Innenhof

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Huntington

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Huntington
1001 3rd Avenue, Huntington, WV

Bewertungen

8,4

Sehr gut

542 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
243 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
105 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
58 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sheila

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
*
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSM am 22. Mai 2024
Thank you, Sheila!

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent condition, I would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSM am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback, Sharon. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service was great. Staff is extremely friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von GSM am 14. Mai 2024
We're glad to hear that you were pleased with the service you received, Sarah. Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Limited parking Pretty much off the interstate Valet parking was nice ten dollars
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback Michael. We're glad to hear that you were pleased with our valet service. Please visit us again soon.

8/10 – Gut

Monica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a very nice stay. If you prefer a firmer pillow or light weight blanket I would bring your own. I would stay here again if the need arises.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
We appreciate your feedback Monica. We look forward to welcoming you back.

2/10 – Ungenügend

Kimberly

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was extremely unhelpful. No parking available. Room was dirty. AC did not work. Mold on the bathroom as well as peeling paint. Outlets were not working.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
We are sorry to hear about your poor experience at our hotel. We will be sure to share this information with our management team. Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property and staff were great, the other guests were pretty rowdy through out the night and ignored the no smoking rules.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
Your feedback is valuable to us and used to create better experiences for future guests. We hope you will visit us again soon.

8/10 – Gut

Craig

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was really nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
We're glad you were pleased with our staff. Thank you for your time.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback, Laura!

6/10 – Okay

Sheniqua

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property should do some updates the carpet should go. Also the TV didn’t work
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
We’re sorry to hear you had such a negative experience at our property, but we really appreciate you bringing this to our attention. We hope that you will come back and visit us again for a more positive experience.

8/10 – Gut

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We were there for a concert in ashland kentucky. The hotel was clean, staff was amazing. Cute area around it but short distances away were not as nice. Did not feel unsafe at all but just be aware of wandering too far off property.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave a review. We hope you enjoyed the concert and we look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Morgan, Edon

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GSM am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very beautiful atmosphere. Room was very nice and clean, the entry way is absolutely gorgeous.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
We're glad you were pleased with your stay, Joshua! We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback, Thomas!

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a very nice room and clean. Staff was nice and helpful. Very much enjoyed the complimentary cookie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback, Dominique. Please visit us again soon. We'll have warm cookies waiting for you.

8/10 – Gut

Shawn, Louisville

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The room could use a technology upgrade usb ports by the bed steaming options for the tv.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 2. Apr. 2024
We value your feedback. Thank you for your time.

10/10 – Hervorragend

Miranda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Late night parking is a challenge.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 2. Apr. 2024
We value your feedback. Thank you for your time.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent price for a Hilton, lots of walkable entertainment and parking
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GSM am 26. März 2024
We always aim to deliver a great experience at our hotel, so we're glad to hear you were pleased with your stay. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Stephanie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
1 of only 2 hotels close to the convention center this hotel gets away with alot. The employees were great. The hotel rooms were beat up, didn’t have enough towels or all of the bed in a bag for the pull out sofa which had a horrible mattress. Volleyball girls got back late from a tournament and cleaned out the food for purchase in the fridge. 3 days later they never replaced anything. There’s nothing open late close so that should be replenished with events going on. The price was way too much for this kind of service.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von GSM am 26. März 2024
We are sorry to hear about your poor experience at our hotel. We will be sure to share this information with our management team. Our goal is to continue to work with our staff to provide a better experience on your next visit. Thank you for sharing your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

Barry, Falling Waters

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hrraty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 26. März 2024
Thank you for your feedback Barry.

10/10 – Hervorragend

Christina

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty lobby valet was super fast
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von GSM am 26. März 2024
Thank you for your feedback Christina. We're glad you were pleased with your stay.

8/10 – Gut

Clarence

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Parking sucked !!! If you don't have a full size truck you can pay to have it parked inside other wise they have about 16 spaces beside the building which are taken very early. The rest have to park on the street and be moved by 8am the next morning. If you get in later you may have to park as much as a block and half away .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GSM am 26. März 2024
Thank you for your review Clarence. We wholeheartedly apologize that some aspects of your stay fell short of expectations. Your comments are taken seriously and will be used to improve and create better experiences for future guests.

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was a nice room enjoyed my stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 21. März 2024
We care about the comfort and satisfaction of our guests so we're happy to hear that you were pleased with your stay. Thank you for your time and feedback.

