertungen von Dab Hotel

3 out of 5
Dab Hotel
Baglarcesme Mah 1109 Sok No 4, Esenyurt, Istanbul

Bewertungen

8,0

Sehr gut

30 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
15 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von DAB HOTEL am 3. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mohamad Abdalla, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Im großen und ganzen sind wir sehr zufrieden, es gibt viele Einkaufsmöglichkeiten und tolle Restaurants in der Umgebung, selbst die schöne Atmosphäre hat uns sehr gefallen und man fühlte sich richtig wohl.

2/10 – Ungenügend

sunay

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Dab Hotel am 18. Nov. 2023
Merhaba.Otele giriş yapmadınız.No show olarak konaklama.

8/10 – Gut

Gary

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
the hotel is tired but fine, staff are helpful, location is remote, pickup shuttle only available from ADA airport, not SAM Airport be aware when booking flights, get phone sim & data as you have to have address & maps of where you are going, In hotel area very little english - google translator is needed
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Ferah Gül am 8. Juli 2023
Thank you for your feedback.Best regards, Dab Hotel

8/10 – Gut

Dilek

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Ferah Gül am 17. Dez. 2022
Sizleri , tekrar aramızda görmekten memnuniyet duyarızSaygılarımızla , Ferah Gül

10/10 – Hervorragend

Nasir

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mauvaise expérience
Chambre tres petite. Mauvaises odeurs. Pas de nétoyage avant l’arrivée. Endroit tres bruyant
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ferah Gül am 10. Dez. 2022
Thank you for your comments.All the rooms have been cleaned after chekout of the rooms.The room can be small but not dirty.Best regards, Dab Hotel

4/10 – Schlecht

Hassan

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is outdated and overpriced. The service was average. I was unable to get a comfortable feel. Everything needs to be updated.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

reginald

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

4/10 – Schlecht

cemceyhun

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gürültülü
otel odası çok ses geçiriyor yan odanın gürültüsünden sabaha kadar uyumadık
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Dab Hotel am 2. Dez. 2021
Teşekkür ederiz

10/10 – Hervorragend

Ghaleb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Ferah Gül am 27. Okt. 2021
Thank you Best regards,

2/10 – Ungenügend

Anas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very bad Services, Stay Away from this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Ferah Gül am 22. Sept. 2021
Sir ,you stay just 10 minutes. You didn t like the area .How you can find out that our service is bad. Best Regards, Ferah

6/10 – Okay

Fahd

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
DAB hotel
Hotel was at one point a 5 star hotel. However, it is in need of refurbishment. Many of the extras are closed due to COVID concerns. As it stands it is an okay 3 star hotel. The room I booked smelled of cigarette but it was masked by air freshener when I arrived. I complained the next day and instead of giving me the same type room they downgraded me. The rooms have seen a lot of use and it shows. The linens and bed were fine and overall cleanliness were great otherwise. Mini fridge and tea/coffee making kit are supplied in each room. Breakfast was adequate with some variety. Hotel is located near to a square with shopping and cafés and easy access to the nearby mall. Overall, stay was okay but don't expect a 5 star hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Ferah Gül am 4. Sept. 2021
Thank you for your comment.Best regards, Ferah

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Beautiful
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Ferah Gül am 8. Juli 2021
Thank you very much. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff, good location. Great breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von Ferah Gül am 9. Juni 2021
Thank you so much for your kind words. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us! We count ourselves lucky for customers like you. We look forward to working with you again in the future! Best regards,

6/10 – Okay

Hesam

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Ferah Gül am 4. Jan. 2021
We are honored that you have chosen to stay with us.See you soon again in our hotel

10/10 – Hervorragend

Shazib

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2020

4/10 – Schlecht

EMAD

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It wasn’t good the Was so small and the air-conditioning is not working right and I called them they said we’ll figure it out but they don’t and it’s in the middle of the busiest the street it’s so hard to get there in your car
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Ferah Gül am 23. Sept. 2020
HELLO DEAR GUEST. First of all thank you that choosed our hotel.Because of COVID-19 to use air-conditioning central system is forbidden.Sorry for inconvenience but this rule was put by government.Lets hope that next time when you come ,our hotel will be satisfied you with our service.Thank you for your comment. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Chukwuebuka

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von DAB HOTEL am 3. Juli 2020
Thank you very much for choosing our hotel.See you soon again.

