Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Studio 6 Grand Junction, CO

2 out of 5
Studio 6 Grand Junction, CO
704 Horizon Dr, Grand Junction, CO

Bewertungen

7,2

Gut

279 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
308 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
189 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
130 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
102 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Christopher

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutes no go
Nichtraucherzimmer stinken nach Rauch, Motten und anderes Kleintier im Zimmer, Einrichtung alt und marode, Teppich und Badezimmer nicht sauber, Frühstück so lala.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Sarah am 5. Juni 2019
We apologize you did not enjoy your stay with us... but we do hope that you had a nice time on your travels thru the grand valley. Wir entschuldigen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben ... aber wir hoffen, dass Sie eine schöne Zeit auf Ihren Reisen durch das Grand Valley hatten

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Mark am 28. Sept. 2017
Thank you for your review and for your business! We really appreciate your feedback. We hope you come back and stay with us next time you are in this area.

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really like the property I used to stay there before and now it’s super nice. I would really recommend it and I would be back and staying there again when I return.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Ahmad

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place of drug dealers and homeless people
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Anna, Lincoln

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff was not very friendly or helpful. Quite noisy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Hap

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Older motel, but in decent shape. Rather pricey. no shampoo.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Parking lot needs to be redone and u have to schedule a cleaning if you stay long
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 23. Mai 2024
Thank you so much for your 4 of 5 score!

10/10 – Hervorragend

Eric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was great but overpriced
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 23. Mai 2024
Thank you so much for your 5 of 5 score!

10/10 – Hervorragend

Jay

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score! We really appreciate it

10/10 – Hervorragend

Annette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score! We really appreciate it

10/10 – Hervorragend

Annette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I always feel safe and rested after staying at Studio 6 in Grand Junction, Colorado.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score! We really appreciate it

8/10 – Gut

Kristina

Gut: Personal & Service
My room was very clean and the staff was awesome there terminals were down tho and I couldn't make a payment on my card so I had to go pull cash for the security deposit it costed me money to do this
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the 4 of 5 score! We really appreciate it.

10/10 – Hervorragend

linus

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 23. Mai 2024
Thank you so much for your 5 of 5 score!

10/10 – Hervorragend

Jody

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best priced in junction
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 11. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score

10/10 – Hervorragend

Michael, Fresno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Simple clean and cheap. Large Starbucks next door. Convenient to freeway.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 11. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score!

4/10 – Schlecht

Dyllan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Crappy.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Dyllan,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Stephanie, Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice large bed with a kitchenette everything that I needed
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Stephanie,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6

8/10 – Gut

James

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Staff was friendly, room was mostly clean, but floors had crumbs all over. Outside parking lot full of long term tenants in various states of activity and dress.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 28. Apr. 2024
Thank you for your 4 of 5 score! We really do appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Loreta

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Mai 2024
Thank you for the 5 of 5 score! We really appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super easy check-in and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 28. Apr. 2024
Thank you for your 5 of 5 score! we really do appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Kallie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love this place so much! Honestly the best value place I’ve EVER stayed. Every time we go through grand junction we stay here. It’s clean and affordable and the staff is always great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 28. Apr. 2024
WOW! Thank you for your 5 of 5 score! We really do appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Margarita

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 28. Apr. 2024
Thank you for your 5 of 5 score! We really do appreciate it!

8/10 – Gut

Clinton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The AC cools the room very fast works great
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 25. Apr. 2024
Thank you for the 4 of 5 score Clinton!

8/10 – Gut

Jay

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 25. Apr. 2024
Thank you for the 4 of 5 score Jay!

8/10 – Gut

Jay

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 9. Apr. 2024
Thank you for the 4 of 5 score!

10/10 – Hervorragend

Corrine E

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything about this hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 5. Apr. 2024
Thank you for the 5 of 5! I will let my staff know they did a great job!

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Didnt like that my room never got cleaned and was charged $150 for incidental fee
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was pleasent, staff very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 26. März 2024
Wonderful! I will let my staff know they did a great job!

10/10 – Hervorragend

dariusz

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, clean room, close to restaurant. Reasonable price, quick check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 5. März 2024
Thank you for such a nice review! I will let my staff know they did a good job!

4/10 – Schlecht

Brian, North Little Rock

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Brian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Zachary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Zachary,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Nancy,Thank you for the excellent rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Josif

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. Feb. 2024
Hi Josif,Thank you for the excellent rating! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always a really nice visit at this hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sarah Urena General Manager am 30. Jan. 2024
Thank you so much for the 10 of 10 score!

10/10 – Hervorragend

Bibhu

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 28. Jan. 2024
Thank you for the 5 of 5 score! I will let my staff know they did a great job!

8/10 – Gut

Kim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Having a bad day?
Usually five stars here as it's a great little hotel for a trip and close to airport and grocery stores. Check in girl was super unfriendly (maybe having a bad day as I've had her before and always been nice) had to call front desk very late due to drunken guy in room next door screaming and punching the wall, took dog out into dog park and stepped in one of dozens of dog poo. It's always been great.before so will give the benefit of the doubt that they were having a bad day
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 1. Feb. 2024
I do apologize you had a bad experience with us during your last stay. We do strive to have a pleasant stay for each guest.

