Classic-Zimmer, Terrasse, Gartenblick | Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Le Manoir De Gressy

4 out of 5
Le Manoir De Gressy
Chemin des Carrosses, Gressy, Ile-De-France

Bewertungen

8,6

Hervorragend

122 von insgesamt 231 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
67 von insgesamt 231 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 231 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 231 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 231 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Tatjana

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Preis Leistung stimmt nicht. Essen viel zu teuer und nicht mal mittelmäßig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 19. Juni 2023
Hello,I am sorry the stay did not come up with your expectations. Be assured your review has bee shared to our teams.Regards

8/10 – Gut

Beat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grösseres Manoir, schöne Zimmer und reichhaltiges Frühstücksbuffet. Sehr ruhig gelegen trotz Nähe des Flughafens.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Le Manoir de Gressy am 17. Nov. 2022
Chère client, nous vous remercions pour la note attribuée et nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans notre établissement. Bien cordialement.

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Le Manoir de Gressy am 5. Okt. 2022
Chère client nous vous remercions pour la note attribuée. Bien cordialement,

4/10 – Schlecht

Anika

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr inflexibles Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement am 28. Juni 2022
Bonjour, Votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes et j'en suis sincèrement navré. Votre commentaire est essentiel afin de mettre en place les actions correctives. Sincèrement

6/10 – Okay

Christiane

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Preisleistung Verhältnis stimmt nicht. Frühstück sehr überteuert. Zimmer war kalt und klamm....
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 18. Dez. 2021
Hello, Your stay did not come up with your expectations and I am sorry about that. Be assured your teview is meaningfull for us. The point I can confirm you is that the breakfast was included in the price of the room and you did not pay any extras about that. And I am sad as an expedia client that the free upgrade in our classic room with terrace did not suit you. It would be a pleasure for me to communicate with you. Regards

6/10 – Okay

Petra, Obrigheim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Renovierungsstau ... Teppich im Zimmer voller Flecken. Fenster sehr alt, Einfachverglasung, innen schimmlig. Sonst sauber. Angenehme Bettwäsche und flauschige Badetücher. Badewannenumrahmung müsste erneuert werden. Service im Frühstücksraum sehr unaufmerksam. Leere Teller bleiben stehen. Frühstücksbuffet sehr gut. Empfang an der Rezeption sehr freundlich und kompetent. Preisleistung mit Expedia in Ordnung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sylvain.G Hospitality manager am 6. Jan. 2020
Hello, Thank you very much for your reply. our hotel, an old XVIIth century residence, is appreciated by our customers for its authenticity and its former charm. We really regret that this did not live up to your expectations. However, we want to inform to you that many refurbishment works are underway, such as the installation of air conditioning in all of our rooms. our curtains, showers and bedding were also completely renewed last year. Thank you very much for your very positive comments regarding the welcome staff and the breakfast. we hope to see you soon with us Bests regards

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A nice Hotel with Charme and very friendly Staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sylvain.G responsable hébergement am 6. Jan. 2020
Hello Sir, Thanks you so much for your very great feedback, we hope to see you soon at Le Manoir de Gressy ! Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Sandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 6. Okt. 2019
Hello Sandy, I thank you for your positive feedback which is a strong source of encouragment for all the teams. Your top rate has been shared with all of them. Sincerly,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Hotel, super freundlich Personal und das Abendessen war köstliche. Das negativ, wir waren mit unser 16 Jahre alt tochter unterwegs und obwohl wir ihre alte angegeben hatten, bekamen wir ein Klappbett die vielleicht für ein 6 jähriger gepasst hätte. Wir nahmen die Situation locker und schliefen zu dritten im Doppelbett.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 21. Aug. 2019
Hello, Thank you for your positive feedback we have already shared with the teams. I hope being able to welcome you once again in the near future. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Man hat im hotel seine ruhe und die lage es ist schön abgelegen und dennoch nicht zu weit
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 21. Aug. 2019
Hello, I thank you for your positive review and I am happy that your stay came up with your expectations. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, sehr freundliches Personal. Liebevoll eingerichtet.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 21. Aug. 2019
Hello, Thank you for your top rate we have already shared with the teams. The point regarding the friendly staff is a strong source of motivation for all of us. Regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement. am 23. Aug. 2019
Bonjour, Je suis navré que votre séjour ne se soit pas passé comme vous l'espériez. Cela serait un plaisir pour moi d'échanger avec vous. Votre avis est très important afin de pouvoir améliorer encore notre service. Dans cette attente, je vous prie de recevoir mes respectueuses salutations. Cordialement

