Chambre Prestige, Balcon, Vue Port | Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, kostenloses WLAN

Bewertungen von Le Suffren Hotel

4 out of 5
Le Suffren Hotel
16 place du marche, 16, Grimaud, Provence - Alpes - Cote d'Azur

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

176 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
63 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 253 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Immer wieder
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We will always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay.

10/10 – Hervorragend

RWBO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Celine am 24. Juli 2019
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. We hope to see you again to Hotel Le Suffren !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Auszeit zu zweit
Sauberes und gemütliches, wenn auch etwas kleines Zimmer mit direktem Zugang zum Kanal. Ausstattung (Bett mit 2 Kissen, Toilettenartikel, Nespresso Maschine) sehr hochwertig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Celine am 11. Juni 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Celine am 7. Mai 2019
Cher Client, Merci d'avoir répondu à notre enquête concernant votre récent séjour dans notre établissement. Votre présence parmi nous est très importante, tout comme vos commentaires. En nous faisant part de ce qui vous a plu pendant votre séjour, et en nous indiquant comment nous améliorer, vous nous aidez à vous offrir une expérience de qualité supérieure, à vous comme aux autres hôtes à l'avenir. Si, à l'avenir, je peux vous aider de quelque manière que ce soit, n'hésitez pas à me contacter au +33 4 94551505. Encore une fois, merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête. Nous espérons que vous reviendrez nous voir bientôt ! Cordialement, Celine Foulon Adjointe de Direction BW Signature Collection Le Suffren

8/10 – Gut

Maria, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Lage, freundliches Personal, frisch renoviert
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das perfekte Hotel!
Gigantische Lage, super nettes und aufmerksames Personal, wunderschöne Zimmer. Was will man mehr?
Aussicht

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Dr Thomas, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr wohl gefühlt
Hotel liegt sehr günstig mitten im Grimaud Zentrum - trotzdem ruhig und angenehm.

10/10 – Hervorragend

Thomas, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, härziges Hotel
Super Lage mitten in Port Grimaud. Direkt neben kleinem Platz gelegen wo am Wknd noch Markt ist. Diverse Restaurants direkt daneben, inkl. sensationellem Meeresfrüchte Restaurant. Gibt mit Buchung zusammen Parkkarte für Parkplatz direkt ausserhalb. In 15 Minuten mit Auto in St Tropez.

10/10 – Hervorragend

Lilly, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantisches süßes kleines Hotel.
Sehr empfehlenswert. Kleines süßes Hotel mit schöner Aussicht. Sehr nettes Personal.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines Hotel für Paare
Nettes kleines Hotel Ideal für Ausflüge ins Hinterland

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic and very warm welcome. Staff superb and an amazing location in the heart of a beautiful setting. Boat hire on the doorstep and the bonus of the local market Sunday morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Celine am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your kind feedback about your stay and our team.We are thrilled that you had a great time with us :-)We hope to see you again to Hotel Le Suffren !

10/10 – Hervorragend

Enrico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tutto ottimo!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Céline Foulon, Directrice am 7. Apr. 2024
Cara signora, caro signore Mari,Desideriamo ringraziarla per la sua valutazione molto positiva circa il suo soggiorno presso Hotel Le Suffren. La aspettiamo presto in occasione della sua prossima visita.Cari Saluti.

10/10 – Hervorragend

Noe Esaul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente propiedad, cómoda y acogedora
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Celine Foulon, directora am 7. Apr. 2024
Estimada señora, estimado señor Martinez Juarez,Nos gustaría agradecerle por su valoración tan positiva de su estancia en el Hotel Le Suffren. Estamos muy contentos de que haya apreciado el compromiso de nuestro personal y las pequeñas atenciones que reservamos para nuestros huéspedes.Esperamos verle pronto en su próxima visita.Los mejores deseos.

8/10 – Gut

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was warm and helpful. The hotel was quaint. Parking a bit of a challenge due to the channels and having to park off site. The hotel is an older one but very clean and comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Celine am 7. Nov. 2023
Dear Angela, Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.Your opinion is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope to see you again to Hotel Le Suffren !

10/10 – Hervorragend

Karina

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Celine am 7. Nov. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your 5* feedback! Hope to see you again to Le Suffren Hotel

10/10 – Hervorragend

Maurice

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff, excellent property, beautiful surrounding areas
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Celine am 7. Nov. 2023
Dear Marrice,We thank you for your stay and your kind comment, shared with all the team. We are thrilled that you had a pleasant overall stay and hope to have the pleasure to welcoming again!