8/10 – Gut

Kim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything I needed
Great for overnight stay or a few days. New Starbucks right next door. Has a full size Fridge toaster and coffee maker, microwave. Check in usually great here but must have caught the girl at front desk on a bad day this time.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for the 8 of 10 score! I do apologize. Aleta felt off to you when you checked in. I will talk to her about that.

10/10 – Hervorragend

Rick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for the 5 of 5 score!!

10/10 – Hervorragend

Guillermo, Denver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for the 5 of 5 score!!

10/10 – Hervorragend

Rick

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 29. Nov. 2023
Thank you for the 5 of 5 score! We really do appreciate it!

2/10 – Ungenügend

Svetlana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
dirty rooms, tv out of order , was not able to close door on room
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 21. Nov. 2023
I do apologize you had such a horrible experience. If we had known and you would have let the front desk know. We could have gotten you squared away.

8/10 – Gut

Satya

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 25. Okt. 2023
Thank you for your 4 of 5 score! We appreciate it!

6/10 – Okay

La Kimba

Gut: Sauberkeit
The room my husband and I were put in, was disgusting. We told the front desk clerk along with showing her pictures we took of the room. We were given another room and that room was dirty. Especially the floors. We waited until the morning crew came and asked for another room. After having to really emphasize how dirty the room we were in, we were finally offered 3rd room which we asked the hotel to make sure the room was cleaned and we asked for extra towels. Not very accommodating with supplying extra towels as they have a pricelist saying what they charge for any missing towels or items from the room. Management needs to come up with a better protocol for housekeeping to maintain cleaner rooms for guest.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 25. Okt. 2023
Thank you for your 3 of 5 score! We appreciate it!I do apologize you had such a bad stay with us.

10/10 – Hervorragend

Brett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Just as the website depicted. All that we expected, which is to say inexpensive and good value for money with friendly and efficient staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 22. Okt. 2023
Thank you so much for the kind review! I will share this with my staff!

10/10 – Hervorragend

Lorraine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I liked that there was a toaster. It would have been good if there was a kettle. I could have used a bowl, and a plate, and a cup so I could have made a bowl of soup. Otherwise room was good...thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 15. Nov. 2023
Thank you for the 5 of 5 score!The dishes are available at the front desk. The coffee pot in the room will work as a kettle... for next time.

6/10 – Okay

Michelle

Smelled of smoke, sketchy motel, notices about stealing items were unnecessary, way overpriced for the room (big event in the area). Would not stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 18. Okt. 2023
I do apologize you did not like our extended stay motel. The notice in the room about missing or taken room items is also for people who want to buy these items. We do also apologize that you felt our rates were too high for a big event in town. We were one of the more reasonable priced motel/hotels in the area. I can't imagine what the rates were at one of the 3- star properties down the road.

6/10 – Okay

Dayra, Hayward

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great staff, not very clean. My bed sheets had human hair and the cover was dirty you could see some parts were darker than the other ones so I took it off and threw it on floor during my stay. I traveled with a medium size blanket since I was traveling by train. Floor was very dirty as well as the bathtub. I rented two rooms and the other room which is where my moms stayed was a little bit more cleaner, and they took their trash out and gave them towels which was not my case in my room.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 15. Okt. 2023
Thank you for the 3 of 5 review!I do apologize you had that feeling in our rooms. Our rooms are fully cleaned and sanitized between each guest. I do apologize for our human failings in not seeing anything that was missed. I do give our humblest apologies.

10/10 – Hervorragend

Barney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 15. Okt. 2023
Thank you for the 10 of 10 review!

10/10 – Hervorragend

Missy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place to stay after a long drive.
Nicely updated with alot of conveniences, large fridge, microwave, coffee maker. Though updated rooms hold on to that old cigarette lingering smell, but was not potent, just enough that its in the walls with Fresh paint over it. I would definitely stay there again. Very reasonably priced.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 15. Okt. 2023
Thank you for the 10 of 10 review!

2/10 – Ungenügend

Reilly

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We checked out after one hour. It was incredibly loud, people seemed unsafe and the pool and building was falling apart. The room did look like the photos on the inside but smelled awful. You can hear every voice and creek and the shower was gross. The lining of the tub chipped off in many places. We went across town to a red roof inn that was much better, for the same price. Never got a refund cuz I booked through Expedia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sarah Urena General Manager am 10. Okt. 2023
We do apologize our other extended stay guest(workers) were loud. You still have time for a refund. Contact Expedia. Inform them of your stay and you want a refund. and you will get a refund. Again, we apologize our building was loud. 1 thing though... could you please let me know where you saw the pool and building falling apart so I can get that addressed. As for a refund from us to the 3rd party. That refund was already done when you left.