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Insgesamt sehr zu empfehlen. Frühstück könnte etwas mehr Auswahl haben.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 23. Juli 2019
Hello, I thank you for your positive feedback and your recommandation. It would be a pleasure for us to welcome again. Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Sehr rustikale Hotelanlage mit Flair. Jedoch drumherum gibt es so gut wie gar nichts.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sylvain G -- Accommodation Manager am 11. Juni 2019
Hello, Thank you for your positive feedback. Regards,

8/10 – Gut

Fernand

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bei einem Besuch im Euro Disney ideal und günstig
30 Minuten vom Euro Disney entfernt und billiger. Es fehlt die Klimaanlage und die Kaffeemaschine im Zimmer, sonst alles gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 30. Mai 2019
Hello, Thank you for the positive feedback. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes gemütliches Hotel. Frühstück sehr lecker, Personal freundlich. Wir werden wieder kommen. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen,
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 2. Mai 2019
Hello Thank you a lot! Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Personal, immer hilfsbereit und bemüht. Tolles Zimmer, sauber, bequemes Bett. Frühstück war der Wahnsinn, große Auswahl und frisch. Restaurant haben wir leider nicht besucht. Das Hotel können wir nur empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Sylvain G - Accommodation Manager am 30. Apr. 2019
Hello, Thank you for your positive feedback. Your stay occured in the best conditions and I am very happy about that. Please note our restaurant is opend 7 days a week and proposes a semi-gastronomic food. Expecting your next stay among us. Sincerly

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Altes romantisches Gebäude Gute Küche
Geschäftsreise, Kurzaufenthalt für Messebesuch Übernachtung mit Abendessen Samstags Buffet top
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Sarah BANANIER - Director of Sales am 23. Jan. 2018
Dear Madam, Sir, Thank you for your positive comment. We are delighted to hear you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you to the Manoir de Gressy again. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Dragoljub

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017
Antwort von Sarah BANANIER am 23. Jan. 2018
Dear Anonymous traveler, Thank you for your rating. We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to have the pleasure to welcome you again to the Manoir de Gressy.

8/10 – Gut

Jan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice historic building with great tidy rooms. Maybe not equipped with the newest technology, but suits the ambiance very well. Situated at a patio garden. Beds and bathroom good. Coffee/tea-maker not too good, because of the water quality. Prices dinner and breakfast too high for this moment.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von La réception am 20. Mai 2024
Dear guest,We want to thank you for your feedback. Our priority is your satisfaction and we hope you enjoyed your stay among us.We take your comments into account and pass them on to the relevant departments. Yours faithfully,Front office

10/10 – Hervorragend

Isahias

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von La réception am 6. Mai 2024
Dear guest,Thank you for this rating. We hope you enjoyed your stay among us.Regards,Front office team

10/10 – Hervorragend

Adrian, Las Cruces

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von La réception am 27. Feb. 2024
Monsieur UNC,Nous vous remercions pour cette excellente note. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

ludovic

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von La reception am 30. Jan. 2024
Bonjour Monsieur, nous vous remercions pour la note attribuée nous sommes ravis que vous ayez apprécié séjourner dans notre établissement. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Sammi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von La reception am 30. Dez. 2023
Bonjour Monsieur, nous tenons à vous remercier pour cette TOP note. Cordialement.