10/10 – Hervorragend

Fatima

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel and staff
Thank you for a lovely stay. Enjoyed a birthday weekend away with friends.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Celine am 23. Okt. 2023
Thank you for your stay. We appreciate your feedback.We are thrilled that you had a great time with us in the occasion of the birthday weekend !Hope to have the pleasure to welcoming you again.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Michel

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Celine am 23. Okt. 2023
Thank you for your stay.We appreciate your feedback.Hope to have the pleasure to welcoming you again!Kind regards

2/10 – Ungenügend

sweta

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Celine am 9. Okt. 2023
Thank you for your review.We talked about it together at reception.We are sorry not to have been able to satisfy you despite all all all all our efforts....Best regards,

10/10 – Hervorragend

Debra

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We thank you for your stay and your rating.We are delighted that you had a pleasant time in Port-Grimaud.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

Eoin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel in a beautiful location
My wife and I stayed here as part of our honeymoon, and it was nothing short of excellent. The staff are fantastic, very welcoming and will do whatever they can to make your stay enjoyable. The hotel was very clean and the view from our hotel room balcony was stunning. 4 minute walk to a beautiful sandy beach, 25 minute boat trip to Saint Tropez, perfect location.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
Dear Eoin,Thank you for your nice feedback and the kind comments made about our property and the team. We are thrilled that you had a great time with us for your honeymoon.We will always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay.We look forward to seeing you again, for your anniversary maybe!Kind Regards

8/10 – Gut

Sertan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We will always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay.

8/10 – Gut

LUCIEN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We will always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay.

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, now cable service and willingness to provide anything I needed. Beautiful area!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
Thank you for your review, we appreciate your feedback.We will always work very hard to make sure all of our guests have a pleasant stay.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

Carol, Fort Collins

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very charming with a beautiful view of the water. Ferry’s just steps away. Optional breakfast was wonderful and staff all excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
Thank you for your stay and your kind review.We are delighted that you had a successfull stay in Port-Grimaud.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

8/10 – Gut

ANGELO

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
Thank you for your review, we appreciate your feedback.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

Olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We thank you for your stay and your comments.We are delighted that you had a pleasant time in Port-Grimaud.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A place we hadn’t been to before. Very convenient. The staff was exceptionally helpful. The boat to St. Tropez leaves from right out front, so no driving in traffic.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 16. Sept. 2023
Dear David,Thank you for your stay and the kind comments. We are thrilled that you had a great time in Port-Grimaud and that you apprecaited our service. We look forward to having the pleasure of welcoming again to the Le Suffren Hotel. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Chris, Stuart

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great little surprise. Great location, great accommodations and the top it all the staff are by far the most welcoming I have experienced. I travel 250 days plus a year globally and would happily stay and recommend this hotel to anyone. Fantastic!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Celine am 16. Sept. 2023
Dear Chris,Thank you for your stay and the kind comments. We are thrilled that you had a great time and that you apprecaited our service. considering the great traveler that you are, we are honored by your compliment! we work with our heart, it is in this case that the word service takes on its full meaning.We look forward to having the pleasure of welcoming again to the Le Suffren Hotel. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

scott

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 7. Okt. 2023
We thank you for your stay and your comments.We are delighted that you had a pleasant time in Port-Grimaud.We look forward to seeing you again at the Hotel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

Christophe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Celine am 9. Sept. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.We hope to see you again to Le Suffren Hotel!

10/10 – Hervorragend

Huong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel sits on lovely canals with view of the ocean. The area is beautiful and quite. St Tropez is just 15 minutes a drive.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Celine am 9. Sept. 2023
Dear Madam, Dear Sir,We thank you for your stay and for your feedbacks.We are delighted that you enjoyed your stay at the Hôtel Le Suffren & in Port-Grimaud.Looking forward to seeing you again, we remain at your disposal.Best regards,Celine FoulonHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Christophe

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Celine am 9. Sept. 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et pour vos appréciations.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à l'Hôtel Le Suffren.Au plaisir de vous revoir !