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff and of course the warm fresh cookie!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GSM am 21. März 2024
We're so glad you had a positive experience with our team. We'll have warm cookies waiting for your next visit!

10/10 – Hervorragend

Zoe

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback, Zoe!

8/10 – Gut

Willis

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Room was clean but paint was peeling in the bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GSM am 21. März 2024
We’re sorry to hear you had such a negative experience at our property, but we really appreciate you bringing this to our attention. We hope you will consider staying with us in the future and allowing us the opportunity to restore your faith in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly and helpful beyond what they needed to be. Highly recommend to others and we will be back
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 21. März 2024
Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave a review. We're so glad you had a positive experience with our team. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Okay

Steve

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The valet was helpful and made a good suggestion for dinner. The room was dated and showed wear and tear. The bed was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 15. März 2024
We're glad to hear you were pleased with the service you received from the valet. Thank you for your time and feedback.

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was nice. Did not like the parking situation. I like the breakfast it was very nice. Patking had to be valet which was inconvenient .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GSM am 15. März 2024
We appreciate your feedback Brenda. Your comments are important to us. We look forward to welcoming you back soon.

2/10 – Ungenügend

Chad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Motel room floor was soak and wet from mopping that was not dry. Floor had chips from previous person, dead stink bugs on windowsill, sheets were inside out and scratchy. Staff was unknowing about any hotel policies. Incidental charge of $50 per night is unreasonable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GSM am 6. März 2024
We are sorry to hear about your poor experience at our hotel. We will be sure to share this information with our management team. Our goal is to continue to work with our staff to provide a better experience on your next visit. Thank you for sharing your feedback with us.

10/10 – Hervorragend

MaryJo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
Thank you for your review MaryJo!

10/10 – Hervorragend

Maureen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable hotel with very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We're glad to hear you were happy with your stay Maureen! Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was super cozy and the cookies were delicious. Staff was super friendly as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
Come back and see us soon Joseph! We'll have warm cookies waiting for you.

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
Thank you for your review Laura!

10/10 – Hervorragend

Brittany

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We appreciate your feedback Brittany!

8/10 – Gut

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wish the restaurant/bar had more options and better hours. Breakfast was good. Room was clean and staff was very nice.
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We appreciate your feedback Adam. Please visit us again soon!

8/10 – Gut

shelby

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Im frim Huntington and this is one of the nicer hotels around the beds were nice and clean. Horrible view of a graffiti filled ally but thats Huntington
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 6. März 2024
Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave a review. We're so glad you had a positive experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Would stay again
Very nice and clean hotel. Staff was super friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We look forward to welcoming you back Rebecca! Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Dustin

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 21. März 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Teresa

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
Thank you for your feedback Teresa!

10/10 – Hervorragend

Amber

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice staff and Valet service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We're glad to hear you were pleased with our staff! Thank you for your time and feedback!

4/10 – Schlecht

Russell

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Meh.
Easy to find. The lady that checked us in was good. The lobby was nice but that's where the good ended. The room was not what I paid for. I booked a double queen room but what I got was a king and a sofa. There was trash in the trash can in the bathroom and the floor was not clean around the HVAC unit. Towels were also limited. Overall not a great experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We care about the comfort and satisfaction of our guests so we’ll address all of your concerns with the appropriate members of our team so that we may improve moving forward. We hope that you will come back and visit us again for a more positive experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
Thank you for feedback!

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 26. Feb. 2024
We appreciate your time and feedback Melissa!

6/10 – Okay

Gabrielle

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
We look forward to seeing welcoming you back for a more positive experience Gabrielle. Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Rebecca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our short stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
Thank you for your time Rebecca.

10/10 – Hervorragend

Shelia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the hotel were very friendly and polite! Everyone doing their jobs seemed to be respectful and very helpful to anyone. Thank you for providing a wonderful service and opportunity to enjoy our visit!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
We're glad you were pleased with your stay and the staff. Your feedback is valuable to us. Please visit us again soon, Sheila.

10/10 – Hervorragend

jeff

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely would stay here again
The staff was very friendly and helpful. Rooms were very nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
We look forward to welcoming you back soon Jeff. Thank you for your time and feedback.

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
Thank you for your 10 rating Brigitte!

10/10 – Hervorragend

Shawna L.

Cold shower!! No hot water??
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von GSM am 6. Feb. 2024
We're sorry to hear about the issues you had during your stay with us, but we really appreciate you bringing this to our attention. We look forward to welcoming you back for a more positive experience. Thank you for your time Shawna.