8/10 – Gut

mathieu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Endroit calme, chambre spacieuse et confortable, bon accueil, petit déjeuner à 24€ « pas donné » donc pas testé, dommage j’ai pourtant un budget 18€ pr le ptit dej ce qui est confortable habituellement…
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von La reception am 30. Dez. 2023
Bonjour Monsieur, nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous donner votre avis. Nous espérons vous revois très bientôt. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Dalila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel sympa, service et accueil irréprochable
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La reception am 30. Dez. 2023
Chère cliente, merci beaucoup pour votre retour, votre satisfaction étant notre priorité nous somme ravis que vous ayez appréciée séjourner au Manoir de Gressy.

8/10 – Gut

Pascale

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La reception am 30. Dez. 2023
Bonjour Madame, merci beaucoup pour la note attribuée. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

George, Wheaton

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A chateau like property with large rooms and bathrooms. Excellent beakfast. Front desk staff and dining room staff went out of their way to help. Conviently close to the airport, 12 minutes, with the atmosphere of a small French town. Nothing negative to say in spite of the fact that I am usually a very critical person.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von La reception am 16. Okt. 2023
Bonjour, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser cet avis nous sommes ravis que vous ayez apprécié séjourner au Manoir.Bien cordialement,

8/10 – Gut

Clément

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bon hébergement
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 9. Okt. 2023
Cher client,Merci de votre retour et cette belle note. Toute l'équipe du Manoir de Gressy vous remercie.Nous espérons vous revoir pour un prochain séjour.Bien cordialement,La réception

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 6. Okt. 2023
Dear guest,We would like to thank you very much for your kind note. We hope to see you again soon.Sincerely,The front desk office

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous hotel in quiet location
This hotel was a wonderful discovery, as a one night stop between CDG airport and Disney Paris. We loved the clean room, the sense of luxury, and the helpful staff. The gardens and pool area looked amazing but we didn’t have time for them on this visit. The room was spacious and very comfortable. We will definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 4. Okt. 2023
Dear guest,We thank you so much for your feed back and this nice comment. Your satisfaction is our priority and we are glade that you enjoyed your stay with us in the Manoir de Gressy.We hope seeing you again in our establishment.Thank you again.Regards,Front office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great quiet place to stay
It was great! Front desk staff were so helpful and kind! Loved our quick stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 12. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you again for choosing Le Manoir De Gressy for your stay. We are very delighted to read your comment and your kind words. We would be pleased to welcome you again.The front desk office team

8/10 – Gut

Brian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property grounds are lovely with an outdoor pool. Close proximity to CDG makes it convenient. The room was spacious, and the bathroom is dated but clean. The foyer needs refreshing with rugs and upholstery cleaned and torn art replaced. We didn’t eat here so I have no comment. I selected the place for overall ambience, airport proximity and outdoor pool. We stayed only one night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 24. Aug. 2023
Chère client, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous donner votre avis et nous sommes ravis que vous ayez apprécié séjourner dans notre établissement.Cordialement,

4/10 – Schlecht

melanie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vil ikke anbefale det her hotel
Det var ikke en speciel god oplevelse! Det er et meget gammelt hotel, som kunne være rigtigt godt hvis man brugte nogle penge på at sætte det i stand! Værelset var sådan set fint nok, men det var slidt. Restaurant var virkelig dårlig! De har en fin side hvor der var 5 tjener på og hvor de virkelig gjorde noget for gæsterne og så var der den anden del hvor vi var med 1 tjener! Først ventede vi en halvtimes tid for at hun tog vores bestilling, så ventede vi meget lang tid på vores mad. Hun glemte vores drikke vare , så vi ente med ikke at få noget af drikke. Vi bad om at den ene burger kun skulle være bøf og bolle, men alligevel kom der løg og dressing i. Det kostede 66 euro og var bestemt ikke pengene værd. Mht vores værelse var der en dobbelt seng og ingen ekstra opredning! Så det ente med at min mand måtte sove på gulvet med en morgenkåbe som dyne! Vil du ud af deres aflukket port før kl 06 skal du betale og vil du ind efter kl 00.00 koster det også penge. Den ene dag da vi kom tilbage til hotellet kl 17.30 sage de at deres restaurant var lukket. Vi havde ikke tænkt os at spise der igen, men de skulle da have givet besked om restaurant om morgen. Så man var klar over det hvos det var. Der er absolut ingen ting i nærheden, så havde man planlagt at spise der ville det da ikke være hensigtsmæssigt at stå kl 17.30 og få besked om de er lukket. Personalet i receptionen var meget venlig! Skal man bruge en enkelt overnatning kan det godt gå
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 20. Juli 2023
Hello,I am sorry the stay did not come up with your expectations. Some points I would like to share with you.Truely, it is the first time I have the information that our queen size bed are too small for our clients. You were two people in the room and unfortunately you did not make a request for a twin room and you did not make any complain to our front desk open 24 hours a day. Then, our hotel does not charge any extra when you come back late or leave early. I do not understand that point I admit.Regarding the restaurant, our food is home made and this part has been shared to that team to check these points.Then the mistake is ours regarding the lack of communication about our restaurant opening hours. Be assured the front desk team has been reminded.At your disposal for any information.

