Strand-/Meerblick

Bewertungen von Hotel Silken Saaj Las Palmas

4 out of 5
Hotel Silken Saaj Las Palmas
Calle León y Castillo, 329, Las Palmas de Gran Canaria

Bewertungen

8,4

Sehr gut

105 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lichtsteuerung in mehreren Stufen, Tag, Nacht, Abend. Sehr freundliches Personal und Hilfsbereit. Moderne Zimmer, die sauber sind.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Dr. Hartwig

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Franco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Preis Leustung nah am Hafen
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von aa am 20. Dez. 2023
Liebe Franco,Vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen in unserem Hotel auf dem Expedia-Portal geteilt haben.Alles Gute,Aitor Aguilar.Empfangsteam.

6/10 – Okay

Latisha

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Antwort von AA am 28. Sept. 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel sets the bars high
The best hotel stay I’ve ever had ! :) Breakfast (7-11 AM) is fantastic ( especially the freshly cut Serrano ham and fruits) and they sell the leftovers via “Too good to go” instead of throwing it away. The rooftop lounge is awesome, but unfortunately we only discovered it on our last day there. Everything is digital and all the rooms have their own AC. The beds are comfortable, even though they apparently don’t have Kingsize beds for couples. Our room was a bit dusty at first, but during our stay it was cleaned almost every day. If your Spanish is not good enough for more complex conversations, you can always switch to English as all the service staff speaks it well.
Breakfast
Breakfast
Breakfast
Breakfast
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2023
Antwort von AA am 28. Sept. 2023
Dear Robert,Thank you for your lovely comment aboput our hotel, we are really glad that you have had a excellent stay with us.We will let to our staff know about your positive feedback.Regards,Silken Saaj Reception.

8/10 – Gut

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider zuerst ein schreckliches Zimmer ohne Tageslicht bekommen. Auf Nachfrage wurde uns ein kleineres Zimmer in einem höheren Stockwerk gegeben, das auch heller war. Danke dafür! Leider kein Upgrade wie von Expedia beschrieben
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von AA am 28. Sept. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback.Wir sind sehr zufrieden, dass Sie einen schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten.Grüße,Silliken Saaj-Rezeption.

6/10 – Okay

Franziska

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von AA am 28. Sept. 2023
Muchas gracias por su colaboración.Saludos cordiales,HOTEL SILKEN SAAJ LAS PALMAS - RECEPCIÓN

8/10 – Gut

Mia

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Georg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Zentrale Lage, besonders für Kreuzfahrer; gutes Frühstück, Parkhaus in der Nähe - sehr laut, da an Hauptstraße; teilweise erneuerungswürdige Ausstattung
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Dez. 2021
Dear Georg, Thank you very much for choosing our Hotel as accommodation and for sharing your experience with this review. We are very happy to know that our location and our breakfast service made you enjoy your stay with us even more. We are sorry that the room and the noise outside given didn’t fulfill your expectations, we would like you to know that we have different room types depending on our guests needs. Regards, Guest Relations – Silken SAAJ Las Palmas**