10/10 – Hervorragend

Chiara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cute
Very cute hotel. Staff very nice and the room was clean! I didn’t try the breakfast but I definitely recommend this hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Celine am 28. Aug. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.We hope to see you again to Hotel Le Suffren !

8/10 – Gut

stephane

Mit dem Partner gereist
'
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Celine am 26. Aug. 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et vos appréciations.Au plaisir de vous revoir à l'Hôtel Le Suffren !

10/10 – Hervorragend

Konstantinos, Palmetto Bay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and reception personnel! Merci!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Celine am 9. Sept. 2023
We thank you for your stay and your lovely comments, shared with the whole team.We are delighted that you enjoyed your stay at Hotel Le Suffren.Looking forward to seeing you again, we remain at your disposal.

10/10 – Hervorragend

OLGA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff gentilissimi, sempre pronti a dare consigli su come rendere il soggiorno indimenticabile consigliatissimo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Celine am 15. Aug. 2023
Gentili Ospiti,Grazie molte per le sue bellissime parole.Ci fa estremamente piacere che abbiate apprezzato il vostro soggiorno presso di noi, con particolare menzione riguardo al nostro Staff.Non vedo l'ora di condividerli con tutto lo staff! Grazie davvero, la vostra soddisfazione è importante per noi.All’hotel Le Suffren, Lavoriamo con passione e sincerità per offrire un’accoglienza e un esperienza unica per ogni nostro ospite.Vi aspettiamo presto in occasione della vostra prossima visita per una futura gara di vela.Cari Saluti.Céline Foulon Directrice

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Merci
Extremely professional service. Great location and a nice room.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Celine am 15. Aug. 2023
Dear David ,We thank you for your stay and for your positive feedback!We are delighted that you had a good time at the Hotel and that you appreciated our service.We already look forward to having the pleasure of welcoming you again.Kind regards,Celine FoulonHotel Manager

8/10 – Gut

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Celine am 9. Sept. 2023
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.We hope to see you again to Le Suffren Hotel!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Une cité à l'intérieur d'un quai.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Celine am 24. Juli 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour et excellente notation ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à L'Hôtel Le Suffren et attendons le plaisir de vous revoir.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Celine am 15. Aug. 2023
Dear Carlos,We thank you for your stay and for your positive feedback!We are delighted that you had a good time at the Hotel and that you appreciated our service.We already look forward to having the pleasure of welcoming you again.All the best to my favorite Belize's guests!Kind regards,Celine FoulonHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Sigrid

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Celine am 24. Juli 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour et excellente notation ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à L'Hôtel Le Suffren et attendons le plaisir de vous revoir.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Celine am 24. Juli 2023
Bonjour, Nous vous remercions pour votre séjour et excellente notation ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à L'Hôtel Le Suffren et attendons le plaisir de vous revoir.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Celine am 11. Juli 2023
Bonjour Monsieur, Nous vous remercions pour votre séjour et excellente notation ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à L'Hôtel Le Suffren et attendons le plaisir de vous revoir.Bien cordialement,

8/10 – Gut

Tomy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location but has small rooms for parties more than two.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Celine am 8. Juli 2023
Dear Madam, Dear Sir,We thank you for your stay and your comments. We are glad that you had a great time with us.For your future stay, don't hesitate to solicit us for others rooms categories, more spacious, in line with your expectations and your needs.We are at your entire disposal.Kind regards,Celine FoulonHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Marcos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A surprisingly good hotel in a surprisingly good area! We booked a one night stay here fully expecting to have a below average experience given the cost of the hotel but it was anything but. The location is incredible and the hotel was cozy, comfortable, with tremendously friendly and helpful staff. A down to earth vibe 15 minutes away from Saint-Tropez.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Celine am 8. Juli 2023
Dear Marcos,We thank you very much for your lovely comments. We are delighted that you enjoyed the ambiance of the Hotel and our service.We hope to have the pleasure to welcoming you again!Kind regards,Celine FoulonHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Sylvie

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Celine am 8. Juli 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et l'excellente note que vous vous avez attribué. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à l'Hôtel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

VALERIE

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Celine am 8. Juli 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et l'excellente note que vous vous avez attribué. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à l'Hôtel Le Suffren!

10/10 – Hervorragend

Gerald

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Celine am 8. Juli 2023
Nous vous remercions pour votre séjour et l'excellente note que vous vous avez attribué. Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à l'Hôtel Le Suffren!