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Le Manoir De Gressy: A Tranquil Haven for Couples
During our enchanting visit to Paris in June, my wife and I had the pleasure of staying at the exquisite Le Manoir De Gressy hotel, and it left an indelible impression on both of us. From the moment we arrived, we were captivated by the hotel's charm and elegance, nestled in a picturesque square with a refreshing pool and an inviting restaurant. The room we stayed in was a true sanctuary, offering a comfortable and romantic atmosphere. The attention to detail in the room's decor was impressive, combining classic French style with modern amenities. We particularly appreciated the serene views of the square, which added to the overall tranquility of our experience as a couple. Speaking of the restaurant, it was an absolute culinary delight. The dinner we had there was undoubtedly one of the best meals we have ever enjoyed in Paris. The menu boasted a tantalizing array of dishes expertly prepared with the finest ingredients, showcasing the culinary mastery of the chef. However, what truly sets Le Manoir De Gressy apart is its exceptional staff. From the warm welcome at the front desk to the attentive service provided by the wait staff, every interaction was characterized by genuine politeness, friendliness, and an eagerness to assist. Manager Michel and his team deserve special praise for their professionalism and dedication to ensuring our satisfaction as a couple. In conclusion, Le Manoir De Gressy is a hidden gem
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Room division manager am 14. Juli 2023
Hello,We all truely appreciate your review and thank you al ot for sharing it.All your stay came up with your expectations and we are glad! Your words regarding the staff have been shared with the teams.Thank you once again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjours parfait. Personnel très professionnel. L'hôtel a beaucoup de charme.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement am 6. Juli 2023
Bonjour,Je vous remercie pour votre très belle note qui a été partagée avec les équipes. Notre Manoir reste un établissement de charme situé dans un environnement calme et au vert.Dans l'attente de vous accueillir très vite,Sincèremement,

6/10 – Okay

Javier

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
El personal del restaurante, principalmente el que los dirige es pésimo y malcriado, la excepción es un español que es amable
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Manoir de Gressy am 21. Juni 2023
Chère client, nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire partager votre expérience, et nous sommes navrés du ressenti que vous avez pu avoir. Vos remarques ont bien été remonté à notre direction. Nous nous tenons à votre entière disposition pour tout échange.Cordialement,

6/10 – Okay

Arthur

Mit dem Partner gereist
Limited option with food
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Manoir de Gressy am 21. Juni 2023
Chère client, nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous donner votre avis. Nous nous tenons à votre disposition pour tout échangé au sujet de votre séjour.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

BEN REHOUMA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tout était bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement am 12. Juni 2023
Bonjour,Je vous remercie sincèrement pour votre note très positive. Cela est réellement un plaisir de pouvoir faire de votre présence parmi nous un moment de calme et de détente. A très bientôt

10/10 – Hervorragend

Nawal, Meru

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent séjour, le personnel est au petit soin , merci encore à Betty qui a été adorable ! Le cadre est top, dépaysement garanti ! Nous gardons précieusement votre adresse ! autour rien d’accessible sans voiture ( pas de boulangerie ni de supérette etc.) mais ça n’est pa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement am 5. Juni 2023
Bonjour,Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre note. Soyez assuré qu'elle a été partagé à Betty notre réceptionniste. A très bientôt