8/10 – Gut

Reisebiene, Wolfsburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schickes Hotel mit sehr moderner Gestaltung und einem super bequemen Bett. Wir haben uns sehr wohl gefühlt =)
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Hotel Silken Saaj am 28. Aug. 2020
Sehr geehrter Gast, wir sind Ihnen sehr dankbar, dass Sie uns als Unterkunft ausgewählt haben und sich einige Minuten Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass unsere Einrichtungen Ihre Erwartungen erfüllt haben, sodass Sie Ihre Erfahrungen mit uns noch mehr genießen können. Wir freuen uns, Sie wieder zu begrüßen, wann immer Sie möchten.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr stylische Unterkunft, jedoch durch den Style sehr Dunkel, da sehr viel in schwarz gehalten ist. Unterkunft ist recht neu und das Zimmer war gut. Leider hatten wir ein Zimmer innenliegend, so dass man kein Tageslicht in den Raum bekommen hat. Die Badeartikel waren super, alles da, selbst Zahnbürste , Zahnpasta , Rasierer, Kamm usw vorhanden waren. Top ist auch der TV mit eingebautem Chromcast, also konnte man alles vom Handy streamen auf den TV. Insgesamt ein gutes bis sehr gutes hotel, insb in der Gegend wohl mit das Beste.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Ulf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Zimmer warals Standardzimmer OK, für zwei Nächte. Den/einen Kleiderschrank haben wir auch nach längerem Suchen nicht gefunden. Das Frühstück war sehr gut. Für Kurzaufenthalt (1- 2 Nächte) rechte passabel - für längeren Ferienurlaub nicht genügend. Hell und sonnig war das Zimmer nicht - Fenster zu einem Lichtschacht!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider war unser Zimmer nicht sauber, vom Bad ganz zu schweigen. Überall lagen Haare, auf dem Boden, im Bett und auf den Möbeln. Ekelhaft.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, gute Lage und gutes Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations - Silken SAAJ Las Palmas am 13. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing us and for sharing your experience by giving us such a high rating. We are glad to now our team, facilities and breakfast made you enjoy your experience with us even more. We will be delighted to welcome you any time you wish, do not hesitate to let us know if we can help you in anything in the future. Regards, Guest Relations - Silken SAAJ Las Palmas

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr modernes Hotel
Das Hotel ist sehr modern designt. Die Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend und immer freundlich. Das Hotel ist direkt am Hafen, Bars und Strand sind wenige Gehminuten entfernt.. Einziger Mängel ist die Reinigung des Zimmers. Betten wurden gemacht, Handtücher getauscht. Jedoch wurde das Zimmer/Bad nicht gereinigt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Service - Silken SAAJ Las Palmas am 8. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for choosing our Hotel and for giving us such a high rating. We are glad you enjoyed our services and facilities and that our staff made you enjoy your experience even more. We apologize for the inconvenience and we would love to know more about the situation with the cleanliness, we would like you to know that offering a perfect room is our top priority. We will be delighted to welcome you anytime you wish, please let us know if we can do anything for you in the future. Regards, Guest Service - Silken SAAJ Las Palmas

8/10 – Gut

Vincenzo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima colazione, stanze piccole
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

JOSE MANUEL PAZ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
El colchón y las almohadas muy blandos y poca iluminación en la habitación y en las instalaciones, personal muy amable, limpio, desayuno justito pero bueno, alojamiento pasable
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andzej

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, nice design, super friendly staff. We came on the business trip, I was very happy with the hotel’s internet connection, possibility to work there without a connection worry. Only one down side, very noisy day and night as it is next to the busy road, no soundproofing.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Leonardo

Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cómodo, muy bien equipado, limpio, muy bien comunicado. Trato de su personal excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Estimada Sonia,muchas gracias por sus comentarios a cerca de su estancia en el Hotel Silken Saaj. Estamos encantados de que haya tenido una agradable estancia en Gran Canaria.Un saludo,Aitor A.

6/10 – Okay

Leif

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Leif,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

6/10 – Okay

Vibecke

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Vibecke,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

6/10 – Okay

Claus, Ølstykke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotellet ligger tæt på strand,( udsigten er fantastisk). Tæt på attraktioner, Personalet er søde, og hjælpsomme,så det er et plus. Morgenmaden er mangelfuld, ikke ret meget udvalg. Der er meget lydt, ikke fedt når der er en stor vej tæt på. Poolen 2x2 meter. Hotellet virker som om man havde ambitioner om at bygge et 5 stjernet, men løb tør for penge. Vi havde et pragtfuldt ophold, så værrer er det heller ikke.😊
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Kære Claus,tak fordi du deler din feedback om dit ophold på Silken Saaj Hotel. Vi er rigtig glade for, at du havde et godt ophold på Gran Canaria.Med venlig hilsenAitor A.

6/10 – Okay

Fride

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Fride,thank you for sharing your feedback score about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel
Nice hotel. Room comfortable and well equiped. About 2 mile walk into historic centre and a mile to beach area. If using public transport some buses stop close to the hotel. Global runa relaly good island bus service Hotel has nice rooftop area but pool is a plunge pool not a full swimming pool
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Linda,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoyable stay
Spent a few days at the hotel, it's close to all the sights with lots to see and do in the area. Easy check in and out, staff were helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Michael,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.