8/10 – Gut

Omer, FRANCE

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel propre ,confortable,pres du transport en commun et des commerces..plusieurs resturants et banques sont dans l'entourage
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Dab Hotel am 15. März 2020
Merci beaucoup. Meilleures salutations,

10/10 – Hervorragend

ammar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice and clean hotel. amazing customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Dab Hotel am 3. März 2020
Thank you for your valuable comments.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Dab Hotel am 12. Feb. 2020
Thank you for staying us.We appreciate your feedback. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Abdo, Uk

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lady with glasses and the other lady whom helped me get my money ,i did forget a lot of money in my jacket which i gave to ahmed to press as i got early meeting it was late the dry cleaning at the hotel was closed he went out on the street shops imagine how many shops in istanbul but with the help of a guy called Noor and Ahmed i got it safe and all refused to take anything but aftef forcebly the took i willlll alwats be back
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Dab Hotel am 7. Feb. 2020
Dear Guesti We are very glad to leave our Hotel happy.We always welcome you, our valued guest, to our Hotel.Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Ettafında kebaptan başka yiyecek bir şey bulmak mümkün değil, otoparkı yok
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Firuzan Şahin/Dab Hotel am 24. Jan. 2020
Merhaba, Otelimiz çevresinde ev yemekleri yapan restoranlar dahil çok fazla seçeneğiniz bulunmaktadır.Otoparkımız mevcut ,Otelde görevli arkadaşımız teslim alıp otoparkımıza park ediyor.Her iki konuda da resepsiyondaki arkadaşlarımızdan her zaman yardım alabilirdiniz. İyi günler dileriz.

10/10 – Hervorragend

Maz, Lexington, ky

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best for the class Friendly Clean Easy access to surrounding area Nice breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Dab Hotel am 10. Jan. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cuma was very professional and all staff were very friendly and helpful. I will definitely stay at this hotel next time.
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Firuzan -Dab Hotel am 23. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!We are always happy to welcome our valued guests in our hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Khalid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
الفندق يتوسط اسنيورت المنطقه باطلاله على الميدان والطاقم متعاون والغرف نظيفه والمطعم باطلاله رائعه والاقامه ممتازه جدا.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von DAB HOTEL am 3. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ungenügend

esin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von DAB HOTEL am 2. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

ismail

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von DAB HOTEL am 3. Okt. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Adil

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Firuzan ŞAHİN/ Dab Hotel Reservation Departments am 26. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for your good comments.We are alwavys happy to see you in our Hotel. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Firuzan ŞAHİN Dab Hotel Reservation Departments am 26. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for your good comments.We are alwavys happy to see you in our Hotel. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like the hotel it’s nice with good location and price
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von FİRUZAN ŞAHİN am 19. Juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von FİRUZAN ŞAHİN am 19. Juli 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Firuzan ŞAHİN-DAB HOTEL am 13. Juni 2019
Değerli Konuğumuz, Siz Değerli misafirimizi ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. Saygılarımızla,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Firuzan Şahin -Reservation Department am 3. Mai 2019
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best regards,

10/10 – Hervorragend

maz, ky, us

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
location, clean, great breakfast, great staff, amneties.......erc etc
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Firuzan Şahin am 28. Nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Dab Hotel am 28. Nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

Mehmet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is good but local area no good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von FİRUZAN ŞAHİN am 16. Nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Okay

ilhan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von FİRUZAN ŞAHİN am 31. Okt. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Amer, Istanbul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean hotel- heart of Esenyaurt area, walking distance to all local shops and restaurants right outside the hotel. Breakfast Buffett was good on top floor of hotel with great views and an outside sitting area!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von FİRUZAN ŞAHİN am 31. Okt. 2018
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Hiba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von DAB HOTEL am 10. Okt. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Hiba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von DAB HOTEL am 3. Okt. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Hiba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von Firuzan Sahin am 4. Okt. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

8/10 – Gut

A, Istanbul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It is a clean hotel But the A/C was not working in the last day of my reservation. And the phone in the room is not working as well
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Firuzan SAHİN am 2. Okt. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

6/10 – Okay

IBRAHIM

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von DAB HOTEL am 4. Okt. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 – Hervorragend

Ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and cosy place
Friendly staff, cosy rooms & good location. I didn't have time to try the Sauna and Massage room, but all in all I enjoyed my stay in Dab Hotel.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2018
Antwort von Dab Hotel am 1. Juli 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Aleksandr

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Dab Hotel am 1. Juli 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!