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A beautiful, older hotel that has been updated, it is a little remote. Unless you eat in the restaurant, be prepared to drive 15 to find somewhere else. The staff was welcoming and efficient. We stayed a night before flying out of CDG and would definitely do so again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 4. Juni 2023
Hello,I thank you a lot for your positive review shared with all the teams.Regards,

10/10 – Hervorragend

Regina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful building and beautiful rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 2. Juni 2023
Hello,We thank you so much for your positive review.Regards

8/10 – Gut

Elie-Pino

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
DETENTE
SEJOUR AGREABLE PERSONNEL A L ECOUTE IL MANQUE LE BAR OUVERT QUAND ON DESIRE CONSOMMER DANS L APRES MIDI. SINON CALME PISCINE MANQUE DE TRANSATS ET TRES AGREABLE
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sylvain G - Responsable Hébergement am 2. Juni 2023
Bonjour,Je vous remercie pour votre retour très positif. Sur les beaux jours, nous connaissons un joli succès relatif notre occupation. Au plaisir de vous accueillir à nouveau

10/10 – Hervorragend

Ruth

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Manoir de Gressy am 21. Juni 2023
Monsieur, nous vous remercions pour votre TOP note et c'est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Nuno Tiago Teixeira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Calme et personnel super sympa
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 26. Mai 2023
Bonjour monsieur,Toute l'équipe du Manoir vous remercie pour ce chaleureux commentaire et pour avoir pris le temps de nous laisser cette belle note.En espérant vous accueillir à nouveau prochainement.A bientôt. Cordialement,Théo et l'équipe de la réception.

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verdoyant et calme
En sécurité et dans un cadre magnifique, j’ai adoré l’accueil agréable et complète. Je remercie l’équipe pour sa disponibilité. Dommage que le sauna ne soit pas fourni d’une douche et/ou d’un jacuzzi. Pour information, nous n’entendons pas les avions.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 22. Mai 2023
Bonjour,Je vous remercie sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre note qui a été partagée avec toutes les équipes.Savoir faire de votre séjour un réussite est une vraie fierté tant ces moments de break sont essentiels.A très bientôt

8/10 – Gut

Sabrina

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel luxueux avec literie confortable.personnel de lacceuil sympatique. Reception par le personnel du bar le matin seche.nous. navions pas pris le petit dejeuner et ca ne plaisait pas a monsieur qui nous a recu comme des malpropres pour la commande de seulement 2 cafes. Plateau sales laisse devant notre chambre de 16h a 01h du matin minimum.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 15. Mai 2023
Bonjour Madame, nous tenons a vous remercier d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre établissement, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil et lieu. En ce qui concerne votre remarque pour le petit déjeuner cela a été remonté à notre direction. N'hésitez pas à nous contacter si vous souhaitez échanger à ce sujet, nous nous tenons à votre entière disposition. Bien cordialement.

10/10 – Hervorragend

Girts

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 28. Apr. 2023
Bonjour, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous et nous vous remercions pour la note.Bien cordialement,

2/10 – Ungenügend

Angela

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
not happy
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Sylvain G - Room Division Manager am 10. Apr. 2023
The stay did not come up with your expectations.During your stay, it has been a pleasure to offer you a free upgrade for a room with terrace.I met you when you check out and as explained, city taxes have to be paied for all our clients. I am sorry you do not understand that point.Our management stays at your diposal for any request.Regards,

10/10 – Hervorragend

Graeme

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A wonderful surprise
Booked on the day as we travelled north through France on our way back to the UK. Were told that their restaurant was fully booked but we could choose from a limited room service menu. The building was wonderful, the choice from the room service menu was certainly not just sandwiches, so we were more than happy. The bar area is stunning and the service throughout was very good. We would 100% stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Le Manoir de Gressy am 6. Feb. 2023
Dear Sir, Manoir team delightly to thanking you for your wonderful review regarding our hotel and our service. We shared your review with our team memebers.We are very happy to welcome you in our hotel for your next stay in Paris, hope you could enjoy our restaurant as well. The manoir team