6/10 – Okay

DOUGLAS

Gut: Komfort des Zimmers
Mini Hotel scam
Arrived at the hotel about 2hrs early, so our room was not ready . OK . So thought we would put luggage in a luggage room . The receptionist then said we do have a room ready but you have to pay 12 euro if you want it . We did pay this as time saved on holiday is a good thing . We booked this hotel last year and it was a very nice room ....This room this time was smaller , a bit noisy as the gym was just above us , we were in this room for 7 nights but didn't want to complain. MY POINT IS THAT THERE WAS A ROOM READY, AS WE WERE IN IT AND FOR 7 NIGHTS, BUT WE WERE CHARGED 12 EUROS EXTRA FOR THIS ROOM. WHY? IT WAS NOT AS GOOD AS THE ROOM WE HAD LAST YEAR. Anyway we had a fantastic holiday but will not be staying at this hotel again ...Principle . We were charged for a room that was ready .
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Douglas,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.About the 12.00 extra to get in into your room earlier, it is called an "Early Check In", and it is does not matter if the room is ready to go or not. Everybody, who wants to check in much earlier than the Check In time has to pay it.Regards,Aitor A.

8/10 – Gut

ANNE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with view to beach.
Enjoyed the Silken Saaj in Las Palmas. The staff are its biggest asset. Thank you to all. Good location and close to local restaurants, shops and bus stops.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von AA am 20. März 2024
Dear Anne,thank you for sharing your feedback about your stay at Silken Saaj Hotel. We are really glad that you had a good stay in Gran Canaria.Regards,Aitor A.Reception Team.

6/10 – Okay

Arash

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Disappointing Experience - Noisy Location
I recently stayed at this hotel, and unfortunately, my experience left much to be desired. Here's a breakdown of my disappointing stay: Location: 2/5 The hotel is situated on a noisy street, which significantly impacted the overall comfort of my stay. The constant street noise made it challenging to relax, especially during the night. If you're sensitive to noise, I would recommend looking for alternative accommodations. Customer Service: 1/5 The level of customer service provided by the staff fell short of expectations. From the moment of check-in to various interactions throughout my stay, I found the staff to be unresponsive and unaccommodating. It's disheartening when the service does not match the hospitality one would expect from a hotel. Amenities - Pool Access: 2/5 One of the reasons I chose this hotel was the promise of a pool, which, unfortunately, turned out to be inaccessible during my stay. The staff did not provide any clear explanation or alternative solution, leaving me disappointed and without the amenities I had anticipated enjoying. In conclusion, my stay at [Hotel Name] was not up to the standard I expected. The combination of the noisy location, poor customer service, makes it difficult for me to recommend this hotel to fellow travellers. I hope the management takes these concerns seriously and works towards improving the overall guest experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stay at Silken Saaj am 26. Jan. 2024
Good afternoon Arash,Thank you for taking the time to share your experience at Hotel Silken Saaj.My name is Natalia, I have been lucky enough to assist you throughout your stay, from check-in to check-out, which is why I proceed to make comments about it.As you know the advantages of being a VIP customer at Expedia, these are always subject to availability. That is why we offered you the corresponding advantages available during your stay, such as a 20% discount on our terrace or late check out on the day of departure despite not having availability for the date.We hope to host you with us next time.Kind Regards,NataliaHotel Silken Saaj Las Palmas - Front Desk

8/10 – Gut

Riitta Kaarina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Matkailijaa huomioitiin ja palveltiin hymyillen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Raimundo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aspectos generales
En general es un buen hotel. El aire acondicionado de mi habitación era un poco deficiente y le falta un poquito de mantenimiento en cuanto a la limpieza. En resumen creo que volvería a hospedarme.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Norbert

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alisa Mikhailovna Kurganova

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Matias Carmelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Fernando, Alcorcon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel muy moderno con domótica, camas cómodas y habitación funcional. Ubicado junto a la playa y paseo del puerto y a unos 15 minutos andando de la playa de las canteras
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von aa am 20. Dez. 2023
Estimado fernando,muchas gracias por compartir tu experiencia en nuestro hotel en el portal Expedia.Un saludo,Aitor Aguilar.Equipo de recepción.

6/10 – Okay

Waltraud

Mit dem Partner gereist
proximity to the Cruise harbor! Roof top restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von aa am 20. Dez. 2023
Dear Waltraud,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

8/10 – Gut

Teresa Tuulia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was close to a noisy highway. There were not any terraces/balconys. Seaview was not nice. Breakfast was the same every morning.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von aa am 20. Dez. 2023
Dear Teresa,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

6/10 – Okay

JOHAN

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von aa am 20. Dez. 2023
Dear Johan,Thank you very much for sharing your experience at our hotel on the Expedia portal.All the best,Aitor Aguilar.Reception team.

2/10 – Ungenügend

Vicente

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von aa am 5. Dez. 2023
Estimado Vicente,muchas gracias por compartir la valoración de su estancia en el Hotel Silken Saaj, apreciamos mucho el tiempo que nos ha dedicado. Por favor, siéntase libre de expresar en que podríamos mejorar, apreciaríamos mucho ese feedback.Muchas gracias,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Just okay
We were excited about this stay after seeing the great pictures and reviews. However, it turned out just okay and a little disappointing. Pros: - Nice workers - Will hold luggage for you if needed - Breakfast had some variety - Good location if you want to be in the city center Cons: - No hot showers, was only lukewarm or room temp - The queen bed is two twin beds pushed together - Toilet was not fully flushed when we first entered - Mold in the shower - Towels seemed old and were starting to fall apart - There was a sea view but blocked by window shades
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von aa am 22. Nov. 2023
Dear Guest,thank for sharing in EXPEDIA.COM your experience in Hotel Silken Saaj Las Palmas.Regards,AA.Recepction Team.

8/10 – Gut

Miriam

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von aa am 22. Nov. 2023
Estimada Miriam,gracias por compartir en Expedia.com tu puntuación respecto a tu experiencia en Hotel Silken Saaj Las Palmas.Un saludo.AA.Equipo de Recpción.

10/10 – Hervorragend

Veronik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un hotel muy bonito y moderno,con vistas increíbles tiene una terraza preciosa,lo único que no me gusto es que tenían cerrada la piscina y pues ninguno de los demás hoteles cierran sus piscinas así que no comprendo este por qué la cierra,sin embargo todo lo demás fue excelente
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von AA am 11. Nov. 2023
Estimada Veronik,muchas gracias por compartir su feedback en el portal Expedia sobre su experiencia en el Hotel Silken Saaj.Un cordial saludo,Aitor Aguilar.Equipo de Recepción.

10/10 – Hervorragend

Tyler

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von AA am 8. Nov. 2023
Dear Tayler,thank you for sharing your experience at Silken Saaj Hotel with this amazing score!Regards,Aitor A.

10/10 – Hervorragend

Fernando

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von aa am 27. Okt. 2023
Estimado Fernando,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

8/10 – Gut

Jan Olav

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von aa am 27. Okt. 2023
Dear Olav,thank you so much for sharing your feedback about Hotel Silken Saaj.Regards,Aitor A. Reception Team.

10/10 – Hervorragend

Matias Carmelo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von aa am 27. Okt. 2023
Estimado Carmelo,muchas gracias por compartir su feedback.Saludos,Aitor A. Recepción Silken Saaj

4/10 – Schlecht

OLAYO JAVIER

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
La insonorización de las habitaciones que dan a la avenida no es buena . A partir de las 5 am no puedes conciliar el sueño por el ruido del tráfico. Cómo sugerencia que al menos entreguen tapones para los oídos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von AA am 12. Okt. 2023
Estimado Sr. Olayo,muchas gracias por compartir su feedback con nosotros, y lamentamos que haya tenido el inconveniente del ruido externo en su habitación durante su estancia, tomaremos notas de sus comentarios para mejorar nuestros servicios de cara al futuro.Muchas gracias por haber elegido Hoteles Silken.Un saludo,Recepción Silken Saaj.